Net verkeerd getimed paar seconden geloof ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:02 schreef Rodawa het volgende:
Red Bull geeft het zelf uit handen door de eerste ronde te pakken als hotlap. In Q2 liep het beter, met 2 opwarmronden.
Jynx die shit nou niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:04 schreef Fokker89 het volgende:
Gaat sowieso een leuke race worden morgen
Jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:04 schreef Fylax het volgende:
Hallo ik kijk nu ook. Moet Verstappen nog
Mijn schuld, had niet door dat ik de laatste post had.quote:
Ja, en Vettel ook nog.. die moest even naar de WC.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:04 schreef Fylax het volgende:
Had voor het laatste rondje denk ik wel geholpen. De banden kwamen pas tegen het eind van de kwalironde op werktemperatuur. Met een extra rondje hadden ze iets sneller gekund waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:02 schreef Rodawa het volgende:
Red Bull geeft het zelf uit handen door de eerste ronde te pakken als hotlap. In Q2 liep het beter, met 2 opwarmronden.
Dat zeg ik. Dom om het niet te doen en dom van Ricardo dat ie niet doorreed. Die was op tijd onder de vlag door.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had voor het laatste rondje denk ik wel geholpen. De banden kwamen pas tegen het eind van de kwalironde op werktemperatuur. Met een extra rondje hadden ze iets sneller gekund waarschijnlijk
Ja morgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:04 schreef Fylax het volgende:
Vond ik ook vreemd. Overigens wel blij mee. Max dus voor RICquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Dom om het niet te doen en dom van Ricardo dat ie niet doorreed. Die was op tijd onder de vlag door.
Brawn terug bij Ferrari FTWquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:07 schreef Geralt het volgende:
Wanneer zou Arrivabene zichzelf verhangen?
Volgens mij kan dat nooit meer lang duren
Het probleem van Ferrari zit nog hoger in de organisatie. Bedrijfscultuur is niet goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:07 schreef Geralt het volgende:
Wanneer zou Arrivabene zichzelf verhangen?
Volgens mij kan dat nooit meer lang duren
Nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ander liedje voor je
wordt het zo'n weekend, ja?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Klonk door de Mexiaanse naaaaaaacht!!
Tja, RBR zal daar een goede reden voor hebben. Die hebben alle info.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:05 schreef Geralt het volgende:
Toch snap ik niet dat ze niet beide RB coureurs dat tweede rondje nog gaven. De tijd was er.
Maargoed, P3, best of the rest en belangrijkste van alles, boven Ricardo. Dus heel goed gedaan
Ik breek je benen, voor de 14e.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ander liedje voor je
Ja ok, maar hij krijgt dat kennelijk ook niet veranderd. Maar wordt er wel op afgerekend. Die gaat dat echt niet nog 3 jaar zo doen hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het probleem van Ferrari zit nog hoger in de organisatie. Bedrijfscultuur is niet goed
Het is eigenlijk bizar hoe normaal we het zijn gaan vinden dat ie voor de voorste plekjes vecht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trots op Maxie!
Doet hetverdomd goed voor een 2e jr in de F1,en al helemaal op zijn leeftijd...
Bedankt voor deze heldere, vernieuwende conclusie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trots op Maxie!
Doet hetverdomd goed voor een 2e jr in de F1,en al helemaal op zijn leeftijd...
Banden trekken geen 2 rondjes voluit. . Als ze 2 opwarm rondjes doen dan doen ze het wat rustiger aan in dat 1ste volle rondje....quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Dom om het niet te doen en dom van Ricardo dat ie niet doorreed. Die was op tijd onder de vlag door.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze heldere, vernieuwende conclusie.
Klopt, niet origineel, wel waar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze heldere, vernieuwende conclusie.
Eigenlijk niet. Hij zit bij een top 3 team, dus hij moet als ie gewoon doet wat van hem verwacht wordt altijd bij de eerste 6 zitten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is eigenlijk bizar hoe normaal we het zijn gaan vinden dat ie voor de voorste plekjes vecht.
Precies!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is eigenlijk bizar hoe normaal we het zijn gaan vinden dat ie voor de voorste plekjes vecht.
Gewoon goed gas geven en netjes sturen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, niet origineel, wel waar.
Men is er zo aan gewend dat het normaal lijkt. Maar het is echt behoorlijk bijzonder eigenlijk...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:13 schreef Geralt het volgende:
Goed ik ga nog even verder met GTA V
Doei en tot morgen vriendjes en vriendinnetjes
NEE. Niet als 19-jarige in je 2e jaar F1, terwijl je daarvoor (voor de F1) pas 1 (!!!) jaar open klasse ervaring hebt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Hij zit bij een top 3 team, dus hij moet als ie gewoon doet wat van hem verwacht wordt altijd bij de eerste 6 zitten.
Nu issie best of the rest na de Mercedessen, dus dat is mooi.
Presteren mag je best al van hem verwachten, ookal is het zijn 2de jaar, hij zit niet meer in de kleuterklas die Toro Rosso heet he.
Groeten aan Franklinquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:13 schreef Geralt het volgende:
Goed ik ga nog even verder met GTA V
Doei en tot morgen vriendjes en vriendinnetjes
Helemaal blij dat Max in het Nederlands spreektquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:22 schreef tralalala het volgende:
BREAKING: MAX HEEFT IETS IN HET NEDERLANDS GEZEGD
Kamphues
of ze waren superlicht vertrokken ofzo. Of mag dat niet meer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vond ik ook vreemd. Overigens wel blij mee. Max dus voor RIC
je moet te allen tijde aan het minimumgewicht voldoen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:45 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
of ze waren superlicht vertrokken ofzo. Of mag dat niet meer?
Dit. Dat joch is pas 19 en rijd in zijn eerste 2 seizoenen de veteranen het snot voor de ogen. Prachtig, en in het eerste seizoen deed ie het in een fucking Torro Rosso. Blanchimont buitenom vergeten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE. Niet als 19-jarige in je 2e jaar F1, terwijl je daarvoor (voor de F1) pas 1 (!!!) jaar open klasse ervaring hebt.
Het is ongehoord wat hij doet.
Dit. De hele wereldpers roemt zijn talent en rijstijl en durft hem in een rijtje te zetten met Prost, Senna en Schumacher. En wij moeten geforceerd behoudend zijn omdat we anders chauvinistische honden zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE. Niet als 19-jarige in je 2e jaar F1, terwijl je daarvoor (voor de F1) pas 1 (!!!) jaar open klasse ervaring hebt.
Prijs staat er niet bij maar omdat het een 15 jaar oude wagen is zal dat wel meevallen. Ik denk dat ik een bod van 500 euro doe en dan moet dat wel lukken. Mooie boodschappenauto.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:31 schreef Bluurgh het volgende:
https://racecarsdirect.com/Advert/Details/78524/2001-arrows-ax3
[ afbeelding ]
Deze 3zitter is te koop maar wees wel snel want het schijnt dat Sauber al verregaande interesse heeft getoond
Komt ie met BOVAG?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Prijs staat er niet bij maar omdat het een 15 jaar oude wagen is zal dat wel meevallen. Ik denk dat ik een bod van 500 euro doe en dan moet dat wel lukken. Mooie boodschappenauto.
Daar is ie een beetje te oud voor denk ik. De motor was ook akelig onbetrouwbaar als ik zo de stats van de oneseaters met dezelfde motor bekijk: https://en.wikipedia.org/wiki/Hart_Racing_Enginesquote:
Voor max zijn sponsor wel ja. Heb je in ieder geval wat meer bergruimtequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Prijs staat er niet bij maar omdat het een 15 jaar oude wagen is zal dat wel meevallen. Ik denk dat ik een bod van 500 euro doe en dan moet dat wel lukken. Mooie boodschappenauto.
Ja het is ongehoord en ongekend ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk het niet, van BBC.quote:Op zondag 30 oktober 2016 00:22 schreef trein2000 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ofd_in_Mexico__.html
Er is iemand van Mercedes overvallen. Gezien het feit dat hij met een chauffeur rijd zal het wel een hoge pief zijn. Toto of paddy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |