Net zoals hillary, Obama nodig heeft voor de black vote.quote:Op zondag 6 november 2016 15:40 schreef Broomer het volgende:
[..]
En dus? Hij demoniseert ze nogal. Denk je dat de legale latinos dat allemaal ok vinden?
Of er zouden gewoon een hoop vacatures niet ingevuld worden. Wat de groei van veel bedrijven zou remmen.quote:Op zondag 6 november 2016 15:44 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Net zoals hillary, Obama nodig heeft voor de black vote.
Als je 10 millioen illegale mensen hebt, stelen zij de banen van de amerikanen die wel legaal zijn. En dus? Jij hebt geen idee.
Nee, jij vindt dat hij dat heeft. De latino's zelf blijkbaar niet. En ook al zouden ze dat wel vinden, veel van hen zaten in hetzelfde schuitje ooit of hadden familie. Kortom, ze relateren zich aan de arme illegaal. Tja, beetje dom om die massaal verkrachters te noemen dan.quote:Op zondag 6 november 2016 15:39 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hij heeft het toch duidelijk over illegale immigranten die verblijven in de VS.
Denk eerder dat er dit gebeurt wanneer je de latino's uit Amerika kicktquote:Op zondag 6 november 2016 15:44 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Als je 10 millioen illegale mensen hebt, stelen zij de banen van de amerikanen die wel legaal zijn. En dus? Jij hebt geen idee.
Wie bedoel je met fascisten, welke federale politie en wat wordt nou vervangen?quote:Op zondag 6 november 2016 13:00 schreef Nintex het volgende:
Jezus, de fascisten gaan zelfs achter de federale politie aan. Straks ook vervangen met private blackwater security?twitter:CNNPolitics twitterde op zondag 06-11-2016 om 09:33:01Tim Kaine: Some in the FBI are "actively working" to help Donald Trump https://t.co/Qcbe4QKrc2 https://t.co/jkpTRymlNO reageer retweet
Ik woon in California, dus ik heb zeker een idee. Ik zie ze hier elke dag op de straathoek staan, op zoek naar werk. Ik vind de situatie met illegale immigranten zeker niet ideaal, maar ook nogal complex. Doen ze soms werk dat Amerikanen anders zouden kunnen doen (voor meer geld, dat dan wel weer)? Ja. Doen ze soms werk dat anders waarschijnlijk niet zou gebeuren? Dat denk ik ook. Ze doen vaak wel zwaar, ongemakkelijk, laagbetaald werk dat veel mensen niet zouden willen doen.quote:Op zondag 6 november 2016 15:44 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Kaine herhaalt eigenlijk wat Giuliani heeft gezegd, maar nu een Democraat het zegt is het duister en sinister.quote:Op zondag 6 november 2016 15:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wie bedoel je met fascisten, welke federale politie en wat wordt nou vervangen?
Vergeet ook niet dat het afstraalt op de hele groep mensen met een Latino uiterlijk. Je kunt immers niet zien of iemand illegaal is.quote:Op zondag 6 november 2016 15:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee, jij vindt dat hij dat heeft. De latino's zelf blijkbaar niet. En ook al zouden ze dat wel vinden, veel van hen zaten in hetzelfde schuitje ooit of hadden familie. Kortom, ze relateren zich aan de arme illegaal. Tja, beetje dom om die massaal verkrachters te noemen dan.
Enfin, dat wreekt zich dus een beetje blijkbaar.
Dat is onderzocht. Trump's zijn message is: They are stealing our jobs, America first. Je hebt het over bedrijven. Door Nafta zijn veel bedrijven/fabrieken naar het buitenland verhuist. Hillary heeft zich daar hard voor gemaakt. Volgens mij gaat het om 17.000 fabrieken die door nafta naar het buitenland zijn verhuist.quote:Op zondag 6 november 2016 15:46 schreef BaasBanaan het volgende:
Of er zouden gewoon een hoop vacatures niet ingevuld worden. Wat de groei van veel bedrijven zou remmen.
Ik snap niet echt waarom ze hc 65% geven terwijl als ik naar de map kijk is het echt strijden om 1 staat! en dat is new hampshire waar het momenteel strijden isquote:Op zondag 6 november 2016 15:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit model had 50/50 staten in 2012 goed voorspeld en 49/50 staten in 2008.
http://projects.fivethirt(...)ex_cid=2016-forecast
Ik denk niet dat polls perfect zijn. Maar het zijn wel een goede indicator in presidentverkiezingen.
NH is geen 50/50. En NC en FL zijn ook toss-up bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 november 2016 15:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom ze hc 65% geven terwijl als ik naar de map kijk is het echt strijden om 1 staat! en dat is new hampshire waar het momenteel strijden is
Dus het wordt of dit
[ afbeelding ]
of dit
[ afbeelding ]
Lijkt me echt een 50/50 strijd ipv van 65/35
Maar als het strijden om New Hampshire is, wat is er dan gebeurt met de toss-up states? Is het in alle staten inmiddels een uitgemaakte zaak behalve in NH?quote:Op zondag 6 november 2016 15:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom ze hc 65% geven terwijl als ik naar de map kijk is het echt strijden om 1 staat! en dat is new hampshire waar het momenteel strijden is
Dus het wordt of dit
[ afbeelding ]
of dit
[ afbeelding ]
Lijkt me echt een 50/50 strijd ipv van 65/35
Schijnbaar is de Trump-petjes-maker er ook vandoor!quote:Op zondag 6 november 2016 15:57 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Dat is onderzocht. Trump's zijn message is: They are stealing our jobs, America first. Je hebt het over bedrijven. Door Nafta zijn veel bedrijven/fabrieken naar het buitenland verhuist. Hillary heeft zich daar hard voor gemaakt. Volgens mij gaat het om 17.000 fabrieken die door nafta naar het buitenland zijn verhuist.
NC en FL zijn al redelijk veilig voor trumpquote:Op zondag 6 november 2016 16:02 schreef Montov het volgende:
[..]
NH is geen 50/50. En NC en FL zijn ook toss-up bijvoorbeeld.
Dat is wel heel oud nieuws.quote:Op zondag 6 november 2016 16:04 schreef Mula het volgende:
[..]
Schijnbaar is de Trump-petjes-maker er ook vandoor!
[ afbeelding ]
Hoe staat het er in New Hampshire voor? Is daar nog niks te zeggen op basis van de earlyvoting?quote:Op zondag 6 november 2016 16:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
NC en FL zijn al redelijk veilig voor trump
en het heeft ook nog gewerktquote:Op zondag 6 november 2016 16:04 schreef DUTCHKO het volgende:
Wall bouwen? Wat nou! Heeft hij het zeker van de EU afgekeken.
[ afbeelding ]
Je bent goed in kleine letters zoeken. Wikileaks heeft weer nieuwe mails gepubliceerd. Misschien kan je daar iets vinden?quote:Op zondag 6 november 2016 16:04 schreef Mula het volgende:
Schijnbaar is de Trump-petjes-maker er ook vandoor!
Leren ze jullie op de basisschool het verschil tussen een hek en een muur niet meer?quote:Op zondag 6 november 2016 16:04 schreef DUTCHKO het volgende:
Wall bouwen? Wat nou! Heeft hij het zeker van de EU afgekeken.
[ afbeelding ]
NC en Fl zijn alles behalve safe voor trump, zelfs Ohio is dat niet als ik de laatste polls ziequote:Op zondag 6 november 2016 16:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
NC en FL zijn al redelijk veilig voor trump
geen idee maar las wel dat het echt een battleground state is gewordenquote:Op zondag 6 november 2016 16:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe staat het er in New Hampshire voor? Is daar nog niks te zeggen op basis van de earlyvoting?
Net gaf FOX news een poll dat hij voor staat in Ohio.quote:Op zondag 6 november 2016 16:06 schreef L3gend het volgende:
[..]
NC en Fl zijn alles behalve safe voor trump, zelfs Ohio is dat niet als ik de laatste polls zie
hij staat ook voor in nc en flquote:Op zondag 6 november 2016 16:07 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Net gaf FOX news een poll dat hij voor staat in Ohio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |