Awesome!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Ik dacht dat die indeling ook van toepassing was bij de presidentsverkiezingen, in dat geval: I stand corrected. (Vind het hele Amerikaanse systeem er overigens niet minder belachelijk opquote:Op woensdag 9 november 2016 00:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk de indelingen van fossielen districten die o.a. effect heeft op de verkiezingen voor het huis van Afgevaardigden. Met de presidentsverkiezingen heeft het echter weinig van doen.
Persoonlijk ben ik meer van de cashewnoten.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Altijd zo wanneer er een groot en/of belangrijk evenement gaande is. Dan zijn de ''ik ben er'' en ''ik kijk ook'' posts niet aan te slepen. Verwacht vroeg of laat ook een aantal proleten die komen melden dat ze ribbelchips of pepernoten aan het eten zijn.
Zekerquote:Op woensdag 9 november 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hillary was vroeger best raakbaar
Neigt sterker Democratisch dan de andere 2 Miami counties.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat plaatst dat bericht weer in een ander perspectief
Ja. Van de Trump Organization is hij president.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:20 schreef Nielsch het volgende:
Even geneukt, is Drumpf al president?
albaquote:Op woensdag 9 november 2016 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal ook even meeposten om dit topic toch nog enig niveau te geven.
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hillary was vroeger best raakbaar
RT heeft een stream met Larry Kinggod, die man heeft al 40 presidenten meegemaakt.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:19 schreef Fylax het volgende:
Welke site is het beste om de live resultaten binnen te krijgen?
Niet verrassend, dat is een hilbillystaat.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:19 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ik snap het niet, wat is er gebeurt dat iedereen trumpish is? KY naar Trump?
Blijf doorgaan met die gifjes!quote:
Kut Marion Countyquote:Op woensdag 9 november 2016 00:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Eerste overwinning HC is binnen.
?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Eerste overwinning HC is binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |