Omdat blijkt dat er vrij eenvoudig invloed uitgeoefend kan worden. En dat het bedrijf het nu niet levert wil niet zeggen dat het niet via een omweg gebeurt. Allemaal te fraudegevoelig en om een democratie op te laten rusten.quote:Op zondag 6 november 2016 11:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Op welke manier is er invloed als een bedrijf waarvan de baas ook in een board van een organisatie van Soros zit geen machines levert voor een verkiezing?
Omdat het wel bij andere verkiezingen levert. Verder is er helemaal níks bewezen, de enige die doet alsof er makkelijk invloed uitgeoefend kan worden omdat deze man een nevenfunctie heeft ben jij. Dat blijft echter bij insinuaties van het type 'ja maar het zou heus wel kunnen' en 'ze leveren heus wel via een omweg' zonder daar ook daadwerkelijk iets van een onderbouwing bij te hebben, dus ik neem dat soort claims ook niet te serieus. De feiten zijn dat dit bedrijf niet van Soros is, dat het niet levert bij deze verkiezingen en dat er dus niks waar is van het fabeltje dat de machines die tijdens de verkiezingen gebruikt worden door Soros gerigged zouden zijn.quote:Op zondag 6 november 2016 11:30 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Omdat blijkt dat er vrij eenvoudig invloed uitgeoefend kan worden. En dat het bedrijf het nu niet levert wil niet zeggen dat het niet via een omweg gebeurt. Allemaal te fraudegevoelig en om een democratie op te laten rusten.
Verder bestaat dat bedrijf ook niet voor niets. Als het niet levert waarom bestaat het dan?
Prima wat jij wil. Ik heb mijn punt dat votingmachines te fraudegevoelig zijn ook wel gemaakt.quote:Op zondag 6 november 2016 11:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat het wel bij andere verkiezingen levert. Verder is er helemaal níks bewezen, de enige die doet alsof er makkelijk invloed uitgeoefend kan worden omdat deze man een nevenfunctie heeft ben jij. Dat blijft echter bij insinuaties van het type 'ja maar het zou heus wel kunnen' en 'ze leveren heus wel via een omweg' zonder daar ook daadwerkelijk iets van een onderbouwing bij te hebben, dus ik neem dat soort claims ook niet te serieus. De feiten zijn dat dit bedrijf niet van Soros is, dat het niet levert bij deze verkiezingen en dat er dus niks waar is van het fabeltje dat de machines die tijdens de verkiezingen gebruikt worden door Soros gerigged zouden zijn.
Nu ben ik er wel weer klaar mee. Als je een serieuze onderbouwing van je standpunten doet wil ik er wel weer op reageren, maar zolang het bij dit soort losse flodders blijft zoek je het maar uit.
Ik denk dat je het e-mail gebeuren niet helemaal snapt. Er is een reden waarom bepaalde informatie als 'zeer geheim' wordt aangemerkt. Dat komt omdat het, als het in de verkeerde handen valt, zeer veel levens kan kosten (veel meer dan één moord).quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:54 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zit je nu echt een moord te vergelijken met het gene dat Clinton heeft gedaan met dat email gedoe? Er lopen lijpe mensen rond op deze wereld, dat standpunt heb jij bij deze wel duidelijk gemaakt.
Chelsea en d'r kind misschien ze zal best een redelijke president zijn maar ze zal er hard voor mgoeten werken om populair te blijven en dingen gedaan te krijgen.quote:Op zondag 6 november 2016 10:25 schreef Lyrebird het volgende:
Is er iemand die HRC sympathiek vindt?
really? Chelsea Clinton?quote:Op zondag 6 november 2016 11:54 schreef vipergts het volgende:
[..]
Chelsea en d'r kind misschien ze zal best een redelijke president zijn maar ze zal er hard voor mgoeten werken om populair te blijven en dingen gedaan te krijgen.
Jij denkt dat Chelsea haar moeder niet sympathiek vindt?quote:
twitter:CNNPolitics twitterde op zondag 06-11-2016 om 09:33:01Tim Kaine: Some in the FBI are "actively working" to help Donald Trump https://t.co/Qcbe4QKrc2 https://t.co/jkpTRymlNO reageer retweet
D'r eigen dochter zal haar toch wel aardig vinden als die op Trump stemtis het echt ergquote:
Trump gaat voor de negatieve boodschap en geeft aan waar hij allemaal tegen is.quote:Op zondag 6 november 2016 12:55 schreef Nintex het volgende:
Die van Clinton is een beetje inhoudsloos. Trump spreekt direct de kiezer aan.
Hitler erbij halen. Altijd goed voor het debat.quote:
quote:Op zondag 6 november 2016 11:06 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Als Hillary de verkiezingen wint zal een groot deel van de Amerikanen dit niet accepteren, wat tot een bloedige burgeroorlog kan leiden. Dit zou niet verkeerd zijn, want het wordt hoog tijd dat dit corrupte systeem eens omver gegooid wordt.
Als Trump wint , dan kan hij orde op zaken stellen en ook dan zullen de klieks die decennialang de macht hadden moeten inboeten tenzij ze Trump dmv bijvoorbeeld een aanslag kunnen elimineren, of kunnen neutraliseren door hem op een andere manier af te zetten. Hoe dan ook , het ruikt naar revolutie gezien de gigantische onvrede die leeft in de samenleving, het worden turbulente tijden, ongeacht wie er wint!
http://nypost.com/2016/11(...)lassified-materials/quote:As secretary of state, Hillary Clinton routinely asked her maid to print out sensitive government e-mails and documents — including ones containing classified information — from her house in Washington, DC, e-mails and FBI memos show. But the housekeeper lacked the security clearance to handle such material.
BNW is verderopquote:Op zondag 6 november 2016 13:29 schreef cb2013 het volgende:
Clinton directed her maid to print out classified materials
[..]
http://nypost.com/2016/11(...)lassified-materials/
WAT DE FUCKquote:“Revisions to the Iran points” was the subject line of a classified April 2012 e-mail to Clinton from Hanley. In it, the text reads, “Marina is trying to print for you.”
Both classified e-mails were marked “confidential,” the tier below “secret” or “top secret.”
Het is nu 7:30am en FOX news heeft al erover bericht. Ben benieuwd hoe en of de rest van de media dit gaat oppikkenquote:
Als dit waar is, wat mij niet zou schokken, zou het toch voor de meest hard-core Hillary supporters wel duidelijk moeten zijn dat deze vrouw nooit meer in de buurt van gevoelige informatie moet komen.quote:
Die bewering (Clinton ordered her maid to print out classified materials) zie ik overigens niet terugkomen in het bronartikel:quote:Op zondag 6 november 2016 13:29 schreef cb2013 het volgende:
Clinton directed her maid to print out classified materials
[..]
http://nypost.com/2016/11(...)lassified-materials/
In de voorbeelden waar het wel om classified e-mails gaat, is het allereerst niet Clinton die voorstelt de mails te laten printen en wordt bovendien wordt niet duidelijk wat Clintons reactie op dat voorstel was, zodat we evenmin weten of Marina daadwerkelijk die e-mails heeft kunnen inzien.quote:“Pls ask Marina to print for me in am,” Clinton e-mailed top aide Huma Abedin regarding a redacted 2011 message marked sensitive but unclassified.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |