Net verkeerd getimed paar seconden geloof ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:02 schreef Rodawa het volgende:
Red Bull geeft het zelf uit handen door de eerste ronde te pakken als hotlap. In Q2 liep het beter, met 2 opwarmronden.
Jynx die shit nou niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:04 schreef Fokker89 het volgende:
Gaat sowieso een leuke race worden morgen
Jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:04 schreef Fylax het volgende:
Hallo ik kijk nu ook. Moet Verstappen nog
Mijn schuld, had niet door dat ik de laatste post had.quote:
Ja, en Vettel ook nog.. die moest even naar de WC.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:04 schreef Fylax het volgende:
Had voor het laatste rondje denk ik wel geholpen. De banden kwamen pas tegen het eind van de kwalironde op werktemperatuur. Met een extra rondje hadden ze iets sneller gekund waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:02 schreef Rodawa het volgende:
Red Bull geeft het zelf uit handen door de eerste ronde te pakken als hotlap. In Q2 liep het beter, met 2 opwarmronden.
Dat zeg ik. Dom om het niet te doen en dom van Ricardo dat ie niet doorreed. Die was op tijd onder de vlag door.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had voor het laatste rondje denk ik wel geholpen. De banden kwamen pas tegen het eind van de kwalironde op werktemperatuur. Met een extra rondje hadden ze iets sneller gekund waarschijnlijk
Ja morgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:04 schreef Fylax het volgende:
Vond ik ook vreemd. Overigens wel blij mee. Max dus voor RICquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Dom om het niet te doen en dom van Ricardo dat ie niet doorreed. Die was op tijd onder de vlag door.
Brawn terug bij Ferrari FTWquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:07 schreef Geralt het volgende:
Wanneer zou Arrivabene zichzelf verhangen?
Volgens mij kan dat nooit meer lang duren
Het probleem van Ferrari zit nog hoger in de organisatie. Bedrijfscultuur is niet goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:07 schreef Geralt het volgende:
Wanneer zou Arrivabene zichzelf verhangen?
Volgens mij kan dat nooit meer lang duren
Nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ander liedje voor je
wordt het zo'n weekend, ja?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Klonk door de Mexiaanse naaaaaaacht!!
Tja, RBR zal daar een goede reden voor hebben. Die hebben alle info.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:05 schreef Geralt het volgende:
Toch snap ik niet dat ze niet beide RB coureurs dat tweede rondje nog gaven. De tijd was er.
Maargoed, P3, best of the rest en belangrijkste van alles, boven Ricardo. Dus heel goed gedaan
Ik breek je benen, voor de 14e.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ander liedje voor je
Ja ok, maar hij krijgt dat kennelijk ook niet veranderd. Maar wordt er wel op afgerekend. Die gaat dat echt niet nog 3 jaar zo doen hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het probleem van Ferrari zit nog hoger in de organisatie. Bedrijfscultuur is niet goed
Het is eigenlijk bizar hoe normaal we het zijn gaan vinden dat ie voor de voorste plekjes vecht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trots op Maxie!
Doet hetverdomd goed voor een 2e jr in de F1,en al helemaal op zijn leeftijd...
Bedankt voor deze heldere, vernieuwende conclusie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trots op Maxie!
Doet hetverdomd goed voor een 2e jr in de F1,en al helemaal op zijn leeftijd...
Banden trekken geen 2 rondjes voluit. . Als ze 2 opwarm rondjes doen dan doen ze het wat rustiger aan in dat 1ste volle rondje....quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Dom om het niet te doen en dom van Ricardo dat ie niet doorreed. Die was op tijd onder de vlag door.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze heldere, vernieuwende conclusie.
Klopt, niet origineel, wel waar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Hij zit bij een top 3 team, dus hij moet als ie gewoon doet wat van hem verwacht wordt altijd bij de eerste 6 zitten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is eigenlijk bizar hoe normaal we het zijn gaan vinden dat ie voor de voorste plekjes vecht.
Precies!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is eigenlijk bizar hoe normaal we het zijn gaan vinden dat ie voor de voorste plekjes vecht.
Gewoon goed gas geven en netjes sturen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, niet origineel, wel waar.
Men is er zo aan gewend dat het normaal lijkt. Maar het is echt behoorlijk bijzonder eigenlijk...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:13 schreef Geralt het volgende:
Goed ik ga nog even verder met GTA V
Doei en tot morgen vriendjes en vriendinnetjes
NEE. Niet als 19-jarige in je 2e jaar F1, terwijl je daarvoor (voor de F1) pas 1 (!!!) jaar open klasse ervaring hebt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Hij zit bij een top 3 team, dus hij moet als ie gewoon doet wat van hem verwacht wordt altijd bij de eerste 6 zitten.
Nu issie best of the rest na de Mercedessen, dus dat is mooi.
Presteren mag je best al van hem verwachten, ookal is het zijn 2de jaar, hij zit niet meer in de kleuterklas die Toro Rosso heet he.
Groeten aan Franklinquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:13 schreef Geralt het volgende:
Goed ik ga nog even verder met GTA V
Doei en tot morgen vriendjes en vriendinnetjes
Helemaal blij dat Max in het Nederlands spreektquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:22 schreef tralalala het volgende:
BREAKING: MAX HEEFT IETS IN HET NEDERLANDS GEZEGD
Kamphues
of ze waren superlicht vertrokken ofzo. Of mag dat niet meer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vond ik ook vreemd. Overigens wel blij mee. Max dus voor RIC
je moet te allen tijde aan het minimumgewicht voldoen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:45 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
of ze waren superlicht vertrokken ofzo. Of mag dat niet meer?
Dit. Dat joch is pas 19 en rijd in zijn eerste 2 seizoenen de veteranen het snot voor de ogen. Prachtig, en in het eerste seizoen deed ie het in een fucking Torro Rosso. Blanchimont buitenom vergeten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE. Niet als 19-jarige in je 2e jaar F1, terwijl je daarvoor (voor de F1) pas 1 (!!!) jaar open klasse ervaring hebt.
Het is ongehoord wat hij doet.
Dit. De hele wereldpers roemt zijn talent en rijstijl en durft hem in een rijtje te zetten met Prost, Senna en Schumacher. En wij moeten geforceerd behoudend zijn omdat we anders chauvinistische honden zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE. Niet als 19-jarige in je 2e jaar F1, terwijl je daarvoor (voor de F1) pas 1 (!!!) jaar open klasse ervaring hebt.
Prijs staat er niet bij maar omdat het een 15 jaar oude wagen is zal dat wel meevallen. Ik denk dat ik een bod van 500 euro doe en dan moet dat wel lukken. Mooie boodschappenauto.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:31 schreef Bluurgh het volgende:
https://racecarsdirect.com/Advert/Details/78524/2001-arrows-ax3
[ afbeelding ]
Deze 3zitter is te koop maar wees wel snel want het schijnt dat Sauber al verregaande interesse heeft getoond
Komt ie met BOVAG?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Prijs staat er niet bij maar omdat het een 15 jaar oude wagen is zal dat wel meevallen. Ik denk dat ik een bod van 500 euro doe en dan moet dat wel lukken. Mooie boodschappenauto.
Daar is ie een beetje te oud voor denk ik. De motor was ook akelig onbetrouwbaar als ik zo de stats van de oneseaters met dezelfde motor bekijk: https://en.wikipedia.org/wiki/Hart_Racing_Enginesquote:
Voor max zijn sponsor wel ja. Heb je in ieder geval wat meer bergruimtequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Prijs staat er niet bij maar omdat het een 15 jaar oude wagen is zal dat wel meevallen. Ik denk dat ik een bod van 500 euro doe en dan moet dat wel lukken. Mooie boodschappenauto.
Ja het is ongehoord en ongekend ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk het niet, van BBC.quote:Op zondag 30 oktober 2016 00:22 schreef trein2000 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ofd_in_Mexico__.html
Er is iemand van Mercedes overvallen. Gezien het feit dat hij met een chauffeur rijd zal het wel een hoge pief zijn. Toto of paddy?
Ik zou het pas echt knap vinden als iedereen hetzelfde budget zou hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2016 07:07 schreef Rossdale het volgende:
Het is toch ook heel knap dat Mercedes al drie jaar lang met kop en schouders boven de rest uitsteekt?
Dat is in voetbal niet anders.quote:Op zondag 30 oktober 2016 07:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik zou het pas echt knap vinden als iedereen hetzelfde budget zou hebben.
Klopt, en daar vind ik het net zo jammer dat het altijd dezelfde zijn die in de CL eind rondes komen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 07:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is in voetbal niet anders.
In een groot deel van de wereld is rijden met chauffeur heel normaal he. Zeker voor westerlingen die op bezoek zijn. Is werkgelegenheid voor locals en veiliger voor degene die wordt gereden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 00:22 schreef trein2000 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ofd_in_Mexico__.html
Er is iemand van Mercedes overvallen. Gezien het feit dat hij met een chauffeur rijd zal het wel een hoge pief zijn. Toto of paddy?
Wij noemen dat hier in Brabant, weet niet hoe dat geldt voor de rest van het land, gewoon n'een Taxiquote:Op zondag 30 oktober 2016 08:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
In een groot deel van de wereld is rijden met chauffeur heel normaal he. Zeker voor westerlingen die op bezoek zijn. Is werkgelegenheid voor locals en veiliger voor degene die wordt gereden.
dat ze beter zijn dan Sauber heb je zo wel verklaard maar de budgets van Ferrari en Red Bull zijn van hetzelfde niveau.quote:Op zondag 30 oktober 2016 07:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik zou het pas echt knap vinden als iedereen hetzelfde budget zou hebben.
1. Mercedes: 470 miljoen euroquote:Op zondag 30 oktober 2016 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ze beter zijn dan Sauber heb je zo wel verklaard maar de budgets van Ferrari en Red Bull zijn van hetzelfde niveau.
om 20uquote:Op zondag 30 oktober 2016 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de race om 20u zomertijd of 20u wintertijd?
Om 20:00 uur en de juiste tijd die het nu is staat bij deze post.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
je bent al vroeg in kerstsfeerquote:Op zondag 30 oktober 2016 10:12 schreef Geralt het volgende:
Dus die moet je optellen tot 20:00 uur en dan begint het
Wintertijd he, dus dan kan het weerquote:
Dat is aan jouquote:Op zondag 30 oktober 2016 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alonso heeft een pest hekel aan Vettel. Het zit hem niet lekker dat hij de betere courreur is maar dat hij al tig seizoenen achter elkaar achter Vettel eindigd in het kampioenschap.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja ok, maar hij krijgt dat kennelijk ook niet veranderd. Maar wordt er wel op afgerekend. Die gaat dat echt niet nog 3 jaar zo doen hoor.
En Vettel gaat Alonso achterna. Ik vraag me af of die 2 prive met elkaar daar ooit eens over gesproken hebben en dat Alonso nu tegen Vettel zegt zie je wel, ik zei het je toch.
Bedankt hansquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan had hij moeten laten zien dat hij de betere coureur was, maar toen hij het kampioenschap kon binnenharken liet hij niet eens zien dat hij een betere coureur dan Massa was. Hij heeft zich geen killer getoond, Vettel wel, dat is het verschil tussen een viervoudig en een tweevoudig kampioen. Erg sportief reageerde Alonso daar niet op, die liet zich door de immer chauvinistische Britse pers maar wat graag tot de morele kampioen uitroepen. Dat is niveau Barrichello.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:33 schreef opreis het volgende:
[..]
Alonso heeft een pest hekel aan Vettel. Het zit hem niet lekker dat hij de betere courreur is maar dat hij al tig seizoenen achter elkaar achter Vettel eindigd in het kampioenschap.
Geen verrassing, einde van zijn Formule 1 loopbaan tenzij hij een zak sponsorgeld heeft voor Sauber of Manor.quote:Op zondag 30 oktober 2016 11:23 schreef Beach het volgende:
http://www.motorsport.com(...)haas-in-2017-844811/
doei Gutierrez
Dankquote:Op zondag 30 oktober 2016 02:27 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Denk het niet, van BBC.
The unnamed individual, who does not have a high profile, was travelling in a chauffeur-driven vehicle from Mexico City Airport to the team's hotel.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 11:23 schreef Beach het volgende:
http://www.motorsport.com(...)haas-in-2017-844811/
doei Gutierrez
quote:
jeetje, wat een nuttige antwoorden!quote:
Hahah zelfs christian albers zou nog kampioen zijn geworden in die red bullquote:Op zondag 30 oktober 2016 11:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan had hij moeten laten zien dat hij de betere coureur was, maar toen hij het kampioenschap kon binnenharken liet hij niet eens zien dat hij een betere coureur dan Massa was. Hij heeft zich geen killer getoond, Vettel wel, dat is het verschil tussen een viervoudig en een tweevoudig kampioen. Erg sportief reageerde Alonso daar niet op, die liet zich door de immer chauvinistische Britse pers maar wat graag tot de morele kampioen uitroepen. Dat is niveau Barrichello.
Leuk dat Alonso met elk hondenhok relatief snel is, maar je kunt beter de auto doorontwikkelen tot een goede auto. Als Ferrari nou slim is geven ze Vettel precies de auto met de balans die hij wil, want dan en alleen dan is hij snel. Daar waren ze vorig jaar goed mee op weg maar dit jaar wil het niet erg, het is sowieso een slecht geleid team, er gaat echt teveel onnodig mis. Dan kan Arrivabene wel met praatjes komen over een contract verdienen, dan heeft hij meer te vrezen dan Vettel. Daarnaast leert de geschiedenis dat Ferrari eigenlijk heel weinig kan zonder coureur die bepaalt welke kant het op moet. Dat is sinds Prost al zo.
Robert Doornbosquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Hahah zelfs christian albers zou nog kampioen zijn geworden in die red bull
Prinses Seb
Mark Webber niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Prinses Seb
Iedereen weet dat Vettel het betere materiaal kreeg en ook oa Multi21.quote:
Iemand met het talent van een Albers zou best een kansje gemaakt hebben met gelijk materiaal als zijn teamgenoot ja. Noem dan een Yuji Ide, die kon er gewoon niks vanquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Prinses Seb
Mja, Albers deed te veel andere vreemde dingen, zoals de bolide uitbouwen op ongewenste plekkenquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iemand met het talent van een Albers zou best een kansje gemaakt hebben met gelijk materiaal als zijn teamgenoot ja. Noem dan een Yuji Ide, die kon er gewoon niks van
Of Chanoch "Guys, I'm coming in, I'm having too much grip!" Nissanyquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:48 schreef heywoodu het volgende:
Noem dan een Yuji Ide, die kon er gewoon niks van
Vergelijk je nou Albers met een coureur die in 4 races zijn superlicentie kwijtraakte omdat hij een gevaar op de weg was?quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, Albers deed te veel andere vreemde dingen, zoals de bolide uitbouwen op ongewenste plekken
dat niet, maar Albers deed te veel rare dingen om een topper te kunnen zijnquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:00 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Vergelijk je nou Albers met een coureur die in 4 races zijn superlicentie kwijtraakte omdat hij een gevaar op de weg was?
Nou was Albers niet de beste coureurmaar dit gaat wel heel ver
![]()
Albers? Het is 2016.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat niet, maar Albers deed te veel rare dingen om een topper te kunnen zijn
En iedereen kon zien dat je met Webber Hamilton en Alonso niet kon verslaan. Maar ja, als je het niet wil zien dan biedt de F1 altijd allerlei smoesjes en uitvluchten.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Vettel het betere materiaal kreeg en ook oa Multi21.
Hij was wel de eerste Nederlander ooit die voor een Nederlands team reedquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:11 schreef Jigzoz het volgende:
O ja, Albers. "Maximum attack!" en dan consequent laatste rijden.
En hij was beslist geen pay-driver, maar toen ie aan de kant werd gezet was dat toch maar vanwege sponsorproblemen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij was wel de eerste Nederlander ooit die voor een Nederlands team reed
Hetzelfde team dat hem aan de kant heeft gezet, dat wel.
En zijn vervanger ging aan de leiding van de volgende racequote:Op zondag 30 oktober 2016 13:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En hij was beslist geen pay-driver, maar toen ie aan de kant werd gezet was dat toch maar vanwege sponsorproblemen.
O ja!quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En zijn vervanger ging aan de leiding van de volgende race
Winkelhock of iets dat er heel erg op lijktquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O ja!
Kut, hoe heette die ook alweer... Een zoon van een oud-coureur toch?
grandprixradio.nl tochquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Moet weer werken vanavond tijdens de raceDan maar weer de live timing erbij.
Maar is er ook een Nederlandse radiozender die commentaar levert?
Juist!quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Winkelhock of iets dat er heel erg op lijkt
Dat is als je misschien een beetje om de regeltjes heen kijkt denk ik niet waarquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij was wel de eerste Nederlander ooit die voor een Nederlands team reed
Hetzelfde team dat hem aan de kant heeft gezet, dat wel.
als enige op regenbanden gestart, terwijl de rest van de baan gleedquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Constructeur dan.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:20 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dat is als je misschien een beetje om de regeltjes heen kijkt denk ik niet waar![]()
Volgens mij reden er aan het begin van de F1 minimaal 1 Nederlander voor een "eigen" team
Zo idioot dom van de restquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als enige op regenbanden gestart, terwijl de rest van de baan gleed
En wat heeft die man daarna een succesvolle F1-carrière opgebouwd...quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als enige op regenbanden gestart, terwijl de rest van de baan gleed
Dat is uit de tijd dat je een Ferrari of Maserati kocht en met drie man en een trailer naar een race ging.. Noem ik nou niet echt een constructeur.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:23 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik: https://en.wikipedia.org/wiki/Ecurie_Maarsbergen
Ja dat zei ik al toen ik het voor het eerst meldequote:Op zondag 30 oktober 2016 13:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is uit de tijd dat je een Ferrari of Maserati kocht en met drie man en een trailer naar een race ging.. Noem ik nou niet echt een constructeur.
Boro was ook een Nederlandse 'constructeur' in de jaren '70. Al reed daar toen geen Nederlander voor. Wel voordat het team constructeur werd door overname van het intellectueel eigendom van de Ensign waar het mee reed. Toen reed Roelof Wunderink daar.quote:
Beste coureur ooitquote:Op zondag 30 oktober 2016 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk je hebt een punt. Wat je zegt klopt gewoon. Alleen als we hier ook maar een beetje chauvinistisch doen over iets, zijn we gelijk Max fans die de waarheid niet willen zien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja het is ongehoord en ongekend ja.
Maar we mogen het wel verwachten. Zijn baas verwacht immers ook dattie presteert. Tuurlijk leert ie nog elke dag bij en zo een blunder als vorige week zal niet meer voorkomen, maar we mogen het gewoon wel verwachten van hem dattie presteert. Hij zit bij een topteam en daar moet je presteren en als je dat niet doet dan ben je exit. Zo simpel is het.
Dat was geen brake testquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:05 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Max maakt ook fouten, Monaco, hij liep keihard in die brake test van Grosjean.
Precies, Grosjean reed op hardere compound en oudere banden. Daarom remde die eerder.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon een inschattingsfout van Max.
Like i said Max is een mens, net als ik. Ik zie ook wel eens dingen verkeerdquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:36 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Precies, Grosjean reed op hardere compound en oudere banden. Daarom remde die eerder.
Ik dacht begin dit jaar dat ie er nog wat van ging maken... maar dat ebde langzaam weg en gisteren was dan waarschijnlijk de druppelquote:
Beter dan vroeg aan de drank zittenquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:53 schreef Geralt het volgende:
Zo een zondag zonder F1 in de middag is echt niks. Nu heb ik van ellende de frituurpan maar schoon gemaakt.
Alsof Vettel zulke perfecte seizoenen had. Die heeft ook fouten gemaakt maar die deden hem minder omdat hij zelfs meteen slechte dag nog steeds vooraan mee kon doen (brazilie 2012 was echte killer natuurlijk?)quote:Op zondag 30 oktober 2016 11:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan had hij moeten laten zien dat hij de betere coureur was, maar toen hij het kampioenschap kon binnenharken liet hij niet eens zien dat hij een betere coureur dan Massa was. Hij heeft zich geen killer getoond, Vettel wel, dat is het verschil tussen een viervoudig en een tweevoudig kampioen. Erg sportief reageerde Alonso daar niet op, die liet zich door de immer chauvinistische Britse pers maar wat graag tot de morele kampioen uitroepen. Dat is niveau Barrichello.
Leuk dat Alonso met elk hondenhok relatief snel is, maar je kunt beter de auto doorontwikkelen tot een goede auto. Als Ferrari nou slim is geven ze Vettel precies de auto met de balans die hij wil, want dan en alleen dan is hij snel. Daar waren ze vorig jaar goed mee op weg maar dit jaar wil het niet erg, het is sowieso een slecht geleid team, er gaat echt teveel onnodig mis. Dan kan Arrivabene wel met praatjes komen over een contract verdienen, dan heeft hij meer te vrezen dan Vettel. Daarnaast leert de geschiedenis dat Ferrari eigenlijk heel weinig kan zonder coureur die bepaalt welke kant het op moet. Dat is sinds Prost al zo.
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:57 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik was er van overtuigd dat Vettel top 3 van het veld was maar de afgelopen seizoenen hebben mij behoorlijk doen twijfelen aan zijn kwaliteiten.
Allebei, schijnbaar.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:59 schreef opreis het volgende:
[..]
de afgelopen 3 jaar of tijdens zijn 4 kampioensjaren
Vroeg beginnen en vroeg stoppen he. Ik ben ook geen 18 meer. Als ik om 1400 uur begin dan heb ik tegen 2000 uur de tes wel vol zittenquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:53 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Beter dan vroeg aan de drank zitten
In de top 3. Lijkt me moeilijk om dat te ontkennen. 4 wereldkampioenschappen op rij en meteen overwinningen in zijn eerste jaar bij Ferrari (wat Raikkonen nog niet gelukt is sinds 2009 btw).quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:02 schreef opreis het volgende:
[..]
Leg uit, jij vind hem beter dan top 3 of minder dan top 3
Ja, maar toen de wereldtitel in beeld kwam liet hij zich aftroeven door Massa. Twee jaar daarvoor bleef hij de hele beslissende race achter Petrov hangen. Ik vind Alonso ook een hele goede coureur, maar met de ontwikkeling van de wagen schiet het bij hem doorgaans niet erg op en je moet op je best zijn als de prijzen verdeeld worden en in de slotfase van het seizoen liet hij het liggen. Bij Renault kwam het daar niet op aan, maar toen het dat 2 keer wel deed, was Vettel daar gewoon veel en veel beter in.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:57 schreef opreis het volgende:
[..]
Alsof Vettel zulke perfecte seizoenen had. Die heeft ook fouten gemaakt maar die deden hem minder omdat hij zelfs meteen slechte dag nog steeds vooraan mee kon doen (brazilie 2012 was echte killer natuurlijk?)
Vergelijk de resultaten anders even van Massa en Alonso toen ze samen reden. Een deel is door team orders groter maar Massa was echte troep vergeleken met Alonso.
Vorig seizoen liet Vettel ook geen spaan heel van Raikkonen, dus afgelopen seizoenen lijkt me niet de juiste woordkeus. Wat we dus over de jaren zien is dat er voortdurend twee dingen samen gaan, nl. Vettel in een competitieve auto en Vettel die zijn teamgenoot ruim voorblijft enerzijds, en anderzijds Vettel die zijn teamgenoot niet ruim voorblijft, en een auto die ook voor zijn teamgenoot niet competitief is.quote:Lekker al schuld bij een ander leggen. Waarom krijgt Vettel nu ook regelmatig klop van Raikonen die veel minder dan Alonso was?
Ik was er van overtuigd dat Vettel top 3 van het veld was maar de afgelopen seizoenen hebben mij behoorlijk doen twijfelen aan zijn kwaliteiten.
Ja alleen de formule 1 duurt nu tot 22:00quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vroeg beginnen en vroeg stoppen he. Ik ben ook geen 18 meer. Als ik om 1400 uur begin dan heb ik tegen 2000 uur de tes wel vol zitten
Die HF turbo heb ik al jaren niet meerquote:
Jammerquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die HF turbo heb ik al jaren niet meer
quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:18 schreef Mothzor het volgende:
Mexicaanse avond met vrienden
Tequila, corona, nachos en taco's.
Wij zijn er klaar voor
Die 4 kampioenschappen kwamen grotendeels door de auto en het gebrek aan een fatsoenlijke teamgenoot. Nu voor de 2de keer in 3 jaar weet hij niet te overtuigen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In de top 3. Lijkt me moeilijk om dat te ontkennen. 4 wereldkampioenschappen op rij en meteen overwinningen in zijn eerste jaar bij Ferrari (wat Raikkonen nog niet gelukt is sinds 2009 btw).
Kijk anders even naar de resultaten van Alonso de laatste 9 races van 2010 en 2012, alleen in de laatste race van 2010 heeft hij echt wat laten liggen. Hoe je erbij komt dat hij niet beter was dan Massa is mij echt een raadsel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar toen de wereldtitel in beeld kwam liet hij zich aftroeven door Massa. Twee jaar daarvoor bleef hij de hele beslissende race achter Petrov hangen. Ik vind Alonso ook een hele goede coureur, maar met de ontwikkeling van de wagen schiet het bij hem doorgaans niet erg op en je moet op je best zijn als de prijzen verdeeld worden en in de slotfase van het seizoen liet hij het liggen. Bij Renault kwam het daar niet op aan, maar toen het dat 2 keer wel deed, was Vettel daar gewoon veel en veel beter in.
2 van de laatse 3 dan weet hij niet te overtuigen. En competitieve is relatief natuurlijk. Hij moet altijd zijn teamgenoot verslaan, mercedes niet mee deed in 2015 had gedaan dan was de ferrari wel competatief.quote:Vorig seizoen liet Vettel ook geen spaan heel van Raikkonen, dus afgelopen seizoenen lijkt me niet de juiste woordkeus. Wat we dus over de jaren zien is dat er voortdurend twee dingen samen gaan, nl. Vettel in een competitieve auto en Vettel die zijn teamgenoot ruim voorblijft enerzijds, en anderzijds Vettel die zijn teamgenoot niet ruim voorblijft, en een auto die ook voor zijn teamgenoot niet competitief is.
Ik wil wel langskomen om het drugskartel te spelen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:18 schreef Mothzor het volgende:
Mexicaanse avond met vrienden
Tequila, corona, nachos en taco's.
Wij zijn er klaar voor
Zelfde geldt voor Hamilton wat betreft het eerste. Wat betreft het tweede, het seizoen is nog niet afgelopen en vorig jaar versloeg hij Raikkonen met gemak.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:31 schreef opreis het volgende:
[..]
Die 4 kampioenschappen kwamen grotendeels door de auto en het gebrek aan een fatsoenlijke teamgenoot. Nu voor de 2de keer in 3 jaar weet hij niet te overtuigen.
Pizza xDquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:45 schreef franklop het volgende:
Kan hier geen Mexicaans bestellen, dan maar Grieks vanavond
Pirelli zegt dat een 1 stopper mogelijk is. Maar dan wel voor de mensen die op soft starten. Zaak dus om bij de start naar 1 te gaan.. Anders kan hij zomaar 5e ofzo worden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:51 schreef SnowOokami het volgende:
Max gaat voor SS - M - S(S) denk ik.
Veel andere opties zijn er dan ook niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:51 schreef SnowOokami het volgende:
Weet ik niet. We hebben eerder mensen op veel nieuwere banden binnen no-time een gat van 15 seconden dicht zien rijden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Pirelli zegt dat een 1 stopper mogelijk is. Maar dan wel voor de mensen die op soft starten. Zaak dus om bij de start naar 1 te gaan.. Anders kan hij zomaar 5e ofzo worden.
Maar de medium schijnt niet veel minder te worden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Weet ik niet. We hebben eerder mensen op veel nieuwere banden binnen no-time een gat van 15 seconden dicht zien rijden.
2012?quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:57 schreef franklop het volgende:
Ben ik de enige die nu toch maar weer even het slot van de race in spanje aan het kijken is?
Dat is wel het aantal keer dat ik hem gezien heb inmiddelsquote:
Ik denk eerder SS - S - M, de softs gaan uiteraard minder lang mee, maar wanneer er halverwege de race iets gebeurt met een VSC of SC tot gevolg, kan je eerder/beter reageren. Wanneer je de 2e stint op mediums rijdt ben je eigenlijk genoodzaakt je aan je strategie te houden ipv de mediums er onder te kwakken bij een VSC/SC. Volgens mij was dat ook het probleem bij Ricci afgelopen zondag.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:51 schreef SnowOokami het volgende:
Hij reed vorig jaar gewoon Raikkonen zoek, zoals het hoort voor een echte topper. Webber valt ook in die categorie net onder de top, samen met Massa, Button, Grosjean etc. en die moet je gewoon op enkele tienden zetten, als topcoureur. Maar als je dat dan doet ben je ook gewoon een topcoureur. Daar bovenop is het dan ook nog een coureur die heel sterk is in de regen, een hele goede inhaler is en op de belangrijkste momenten het beste uit zichzelf haalt. Daarop heeft hij Alonso en Hamilton verslagen, dat is waar hij tenminste 2 van zijn 4 titels aan heeft te danken. 1 titel was de auto in zijn handen gewoon superieur, niet in de mate zoals Mercedes nu, maar zijn teamgenoot noch iemand anders kon het spannend maken. De overige titel lag er een beetje tussenin, in die zin dat hij op een gegeven moment de overhand kreeg terwijl hij al netjes punten had verzameld en het seizoen uitging als een nachtkaars.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:31 schreef opreis het volgende:
[..]
Die 4 kampioenschappen kwamen grotendeels door de auto en het gebrek aan een fatsoenlijke teamgenoot. Nu voor de 2de keer in 3 jaar weet hij niet te overtuigen.
Hij is zeker beter dan Massa, dan moet ook wel als je kampioen wil worden in een auto die niet veruit superieur is. Het punt is dat hij toen met een paar races te gaan en het in de strijd om de titel heel dicht bij elkaar ligt, hij zich ineens wel liet aftroeven door Massa. Dan is hij dus gewoon niet op zijn best op het moment dat hij dat wel moet zijn, en dat kost hem titels.quote:Kijk anders even naar de resultaten van Alonso de laatste 9 races van 2010 en 2012, alleen in de laatste race van 2010 heeft hij echt wat laten liggen. Hoe je erbij komt dat hij niet beter was dan Massa is mij echt een raadsel.
En in de beslissende race in 2012 werd Vettel 6de. Als Alonso niet door grojean getorpedeerd was dan had je ook kunnen zeggen dat Vettel het in de beslissende race had laten liggen.
In zijn laatste RBR-seizoen is duidelijk geworden dat het een pietje precies is qua balans in de auto en als dat niet lukt en de auto geeft hem geen vertrouwen dan wordt het niet veel, het is geen Alonso die overal wel redelijk snel mee is. Dat mag je best een zwak punt van hem noemen, dat lijkt me terecht.quote:2 van de laatse 3 dan weet hij niet te overtuigen. En competitieve is relatief natuurlijk. Hij moet altijd zijn teamgenoot verslaan, mercedes niet mee deed in 2015 had gedaan dan was de ferrari wel competatief.
Vettel is goed, maar zijn kampioenschappen verliezen hun glans, in mijn ogen zijn Alonso, Ricciardo en Hamilton beter dan Vettel, en Max waarschijnlijk ook.
kijk, daar heb je het al, ik had al het geveol dat er iets niet kloptequote:
Het hangt van de tijdzone af waarin jij je bevindt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:56 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
kijk, daar heb je het al, ik had al het geveol dat er iets niet klopte
Formula1.com heeft het om 19.00 u staan als 'my local time'quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:00 schreef pmponer het volgende:
19:00
Live Formule 1: GP van de Mexico, Race Voorbeschouwing
20:00
Live Formule 1: GP van de Mexico, Race
22:00
Live Formule 1: GP van ...
Ziggo programmering
En onze wintertijd is GMT+1 dus 20:00 uur in Nederlandquote:Op zondag 30 oktober 2016 18:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Formula1.com heeft het om 19.00 u staan als 'my local time'
20:00... en 19:30 voorbeschouwing (of 19:00? vond het nogal vaag van Ziggo gisteravond).quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:55 schreef vaarsuvius het volgende:
FF checken, is het om 20:00? Ik wil geen risico lopen ivm wintertijd..
Dan kan ik zo rond 19:30 gaan kijken na de pre race stukjes en hoef ik niet te haasten met het avondeten
Nog gelukt met mijn verzoek?quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:08 schreef Nattekat het volgende:
Ruim op tijd terug van de preproloog
Lang leve Waze, die mij binnendoor richting de snelweg stuurde, zo een enorme file ontweken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Dat kan ook jaquote:Op zondag 30 oktober 2016 17:01 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik denk eerder SS - S - M, de softs gaan uiteraard minder lang mee, maar wanneer er halverwege de race iets gebeurt met een VSC of SC tot gevolg, kan je eerder/beter reageren. Wanneer je de 2e stint op mediums rijdt ben je eigenlijk genoodzaakt je aan je strategie te houden ipv de mediums er onder te kwakken bij een VSC/SC. Volgens mij was dat ook het probleem bij Ricci afgelopen zondag.
Ik vertrouw mijn computer en telefoon wel, maar ik vertrouw Ziggo niet en omdat ik voornamelijk op Engelse media gericht ben en niet zeker weet of die aan wintertijd doen toch maar ff vragen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:15 schreef Twieki het volgende:
Elke keer weer dat gemekker van het tijdstip van de start...Een beetje fatsoenlijke computer, tablet en telefoon passen tijden automatisch aan aan de wintertijd. De start is om 20.00u. Dus hoe moeilijk kan 't zijn? Het is niet dat het nu 19.15u is of zo.
Dat zou goed kunnen idd.quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:01 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik denk eerder SS - S - M, de softs gaan uiteraard minder lang mee, maar wanneer er halverwege de race iets gebeurt met een VSC of SC tot gevolg, kan je eerder/beter reageren. Wanneer je de 2e stint op mediums rijdt ben je eigenlijk genoodzaakt je aan je strategie te houden ipv de mediums er onder te kwakken bij een VSC/SC. Volgens mij was dat ook het probleem bij Ricci afgelopen zondag.
tvgids.nlquote:Op zondag 30 oktober 2016 18:21 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijn computer en telefoon wel, maar ik vertrouw Ziggo niet en omdat ik voornamelijk op Engelse media gericht ben en niet zeker weet of die aan wintertijd doen toch maar ff vragen.
Zowel de Amerikanen als de Britten hebben de winter/zomertijd wissel, echter de Amerikanen hebben een andere datum.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:21 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijn computer en telefoon wel, maar ik vertrouw Ziggo niet en omdat ik voornamelijk op Engelse media gericht ben en niet zeker weet of die aan wintertijd doen toch maar ff vragen.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:14 schreef Beach het volgende:
Thanx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
fijn dat de voorbeschouwing altijd al anderhalf uur van tevoren begint op Sky
met extra speciale knoflooksausquote:Op zondag 30 oktober 2016 18:38 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog even wachten op de bezorgTurk en dan zo fijn met een grote bak vet met zout Döner de voorbeschouwing kijken![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:44 schreef Mothzor het volgende:
Breng mij 4 jarige dochter naar bed.
"Ga jij zo lekker formule 1 kijken, ik ga dromen dat max gaat winnen, een beker krijgt en dan uit zijn schoen gaat drinken"![]()
Droog, minieme kans op regen...quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:43 schreef GoofyGoober het volgende:
Wat is de weersverwachting? Meende dat ik iets las over onweersbuien, maar die komen pas na afloop van de race
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:31 schreef vaarsuvius het volgende:
Henno's intro muziekje is toch wel epic. Waar heeft ie dat vandaan gejat?
Grosjean remde niet eerder!quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:36 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Precies, Grosjean reed op hardere compound en oudere banden. Daarom remde die eerder.
De indoctrinatie is strong in this onequote:Op zondag 30 oktober 2016 18:44 schreef Mothzor het volgende:
Breng mij 4 jarige dochter naar bed.
"Ga jij zo lekker formule 1 kijken, ik ga dromen dat max gaat winnen, een beker krijgt en dan uit zijn schoen gaat drinken"![]()
Die vrouw moet meer eten.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:50 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Die kerel linksachter die probeert een betere hoek te krijgen voor zijn foto
quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:02 schreef potjecreme het volgende:
Ik denk dat 1 van de merc uitvalt en een Ferrari op podium.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En ze lijkt een beetje op de zanger van The Darkness.
Ze heeft zo'n opgeblazen hongerbuikje. NIet zo gek, want zo te zien eet ze al minimaal 3 jaar alleen sla.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:50 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Die kerel linksachter die probeert een betere hoek te krijgen voor zijn foto
Noemen ze een wielrenner op zn engels eigenlijk een wheelrunner?quote:
cyclist?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Noemen ze een wielrenner op zn engels eigenlijk een wheelrunner?
Vast niet, maar hoe een wielrenner op zn engels dan wel heet weet ik niet
Motorbloempje help!!!!!
How about cyclist..quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Motorbloempje help!!!!!
Horner is het daar niet mee eens. Die heeft geroepen dat starten op de SS de beste strategie is.quote:
Dat is een fietser toch?quote:
a riderquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Motorbloempje help!!!!!
twitter:Max33Verstappen twitterde op zondag 30-10-2016 om 14:13:31Happy birthday to the best mama in the world! https://t.co/wyibRF4ysa reageer retweet
Wat lief van Max dattie mijn moeder feliciteert!quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:Max33Verstappen twitterde op zondag 30-10-2016 om 14:13:31Happy birthday to the best mama in the world! https://t.co/wyibRF4ysa reageer retweet
Waarom verkopen ze eigenlijk geen nootjes, of beter gezegd, pinda's met dat paars/bruin/rode vliesje er nog omheen?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat er maar een nootje verkeerd valt!
Als het warm is en iedereen een twee-stopper doet misschien wel. Maar het is daar nu niet zo warm waardoor er minder slijtage is en dus een een-stopper volgens Pirelli mogelijk is.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Horner is het daar niet mee eens. Die heeft geroepen dat starten op de SS de beste strategie is.
We zullen het zien zo
twitter:F1 twitterde op zondag 30-10-2016 om 12:00:21Expecting drama when the #MexicoGP starts? "It's a long run to Turn 1... we'll see," says @Max33Verstappen #F1 https://t.co/sXpVUGoEba reageer retweet
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:14 schreef Beach het volgende:
Ik zit op een landal park ZONDER FRIGGING RTLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik via mijn mobiel op WiFi gewoon een van jouw linkjes aanklikken? Help deze n00b
Oh en ik mis Moblo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hopelijk wint ie hem pas in de laatste GP.quote:
kan wel denk ikquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit op een landal park ZONDER FRIGGING RTL
Kan ik via mijn mobiel op WiFi gewoon een van jouw linkjes aanklikken? Help deze n00b
Oh en ik mis Moblo.
Ik ook. Die zou uitsluitsel kunnen geven over die wielrenner bij Skyquote:
bedoel je die pelpinda's?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom verkopen ze eigenlijk geen nootjes, of beter gezegd, pinda's met dat paars/bruin/rode vliesje er nog omheen?![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en ik mis Moblo.
Apenootjes!!quote:
Dat is gewoon een cyclistquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ook. Die zou uitsluitsel kunnen geven over die wielrenner bij Sky
Vliespinda'squote:
waarom kom je er nu pas mee?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en ik mis Moblo.
Heb je ziggo thuis?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en ik mis Moblo.
Jamaar dan moet je ze zelf nog pellen! Zijn die er ook zonder te hoeven pellen maar met dat vliesje?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
liggen in zakken bij de lidl, bij de groenteafdeling
Indien ja dan horizon.tv inloggen.quote:
Dacht in de kast bij Sylvana.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
liggen in zakken bij de lidl, bij de groenteafdeling
Ja, dat zeg ik netquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar dan moet je ze zelf nog pellen! Zijn die er ook zonder te hoeven pellen maar met dat vliesje?
Is het al 8 uur?
horizon app zelfs. Werkt perfectquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Indien ja dan horizon.tv inloggen.
Account aanmaken heb je nog wel tijd voor mocht je dat niet hebben
Het is al 8 uur als je de zomertijd hanteertquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar dan moet je ze zelf nog pellen! Zijn die er ook zonder te hoeven pellen maar met dat vliesje?
Is het al 8 uur?
Ik heb me er uiteindelijk maar bij neergelegd. Maar wat een blamage..quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:12 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Tuurlijk
Al bijgekomen van het nieuws van de nederlandse inzending voor esf?
hoezo?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb me er uiteindelijk maar bij neergelegd. Maar wat een blamage..
Crashgatequote:Op zondag 30 oktober 2016 19:18 schreef Geralt het volgende:
Wat gebeurde in Singapore waar Massa het over heeft? Het jaar dat ie net geen kampioen werd in Brazilie.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Crashgatequote:Op zondag 30 oktober 2016 19:18 schreef Geralt het volgende:
Wat gebeurde in Singapore waar Massa het over heeft? Het jaar dat ie net geen kampioen werd in Brazilie.
Ow dat was dat jaar inderdaad met piquet! Dat was ik even vergeten.quote:
Volgens Massa ging Massa wereldkampioen worden in 2008. We hebben gezien wat er gebeurde. Ik heb mijn twijfels bij de voorspellende capaciteiten van die Braziliaanquote:
Nope.. Maar als ik een linkje van beach aanklik zie ik beeld dus geloof dat het werktquote:
Ze zijn al de hele weekeind kutquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
Hmpf. Mijn aceplayer doet niets. Opent geen enkele stream.
Pc ff rebooten, heb ik ook vaak.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
Ach, je staat toch wel weer met je NL vlaggetje klaar in meiquote:
Ik vind dat ook altijd een beetje ongepast.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:18 schreef Sunri5e het volgende:
Weer die Verstappen-vraag aan iemand die Olav interviewt
Nogal gevaarlijk om daar zomaar van uit te gaan als AVROTROS zijnde imho.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
Cache leeggooien en/of computer/laptop opnieuw opstartenquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
Jack wil je niet op de startgrid hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:26 schreef tralalala het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af; heeft Ziggo niet het recht om op de grid rond te lopen? Dat is toch veel interessanter dan studiopraat?
Of Channel 4quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:25 schreef SnowOokami het volgende:
misschien de race een keer op sky kijken...
al hele tijd niet gedaan
Ja net zoals vroeger met Allard Kalff met die rugtas met antenne en microfoonquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:26 schreef tralalala het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af; heeft Ziggo niet het recht om op de grid rond te lopen? Dat is toch veel interessanter dan studiopraat?
je kunt moeilijk die drie dikke mannen in glitterpakken nog een keer sturenquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogal gevaarlijk om daar zomaar van uit te gaan als AVROTROS zijnde imho.
Ok, offtopic, maar wat is die inzending dan?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogal gevaarlijk om daar zomaar van uit te gaan als AVROTROS zijnde imho.
Hebben ze inderdaad niet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:26 schreef tralalala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |