Laatste twee polls, clinton +1, trump +1quote:Op zondag 6 november 2016 16:07 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Net gaf FOX news een poll dat hij voor staat in Ohio.
Leunt naar Clinton volgens de polls.quote:Op zondag 6 november 2016 16:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe staat het er in New Hampshire voor? Is daar nog niks te zeggen op basis van de earlyvoting?
En Nevada is voor Clinton, dat staat fout in je kaartje.quote:Op zondag 6 november 2016 16:06 schreef L3gend het volgende:
[..]
NC en Fl zijn alles behalve safe voor trump, zelfs Ohio is dat niet als ik de laatste polls zie
Het is bijna een prestatie wat mensen vinden qua fouten Trump in vergelijking met wat Hillary allemaal heeft gedaan.quote:Op zondag 6 november 2016 16:06 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Je bent goed in kleine letters zoeken. Wikileaks heeft weer nieuwe mails gepubliceerd. Misschien kan je daar iets vinden?
Dinsdag op woensdag.quote:Op zondag 6 november 2016 16:11 schreef MakkieR het volgende:
In welke nacht begint de verkiezingen eigenlijk is het al de maandagnacht naar dinsdagochtend toe, of de dinsdagnacht naar woensdagochtend toe.
jij bent echt een onbeschoft iemand wist je dat? jij beledigd echt zowat iedereen die ook maar niet met jou eens is net trump alleen ben jij voor hcquote:Op zondag 6 november 2016 16:09 schreef Monolith het volgende:
Als je je eigen werkelijkheid bij elkaar fantaseert, dan is het 50/50 inderdaad.
volgens de polls is nevada voor trumpquote:Op zondag 6 november 2016 16:09 schreef Broomer het volgende:
[..]
En Nevada is voor Clinton, dat staat fout in je kaartje.
Ik heb het niet over de bedrijven die naar het buitenland zijn verhuisd, daar hebben illegale immigranten niks mee te maken. Een Mexicaan die in Mexico in een fabriek werkt is niet het issue. Het gaat over werknemers voor bedrijven binnen de VS.quote:Op zondag 6 november 2016 15:57 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Dat is onderzocht. Trump's zijn message is: They are stealing our jobs, America first. Je hebt het over bedrijven. Door Nafta zijn veel bedrijven/fabrieken naar het buitenland verhuist. Hillary heeft zich daar hard voor gemaakt. Volgens mij gaat het om 17.000 fabrieken die door nafta naar het buitenland zijn verhuist.
Het is nogal een fantasierijke manier om een groot scala aan polls op deze wijze te interpreteren. Maar volgens mij ben je al herhaaldelijk gewezen op het nut van een leesbrilletje.quote:
Volgens de polls is het heel close. Maar in de early voting heeft Hillary een flinke voorsprong, die moeilijk afgebroken kan worden. Ik denk dat de polls achterlopen op de werkelijkheid.quote:Op zondag 6 november 2016 16:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
volgens de polls is nevada voor trump
http://projects.fivethirt(...)ex_cid=2016-forecast
Early Voting geeft aan dat Clinton waarschijnlijk wint, ze zit op Obama niveau, toen hij Nevada met 7% wonquote:
Riep Trump dat jaar ook niet hele andere dingen over Clinton dan hij nu doet?quote:
Beledigt is met een t. Verder beledig ik niemand. Ik geef aan dat de polls en forecasts Clinton ergens tussen de 65-90% kans geven. Als jij dan roept dat het 50/50 is op basis van wat selectief geshop in polls, dan fantaseer je gewoon je eigen werkelijkheid bij elkaar. Lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op zondag 6 november 2016 16:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
jij bent echt een onbeschoft iemand wist je dat? jij beledigd echt zowat iedereen die ook maar niet met jou eens is net trump alleen ben jij voor hc
Waar het om gaat is dat ze handelingen heeft verricht (complete lak aan veiligheidsvoorschriften) die de staat en haar inwoners op grote schaal in gevaar heeft kunnen brengen. Vervolgens vernietigt ze 33000 e-mails die relevant konden zijn voor de zaak. Vervolgens liegt ze daar over. Vervolgens probeert ze doelbewust de gang van vervolging te belemmeren door e-mails te leveren op enkelzijdig papier in plaats van elektronisch (zoals een simpele usb-stick).quote:Op zondag 6 november 2016 15:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk niet Clinton die de trekker over haalt, maar de persoon met de "verkeerde handen" Dus als je toch iemand wilt beschuldigen, doe het dan wel goed. Een moord wordt gepleegd door een moordenaar, niet door iemand, die per ongeluk iemand naar de moordenaar leid. Fouten worden namelijk overal gemaakt. Als Clinton een fout heeft begaan heeft dit grotere consequenties, dan wanneer je kranten bezorgt. Even van uitgaand dat je gelijk hebt, want natuurlijk heb je altijd gelijk, ik zie een groot verschil tussen iemand die fouten heeft gemaakt in zijn carrière en iemand die in koele bloede anderen afslacht door de keel door te snijden.
Als jij of ik dit gedaan zouden hebben zouden we per direct ontslagen worden en misschien zelfs de cel ingegooid worden, niet gepromoveerd tot de hoogste positie van het land.quote:ps. Als jij en ik dezelfde baan zouden hebben als Hillary Clinton over de afgelopen 30 jaar, geloof me dan zouden wij ook ergens fouten hebben gemaakt wat letterlijk mensenlevens kost. Ze heeft nou eenmaal niet een makkelijkste baan.
Je beledigt niemand?quote:Op zondag 6 november 2016 16:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beledigt is met een t. Verder beledig ik niemand. Ik geef aan dat de polls en forecasts Clinton ergens tussen de 65-90% kans geven. Als jij dan roept dat het 50/50 is op basis van wat selectief geshop in polls, dan fantaseer je gewoon je eigen werkelijkheid bij elkaar. Lijkt me niet zo moeilijk.
quote:Op zondag 6 november 2016 16:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leren ze jullie op de basisschool het verschil tussen een hek en een muur niet meer?
quote:Op zondag 6 november 2016 14:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou, bedankt voor je bijdrage maar weer.
quote:Op zondag 6 november 2016 11:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hilarisch. Nu lekker optiefen met je getroll.
quote:Op zondag 6 november 2016 11:11 schreef Monolith het volgende:
Inderdaad, lekker naar BNW met dit soort stompzinnig gezever.
twitter:trfgrp twitterde op zondag 06-11-2016 om 04:27:13Battleground poll: NV. Pattern in "neighbors" question continues. "Shy Trump voter" more than a theory. Results:… https://t.co/brYCgGDlij reageer retweet
Ik kan me goed voorstellen dat veel Trumpstemmers er niet mee te koop lopen dat ze op Trump stemmen. Verder is het volgens mij zo dat polls in principe alleen worden gehouden onder likely voters en dat daar niet de mensen onder vallen die al twintig jaar niet hebben gestemd (maar dat nu wel doen omdat er weer eens een anti-establishmentkandidaat is.)quote:Op zondag 6 november 2016 16:28 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Poll over Nevadatwitter:trfgrp twitterde op zondag 06-11-2016 om 04:27:13Battleground poll: NV. Pattern in "neighbors" question continues. "Shy Trump voter" more than a theory. Results:… https://t.co/brYCgGDlij reageer retweet
Denk je dat dan het minder is geworden? Lijkt me dat Trump sindsdien meer momentum heeft gekregen dan Hillary.quote:Op zondag 6 november 2016 16:31 schreef vigen98 het volgende:
En FOX over Nevada
[ afbeelding ]
Alhoewel dit wel tot 1 november gaat
Ja denk eerlijk gezegd wel dat het minder geworden is, 1 november was een stuk dichterbij toen de FBI besloot HC weer te gaan onderzoeken dus dat had meer effect volgens mij nu lijkt dat een beetje terug te zakken denk ik.quote:Op zondag 6 november 2016 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je dat dan het minder is geworden? Lijkt me dat Trump sindsdien meer momentum heeft gekregen dan Hillary.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |