Serveren ze daar wel Pitt bier?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Groningen! Heldenstad. Cafe de Kanarie
Ligt echt aan Florida. Die sluit rond 2 of 3 uur vannacht geloof ik. Als die voor Clinton is dan is het bijna afgelopen./quote:Op woensdag 9 november 2016 00:29 schreef Bolasie het volgende:
Wanneer verwachten ze de uitslag Nederlandse tijd, gewoon in de ochtend ergens toch?
Maakt niet uit, die moet toch uit.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:29 schreef Coco98 het volgende:
Wat heeft Dionne voor en kek rokje aan.
Even ongerelateerd maar Noriaki heeft zoals verwacht bevestigd weer te springen dit jaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens ja. Is ook zo weer voorbij
Grolsch beugels, maar je mag er jointjes roken. Keigezellig om een potje te schaken.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Serveren ze daar wel Pitt bier?
En deze zou je als uitgangspunt kunnen gebruiken met de nagenoeg zekere staten al ingevuld:quote:Op woensdag 9 november 2016 00:29 schreef Monopoly het volgende:
http://www.270towin.com/
Hier kan je zelf met staten klikken en kloten om te zien hoe het uitpakt als staten voor Clinton of Trump uitvallen.
Uur of 6/7.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:29 schreef Bolasie het volgende:
Wanneer verwachten ze de uitslag Nederlandse tijd, gewoon in de ochtend ergens toch?
Dat is alleen voor de kijkers die het tot 5:00 volhouden.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die moet toch uit.
Voor de pluriformiteit:quote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit was voor: [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik hoop in ieder geval dat ik wakker word en zie dat ik mijn bet gewonnen heb.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ligt echt aan Florida. Die sluit rond 2 of 3 uur vannacht geloof ik. Als die voor Clinton is dan is het bijna afgelopen./
Ja duh, hij is immers nog geen 50.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Even ongerelateerd maar Noriaki heeft zoals verwacht bevestigd weer te springen dit jaar.
Dan blijf ik maar even zitten.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de kijkers die het tot 5:00 volhouden.
Voor jouw portemonnee hoop ik dat Trump wint, dat gun ik je.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat ik wakker word en zie dat ik mijn bet gewonnen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |