Brawn terug bij Ferrari FTWquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:07 schreef Geralt het volgende:
Wanneer zou Arrivabene zichzelf verhangen?
Volgens mij kan dat nooit meer lang duren
Het probleem van Ferrari zit nog hoger in de organisatie. Bedrijfscultuur is niet goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:07 schreef Geralt het volgende:
Wanneer zou Arrivabene zichzelf verhangen?
Volgens mij kan dat nooit meer lang duren
Nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ander liedje voor je
wordt het zo'n weekend, ja?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Klonk door de Mexiaanse naaaaaaacht!!
Tja, RBR zal daar een goede reden voor hebben. Die hebben alle info.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:05 schreef Geralt het volgende:
Toch snap ik niet dat ze niet beide RB coureurs dat tweede rondje nog gaven. De tijd was er.
Maargoed, P3, best of the rest en belangrijkste van alles, boven Ricardo. Dus heel goed gedaan
Ik breek je benen, voor de 14e.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ander liedje voor je
Ja ok, maar hij krijgt dat kennelijk ook niet veranderd. Maar wordt er wel op afgerekend. Die gaat dat echt niet nog 3 jaar zo doen hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het probleem van Ferrari zit nog hoger in de organisatie. Bedrijfscultuur is niet goed
Het is eigenlijk bizar hoe normaal we het zijn gaan vinden dat ie voor de voorste plekjes vecht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trots op Maxie!
Doet hetverdomd goed voor een 2e jr in de F1,en al helemaal op zijn leeftijd...
Bedankt voor deze heldere, vernieuwende conclusie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trots op Maxie!
Doet hetverdomd goed voor een 2e jr in de F1,en al helemaal op zijn leeftijd...
Banden trekken geen 2 rondjes voluit. . Als ze 2 opwarm rondjes doen dan doen ze het wat rustiger aan in dat 1ste volle rondje....quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Dom om het niet te doen en dom van Ricardo dat ie niet doorreed. Die was op tijd onder de vlag door.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze heldere, vernieuwende conclusie.
Klopt, niet origineel, wel waar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze heldere, vernieuwende conclusie.
Eigenlijk niet. Hij zit bij een top 3 team, dus hij moet als ie gewoon doet wat van hem verwacht wordt altijd bij de eerste 6 zitten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is eigenlijk bizar hoe normaal we het zijn gaan vinden dat ie voor de voorste plekjes vecht.
Precies!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is eigenlijk bizar hoe normaal we het zijn gaan vinden dat ie voor de voorste plekjes vecht.
Gewoon goed gas geven en netjes sturen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, niet origineel, wel waar.
Men is er zo aan gewend dat het normaal lijkt. Maar het is echt behoorlijk bijzonder eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |