Hopelijk wint ie hem pas in de laatste GP.quote:
kan wel denk ikquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit op een landal park ZONDER FRIGGING RTL
Kan ik via mijn mobiel op WiFi gewoon een van jouw linkjes aanklikken? Help deze n00b
Oh en ik mis Moblo.
Ik ook. Die zou uitsluitsel kunnen geven over die wielrenner bij Skyquote:
bedoel je die pelpinda's?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom verkopen ze eigenlijk geen nootjes, of beter gezegd, pinda's met dat paars/bruin/rode vliesje er nog omheen?![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik via mijn mobiel op WiFi gewoon een van jouw linkjes aanklikken? Help deze n00b
Oh en ik mis Moblo.
Apenootjes!!quote:
Dat is gewoon een cyclistquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ook. Die zou uitsluitsel kunnen geven over die wielrenner bij Sky
Vliespinda'squote:
waarom kom je er nu pas mee?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en ik mis Moblo.
Heb je ziggo thuis?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en ik mis Moblo.
Jamaar dan moet je ze zelf nog pellen! Zijn die er ook zonder te hoeven pellen maar met dat vliesje?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
liggen in zakken bij de lidl, bij de groenteafdeling
Indien ja dan horizon.tv inloggen.quote:
Dacht in de kast bij Sylvana.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
liggen in zakken bij de lidl, bij de groenteafdeling
Ja, dat zeg ik netquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar dan moet je ze zelf nog pellen! Zijn die er ook zonder te hoeven pellen maar met dat vliesje?
Is het al 8 uur?
horizon app zelfs. Werkt perfectquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Indien ja dan horizon.tv inloggen.
Account aanmaken heb je nog wel tijd voor mocht je dat niet hebben
Het is al 8 uur als je de zomertijd hanteertquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar dan moet je ze zelf nog pellen! Zijn die er ook zonder te hoeven pellen maar met dat vliesje?
Is het al 8 uur?
Ik heb me er uiteindelijk maar bij neergelegd. Maar wat een blamage..quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:12 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Tuurlijk
Al bijgekomen van het nieuws van de nederlandse inzending voor esf?
hoezo?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb me er uiteindelijk maar bij neergelegd. Maar wat een blamage..
Crashgatequote:Op zondag 30 oktober 2016 19:18 schreef Geralt het volgende:
Wat gebeurde in Singapore waar Massa het over heeft? Het jaar dat ie net geen kampioen werd in Brazilie.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Crashgatequote:Op zondag 30 oktober 2016 19:18 schreef Geralt het volgende:
Wat gebeurde in Singapore waar Massa het over heeft? Het jaar dat ie net geen kampioen werd in Brazilie.
Ow dat was dat jaar inderdaad met piquet! Dat was ik even vergeten.quote:
Volgens Massa ging Massa wereldkampioen worden in 2008. We hebben gezien wat er gebeurde. Ik heb mijn twijfels bij de voorspellende capaciteiten van die Braziliaanquote:
Nope.. Maar als ik een linkje van beach aanklik zie ik beeld dus geloof dat het werktquote:
Ze zijn al de hele weekeind kutquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
Hmpf. Mijn aceplayer doet niets. Opent geen enkele stream.
Pc ff rebooten, heb ik ook vaak.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
Ach, je staat toch wel weer met je NL vlaggetje klaar in meiquote:
Ik vind dat ook altijd een beetje ongepast.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:18 schreef Sunri5e het volgende:
Weer die Verstappen-vraag aan iemand die Olav interviewt
Nogal gevaarlijk om daar zomaar van uit te gaan als AVROTROS zijnde imho.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
Cache leeggooien en/of computer/laptop opnieuw opstartenquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
Jack wil je niet op de startgrid hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:26 schreef tralalala het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af; heeft Ziggo niet het recht om op de grid rond te lopen? Dat is toch veel interessanter dan studiopraat?
Of Channel 4quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:25 schreef SnowOokami het volgende:
misschien de race een keer op sky kijken...
al hele tijd niet gedaan
Ja net zoals vroeger met Allard Kalff met die rugtas met antenne en microfoonquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:26 schreef tralalala het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af; heeft Ziggo niet het recht om op de grid rond te lopen? Dat is toch veel interessanter dan studiopraat?
je kunt moeilijk die drie dikke mannen in glitterpakken nog een keer sturenquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogal gevaarlijk om daar zomaar van uit te gaan als AVROTROS zijnde imho.
Ok, offtopic, maar wat is die inzending dan?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogal gevaarlijk om daar zomaar van uit te gaan als AVROTROS zijnde imho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |