Iig meer standaard dan Trump, lijkt me. Zelfs Trump weet niet waar Trump voor staat.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:59 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Zijn we nu al zo ver afgezakt dat Tea Party lui die voorheen als zeer extreem zouden worden beschouwd nu gezien worden als standaard (zij het zeer conservatieve) republikein?
Wat jij en nintex nog niet lijken te begrijpen is dat het niet gaat om het aantal fans, maar om het aantal stemmers.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Daar zie je dan niets van bij haar rally's
Wil je daar een plaatje van een dood paard bij?quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
In de peilingen ja, maar we weten dinsdag/woensdag pas of het echt zo is.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het valt vies tegen met dat aantrekken van nieuwe stemmers vooralsnog. Ik meen dat Clinton daar beter in slaagt vooralsnog.
Nee in de early votes.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de peilingen ja, maar we weten dinsdag/woensdag pas of het echt zo is.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:01 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat jij en nintex nog niet lijken te begrijpen is dat het niet gaat om het aantal fans, maar om het aantal stemmers.
Presidenten Ron Paul en Bernie Sanders snappen er ook niks van.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:06 schreef vigen98 het volgende:
Ik snap niet waarom mensen rally's zo onbelangrijk vinden
Omdat keer op keer is gebleken dat rallies geen goede graadmeter zijn voor daadwerkelijke steun.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]![]()
Dit heeft er alles mee te maken. Wanneer je geen publiek kan lokken hoe wil je dan mensen toch zo ver krijgen om te stemmen?
Ik zou persoonlijk ook eerder naar een Trump rally kijken/gaan (gewoon uit nieuwsgierigheid of voor entertainment value) dan naar een Clinton rally, maar ik zou absoluut op Clinton stemmen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]![]()
Dit heeft er alles mee te maken. Wanneer je geen publiek kan lokken hoe wil je dan mensen toch zo ver krijgen om te stemmen?
Dat was dan ook gerigged.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:08 schreef OMG het volgende:
[..]
Presidenten Ron Paul en Bernie Sanders snappen er ook niks van.
Haar rally's zijn ook niet zo boeiend. Trump kan nog gekke dingen zeggen of doen, maar bij Hillary is het allemaal behoorlijk voorspelbaar.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat we na deze verkiezingen van dit soort ontiegelijk kinderachtige argumentatie af zijn. Dat hele "kandidaat X staat achter / heeft verloren, dus is het rigged" is echt te zielig voor woorden.quote:
Het enthousiasme voor Clinton is helemaal niet groot.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:53 schreef vigen98 het volgende:
Mwah zegt niet zoveel eigenlijk aangezien LATimes Trump toch al altijd in de + heefttwitter:mitchellvii twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 13:35:42Trump hits highest level ever in LATimes poll and leads by 5.4%. reageer retweet
twitter:mitchellvii twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 16:47:33As ABC Poll makes claim Hillary lead surges on voter enthusiasm, only 126 people attend her live speech: https://t.co/UOnNE2uYdZ reageer retweet
Ze staat natuurlijk ook al een jaar of 25 in de nationale politieke spotlights. Dat kent iedereen wel.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:11 schreef Mula het volgende:
[..]
Haar rally's zijn ook niet zo boeiend. Trump kan nog gekke dingen zeggen of doen, maar bij Hillary is het allemaal behoorlijk voorspelbaar.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:14 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat we na deze verkiezingen van dit soort ontiegelijk kinderachtige argumentatie af zijn. Dat hele "kandidaat X staat achter / heeft verloren, dus is het rigged" is echt te zielig voor woorden.
In het NOS Journaal lieten ze wat bejaarden in Florida zien die juist vooral tegen Hillary stemmen, maar ook niet echt enthousiast waren over Trump.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het enthousiasme voor Clinton is helemaal niet groot.
De belangrijkste reden om op Clinton te stemmen is om Trump uit het witte huis te houden, maar dat heeft weinig met enthousiasme voor Clinton van doen.
Valt wel mee, andersom is het sentiment sterker.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het enthousiasme voor Clinton is helemaal niet groot.
De belangrijkste reden om op Clinton te stemmen is om Trump uit het witte huis te houden, maar dat heeft weinig met enthousiasme voor Clinton van doen.
Er valt echt wel een sterke zaak voor beide kandidaten te maken, hoor. Ook de mensen die op Trump stemmen (iets minder dan de helft van de stempopulatie) zijn normale mensen zoals jij en ik, die elk hun eigen redenen hebben op hem te stemmen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:12 schreef Kaji het volgende:
Het zal toch wel een schok voor me zijn wanneer ik dinsdag daadwerkelijk de eerste staat zie waar de meerderheid voor Trump heeft gekozen. Doet m'n vertrouwen in democratie geen goed...
Reken er maar niet op.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:14 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat we na deze verkiezingen van dit soort ontiegelijk kinderachtige argumentatie af zijn. Dat hele "kandidaat X staat achter / heeft verloren, dus is het rigged" is echt te zielig voor woorden.
twitter:mghent32 twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 13:46:54@mitchellvii #Trump now leading in EVERY poll in New Hampshire via RCP. reageer retweet
Geloof ik wel, maar het blijft een gevaarlijke keuze naar mijn idee. Ik heb ook persoonlijk nog niemand gesproken die op Trump zou stemmen, dus het blijft een beetje onwezenlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:16 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Er valt echt wel een sterke zaak voor beide kandidaten te maken, hoor. Ook de mensen die op Trump stemmen (iets minder dan de helft van de stempopulatie) zijn normale mensen zoals jij en ik, die elk hun eigen redenen hebben op hem te stemmen.
Als je in de meest Democratische plekken zoals New York en Californië op een drukke straat rondloopt kom je in een paar minuten honderden Trump supporters tegen. Het zijn niet allemaal monsters.
Jij denkt dus dat Clinton vrijwel geen stemmen verzamelt en dat Trump minstens 80 procent van de popular vote haalt?quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]![]()
Als je in Amerika woont lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:19 schreef Kaji het volgende:
[..]
Geloof ik wel, maar het blijft een gevaarlijke keuze naar mijn idee. Ik heb ook persoonlijk nog niemand gesproken die op Trump zou stemmen, dus het blijft een beetje onwezenlijk.
Geloof jij alles wat je op Twitter leest?quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:17 schreef vigen98 het volgende:
Trump staat voor in alle polls in nhtwitter:mghent32 twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 13:46:54@mitchellvii #Trump now leading in EVERY poll in New Hampshire via RCP. reageer retweet
Nee maar rally's betekenen wel zeker iets het laat zien hoe fanatiek je stemmers zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat Clinton vrijwel geen stemmen verzamelt en dat Trump minstens 80 procent van de popular vote haalt?
Neequote:Op zaterdag 5 november 2016 22:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geloof jij alles wat je op Twitter leest?
Dan wordt het tijd voor een bril.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
NeeHeb ook voorbeelden gezien namelijk
Nee, het laat zien hoe fanatiek je FANS zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee maar rally's betekenen wel zeker iets het laat zien hoe fanatiek je stemmers zijn.
pvv wint ook nooit omdat hun stemvee veel te lui zijn om 5 minuten te lopen naar een stembureauquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:25 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Nee, het laat zien hoe fanatiek je FANS zijn.
Vergelijk het met Wilders die een veel fanatiekere aanhang heeft dan de andere partijen in Nederland, maar die toch bij elke verkiezingen blijkt te zijn voorbijgestreefd door tegenstrevers die wellicht een minder grote groep fans hebben, maar wel een grotere achterban.
Jep Foxnews is ontzettend pro Hillary.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:37 schreef LXIV het volgende:
Waar ik voorheen dacht dat Trump alleen maar kon winnen als er in de laatste week voor de verkiezingen iets toevalligs zou gebeuren (een flauwte van Hillary oid), nu denk ik dat Trump ook zonder dat een reeële kans maakt. Misschien nog wel meer kans als Hillary, want de media (pro-Hillary) zal een voorsprong van Trump altijd zo veel mogelijk proberen weg te drukken. Net als met de Brexit.
Fox niet natuurlijk, maar er is in de gehele media wel een pro-Hillary bias.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:38 schreef Tweek het volgende:
[..]
Jep Foxnews is ontzettend pro Hillary.
Toch is het anders. De boodschap van Trump is aangeslagen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel mee, andersom is het sentiment sterker.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Toch is het anders. De boodschap van Trump is aangeslagen.
Mensen willen minder immigratie, vertrouwen de politici niet en willen terug naar hoe het vroeger was.
Mensen zijn boos. Het succes van Sanders kan ook niet ontkent worden.
Valt toch wel mee eigenlijk zo, historisch gezien.quote:
Meygen Kelly van Fox haat Trump iniedergeval.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:38 schreef Tweek het volgende:
[..]
Jep Foxnews is ontzettend pro Hillary.
Dus met de grootste nieuwszender niet mee geteld.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Fox niet natuurlijk, maar er is in de gehele media wel een pro-Hillary bias.
Ik denk dat Trump nog populairder is dan nu lijkt.
Ja als je seksueel geïntimideerd bent door een adviseur van Trump dan heb je het waarschijnlijk niet zo op hem.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Meygen Kelly van Fox haat Trump iniedergeval.
Wel met een paar kanttekeningen natuurlijk. Clinton strijdt niet tegen een zittende president bijvoorbeeld. Ook doet het er wel welk percentage van de stemmen je haalt. Een harde kern stemt toch altijd wel 'affirmative'.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Valt toch wel mee eigenlijk zo, historisch gezien.
Als Trump straks de verkiezingen gewonnen heeft, zal je zien hoe belachelijk al je posts van 538 zijn geweest.quote:
quote:In short, the dueling campaign strategies underscore the dynamic of the race. To win, Trump needs a whole lot to go right. And to lose, Clinton needs a whole lot to go wrong.
For example, Trump will land in Nevada on Sunday where an estimated two-thirds of the electorate has already voted. A surge in early voting in the state's populous Clark County (home to Las Vegas and a huge Latino population) has heartened Democrats, who now say they expect to outperform polls showing a razor-close race there.
"Donald Trump will be in Reno on Saturday, but the Republicans almost certainly lost Nevada on Friday," veteran Nevada political analyst Jon Ralston wrote Saturday, after Democrats broke Clark County turnout records the day before.
Read more: http://www.politico.com/s(...)230800#ixzz4PAonRnNN
Follow us: @politico on Twitter | Politico on Facebook
Lekker zwakzinnig antwoord weer. Als je er niet tegen kan dat je feitenvrije gezwets wordt geconfronteerd met de daadwerkelijke cijfers, dan kun je beter ergens anders heen gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als Trump straks de verkiezingen gewonnen heeft, zal je zien hoe belachelijk al je posts van 538 zijn geweest.
Over de zittende president en Hillary gesproken.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel met een paar kanttekeningen natuurlijk. Clinton strijdt niet tegen een zittende president bijvoorbeeld. Ook doet het er wel welk percentage van de stemmen je haalt. Een harde kern stemt toch altijd wel 'affirmative'.
De daadwerkelijke cijfers zijn de verkiezingsuitslag.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lekker zwakzinnig antwoord weer. Als je er niet tegen kan dat je feitenvrije gezwets wordt geconfronteerd met de daadwerkelijke cijfers, dan kun je beter ergens anders heen gaan.
Verder is FiveThirtyEight nog zo ongeveer het meest positief over de kansen van Trump hoor.
Zat republikeinse politici die geen lovende woorden over Trump hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Over de zittende president en Hillary gesproken.
[ afbeelding ]
Je kunt minder immigratie willen, de politici niet vertrouwen en teruggaan zoals het vroeger was én Clinton verachten.quote:
Hillary is nooit populair(der) geweest. Haar hele voorkomen en alles wat erbij hoort is geprojecteerd. Voorkeur voor haar is uit geen enkel individu zelf ontstaan en een verzonnen houding.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:37 schreef LXIV het volgende:
Waar ik voorheen dacht dat Trump alleen maar kon winnen als er in de laatste week voor de verkiezingen iets toevalligs zou gebeuren (een flauwte van Hillary oid), nu denk ik dat Trump ook zonder dat een reeële kans maakt. Misschien nog wel meer kans als Hillary, want de media (pro-Hillary) zal een voorsprong van Trump altijd zo veel mogelijk proberen weg te drukken. Net als met de Brexit.
Leuk, maar de vraag wat wat de primaire reden was om te stemmen. Dat is dus bij Trump vaker een tegenstem tegen Clinton dan vice versa. De claim was dat dit niet het geval zou zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:57 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Je kunt minder immigratie willen, de politici niet vertrouwen en teruggaan zoals het vroeger was én Clinton verachten.
Ik begrijp hoe de poppenkast werkt. Maar zelfs in de poppenkast haalt men soms aanneembare (omdat gegrond op realiteit) argumenten tegen de ander aan. Zou men dat niet doen, dan zou het toneelspel te ongeloofwaardig worden.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:57 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zat republikeinse politici die geen lovende woorden over Trump hebben.
Wat is je punt eigenlijk? Dat je niet weet hoe politiek werkt?
Snap je dat nou na honderd keer nog steeds niet? De polls waren altijd al wel in het voordeel van Trump, maar bij de primaries verwachtte ik initieel dat de overige kandidaten elkaar niet kapot zouden concurreren.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De daadwerkelijke cijfers zijn de verkiezingsuitslag.
Jij dacht ook dat Trump tijdens de voorverkiezingen verslagen zou worden. Allemaal onderbouwd met 'prima' polls.
Dus je bent het met mee eens dat Trump incompetent is en niet geschikt voor het presidentschap.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe de poppenkast werkt. Maar zelfs in de poppenkast haalt men soms aanneembare (omdat gegrond op realiteit) argumenten tegen de ander aan. Zou men dat niet doen, dan zou het toneelspel te ongeloofwaardig worden.
Jij zat er naast.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Snap je dat nou na honderd keer nog steeds niet? De polls waren altijd al wel in het voordeel van Trump, maar bij de primaries verwachtte ik initieel dat de overige kandidaten elkaar niet kapot zouden concurreren.
Echt lerend vermogen heb je niet.
Tja, veel duidelijker kan ik het niet aan je uitleggen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij zat er naast.
Maar ik ben diegene die het niet snapt.
Altijd lastig discussiëren met mensen met narcistische trekken.
Daar heb ik nooit een geheim van gemaakt. Al komt die mening niet voort uit de onterechte en onlogische conclusie die jij trekt uit hetgeen ik aan jou voorlegde.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:03 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dus je bent het met mee eens dat Trump incompetent is en niet geschikt voor het presidentschap.
Snob.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, veel duidelijker kan ik het niet aan je uitleggen.
Ik hoop dat je meer verstand hebt van pallets sorteren.
Ah, goed dat je voor de zoveelste keer op deze tour gaat. Vandaag nog een leuk filmpje gezien waarbij ik o.a. aan jou moest denken.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, veel duidelijker kan ik het niet aan je uitleggen.
Ik hoop dat je meer verstand hebt van pallets sorteren.
Het aanhalen van een uitspraak tijdens een campagne als waarheid vind ik niet van enige subtiliteit spreken. Ik vind Clinton ook niets, maar zo'n plaatje neer dumpen met, "he weet je wie haar ook niets vond!" voegt ook niets toe.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit een geheim van gemaakt. Al komt die mening niet voort uit de onterechte en onlogische conclusie die jij trekt uit hetgeen ik aan jou voorlegde.
Ik ben niet veeleisend hoor. Met een beetje vermogen tot begrijpend lezen en basale retorische vaardigheden ben ik al tevreden. Ik vrees echter dat je beiden niet bezit gezien het feit dat je alweer vervalt in simplistisch gescheld.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:17 schreef vigen98 het volgende:
Trump staat voor in alle polls in nhtwitter:mghent32 twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 13:46:54@mitchellvii #Trump now leading in EVERY poll in New Hampshire via RCP. reageer retweet
Ik kan niet zonder mijzelf in diskrediet te brengen zeggen dat het voornamelijk was om Mono te irriteren, maar goed, dat is wel wat het was.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:07 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik vind Clinton ook niets, maar zo'n plaatje neer dumpen met, "he weet je wie haar ook niets vond!" voegt ook niets toe.
Hoezo doe ik niet aan begrijpend lezen?quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben niet veeleisend hoor. Met een beetje vermogen tot begrijpend lezen en basale retorische vaardigheden ben ik al tevreden. Ik vrees echter dat je beiden niet bezit gezien het feit dat je alweer vervalt in simplistisch gescheld.
Maar goed, wel weer genoeg woorden aan je vuilgemaakt.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Over de zittende president en Hillary gesproken.
[ afbeelding ]
Ach ik doe dat richting de Trump supporters hier wel eens, en ik laat me ook weer door ze op de kast jagen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder mijzelf in diskrediet te brengen zeggen dat het voornamelijk was om Mono te irriteren, maar goed, dat is wel wat het was.
Dat je hier enkel loopt te trollen was me al wel langer duidelijk hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder mijzelf in diskrediet te brengen zeggen dat het voornamelijk was om Mono te irriteren, maar goed, dat is wel wat het was.
Het is een goede ad, in die zin dat het aanspreekt. Maar zo kort voor de verkiezingen doet het niet zoveel meer denk ik. Clinton had een sterke ad tijdens game 7 van de world series, maar volgens mij heeft die ook niet veel effect in de pols gehad.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:33 schreef KrappeAuto het volgende:
Wat vinden we van de laatste grote advertentie van Trump?
Beide kandidaten produceren een advertentie van 2 minuten als eindargument. Ze zullen afgespeeld worden op zowel nationale en lokale zenders, ook tijdens prime-time.
Die van Clinton moet nog komen voor zover ik weet. Die van Trump is wat mij betreft in ieder geval de sterkste die ik tot nu toe van de Trump campagne gezien heb.
Zit je nu echt een moord te vergelijken met het gene dat Clinton heeft gedaan met dat email gedoe? Er lopen lijpe mensen rond op deze wereld, dat standpunt heb jij bij deze wel duidelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:07 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Euribob logica: zonder veroordeling in een rechtszaak is iemand onschuldig. Iemand die vrijgesproken wordt van moord vanwege onrechtmatig verkregen bewijs, ook al zou dat bewijs 100% bewijzen dat de persoon een moordenaar is, is geen moordenaar.
http://projects.fivethirtyeight.com/2016-election-forecast/quote:Op zondag 6 november 2016 00:04 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb alle peilingen gezien, en ik kan er nog geen peil op trekken.
Heeft iemand toevallig niet gewoon een tussenstand?
Dank je wel.quote:Op zondag 6 november 2016 00:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
http://projects.fivethirtyeight.com/2016-election-forecast/
Maar een echte tussenstand is er niet.
Ja, ik vind het zo spannend, dat ik bijna wilde dat het al dinsdag was.quote:Op zondag 6 november 2016 00:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Een week of anderhalf geleden stond Trump nog op 8 procent daar, dus het word spannend.
http://www.realclearpolit(...)map_no_toss_ups.htmlquote:Op zondag 6 november 2016 00:04 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb alle peilingen gezien, en ik kan er nog geen peil op trekken.
Heeft iemand toevallig niet gewoon een tussenstand?
Wat heeft Florida tegen Trump?quote:Op zondag 6 november 2016 00:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
http://www.realclearpolit(...)map_no_toss_ups.html
Florida gaat Trump ook pakken, dat is precies genoeg.
Hillary gaat Florida pakken bedoel je.quote:Op zondag 6 november 2016 00:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
http://www.realclearpolit(...)map_no_toss_ups.html
Florida gaat Trump ook pakken, dat is precies genoeg.
Het gaat erom spannen, nationaal is het verschil nu binnen de foutmarge.quote:Op zondag 6 november 2016 00:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hillary gaat Florida pakken bedoel je.
Ik denk dat Amerikanen heel weinig criteria nodig hebben.quote:Op zondag 6 november 2016 01:02 schreef tralalala het volgende:
Ik zie nu pas Beyoncé met haar het boeit mij geen reet wie er president wordt, als het maar een neger versie 2: vrouw is.
Eng, eng, eng als dat voor de kiezers het criteria zou zijn.
Verschil is nog wel erg groot 60 tegen 30%quote:Op zondag 6 november 2016 00:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Een week of anderhalf geleden stond Trump nog op 8 procent daar, dus het word spannend.
"neger versie 2: vrouw"?quote:Op zondag 6 november 2016 01:02 schreef tralalala het volgende:
Ik zie nu pas Beyoncé met haar het boeit mij geen reet wie er president wordt, als het maar een neger versie 2: vrouw is.
Derde debat, laatste twee minuten van Clinton, laatste twee minuten van Trump. De vraag leg eens uit waarom men op U moet stemmen.quote:Op zondag 6 november 2016 01:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Heeft HC trouwens inmiddels uitgelegd waarom je met haar zou moeten zijn?
Hoop en denk Clinton.quote:Op zondag 6 november 2016 01:06 schreef Sucuk het volgende:
Trump of Clinton, wat denken jullie en wat hopen jullie en waarom?
Ik noem mezelf sociaal-liberaal.quote:Op zondag 6 november 2016 01:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het gaat erom spannen, nationaal is het verschil nu binnen de foutmarge.
Heeft HC trouwens inmiddels uitgelegd waarom je met haar zou moeten zijn?
verwijzende naar het plaatje onder jouw alias. Ik zou HC trouwens niet sociaal-liberaal noemen (USA definitie van liberaal)
Het maakt me niet uit. Als Trump wint dan krijg je hooguit 4 jaar lang nog rampzaliger beleid dan onder HC maar de shock zou ervoor kunnen zorgen dat je bij de Democraten terug democratie krijgt en dat de corruptie vermindert (het activeert mensen als zulke gruwelijke dingen gebeuren), als HC wint dan is het beleid minder rampzalig maar nog steeds slecht en dan krijg je over 4 jaar weer rigged primary's bij de Democraten waarbij van tevoren al bepaald is door de sponsors wie de nominatie krijgt, zoals nu in 2014 al bepaald was dat HC de nominatie zou krijgen.quote:Op zondag 6 november 2016 01:06 schreef Sucuk het volgende:
Trump of Clinton, wat denken jullie en wat hopen jullie en waarom?
Het is natuurlijk niet zo dat als je alle peilingen op één hoop gooit. Je ook een peiling krijgt die klopt.quote:Op zondag 6 november 2016 00:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
http://projects.fivethirtyeight.com/2016-election-forecast/
Maar een echte tussenstand is er niet.
Dat klopt.quote:Op zondag 6 november 2016 01:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat als je alle peilingen op één hoop gooit. Je ook een peiling krijgt die klopt.
De republikeinen lijken niet meer in Florida te geloven.quote:[..]
Republican consultants and other campaigns in Florida fear that a nightmare is in the offing for Trump, who can’t win the White House if he loses Florida.
“There is a simple observation when looking at the last several elections … When my party outvotes the Dems, we win. When the Dems out vote us, we lose,” said one top Florida Republican who supports Trump but fears he’ll lose. “The numbers for Trump just don’t look like they’re there.”
Though the mail-in absentee ballots and in-person early votes ballots aren’t opened and tallied until Election Day, the parties and campaigns track the returns to gauge who’s turning out voters faster and therefore has a likely advantage. Generally speaking, the top-of-the-ticket candidate whose party casts more ballots before Election Day wins.
Though the public polls show a tight race, the trends in Clinton’s favor have been building in fits and starts for weeks. If the current turnout rates and polls continue, Clinton is on pace to win the state.
[..]
Read more: http://www.politico.com/s(...)230788#ixzz4PBOZkjT9
Follow us: @politico on Twitter | Politico on Facebook
Nate Silver zit er vaak dichtbij omdat hij juist de peiling op een hoop gooit er een model op los laat en constant bespreekt waarom het misschien fout is of goed is.quote:Op zondag 6 november 2016 01:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat als je alle peilingen op één hoop gooit. Je ook een peiling krijgt die klopt.
Het derde debat had ik inderdaad gemist. Dank.quote:Op zondag 6 november 2016 01:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Derde debat, laatste twee minuten van Clinton, laatste twee minuten van Trump. De vraag leg eens uit waarom men op U moet stemmen.
Clinton had een verhaal, Trump begon te jammeren.
Wie zegt dat?quote:Op zondag 6 november 2016 01:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
De republikeinen lijken niet meer in Florida te geloven.
Als het maar geen neger is he? Dat zijn de ergste!quote:Op zondag 6 november 2016 01:02 schreef tralalala het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |