quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:14 schreef Beach het volgende:
Thanx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
fijn dat de voorbeschouwing altijd al anderhalf uur van tevoren begint op Sky
met extra speciale knoflooksausquote:Op zondag 30 oktober 2016 18:38 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog even wachten op de bezorgTurk en dan zo fijn met een grote bak vet met zout Döner de voorbeschouwing kijken![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:44 schreef Mothzor het volgende:
Breng mij 4 jarige dochter naar bed.
"Ga jij zo lekker formule 1 kijken, ik ga dromen dat max gaat winnen, een beker krijgt en dan uit zijn schoen gaat drinken"![]()
Droog, minieme kans op regen...quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:43 schreef GoofyGoober het volgende:
Wat is de weersverwachting? Meende dat ik iets las over onweersbuien, maar die komen pas na afloop van de race
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:31 schreef vaarsuvius het volgende:
Henno's intro muziekje is toch wel epic. Waar heeft ie dat vandaan gejat?
Grosjean remde niet eerder!quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:36 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Precies, Grosjean reed op hardere compound en oudere banden. Daarom remde die eerder.
De indoctrinatie is strong in this onequote:Op zondag 30 oktober 2016 18:44 schreef Mothzor het volgende:
Breng mij 4 jarige dochter naar bed.
"Ga jij zo lekker formule 1 kijken, ik ga dromen dat max gaat winnen, een beker krijgt en dan uit zijn schoen gaat drinken"![]()
Die vrouw moet meer eten.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:50 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Die kerel linksachter die probeert een betere hoek te krijgen voor zijn foto
quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:02 schreef potjecreme het volgende:
Ik denk dat 1 van de merc uitvalt en een Ferrari op podium.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En ze lijkt een beetje op de zanger van The Darkness.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |