quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:14 schreef Beach het volgende:
Thanx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
fijn dat de voorbeschouwing altijd al anderhalf uur van tevoren begint op Sky
met extra speciale knoflooksausquote:Op zondag 30 oktober 2016 18:38 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog even wachten op de bezorgTurk en dan zo fijn met een grote bak vet met zout Döner de voorbeschouwing kijken![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:44 schreef Mothzor het volgende:
Breng mij 4 jarige dochter naar bed.
"Ga jij zo lekker formule 1 kijken, ik ga dromen dat max gaat winnen, een beker krijgt en dan uit zijn schoen gaat drinken"![]()
Droog, minieme kans op regen...quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:43 schreef GoofyGoober het volgende:
Wat is de weersverwachting? Meende dat ik iets las over onweersbuien, maar die komen pas na afloop van de race
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:31 schreef vaarsuvius het volgende:
Henno's intro muziekje is toch wel epic. Waar heeft ie dat vandaan gejat?
Grosjean remde niet eerder!quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:36 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Precies, Grosjean reed op hardere compound en oudere banden. Daarom remde die eerder.
De indoctrinatie is strong in this onequote:Op zondag 30 oktober 2016 18:44 schreef Mothzor het volgende:
Breng mij 4 jarige dochter naar bed.
"Ga jij zo lekker formule 1 kijken, ik ga dromen dat max gaat winnen, een beker krijgt en dan uit zijn schoen gaat drinken"![]()
Die vrouw moet meer eten.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:50 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Die kerel linksachter die probeert een betere hoek te krijgen voor zijn foto
quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:02 schreef potjecreme het volgende:
Ik denk dat 1 van de merc uitvalt en een Ferrari op podium.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En ze lijkt een beetje op de zanger van The Darkness.
Ze heeft zo'n opgeblazen hongerbuikje. NIet zo gek, want zo te zien eet ze al minimaal 3 jaar alleen sla.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:50 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Die kerel linksachter die probeert een betere hoek te krijgen voor zijn foto
Noemen ze een wielrenner op zn engels eigenlijk een wheelrunner?quote:
cyclist?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Noemen ze een wielrenner op zn engels eigenlijk een wheelrunner?
Vast niet, maar hoe een wielrenner op zn engels dan wel heet weet ik niet
Motorbloempje help!!!!!
How about cyclist..quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Motorbloempje help!!!!!
Horner is het daar niet mee eens. Die heeft geroepen dat starten op de SS de beste strategie is.quote:
Dat is een fietser toch?quote:
a riderquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Motorbloempje help!!!!!
twitter:Max33Verstappen twitterde op zondag 30-10-2016 om 14:13:31Happy birthday to the best mama in the world! https://t.co/wyibRF4ysa reageer retweet
Wat lief van Max dattie mijn moeder feliciteert!quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:Max33Verstappen twitterde op zondag 30-10-2016 om 14:13:31Happy birthday to the best mama in the world! https://t.co/wyibRF4ysa reageer retweet
Waarom verkopen ze eigenlijk geen nootjes, of beter gezegd, pinda's met dat paars/bruin/rode vliesje er nog omheen?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat er maar een nootje verkeerd valt!
Als het warm is en iedereen een twee-stopper doet misschien wel. Maar het is daar nu niet zo warm waardoor er minder slijtage is en dus een een-stopper volgens Pirelli mogelijk is.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Horner is het daar niet mee eens. Die heeft geroepen dat starten op de SS de beste strategie is.
We zullen het zien zo
twitter:F1 twitterde op zondag 30-10-2016 om 12:00:21Expecting drama when the #MexicoGP starts? "It's a long run to Turn 1... we'll see," says @Max33Verstappen #F1 https://t.co/sXpVUGoEba reageer retweet
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:14 schreef Beach het volgende:
Ik zit op een landal park ZONDER FRIGGING RTLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik via mijn mobiel op WiFi gewoon een van jouw linkjes aanklikken? Help deze n00b
Oh en ik mis Moblo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |