quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:13 schreef Geralt het volgende:
Goed ik ga nog even verder met GTA V
Doei en tot morgen vriendjes en vriendinnetjes
NEE. Niet als 19-jarige in je 2e jaar F1, terwijl je daarvoor (voor de F1) pas 1 (!!!) jaar open klasse ervaring hebt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Hij zit bij een top 3 team, dus hij moet als ie gewoon doet wat van hem verwacht wordt altijd bij de eerste 6 zitten.
Nu issie best of the rest na de Mercedessen, dus dat is mooi.
Presteren mag je best al van hem verwachten, ookal is het zijn 2de jaar, hij zit niet meer in de kleuterklas die Toro Rosso heet he.
Groeten aan Franklinquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:13 schreef Geralt het volgende:
Goed ik ga nog even verder met GTA V
Doei en tot morgen vriendjes en vriendinnetjes
Helemaal blij dat Max in het Nederlands spreektquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:22 schreef tralalala het volgende:
BREAKING: MAX HEEFT IETS IN HET NEDERLANDS GEZEGD
Kamphues
of ze waren superlicht vertrokken ofzo. Of mag dat niet meer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vond ik ook vreemd. Overigens wel blij mee. Max dus voor RIC
je moet te allen tijde aan het minimumgewicht voldoen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:45 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
of ze waren superlicht vertrokken ofzo. Of mag dat niet meer?
Dit. Dat joch is pas 19 en rijd in zijn eerste 2 seizoenen de veteranen het snot voor de ogen. Prachtig, en in het eerste seizoen deed ie het in een fucking Torro Rosso. Blanchimont buitenom vergeten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE. Niet als 19-jarige in je 2e jaar F1, terwijl je daarvoor (voor de F1) pas 1 (!!!) jaar open klasse ervaring hebt.
Het is ongehoord wat hij doet.
Dit. De hele wereldpers roemt zijn talent en rijstijl en durft hem in een rijtje te zetten met Prost, Senna en Schumacher. En wij moeten geforceerd behoudend zijn omdat we anders chauvinistische honden zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE. Niet als 19-jarige in je 2e jaar F1, terwijl je daarvoor (voor de F1) pas 1 (!!!) jaar open klasse ervaring hebt.
Prijs staat er niet bij maar omdat het een 15 jaar oude wagen is zal dat wel meevallen. Ik denk dat ik een bod van 500 euro doe en dan moet dat wel lukken. Mooie boodschappenauto.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:31 schreef Bluurgh het volgende:
https://racecarsdirect.com/Advert/Details/78524/2001-arrows-ax3
[ afbeelding ]
Deze 3zitter is te koop maar wees wel snel want het schijnt dat Sauber al verregaande interesse heeft getoond
Komt ie met BOVAG?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Prijs staat er niet bij maar omdat het een 15 jaar oude wagen is zal dat wel meevallen. Ik denk dat ik een bod van 500 euro doe en dan moet dat wel lukken. Mooie boodschappenauto.
Daar is ie een beetje te oud voor denk ik. De motor was ook akelig onbetrouwbaar als ik zo de stats van de oneseaters met dezelfde motor bekijk: https://en.wikipedia.org/wiki/Hart_Racing_Enginesquote:
Voor max zijn sponsor wel ja. Heb je in ieder geval wat meer bergruimtequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Prijs staat er niet bij maar omdat het een 15 jaar oude wagen is zal dat wel meevallen. Ik denk dat ik een bod van 500 euro doe en dan moet dat wel lukken. Mooie boodschappenauto.
Ja het is ongehoord en ongekend ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk het niet, van BBC.quote:Op zondag 30 oktober 2016 00:22 schreef trein2000 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ofd_in_Mexico__.html
Er is iemand van Mercedes overvallen. Gezien het feit dat hij met een chauffeur rijd zal het wel een hoge pief zijn. Toto of paddy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |