Thanksquote:Op woensdag 9 november 2016 00:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
http://video.foxnews.com/v/1241186546001/?#sp=watch-live
Welke site is dit?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:27 schreef heywoodu het volgende:
Clinton staat op het scorebord
[ afbeelding ]
Is boulevard live nu?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:25 schreef richolio het volgende:
RTL Boulevard op RTL4Wat kijken jullie?
Het zijn helaas niet de verkiezingen van Zuid-Amerika.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je leidt nu ook de aandacht af dus hou je nu eens bezig met de materie waar je je eigenlijk in zou moeten verdiepen.
voor wie ben jij.rar?quote:
Docent aan de RUG, wat een genot, de NOS zet Groningen op de kaartquote:Op woensdag 9 november 2016 00:27 schreef BaasBanaan het volgende:
Wie is deze wazige gast op de NOS?
Wow reclame op een Amerikaanse televisiezenderquote:
Dat zou weer gunstig zijn voor Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:27 schreef L3gend het volgende:
Late Deciders gingen niet bepaald naar 1 kandidaat
[ afbeelding ]
Okee manquote:Op woensdag 9 november 2016 00:27 schreef Zith het volgende:
Franklin Country, KY![]()
![]()
Wilde daar naartoe gaan om hun... " Boones Mill " en ehh... " Philpot Lake " maar nu zullen ze mijn belastingcenten moeten missen!
Dat is zwaar in het voordeel van degene die 3,5 punt voorstond in de laatste peilingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:27 schreef L3gend het volgende:
Late Deciders gingen niet bepaald naar 1 kandidaat
[ afbeelding ]
Als oma wint lekker genieten van Jordy Clasie en Blindquote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik kan morgen niet genieten van Nederland - Belgie als Trump wint.
Groningen! Heldenstad. Cafe de Kanariequote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Docent aan de RUG, wat een genot, de NOS zet Groningen op de kaart
Dit was voor:quote:Op woensdag 9 november 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ik net van haar zag, met lang haar
Kut Amerikaquote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als oma wint lekker genieten van Jordy Clasie en Blind
soooowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |