SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Je bedoelt waarschijnlijk de indelingen van fossielen districten die o.a. effect heeft op de verkiezingen voor het huis van Afgevaardigden. Met de presidentsverkiezingen heeft het echter weinig van doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:16 schreef Gezicht het volgende: [..] Ik bedoel de verdeling van kiesmannen binnen de counties die eens in de tien jaar (mogen) worden aangepast, volkstrekt belachelijk.
quote:
Joquote:
Dit topic heeft een beetje tjaptjoep nodigquote:Op woensdag 9 november 2016 00:18 schreef Coco98 het volgende:
Dit topic gaat langzamer dan het ESF topic.
@heywoodu laatste polls zagen er prima uit voor trump in Utah, mcmullin maakt normaal gezien geen kanstwitter:CBS4Ted twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:12:17Broward breaks a record for the most votes ever 827,385 as of 6:01. Less than an hour left. Get results at @CBSMiami reageer retweet
50%, of hij wint wel of niet.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende: Hoe groot achten jullie nou de kans dat Trump wint? Heb zelf het idee dat het echt maar 3% is ofzo
![]()
Er wonen zo goed als geen mormonen in Kentucky en toch haalt die voorlopig half procent, maar in Colorado enkele procentenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wonen er ong evenveel mormonen in kentucky als in colorado?
Waarom zou ik dat doen?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je Pauw gekeken?
Daar weten de Clintons alles van.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:18 schreef agter het volgende:
Het moet wel heel vreemd gaan als Hillary niet wint.
Ach het moest ook vreemd lopen als Trump de republikeinse nominatie in de wacht zou slepen en het Verenigd Koninkrijk voor een Brexit zou gaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:18 schreef agter het volgende:
Het moet wel heel vreemd gaan als Hillary niet wint.
Ramptoerisme.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:19 schreef 6star6lord6 het volgende:
Waarom komen zoveel paupers naar dit topic?
Nou was vast objectiever dan de grote Hillary show netquote:Op woensdag 9 november 2016 00:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?
Ik kijk de hele avond al naar het objectieve CNN.
twitter:RT_America twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:17:54BREAKING: Polling station on lockdown after shooting leaves 2 injured in Azuza, CA https://t.co/G0cuZ0bfH0 https://t.co/ffiXDOxC5d reageer retweet
https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidentialquote:Op woensdag 9 november 2016 00:19 schreef Fylax het volgende:
Welke site is het beste om de live resultaten binnen te krijgen?
25%. Vier deelnemers.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:18 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
50%, of hij wint wel of niet.
Heb je die vraag al bij jezelf neergelegd?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:19 schreef 6star6lord6 het volgende:
https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidentialquote:Op woensdag 9 november 2016 00:19 schreef Fylax het volgende:
De eerste paar districts waren 80% voor trump (maar was te verwachten).quote:Op woensdag 9 november 2016 00:19 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ik snap het niet, wat is er gebeurt dat iedereen trumpish is? KY naar Trump?
Genot.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:19 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:RT_America twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:17:54BREAKING: Polling station on lockdown after shooting leaves 2 injured in Azuza, CA https://t.co/G0cuZ0bfH0 https://t.co/ffiXDOxC5d reageer retweet
Schaarste creeren, doet het altijd goed.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:19 schreef PippenScottie het volgende:
Dat zijn Zimbabwaanse rijen voor sommige stembureaus.
Holy fuck.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:19 schreef Houtenbeen het volgende:
Er schijnt vannacht iets belangrijks te gebeuren.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:19 schreef 6star6lord6 het volgende:
https://www.reddit.com/live/xw7hncgk1gi7quote:Op woensdag 9 november 2016 00:19 schreef Fylax het volgende:
quote:
Altijd zo wanneer er een groot en/of belangrijk evenement gaande is. Dan zijn de ''ik ben er'' en ''ik kijk ook'' posts niet aan te slepen. Verwacht vroeg of laat ook een aantal proleten die komen melden dat ze ribbelchips of pepernoten aan het eten zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:19 schreef 6star6lord6 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je het al.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:19 schreef Houtenbeen het volgende:
Broward zou 65% D scoren.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:18 schreef skysherrif het volgende:
@heywoodu laatste polls zagen er prima uit voor trump in Utah, mcmullin maakt normaal gezien geen kanstwitter:CBS4Ted twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:12:17Broward breaks a record for the most votes ever 827,385 as of 6:01. Less than an hour left. Get results at @CBSMiami reageer retweet
Ik zal ook even meeposten om dit topic toch nog enig niveau te geven.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:19 schreef 6star6lord6 het volgende:
Denken dat mensen de hele nacht opblijven voor de verkiezingen in een of ander derde wereldland.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:18 schreef Coco98 het volgende:
Dit topic gaat langzamer dan het ESF topic.
#VBLstylequote:Op woensdag 9 november 2016 00:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Altijd zo wanneer er een groot en/of belangrijk evenement gaande is. Dan zijn de ''ik ben er'' en ''ik kijk ook'' posts niet aan te slepen. Verwacht vroeg of laat ook een aantal proleten die komen melden dat ze ribbelchips of pepernoten aan het eten zijn.
Leuk dat je er bentquote:Op woensdag 9 november 2016 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal ook even meeposten om dit topic toch nog enig niveau te geven.
Bijna.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:20 schreef Nielsch het volgende:
Even geneukt, is Drumpf al president?
twitter:MMFlint twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 23:52:13Inside word from my Dem friends in Detroit is that turnout is down. Polls still open for 2 hours. reageer retweet
Het zit diep.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Altijd zo wanneer er een groot en/of belangrijk evenement gaande is. Dan zijn de ''ik ben er'' en ''ik kijk ook'' posts niet aan te slepen. Verwacht vroeg of laat ook een aantal proleten die komen melden dat ze ribbelchips of pepernoten aan het eten zijn.
Awesome!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Ik dacht dat die indeling ook van toepassing was bij de presidentsverkiezingen, in dat geval: I stand corrected. (Vind het hele Amerikaanse systeem er overigens niet minder belachelijk opquote:Op woensdag 9 november 2016 00:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk de indelingen van fossielen districten die o.a. effect heeft op de verkiezingen voor het huis van Afgevaardigden. Met de presidentsverkiezingen heeft het echter weinig van doen.
Persoonlijk ben ik meer van de cashewnoten.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zekerquote:Op woensdag 9 november 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hillary was vroeger best raakbaar
Neigt sterker Democratisch dan de andere 2 Miami counties.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat plaatst dat bericht weer in een ander perspectief
Ja. Van de Trump Organization is hij president.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:20 schreef Nielsch het volgende:
Even geneukt, is Drumpf al president?
albaquote:Op woensdag 9 november 2016 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal ook even meeposten om dit topic toch nog enig niveau te geven.
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
RT heeft een stream met Larry Kinggod, die man heeft al 40 presidenten meegemaakt.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:19 schreef Fylax het volgende:
Niet verrassend, dat is een hilbillystaat.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:19 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ik snap het niet, wat is er gebeurt dat iedereen trumpish is? KY naar Trump?
Blijf doorgaan met die gifjes!quote:
Kut Marion Countyquote:Op woensdag 9 november 2016 00:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Eerste overwinning HC is binnen.
?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Eerste overwinning HC is binnen.
twitter:RT_America twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:21:56UPDATE: 4 injured in Azuza, CA shooting. #ElectionNight https://t.co/G0cuZ0bfH0 reageer retweet
Zo komt NY en dan staat Clinton voor.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:21 schreef Monopoly het volgende:
Zoals het er nu voor staat is het dus 19 kiesmannen voor Trump en 0 voor Clinton.
Kentucky en Indiana blijven rood, zoals verwacht.
slappelingquote:Op woensdag 9 november 2016 00:21 schreef Fylax het volgende:
Ik ben bang dat ik deze nacht niet doorhaal
Confirmation biasquote:
Voor of nadat ze voor Bills kansen een metamorfose door moest?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit zijn teksten.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:23 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Zo komt NY en dan staat Clinton voor.
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.triplepundit.c(...)sica-alba-president/
Voor meer dan 12 doden kom ik mijn bed niet meer uit.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:23 schreef Infection het volgende:
twitter:RT_America twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:21:56UPDATE: 4 injured in Azuza, CA shooting. #ElectionNight https://t.co/G0cuZ0bfH0 reageer retweet
Met uitzondering van Maine en Nebraska is elke staat gewoon winner takes all en staatsgrenzen veranderen niet zomaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:21 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik dacht dat die indeling ook van toepassing was bij de presidentsverkiezingen, in dat geval: I stand corrected. (Vind het hele Amerikaanse systeem er overigens niet minder belachelijk op)
Wat ik net van haar zag, met lang haarquote:Op woensdag 9 november 2016 00:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor of nadat ze voor Bills kansen een metamorfose door moest?
Doen ze weer de Horse race?quote:
Nou ja, laat ik het zo zeggen: als er ergens een kans is om iemand van buiten de grote twee kandidaten een staat te zien pakken is het Utahquote:Op woensdag 9 november 2016 00:18 schreef skysherrif het volgende:
Dat kan mathematisch niet, want als vier kandidaten 50% kans hebben om te winnen, dan hebben we na vannacht naar verwachting twee presidenten.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:22 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dan blijft het alsnog 50%, of wel of niet.
Zoals verwacht.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:24 schreef Zith het volgende:
Hillary supporters on suicide watch! Ook Indiana gaat naar trump!!
zeker waarquote:Op woensdag 9 november 2016 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het zo zeggen: als er ergens een kans is om iemand van buiten de grote twee kandidaten een staat te zien pakken is het Utah
en nattekadquote:Op woensdag 9 november 2016 00:23 schreef Coco98 het volgende:
Ik mis een type KingRoland in dit topic.
alhoewel elke vote in elke staat op mcmullin een verlies is voor trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het zo zeggen: als er ergens een kans is om iemand van buiten de grote twee kandidaten een staat te zien pakken is het Utah
Het Vaticaan heeft ook 2 pauzen per km2.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat kan mathematisch niet, want als vier kandidaten 50% kans hebben om te winnen, dan hebben we na vannacht naar verwachting twee presidenten.
ze tellen platteland eerstquote:Op woensdag 9 november 2016 00:24 schreef starla het volgende:
The last RCP Poll had Trump winning KY by 17. He is currently winning by 52 points.
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:24 schreef starla het volgende:
The last RCP Poll had Trump winning KY by 17. He is currently winning by 52 points.
NOS gewoonquote:Op woensdag 9 november 2016 00:25 schreef richolio het volgende:
RTL Boulevard op RTL4Wat kijken jullie?
Russia Today.....quote:Op woensdag 9 november 2016 00:25 schreef richolio het volgende:
cnn? 503quote:
421-426.quote:
Je leidt nu ook de aandacht af dus hou je nu eens bezig met de materie waar je je eigenlijk in zou moeten verdiepen.quote:
quote:
Het zou me verbazen...quote:Op woensdag 9 november 2016 00:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of we FoxNews USA kunnen ontvangen op Ziggo. CNN zit net over kanaal 500
Niksquote:
CNN staat nu op idd, maar kon fox al niet vinden, dus is die er wss niet inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of we FoxNews USA kunnen ontvangen op Ziggo. CNN zit net over kanaal 500
Alle 4 hebben ze de kans om wel of niet te winnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat kan mathematisch niet, want als vier kandidaten 50% kans hebben om te winnen, dan hebben we na vannacht naar verwachting twee presidenten.
Thuglife.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:26 schreef heywoodu het volgende:
In Indiana tellen ze lekker door, de eerste uitslagen kwamen ruim later dan Kentucky maar nu hebben ze al 13k stemmen geteld vs 9k
cnnquote:
Thanksquote:Op woensdag 9 november 2016 00:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
http://video.foxnews.com/v/1241186546001/?#sp=watch-live
Welke site is dit?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:27 schreef heywoodu het volgende:
Clinton staat op het scorebord
[ afbeelding ]
Is boulevard live nu?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:25 schreef richolio het volgende:
Het zijn helaas niet de verkiezingen van Zuid-Amerika.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je leidt nu ook de aandacht af dus hou je nu eens bezig met de materie waar je je eigenlijk in zou moeten verdiepen.
Dat heb je wel eens ja. Is ook zo weer voorbijquote:
voor wie ben jij.rar?quote:
Docent aan de RUG, wat een genot, de NOS zet Groningen op de kaartquote:Op woensdag 9 november 2016 00:27 schreef BaasBanaan het volgende:
Wie is deze wazige gast op de NOS?
Wow reclame op een Amerikaanse televisiezenderquote:
Dat zou weer gunstig zijn voor Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:27 schreef L3gend het volgende:
Late Deciders gingen niet bepaald naar 1 kandidaat
[ afbeelding ]
Okee manquote:Op woensdag 9 november 2016 00:27 schreef Zith het volgende:
Franklin Country, KY![]()
![]()
Wilde daar naartoe gaan om hun... " Boones Mill " en ehh... " Philpot Lake " maar nu zullen ze mijn belastingcenten moeten missen!
Dat is zwaar in het voordeel van degene die 3,5 punt voorstond in de laatste peilingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:27 schreef L3gend het volgende:
Late Deciders gingen niet bepaald naar 1 kandidaat
[ afbeelding ]
Als oma wint lekker genieten van Jordy Clasie en Blindquote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik kan morgen niet genieten van Nederland - Belgie als Trump wint.
Groningen! Heldenstad. Cafe de Kanariequote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Docent aan de RUG, wat een genot, de NOS zet Groningen op de kaart
Dit was voor:quote:Op woensdag 9 november 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ik net van haar zag, met lang haar
Kut Amerikaquote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als oma wint lekker genieten van Jordy Clasie en Blind
soooowquote:
Serveren ze daar wel Pitt bier?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Groningen! Heldenstad. Cafe de Kanarie
Ligt echt aan Florida. Die sluit rond 2 of 3 uur vannacht geloof ik. Als die voor Clinton is dan is het bijna afgelopen./quote:Op woensdag 9 november 2016 00:29 schreef Bolasie het volgende:
Wanneer verwachten ze de uitslag Nederlandse tijd, gewoon in de ochtend ergens toch?
Maakt niet uit, die moet toch uit.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:29 schreef Coco98 het volgende:
Wat heeft Dionne voor en kek rokje aan.
Even ongerelateerd maar Noriaki heeft zoals verwacht bevestigd weer te springen dit jaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens ja. Is ook zo weer voorbij
Grolsch beugels, maar je mag er jointjes roken. Keigezellig om een potje te schaken.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Serveren ze daar wel Pitt bier?
En deze zou je als uitgangspunt kunnen gebruiken met de nagenoeg zekere staten al ingevuld:quote:Op woensdag 9 november 2016 00:29 schreef Monopoly het volgende:
http://www.270towin.com/
Hier kan je zelf met staten klikken en kloten om te zien hoe het uitpakt als staten voor Clinton of Trump uitvallen.
Uur of 6/7.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:29 schreef Bolasie het volgende:
Wanneer verwachten ze de uitslag Nederlandse tijd, gewoon in de ochtend ergens toch?
Dat is alleen voor de kijkers die het tot 5:00 volhouden.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die moet toch uit.
Voor de pluriformiteit:quote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit was voor: [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik hoop in ieder geval dat ik wakker word en zie dat ik mijn bet gewonnen heb.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ligt echt aan Florida. Die sluit rond 2 of 3 uur vannacht geloof ik. Als die voor Clinton is dan is het bijna afgelopen./
Ja duh, hij is immers nog geen 50.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Even ongerelateerd maar Noriaki heeft zoals verwacht bevestigd weer te springen dit jaar.
Dan blijf ik maar even zitten.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de kijkers die het tot 5:00 volhouden.
Voor jouw portemonnee hoop ik dat Trump wint, dat gun ik je.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat ik wakker word en zie dat ik mijn bet gewonnen heb.
Damn, als het moest zou ik zelfs een quattro doen met trump, zn vrouw en ivanka.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor de pluriformiteit:
[ afbeelding ]
In New Hampshire is er in de tussentijd geen enkele extra stem geteld, nou weet ik dat de twee counties waar de stemlokalen al gesloten zijn niet de meest bevolkingsrijke counties zijn maar er moeten daar toch wel meer dan 61 mensen wonen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:26 schreef heywoodu het volgende:
In Indiana tellen ze lekker door, de eerste uitslagen kwamen ruim later dan Kentucky maar nu hebben ze al 13k stemmen geteld vs 9k
Lijkt Amalia wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor de pluriformiteit:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze de vragen van tevoren heeft mogen inzien.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef Geralt het volgende:
Zou die blonde bimbo op de NOS dit allemaal uit de losse pols schudden? Of is dat opleeswerk?
CNN sowiesoquote:Op woensdag 9 november 2016 00:31 schreef Montov het volgende:
CNN Key Race alert: over Indiana en Kentucky.
Argh!Alles is breaking, key states, important, blabla.
Daar mis je dus niks aan.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bom erop. Mis je niks aan op Ijshockey en basketbal na
er zijn ook Amerikaanse fokkers in da housequote:Op woensdag 9 november 2016 00:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aidsvolk krijgt een aidspresident
genot
Fuck, je hebt toch gelijkquote:Op woensdag 9 november 2016 00:27 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Alle 4 hebben ze de kans om wel of niet te winnen.
Volgens CNN zijn er nu ook 144 DODEN!quote:
Welke odd ?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat ik wakker word en zie dat ik mijn bet gewonnen heb.
Wie in dit topic is Amerikaans dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
er zijn ook Amerikaanse fokkers in da house
Zijn er eigenlijk ook foto's van Trump als kind?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit was voor: [ afbeelding ] [ afbeelding ]
repsenstefives?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Docent aan de RUG, wat een genot, de NOS zet Groningen op de kaart
En dikquote:Op woensdag 9 november 2016 00:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook foto's van Trump als kind?
Ik zie hem voor me als een soort Cartman. Vrijwillig bij de border patrol helpen enzo.
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zie hem voor me als een soort Cartman. Vrijwillig bij de border patrol helpen enzo.
Was een sportief persoon toen ie jong wasquote:Op woensdag 9 november 2016 00:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Fok als huis kan uitlopen op een 2de tsjernobylquote:Op woensdag 9 november 2016 00:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
er zijn ook Amerikaanse fokkers in da house
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Was wel een leuke docu op de NPO laatst, The Choice, met een jonge Trump. Jonge Cartman is best een goede beschrijving van hoe hij zich gedroeg.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:34 schreef starla het volgende:
Cleveland nu:
https://mobile.twitter.co(...)073660645376/photo/1
Toen leek ze nog onschuldig. Dat zo'n kind zo corrupt kan worden is toch best tragisch.quote:
Goeie film. Hij wijst Kevin de goede weg.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit legit?
Nooit opgevallen
twitter:ryanstruyk twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:27:54Nonwhite voters in Michigan:2008: 18%2012: 23%2016 prelim exits: 23% reageer retweet
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was een sportief persoon toen ie jong was
En nu wijst hij het land de goede wegquote:Op woensdag 9 november 2016 00:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goeie film. Hij wijst Kevin de goede weg.
Ze lijkt op Chelsea.quote:
Dat is normaal toch wel een county waar de democraten een marge moeten opbouwen. Alhoewel dat ook weer niet zo veel uitmaakt aangezien de democraten een path to 270 hebben waar Ohio niet voor nodig is.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:34 schreef starla het volgende:
Cleveland nu:
https://mobile.twitter.co(...)073660645376/photo/1
Waar?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:35 schreef Nielsch het volgende:
Wtf rechtzaken om stemlokalen langer open te houden omdat de rijen te lang zijn... Wat is dit voor een bananenrepubliek?
Whehehequote:Op woensdag 9 november 2016 00:36 schreef Geralt het volgende:
Because you'd be in jail.
Dat was wel een goeie ja
Als je daarvan verliest moet je je inderdaad kapot schamen Bernie / Donald zijnde.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Toen leek ze nog onschuldig. Dat zo'n kind zo corrupt kan worden is toch best tragisch.
Uiteindelijk wint Wall Street altijd.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je daarvan verliest moet je je inderdaad kapot schamen Bernie / Donald zijnde.
Ja, het is ECHTquote:Op woensdag 9 november 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit legit?
Nooit opgevallen
? Dat moet volgens de wet. Als je in de rij staat moet je kunnen stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:35 schreef Nielsch het volgende:
Wtf rechtzaken om stemlokalen langer open te houden omdat de rijen te lang zijn... Wat is dit voor een bananenrepubliek?
Zoals ik zei: RT is een prima keuze.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
RT heeft een stream met Larry Kinggod, die man heeft al 40 presidenten meegemaakt.
[ afbeelding ]
Ja, dat bleek een verrassend interessante docu.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Was wel een leuke docu op de NPO laatst, The Choice, met een jonge Trump.
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:35 schreef Frank_Underwood het volgende:
Heeft iemand een link voor een goede election map met de resultaten?
Ikquote:Op woensdag 9 november 2016 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
Wie van m'n vrienden kijken me vannacht?
Dit idd. WTF?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:36 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dude. Volg je het al vanaf begin, ga je slapen
Alsof dat zooitje ongeregeld bij mij op het werk ook maar enige notie heeft omtrent heel dit gebeurenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:37 schreef Monopoly het volgende:
Daarom, gewoon je baas bellen en zeggen dat hij pech heeft en dat je vanavond het eind van de wereld gaat vieren. Dat je morgen wel beslist of je komt werken of niet. Begrijpt hij vast wel
Barron is 10, 10! en al geen manlet meer.quote:
Met een enorme kater dus, ongeacht de uitslag. Nachtje doorhalen is zwaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Alsof dat zooitje ongeregeld bij mij op het werk ook maar enige notie heeft omtrent heel dit gebeuren
Morgen kan ik sowieso uitslapen tot zo laat het blieft, want ik hoef pas om 15:00 uur present te zijn
Bernie heeft nooit een kans gekregen. Donald daarentegen, hij moet zich inderdaad schamen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je daarvan verliest moet je je inderdaad kapot schamen Bernie / Donald zijnde.
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Bernie heeft nooit een kans gekregen. Donald daarentegen, hij moet zich inderdaad schamen.
twitter:PoliticsWolf twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:35:52Elliott County KY has literally always voted Democratic, even back to the 1820s & before it was formed in the 1860s… https://t.co/xIh9ajnfKW reageer retweet
CNN of niet Amerikaans.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:39 schreef Platinumgoat het volgende:
Waar kijken op TV wat geen CNN is maar wel amerikaans? Ziggo
Omdat er geen twee Democratische kandidaten door mochten voor de general elections?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Bernie heeft nooit een kans gekregen. Donald daarentegen, hij moet zich inderdaad schamen.
Ik ga niet naar jou kijkenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
Wie van m'n vrienden kijken me vannacht?
Kater ja, maar niet van het bier. Ik poog wat minder te zuipen, dus ik hou het bij 6 flesjes vannacht. Bij wijze van uitzondering, want eigenlijk drink ik door de week niet meer.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met een enorme kater dus, ongeacht de uitslag. Nachtje doorhalen is zwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |