Ja, ik vind het zo spannend, dat ik bijna wilde dat het al dinsdag was.quote:Op zondag 6 november 2016 00:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Een week of anderhalf geleden stond Trump nog op 8 procent daar, dus het word spannend.
http://www.realclearpolit(...)map_no_toss_ups.htmlquote:Op zondag 6 november 2016 00:04 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb alle peilingen gezien, en ik kan er nog geen peil op trekken.
Heeft iemand toevallig niet gewoon een tussenstand?
Wat heeft Florida tegen Trump?quote:Op zondag 6 november 2016 00:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
http://www.realclearpolit(...)map_no_toss_ups.html
Florida gaat Trump ook pakken, dat is precies genoeg.
Hillary gaat Florida pakken bedoel je.quote:Op zondag 6 november 2016 00:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
http://www.realclearpolit(...)map_no_toss_ups.html
Florida gaat Trump ook pakken, dat is precies genoeg.
Het gaat erom spannen, nationaal is het verschil nu binnen de foutmarge.quote:Op zondag 6 november 2016 00:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hillary gaat Florida pakken bedoel je.
Ik denk dat Amerikanen heel weinig criteria nodig hebben.quote:Op zondag 6 november 2016 01:02 schreef tralalala het volgende:
Ik zie nu pas Beyoncé met haar het boeit mij geen reet wie er president wordt, als het maar een neger versie 2: vrouw is.
Eng, eng, eng als dat voor de kiezers het criteria zou zijn.
Verschil is nog wel erg groot 60 tegen 30%quote:Op zondag 6 november 2016 00:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Een week of anderhalf geleden stond Trump nog op 8 procent daar, dus het word spannend.
"neger versie 2: vrouw"?quote:Op zondag 6 november 2016 01:02 schreef tralalala het volgende:
Ik zie nu pas Beyoncé met haar het boeit mij geen reet wie er president wordt, als het maar een neger versie 2: vrouw is.
Derde debat, laatste twee minuten van Clinton, laatste twee minuten van Trump. De vraag leg eens uit waarom men op U moet stemmen.quote:Op zondag 6 november 2016 01:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Heeft HC trouwens inmiddels uitgelegd waarom je met haar zou moeten zijn?
Hoop en denk Clinton.quote:Op zondag 6 november 2016 01:06 schreef Sucuk het volgende:
Trump of Clinton, wat denken jullie en wat hopen jullie en waarom?
Ik noem mezelf sociaal-liberaal.quote:Op zondag 6 november 2016 01:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het gaat erom spannen, nationaal is het verschil nu binnen de foutmarge.
Heeft HC trouwens inmiddels uitgelegd waarom je met haar zou moeten zijn?
verwijzende naar het plaatje onder jouw alias. Ik zou HC trouwens niet sociaal-liberaal noemen (USA definitie van liberaal)
Het maakt me niet uit. Als Trump wint dan krijg je hooguit 4 jaar lang nog rampzaliger beleid dan onder HC maar de shock zou ervoor kunnen zorgen dat je bij de Democraten terug democratie krijgt en dat de corruptie vermindert (het activeert mensen als zulke gruwelijke dingen gebeuren), als HC wint dan is het beleid minder rampzalig maar nog steeds slecht en dan krijg je over 4 jaar weer rigged primary's bij de Democraten waarbij van tevoren al bepaald is door de sponsors wie de nominatie krijgt, zoals nu in 2014 al bepaald was dat HC de nominatie zou krijgen.quote:Op zondag 6 november 2016 01:06 schreef Sucuk het volgende:
Trump of Clinton, wat denken jullie en wat hopen jullie en waarom?
Het is natuurlijk niet zo dat als je alle peilingen op één hoop gooit. Je ook een peiling krijgt die klopt.quote:Op zondag 6 november 2016 00:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
http://projects.fivethirtyeight.com/2016-election-forecast/
Maar een echte tussenstand is er niet.
Dat klopt.quote:Op zondag 6 november 2016 01:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat als je alle peilingen op één hoop gooit. Je ook een peiling krijgt die klopt.
De republikeinen lijken niet meer in Florida te geloven.quote:[..]
Republican consultants and other campaigns in Florida fear that a nightmare is in the offing for Trump, who can’t win the White House if he loses Florida.
“There is a simple observation when looking at the last several elections … When my party outvotes the Dems, we win. When the Dems out vote us, we lose,” said one top Florida Republican who supports Trump but fears he’ll lose. “The numbers for Trump just don’t look like they’re there.”
Though the mail-in absentee ballots and in-person early votes ballots aren’t opened and tallied until Election Day, the parties and campaigns track the returns to gauge who’s turning out voters faster and therefore has a likely advantage. Generally speaking, the top-of-the-ticket candidate whose party casts more ballots before Election Day wins.
Though the public polls show a tight race, the trends in Clinton’s favor have been building in fits and starts for weeks. If the current turnout rates and polls continue, Clinton is on pace to win the state.
[..]
Read more: http://www.politico.com/s(...)230788#ixzz4PBOZkjT9
Follow us: @politico on Twitter | Politico on Facebook
Nate Silver zit er vaak dichtbij omdat hij juist de peiling op een hoop gooit er een model op los laat en constant bespreekt waarom het misschien fout is of goed is.quote:Op zondag 6 november 2016 01:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat als je alle peilingen op één hoop gooit. Je ook een peiling krijgt die klopt.
Het derde debat had ik inderdaad gemist. Dank.quote:Op zondag 6 november 2016 01:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Derde debat, laatste twee minuten van Clinton, laatste twee minuten van Trump. De vraag leg eens uit waarom men op U moet stemmen.
Clinton had een verhaal, Trump begon te jammeren.
Wie zegt dat?quote:Op zondag 6 november 2016 01:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
De republikeinen lijken niet meer in Florida te geloven.
Als het maar geen neger is he? Dat zijn de ergste!quote:Op zondag 6 november 2016 01:02 schreef tralalala het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |