Thanksquote:Op woensdag 9 november 2016 00:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
http://video.foxnews.com/v/1241186546001/?#sp=watch-live
Welke site is dit?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:27 schreef heywoodu het volgende:
Clinton staat op het scorebord
[ afbeelding ]
Is boulevard live nu?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:25 schreef richolio het volgende:
RTL Boulevard op RTL4Wat kijken jullie?
Het zijn helaas niet de verkiezingen van Zuid-Amerika.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je leidt nu ook de aandacht af dus hou je nu eens bezig met de materie waar je je eigenlijk in zou moeten verdiepen.
voor wie ben jij.rar?quote:
Docent aan de RUG, wat een genot, de NOS zet Groningen op de kaartquote:Op woensdag 9 november 2016 00:27 schreef BaasBanaan het volgende:
Wie is deze wazige gast op de NOS?
Wow reclame op een Amerikaanse televisiezenderquote:
Dat zou weer gunstig zijn voor Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:27 schreef L3gend het volgende:
Late Deciders gingen niet bepaald naar 1 kandidaat
[ afbeelding ]
Okee manquote:Op woensdag 9 november 2016 00:27 schreef Zith het volgende:
Franklin Country, KY![]()
![]()
Wilde daar naartoe gaan om hun... " Boones Mill " en ehh... " Philpot Lake " maar nu zullen ze mijn belastingcenten moeten missen!
Dat is zwaar in het voordeel van degene die 3,5 punt voorstond in de laatste peilingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:27 schreef L3gend het volgende:
Late Deciders gingen niet bepaald naar 1 kandidaat
[ afbeelding ]
Als oma wint lekker genieten van Jordy Clasie en Blindquote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik kan morgen niet genieten van Nederland - Belgie als Trump wint.
Groningen! Heldenstad. Cafe de Kanariequote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Docent aan de RUG, wat een genot, de NOS zet Groningen op de kaart
Dit was voor:quote:Op woensdag 9 november 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ik net van haar zag, met lang haar
Kut Amerikaquote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als oma wint lekker genieten van Jordy Clasie en Blind
soooowquote:
Serveren ze daar wel Pitt bier?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Groningen! Heldenstad. Cafe de Kanarie
Ligt echt aan Florida. Die sluit rond 2 of 3 uur vannacht geloof ik. Als die voor Clinton is dan is het bijna afgelopen./quote:Op woensdag 9 november 2016 00:29 schreef Bolasie het volgende:
Wanneer verwachten ze de uitslag Nederlandse tijd, gewoon in de ochtend ergens toch?
Maakt niet uit, die moet toch uit.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:29 schreef Coco98 het volgende:
Wat heeft Dionne voor en kek rokje aan.
Even ongerelateerd maar Noriaki heeft zoals verwacht bevestigd weer te springen dit jaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens ja. Is ook zo weer voorbij
Grolsch beugels, maar je mag er jointjes roken. Keigezellig om een potje te schaken.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Serveren ze daar wel Pitt bier?
En deze zou je als uitgangspunt kunnen gebruiken met de nagenoeg zekere staten al ingevuld:quote:Op woensdag 9 november 2016 00:29 schreef Monopoly het volgende:
http://www.270towin.com/
Hier kan je zelf met staten klikken en kloten om te zien hoe het uitpakt als staten voor Clinton of Trump uitvallen.
Uur of 6/7.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:29 schreef Bolasie het volgende:
Wanneer verwachten ze de uitslag Nederlandse tijd, gewoon in de ochtend ergens toch?
Dat is alleen voor de kijkers die het tot 5:00 volhouden.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die moet toch uit.
Voor de pluriformiteit:quote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit was voor: [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik hoop in ieder geval dat ik wakker word en zie dat ik mijn bet gewonnen heb.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ligt echt aan Florida. Die sluit rond 2 of 3 uur vannacht geloof ik. Als die voor Clinton is dan is het bijna afgelopen./
Ja duh, hij is immers nog geen 50.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Even ongerelateerd maar Noriaki heeft zoals verwacht bevestigd weer te springen dit jaar.
Dan blijf ik maar even zitten.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de kijkers die het tot 5:00 volhouden.
Voor jouw portemonnee hoop ik dat Trump wint, dat gun ik je.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat ik wakker word en zie dat ik mijn bet gewonnen heb.
Damn, als het moest zou ik zelfs een quattro doen met trump, zn vrouw en ivanka.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor de pluriformiteit:
[ afbeelding ]
In New Hampshire is er in de tussentijd geen enkele extra stem geteld, nou weet ik dat de twee counties waar de stemlokalen al gesloten zijn niet de meest bevolkingsrijke counties zijn maar er moeten daar toch wel meer dan 61 mensen wonen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:26 schreef heywoodu het volgende:
In Indiana tellen ze lekker door, de eerste uitslagen kwamen ruim later dan Kentucky maar nu hebben ze al 13k stemmen geteld vs 9k
Lijkt Amalia wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor de pluriformiteit:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze de vragen van tevoren heeft mogen inzien.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef Geralt het volgende:
Zou die blonde bimbo op de NOS dit allemaal uit de losse pols schudden? Of is dat opleeswerk?
CNN sowiesoquote:Op woensdag 9 november 2016 00:31 schreef Montov het volgende:
CNN Key Race alert: over Indiana en Kentucky.
Argh!Alles is breaking, key states, important, blabla.
Daar mis je dus niks aan.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bom erop. Mis je niks aan op Ijshockey en basketbal na
er zijn ook Amerikaanse fokkers in da housequote:Op woensdag 9 november 2016 00:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aidsvolk krijgt een aidspresident
genot
Fuck, je hebt toch gelijkquote:Op woensdag 9 november 2016 00:27 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Alle 4 hebben ze de kans om wel of niet te winnen.
Volgens CNN zijn er nu ook 144 DODEN!quote:
Welke odd ?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat ik wakker word en zie dat ik mijn bet gewonnen heb.
Wie in dit topic is Amerikaans dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
er zijn ook Amerikaanse fokkers in da house
Zijn er eigenlijk ook foto's van Trump als kind?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit was voor: [ afbeelding ] [ afbeelding ]
repsenstefives?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Docent aan de RUG, wat een genot, de NOS zet Groningen op de kaart
En dikquote:Op woensdag 9 november 2016 00:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook foto's van Trump als kind?
Ik zie hem voor me als een soort Cartman. Vrijwillig bij de border patrol helpen enzo.
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook foto's van Trump als kind?
Ik zie hem voor me als een soort Cartman. Vrijwillig bij de border patrol helpen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |