twitter:RT_America twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:21:56UPDATE: 4 injured in Azuza, CA shooting. #ElectionNight https://t.co/G0cuZ0bfH0 reageer retweet
Zo komt NY en dan staat Clinton voor.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:21 schreef Monopoly het volgende:
Zoals het er nu voor staat is het dus 19 kiesmannen voor Trump en 0 voor Clinton.
Kentucky en Indiana blijven rood, zoals verwacht.
slappelingquote:Op woensdag 9 november 2016 00:21 schreef Fylax het volgende:
Ik ben bang dat ik deze nacht niet doorhaal
Confirmation biasquote:
Voor of nadat ze voor Bills kansen een metamorfose door moest?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hillary was vroeger best raakbaar
Dit zijn teksten.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Altijd zo wanneer er een groot en/of belangrijk evenement gaande is. Dan zijn de ''ik ben er'' en ''ik kijk ook'' posts niet aan te slepen. Verwacht vroeg of laat ook een aantal proleten die komen melden dat ze ribbelchips of pepernoten aan het eten zijn.
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:23 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Zo komt NY en dan staat Clinton voor.
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.triplepundit.c(...)sica-alba-president/
Voor meer dan 12 doden kom ik mijn bed niet meer uit.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:23 schreef Infection het volgende:
twitter:RT_America twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:21:56UPDATE: 4 injured in Azuza, CA shooting. #ElectionNight https://t.co/G0cuZ0bfH0 reageer retweet
Met uitzondering van Maine en Nebraska is elke staat gewoon winner takes all en staatsgrenzen veranderen niet zomaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:21 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik dacht dat die indeling ook van toepassing was bij de presidentsverkiezingen, in dat geval: I stand corrected. (Vind het hele Amerikaanse systeem er overigens niet minder belachelijk op)
Wat ik net van haar zag, met lang haarquote:Op woensdag 9 november 2016 00:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor of nadat ze voor Bills kansen een metamorfose door moest?
Doen ze weer de Horse race?quote:
Nou ja, laat ik het zo zeggen: als er ergens een kans is om iemand van buiten de grote twee kandidaten een staat te zien pakken is het Utahquote:Op woensdag 9 november 2016 00:18 schreef skysherrif het volgende:
@heywoodu laatste polls zagen er prima uit voor trump in Utah, mcmullin maakt normaal gezien geen kanstwitter:CBS4Ted twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:12:17Broward breaks a record for the most votes ever 827,385 as of 6:01. Less than an hour left. Get results at @CBSMiami reageer retweet
Dat kan mathematisch niet, want als vier kandidaten 50% kans hebben om te winnen, dan hebben we na vannacht naar verwachting twee presidenten.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:22 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dan blijft het alsnog 50%, of wel of niet.
Zoals verwacht.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:24 schreef Zith het volgende:
Hillary supporters on suicide watch! Ook Indiana gaat naar trump!!
zeker waarquote:Op woensdag 9 november 2016 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het zo zeggen: als er ergens een kans is om iemand van buiten de grote twee kandidaten een staat te zien pakken is het Utah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |