abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166469656
quote:
Geen verrassing. Sanders deed het daar ook erg goed. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166469659
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 02:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Geen verrassing. Sanders deed het daar ook erg goed. :)
en in de primaries 130k meer voters bij republikeinen dan democraten.
pi_166469686
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 02:46 schreef skysherrif het volgende:

[..]

1 locatie maar in indianapolis.... dat is bezopen
Ach, het hoort er ook bij. In de primaries bij de democraten gebeurde dit overal. Arizona was erg, Puerto Rico ook belachelijk, Nevada caucus, Michigan... zijn een paar die me zo te binnen schieten - oh ja en dan die affidavits die iedereen kreeg, lulz. Maar het hoort erbij, misschien wel onethisch hier en daar een campagnewetje die aan de laars gelapt wordt maar eigenlijk zijn al die regels er voor niets want niemand respecteert ze en niemand handhaaft ze. Vragen om ze te respecteren getuigt van naïviteit en "als dat nou alles is valt het eigenlijk wel mee".
pi_166469712
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 02:12 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Wow, opvallend. Had verwacht dat het veel lager zou zijn overal. Wat zou die spike in Louisiana kunnen verklaren?
Lees ook de kleine lettertjes. Ik geloof dit niet helemaal, dat is een extreem verschil. Misschien begrijp ik het niet goed.
pi_166469719
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 04:10 schreef Broomer het volgende:

[..]

Lees ook de kleine lettertjes. Ik geloof dit niet helemaal, dat is een extreem verschil. Misschien begrijp ik het niet goed.
Dit is toch een enorm hoge opkomst, early voting in la en Florida hoger dan het totaal in 2012, voor Afrikaans Amerikanen. Dat is toch heel erg goed voor Clinton? Maar ik geloof het niet zo, of ik heb het niet goed begrepen.
pi_166469730
quote:
Echt is dit nou zo belangrijk om al die live streams te posten? Kijkt iemand ernaar?
pi_166469736
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 04:50 schreef Broomer het volgende:

[..]

Echt is dit nou zo belangrijk om al die live streams te posten? Kijkt iemand ernaar?
Tuurlijk niet, behalve werkloze Trump josties.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166469742
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 16:23 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Waar het om gaat is dat ze handelingen heeft verricht (complete lak aan veiligheidsvoorschriften) die de staat en haar inwoners op grote schaal in gevaar heeft kunnen brengen. Vervolgens vernietigt ze 33000 e-mails die relevant konden zijn voor de zaak. Vervolgens liegt ze daar over. Vervolgens probeert ze doelbewust de gang van vervolging te belemmeren door e-mails te leveren op enkelzijdig papier in plaats van elektronisch (zoals een simpele usb-stick).

Nogmaals, de F.B.I. Director noemde haar handelingen ''extreem nalatig''. Foutje? Haar handelingen waren hoogstwaarschijnlijk doelbewust en niet ''per ongeluk'', maar als we haar het voordeel van de twijfel geven: waarom dan ooit deze persoon weer in een positie brengen waar veiligheidsvoorschriften van groot belang zijn?

[..]

Als jij of ik dit gedaan zouden hebben zouden we per direct ontslagen worden en misschien zelfs de cel ingegooid worden, niet gepromoveerd tot de hoogste positie van het land.
En nu blijkt ze wederom, gewoon weer onschuldig te zijn, volgens de meest recente onderzoek wat vandaag is bekend gemaakt door de FBI.

mooi verhaal maat, maar ja nogmaals heb je weer geen poot om op te staan. _O-
pi_166469744
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 05:14 schreef MakkieR het volgende:

[..]

En nu blijkt ze wederom, gewoon weer onscCorruptirhuldig te zijn, volgens de meest recente onderzoek wat vandaag is bekend gemaakt door de FBI.

mooi verhaal maat, maar ja nogmaals heb je weer geen poot om op te staan. _O-
Corruption! Conspiracy! Collusion!

[ Bericht 0% gewijzigd door Broomer op 07-11-2016 05:26:33 ]
  maandag 7 november 2016 @ 06:07:41 #111
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166469767
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 05:19 schreef Broomer het volgende:

[..]

Corruption! Conspiracy! Collusion!
Jammer. De schreeuwende heks gaat winnen.
Arme wereld.
http://www.nytimes.com/20(...)nald-trump.html?_r=0
pi_166469780
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 06:07 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Jammer. De schreeuwende heks gaat winnen.
Arme wereld.
http://www.nytimes.com/20(...)nald-trump.html?_r=0
Kan hem niet openen.
  maandag 7 november 2016 @ 06:27:15 #113
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166469785
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 06:25 schreef Broomer het volgende:

[..]

Kan hem niet openen.
Vreemd, net deed hij het en nu wordt er geluld over abbonementen.

http://www.usatoday.com/s(...)s-chaffetz/86793176/

Maar let hier eens goed op de antwoorden.
pi_166469923
Ik snap er nu officieel helemaal niks meer van.

http://www.investors.com/(...)ntial-election-poll/
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  maandag 7 november 2016 @ 07:38:10 #115
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_166469976
quote:
Misschien/vast al gezegd maar volgens mij is deze tweet nep. Ik vond hem niet op het Twitteraccount van Wikileaks.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_166469993
Wat vinden jullie eigenlijk van het nieuws dat Donald Trump niet meer op zijn eigen twitter account mag komen. Is dit een goede of een slechte strategie van de Trump campagne team.
pi_166470041
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 07:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:')
De laatste week worden er ook in DNCleaks nogal absurde dingen gepost. Erg schreeuwering en met verkeerde info. Mogelijk trekt het gekkies aan, of de CTR is muddying the waters. Als ze de werkelijke lekken nu eens verdunnen met veel absurde onzin dan neemt men de andere zaken ook weer minder serieus.
pi_166470119
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 07:41 schreef MakkieR het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het nieuws dat Donald Trump niet meer op zijn eigen twitter account mag komen. Is dit een goede of een slechte strategie van de Trump campagne team.
Dat lijkt me redelijk noodzakelijk om te zorgen dat hij zijn eigen glazen niet weer ingooit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166470162
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 07:41 schreef MakkieR het volgende:
Hadden ze vanaf het begin moeten doen, nu is het rijkelijk laat, aangezien die hele Twitter-pagina gevuld staat met nonsens.

En met begin bedoel ik vanaf de oprichting van Twitter.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166470407
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2016 08:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hadden ze vanaf het begin moeten doen, nu is het rijkelijk laat, aangezien die hele Twitter-pagina gevuld staat met nonsens.

En met begin bedoel ik vanaf de oprichting van Twitter.
Het komt bij mij over als een kind die niet mee mag doen met de grote jongens. Dit is namelijk wel de man die president moet worden, een volwassen man die beschikt over diplomatieke intelligentie, wat nodig is om goed te kunnen functioneren als president tegenover andere wereldleiders. Heel veel kiezers zullen nu vast gaan denken dat Donald Trump onder curatele staat als het om zijn intellect gaat.
pi_166470498
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 08:44 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Het komt bij mij over als een kind die niet mee mag doen met de grote jongens. Dit is namelijk wel de man die president moet worden, een volwassen man die beschikt over diplomatieke intelligentie, wat nodig is om goed te kunnen functioneren als president tegenover andere wereldleiders. Heel veel kiezers zullen nu vast gaan denken dat Donald Trump onder curatele staat als het om zijn intellect gaat.
Ik denk dat zijn intelligentie sowieso een marginale rol speelt bij de keuze voor Trump, dus zijn kiezers zullen daar niet zo bang van worden. Op die laatste paar dagen versterken een paar tweets zijn imago ook niet meer en zal hij geen nieuwe kiezers gaan trekken, maar kan hij nog wel iets heel doms roepen wat zijn kansen verkleint. De kans daarop is altijd aanwezig bij Trump, dus wat dat betreft is het een verstandige zet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166470569
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 02:35 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Interessant.

Wat denk je trouwens over Trumps kansen in Nevada nog?
Ik heb niet veel nieuws daarover gehoord / gelezen (heb een dag in het vliegtuig gezeten), volgens mij is het nog steeds zo dat de polls redelijk spannend maar voorsprong Clinton suggereren terwijl early voting op bijna landslide Clinton staan.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166470615
Ik heb het topic dit weekend niet gevolgd. Wat zijn eigen de early voting resultaten/polls?
pi_166470630
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb het topic dit weekend niet gevolgd. Wat zijn eigen de early voting resultaten/polls?
Ik heb nergens een overzicht gezien, maar hier is Nevada (de grootste proportie early voters)
http://heavy.com/news/201(...)publicans-democrats/
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166470776
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2016 08:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn intelligentie sowieso een marginale rol speelt bij de keuze voor Trump, dus zijn kiezers zullen daar niet zo bang van worden. Op die laatste paar dagen versterken een paar tweets zijn imago ook niet meer en zal hij geen nieuwe kiezers gaan trekken, maar kan hij nog wel iets heel doms roepen wat zijn kansen verkleint. De kans daarop is altijd aanwezig bij Trump, dus wat dat betreft is het een verstandige zet.
Trump heeft lange tenen en kleine vingers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')