quote:Op woensdag 9 november 2016 00:24 schreef starla het volgende:
The last RCP Poll had Trump winning KY by 17. He is currently winning by 52 points.
NOS gewoonquote:Op woensdag 9 november 2016 00:25 schreef richolio het volgende:
RTL Boulevard op RTL4Wat kijken jullie?
Russia Today.....quote:Op woensdag 9 november 2016 00:25 schreef richolio het volgende:
RTL Boulevard op RTL4Wat kijken jullie?
cnn? 503quote:
421-426.quote:
Je leidt nu ook de aandacht af dus hou je nu eens bezig met de materie waar je je eigenlijk in zou moeten verdiepen.quote:
quote:
Het zou me verbazen...quote:Op woensdag 9 november 2016 00:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of we FoxNews USA kunnen ontvangen op Ziggo. CNN zit net over kanaal 500
Niksquote:
CNN staat nu op idd, maar kon fox al niet vinden, dus is die er wss niet inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of we FoxNews USA kunnen ontvangen op Ziggo. CNN zit net over kanaal 500
Alle 4 hebben ze de kans om wel of niet te winnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat kan mathematisch niet, want als vier kandidaten 50% kans hebben om te winnen, dan hebben we na vannacht naar verwachting twee presidenten.
Thuglife.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:26 schreef heywoodu het volgende:
In Indiana tellen ze lekker door, de eerste uitslagen kwamen ruim later dan Kentucky maar nu hebben ze al 13k stemmen geteld vs 9k
cnnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |