Als enige van de top nog een nieuw setje SS kan inderdaad goed uit gaan pakken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:08 schreef trein2000 het volgende:
Bij een late SC is dat setje nieuwe SS van max een groot voordeel.
als er niets vreemds gebeurt is P7 de max voor Force India vandaag, tenzij Ferrari door het ijs zaktquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:27 schreef Beach het volgende:
Ik zie Perez met net zo'n setje ook nog wel p5 tot p3 rijden.
Ik denk dat hij op de bandenstrategie doelt (vrije keuze op 11 plaats) wat dat betreft kan hij best naar p4 rijden of eindigen als de strategie goed uitpakt. (Ham/ros/ves voor zich op een zelfde soort strategie)quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als er niets vreemds gebeurt is P7 de max voor Force India vandaag, tenzij Ferrari door het ijs zakt
Ricardo op de andere strategie. Ik denk dat deze keer Max de beste keus gemaakt heeft. Wel goed om te zien dat ze bij Red Bull gewoon splitten met beide rijders en strategie. Ze moeten die P2 in de constructors veilig stellen en alles op 1 strategie gooien is dan misschien niet het handigst om te doen. Vooral wanneer dat achteraf de verkeerde bleek te zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:33 schreef LWD-Godius het volgende:
(Ham/ros/ves voor zich op een zelfde soort strategie)
Dat gedonder is pas volgende weekquote:Op zondag 23 oktober 2016 11:03 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Wel rekening houden met de wintertijd.
Is al tig keer geplaatst.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:51 schreef Meike26 het volgende:
Geen idee of het al geplaatst was, maar er zijn dus echt mensen (ze noemen zich fans waarschijnlijk) die serieus reageren op een artikel van De Speld.![]()
https://speld.nl/2016/10/(...)-als-wedstrijd-ziet/
Ze lieten de keus vrij and max and ric,quote:Op [quote]
[b]Op zondag 23 oktober 2016 12:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ricardo op de andere strategie. Ik denk dat deze keer Max de beste keus gemaakt heeft. Wel goed om te zien dat ze bij Red Bull gewoon splitten met beide rijders en strategie. Ze moeten die P2 in de constructors veilig stellen en alles op 1 strategie gooien is dan misschien niet het handigst om te doen. Vooral wanneer dat achteraf de verkeerde bleek te zijn.
Ja nog ff, de mercs, rb's en ferraris zijn een klap sneller per ronde, die rijden met ze 6en weg van de rest, waarschijnlijk in tweetallen, en dan blijft een P7 over als max haalbare, tenzij er safety cars in het spel komen, maar dan nog zou de top 6 snelheid genoeg moeten hebben om perez voorbij te gaan.quote:zondag 23 oktober 2016 12:33 schreef LWD-Godius het volgende:[/b]
[..]
Ik denk dat hij op de bandenstrategie doelt (vrije keuze op 11 plaats) wat dat betreft kan hij best naar p4 rijden of eindigen als de strategie goed uitpakt. (Ham/ros/ves voor zich op een zelfde soort strategie)
Ik vind De Speld ook zelden grappig, de reacties daarintegen zijn wel hilarischquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:51 schreef Beach het volgende:
sowieso mensen die de speld grappig vinden
Hopelijk Hamquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:52 schreef THEFXR het volgende:
wie gaat zijn start verneuken van de top 6?
Rosberg ! Gewoon, de druk, Hamilton op Pole.. vuile gedeelte.. (maarja, Max start achter hem, beter van nietquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:52 schreef THEFXR het volgende:
RIC en VET.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:52 schreef THEFXR het volgende:
Beter Hamilton zijn start verneukt, want Max start achter Rosbergquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:55 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Rosberg ! Gewoon, de druk, Hamilton op Pole.. vuile gedeelte.. (maarja, Max start achter hem, beter van niet
Wat een getrut ook dit. Man man man.quote:Diverse coureurs hebben positief gereageerd op de opheldering van de regelgeving omtrent het verdedigend bewegen in de remzone. Dergelijke acties kunnen vanaf nu stevig bestraft worden door de FIA.
De discussie is al geruime tijd gaande en lijkt te zijn aangewakkerd door Max Verstappen. De concurrentie was dit seizoen al meerdere malen kritisch op de Red Bull-coureur. De Nederlander zou bij het verdedigen te laat van zijn lijn afwijken, waardoor de achteropkomende coureur een ontwijkende actie moet ondernemen. Dat gebeurde ook op Suzuka in zijn strijd met Lewis Hamilton om de tweede plaats in de race.
Als een dergelijke actie nogmaals plaatsvindt, kan de wedstrijdleiding een straf uitdelen. In Austin leidde de situatie al tot hevige discussies tijdens de rijdersbriefing, waarna wedstrijdleider Charlie Whiting ingreep. Een “abnormale” beweging in de remzone zal vanaf nu bestraft worden.
Ervaren coureurs spreken van verandering in de laatste jaren
Lewis Hamilton en Jenson Button lieten na de bekendmaking weten dat zij blij zijn met de opheldering. Volgens de Britten was er jarenlang onderling begrip en duidelijkheid tussen de rijders maar is dat sinds kort veranderd: “In de tien jaar dat ik in de F1 rijd, was deze regel er altijd al. Alle rijders begrepen het”, legde Hamilton uit. “Alleen de nieuwkomers respecteren diezelfde regel niet waar wij ons al vele, vele jaren aan houden. In de tijd dat Michael [Schumacher] nog reed, hadden we deze regel al. Het is interessant om te zien dat enkele nieuwkomers voor een andere weg kiezen en een andere mening hebben maar het draait allemaal om respect voor elkaar.”
De drievoudig wereldkampioen voegde toe: “We rijden met serieuze snelheden. Verdedig stevig maar niet tijdens het aanremmen. Het is fijn dat Charlie de mening van de meerderheid van de rijders heeft begrepen. De regels moeten strikt en duidelijk zijn, anders gaat iedereen bewegen tijdens het remmen. En dan ontstaat een geheel nieuwe rijstijl die gevaarlijk is. Dus dit is absoluut de juiste oplossing.”
Hamilton werd in zijn mening bijgestaan door zijn voormalig teamgenoot Jenson Button: “Dit is de juiste regel. Ik loop al aardig lang mee in deze sport. Altijd was men het erover eens dat bewegen in de remzone tijdens een inhaalpoging incorrect was. Wanneer je probeert in te halen, bevindt alles zich op de limiet: je rijdt op de limiet, zoekt de grenzen op, je bevindt je op de grens van het mogelijke. Zodra iemand voor je van zijn lijn afwijkt en het gat kiest waar jij voor wilde gaan, ben je genaaid. Of je vliegt er overheen of je mist hem en eindigt in de muur. Hier geldt vooral het gebruik van gezond verstand. Vijftien jaar lang hebben we geen problemen gehad, pas de laatste jaren komt dit naar bovendrijven. Nu is het opgehelderd en daar ben ik blij om.”
motorsport.com
Daarom motorracen. Geen gedoe met drs of regeltjes over inhalen. Gewoon racen en een harde blockpass zetten als het moet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:01 schreef Geralt het volgende:
In elk geval mooi om te zien dat Max schijt heeft aan de ervaren rotten in het vak en zich er niets van aantrekt.
Jammer dat dit nu veranderd moet worden. Je mag amper meer verdedigen lijkt me zo. Dus nog meer halfbakken inhaalacties waarvan we er al genoeg hebben met dat domme DRS getrut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Dus gooi m maar blind in een gat dat er niet is en je komt er mee weg.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat een getrut ook dit. Man man man.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Daarom motorracen. Geen gedoe met drs of regeltjes over inhalen. Gewoon racen en een harde blockpass zetten als het moet.MotoGP is inderdaad tof. <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook de eerste gemotoriseerde sport die ik ging kijken, nog voor de F1 dus. In de tijd van Rainey, Doohan en Schwantz."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Daarom motorracen. Geen gedoe met drs of regeltjes over inhalen. Gewoon racen en een harde blockpass zetten als het moet.en dan heb je Lorenzo die met hetzelfde soort gemiep komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Althans, enkel bij Rossi....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Verstappen in bocht één in Spa bedoel je?quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dus gooi m maar blind in een gat dat er niet is en je komt er mee weg.
Dat gat was er wel. Die bocht en wat daar mis ging was maar 1 iemand aan te rekenen en dat was meneer Vettel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verstappen in bocht één in Spa bedoel je?
Ik heb een ernstig sterk vermoeden dat als de situatie exact zo geweest was, maar met Verstappen en Vettel omgedraaid, veel Nederlanders het ook Vettel's schuld vondenquote:Op zondag 23 oktober 2016 13:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat gat was er wel. Die bocht en wat daar mis ging was maar 1 iemand aan te rekenen en dat was meneer Vettel.
Maar het stuk is stierenpoep. Een beweging ZAL niet bestraft worden maar KAN bestraft worden. En het leuke is... dat kon al. Ik kan me nog herinneren dat Whiting aangegeven heeft dat hij 2 maal verzocht heeft aan de stewards om het geval met kimi te onderzoeken en die vonden dat er simpelweg niets aan de hand was. En dat kan dus nog steeds.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat een getrut ook dit. Man man man.
Daar was wel degelijk een gat en het paste prima. Dat wil zeggen, tot Seb Kimi begon af te knijpen. Het hele gedoe was de schuld van Vettel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eensch, maar die categorie Hollanders is niet massaal in dit topic aanwezig hoor. Die zitten op Facebook, hier zijn de oordelen meestal redelijk objectief.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb een ernstig sterk vermoeden dat als de situatie exact zo geweest was, maar met Verstappen en Vettel omgedraaid, veel Nederlanders het ook Vettel's schuld vonden
Ik in elk geval niet. Het gat van Max was er. Dat gat was groot genoeg. Meer dan groot genoeg en Kimi liet ook meer dan voldoende ruimte.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb een ernstig sterk vermoeden dat als de situatie exact zo geweest was, maar met Verstappen en Vettel omgedraaid, veel Nederlanders het ook Vettel's schuld vonden
Die situatie was een race later omgedraaid, en toen was het inderdaad weer de schuld van VET. Die dook toen in een gat dat er echt niet was ;-)quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kon inderdaad al, onder het kapstokartikel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar het stuk is stierenpoep. Een beweging ZAL niet bestraft worden maar KAN bestraft worden. En het leuke is... dat kon al. Ik kan me nog herinneren dat Whiting aangegeven heeft dat hij 2 maal verzocht heeft aan de stewards om het geval met kimi te onderzoeken en die vonden dat er simpelweg niets aan de hand was. En dat kan dus nog steeds.
dat soort aanrijdingen kun je in de toekomst wel vaker gaan zien ja, tenzij de verdediger noodgedwongen maar geld voor zijn eieren kiest als bijvoorbeeld een Hamilton vanaf veel te ver de Merc er tussen plempt en normaal gesproken de bocht niet meer gehaald zou hebben, want je mag immers niet meer insturen als er ook maar iemand naast je dreigt te komenquote:Op zondag 23 oktober 2016 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar Vetlel zo boos over was, en 2 races later hetzelfde deed?quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:30 schreef Rossdale het volgende:
http://www.grandprixtimes.com/news/id/13119
Uhu, Kaltenborn
Er zijn wel meer raceklassen waarin nog wel echt geraced wordt. Er zijn natuurlijk ook wel verschillen. Een F1 auto is veel kwetsbaarder dan de meeste stockcar-achtige racers. Bovendien liggen de snelheden in de F1 hoger.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:48 schreef daNpy het volgende:
Misschien kunnen de heren Formule 1 coureurs "van het hoogste podium" over de winter eens een gezamenlijk uitje doen naar de V8 Supercars.
Misschien dat ze dan zien wat écht racen is. Wel voldoende onderbroekjes meenemen.
2100 uurquote:
Kimi heeft meermaals aangegeven er geen probleem mee te hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er zijn wel meer raceklassen waarin nog wel echt geraced wordt. Er zijn natuurlijk ook wel verschillen. Een F1 auto is veel kwetsbaarder dan de meeste stockcar-achtige racers. Bovendien liggen de snelheden in de F1 hoger.
Dat maakt natuurlijk wel dat er bepaalde regels moeten zijn. Neemt niet weg dat het wel racen moet blijven en geen optocht. Het grootste probleem in de Formule 1 is al dat de snelste auto's voorop rijden en de invloed van de coureur te beperkt is. Met dit soort regels wordt dat probleem alleen maar groter.
Het zit hem echt in het feit dat de overige coureurs gewoon balen dat ze een jonge snotblaag (die zich dus gewoon aan de regels hield) niet voorbij kunnen komen. Dat men daar dan zo ver in mee gaat dat men de regels verandert, toont aan dat het echt goed fout zit qua machtsverdeling in de F1.
Mooi praten voor de bühne ja. Dat deed Lewis ook over Max. Maar ondertussen achter de schermen was Lewis ook aan het zeiken op Max dit weekend.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Kimi heeft meermaals aangegeven er geen probleem mee te hebben.
Toch waren het Kimi, Seb en Perez die het voortouw hebben genomen als ik de geruchten mag geloven.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:14 schreef Beach het volgende:
Kimi lijkt me niet het figuur om achter de schermen een andere mening te hebben.
Geef deze man bier.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:24 schreef Geralt het volgende:
En natuurlijk zeiken Kimi en Vettel; die zien die P2 in de constructors door hun vingers glippen.
Dat is zo doorzichtig als wat.
En dat Lewis zeikt is ook alleen maar omdat ie achter staat op dit moment. Als ie al kampioen was geweest had ie er geen enkel woord aan vuil gemaakt.
Vuile naaiers zijn het
Ik voorspel alvast een hoop under investigation. En een mogelijk podium van Max wat hem eraan genaaid wordt door een van zijn collega's![]()
Vooral de eerste bocht is bingo. Ocon kan bijvoorbeeld gaan klagen dat hij geen ruimte van het hele veld, inclusief de Mercedessen heeft gekregenquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:30 schreef Pagan het volgende:
Halverwege de eerste ronde gaan de stewards het nog druk krijgen met de nieuwe regel.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:38 schreef lord_bono het volgende:
Kinderachtig om de regels aan te passen. Al zit ik vanavond met een enorme grijns op mijn gezicht als iemand Max onreglementair hindert en straf krijgt
Ik niet als het Max veel tijd kost en wie weet een verneukt setje banden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:38 schreef lord_bono het volgende:
Kinderachtig om de regels aan te passen. Al zit ik vanavond met een enorme grijns op mijn gezicht als iemand Max onreglementair hindert en straf krijgt
niks aan de hand? ik wil racen zien, geen fucking optocht, fuck itquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:47 schreef Sjemmert het volgende:
Jullie maken jezelf veelste druk over deze zogenaamde regelwijziging. Deze regel was er altijd al, alleen nu word die expliciet vernoemd onder een eigen artikel. Of die regel nu strenger wordt gehandhaafd valt nog te bezien.
En verdedigen kan ook zonder te bewegen in de remzone. Zoals max verdedigde op Suzuka was volgens mij gewoon nog voordat hij op de rem ging. Dus dan is er niks aan de hand.
Ik hoop andersom, dat Max iemand probeert in te halen en dat die persoon verkeerd blokt en daarvoor straf krijgtquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:24 schreef Geralt het volgende:
En natuurlijk zeiken Kimi en Vettel; die zien die P2 in de constructors door hun vingers glippen.
Dat is zo doorzichtig als wat.
En dat Lewis zeikt is ook alleen maar omdat ie achter staat op dit moment. Als ie al kampioen was geweest had ie er geen enkel woord aan vuil gemaakt.
Vuile naaiers zijn het
Ik voorspel alvast een hoop under investigation. En een mogelijk podium van Max wat hem eraan genaaid wordt door een van zijn collega's![]()
Dat zou echt zo mooi zijn. Dat Max wil inhalen, iemand een verdedigende move maakt, Max lekker overdreven reageert op de verdedigende actie en dan over de radio roept dat dat een move in breaking zone was. Het liefst bij Raikonnen of Hamilton ....quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik hoop andersom, dat Max iemand probeert in te halen en dat die persoon verkeerd blokt en daarvoor straf krijgtZou helemaal mooi zijn
Zal nog wel om meer zijn dan alleen daarom.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:13 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, dat is ook niet handig om te doen natuurlijk. Als ik destijds Massa was geweest met dat Alonso is faster than you debacle toen had ik hem ook direct de pits in gestuurd.
Misschien ben ik daarom wel geen F1 coureur
ja, dan is het RIP F1-carriere.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:13 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, dat is ook niet handig om te doen natuurlijk. Als ik destijds Massa was geweest met dat Alonso is faster than you debacle toen had ik hem ook direct de pits in gestuurd.
Misschien ben ik daarom wel geen F1 coureur
Ted Kravitz vond er ook al geen ruk aan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:55 schreef Geralt het volgende:
http://readmotorsport.com(...)drivers-formula-one/
Ik denk dat er zo heel veel mensen over denken.
quote:Do you know the saying: “There are old pilots and there are bold pilots. But there are no old bold pilots.”? Well, that perfectly applies to you guys. Mr. T. would have said, after your cowardous attack on Max Verstappen: “I pity you fools, you sorryfull bunch!”. And that is exactly what I do. I pity you. Once you were heroes. You had your glory and fame. Nowadays you still have to do what you are supposed to do best: race a f****ng F1 car.
With Max Verstappen, a 19 year old prodigy from a small country (which is mostly known for tulips, cheese and dope) as adversary, the bold factor came back into your predictable, old boys “game on wheels”. Is that a shock! Instead of using your skills and using a little bit of courage and anticipation to react to the maneuvers of this young lad, you respond by acting like a bunch of diaper filling cry babies. Every wining one of you. Shameless old farts.
What came into your blurred minds? Is it Donald Trump perhaps, who questions the system in case of losing the game, instead of wondering if he himself could be the problem? If so, then you all clearly have forgotten where you came from.
As far as my knowledge of F1 goes, Max Verstappen did nothing wrong. He is just a serious pain in the ass. For once it wasn’t the hemorrhoids, geezers.
Dream on and best regards to your nurses,
Probleem is de FIA zelf, het is nu hun probleem geworden dat ze wel serieus moeten reageren op een move anders is de regelwijziging weer een wassenneus. En dat praktiseren ze meestal overduidelijk op een actie die als heel gemiddeld word gezien.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:47 schreef Sjemmert het volgende:
Jullie maken jezelf veelste druk over deze zogenaamde regelwijziging. Deze regel was er altijd al, alleen nu word die expliciet vernoemd onder een eigen artikel. Of die regel nu strenger wordt gehandhaafd valt nog te bezien.
En verdedigen kan ook zonder te bewegen in de remzone. Zoals max verdedigde op Suzuka was volgens mij gewoon nog voordat hij op de rem ging. Dus dan is er niks aan de hand.
startcrash met top 4 eruit of kreupel, daarachter wat uitwijkchaos, Alonso omzeilt alles en rijdt naar de winst. Hoezee!quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:47 schreef marcodej het volgende:
Ben benieuwd naar vanavond, hoe dit uitpakt.
Dat is ook zo, anders hoefden ze gen steward te zijn. De grote succes meneren en de iets mindere goden die wat jaartjes rondrijden zijn financieel binnen, die hoeven niet meer.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:54 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Probleem is de FIA zelf, het is nu hun probleem geworden dat ze wel serieus moeten reageren op een move anders is de regelwijziging weer een wassenneus. En dat praktiseren ze meestal overduidelijk op een actie die als heel gemiddeld word gezien.
Het word tijd dat de Fia een vast team aan stewards krijgt, elke race dezelfde mensen, geen geuzel meer met prominente ex coureurs die een raceje aanwezig zijn. Als je in die raad zit, ga je wel ook heb je minimaal 4 kampioenschappen volledig meegereden in de top van de autosport.
Heb vaak het idee dat die stewards allemaal van die watjes zijn die op de baan elke keer op 3 ronden werden gezet, kunnen ze nu op deze manier een beetje wraak vieren.
Dat was gewoon moving under braking hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:47 schreef Sjemmert het volgende:
yupquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat was gewoon moving under braking hoor.
Je moet een lijn kiezen en als je remt mag je niet meer van je lijn als daardoor iemand anders uit moet wijken. Dan krijg je natuurlijk weer discussie of het van de lijn afwijken was of gewoon insturen voor de bocht. En of de 'evasive manoeuvre' wel nodig was. Etc etc.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:29 schreef pmponer het volgende:
Tja maar dit is toch gewoon een verdedigende lijn rijden.
Het is niet alsof hij al in zijn versnellingsbak zat.
Moet je iedereen die naar binnenkomt dan maar voor laten?
Haha die denken dat Stoffel volgend jaar elke race op het podium staatquote:Op zondag 23 oktober 2016 13:54 schreef tralalala het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ing.dhtml?show=react
Belgies zijn MAD
Het dive-bomben van Mercedes wordt hiermee dus wat makkelijker gemaakt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je moet een lijn kiezen en als je remt mag je niet meer van je lijn als daardoor iemand anders uit moet wijken. Dan krijg je natuurlijk weer discussie of het van de lijn afwijken was of gewoon insturen voor de bocht. En of de 'evasive manoeuvre' wel nodig was. Etc etc.
Overigens het enige wat er veranderd is. Als je tijdens remmen je lijn wijzigt en degene achter je 'moet' uitwijken zal whiting je direct bij de stewards melden.
Blijkbaar wel ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:29 schreef pmponer het volgende:
Tja maar dit is toch gewoon een verdedigende lijn rijden.
Het is niet alsof hij al in zijn versnellingsbak zat.
Moet je iedereen die naar binnenkomt dan maar voor laten?
Kan je niet zeker zeggen zonder data. Max stuurt en lijkt dan pas te remmen nog net voor het 100m bord. In dit soort gevallen zal dus naar de data gekeken moeten worden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat was gewoon moving under braking hoor.
goed bezig! Dankzij deze post dacht ik eraan dat er nog maar 2 flesjes koud liggen. Eventjes bij zettenquote:
Vind het prima. Van mij mag Rosberg wel WK worden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:41 schreef Nober het volgende:
Heb het gevoel dat het verschil na vanavond 58 punten is op Simoncelli-dag.
Daar moest ik vandaag ook aan denken. Kon mij alleen niet meer herinneren wanneer dit plaatsvond. Helaas is FOM er snel bij om het filmpje te blokken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:38 schreef Razor21 het volgende:
Om de tijd te doden nog een leuk filmpje uit de oude doos. Schumacher heeft 1 punt voorsprong op Damon Hill. Dit was geloof ik de laatste race van het seizoen.
Ik was toen net 14 jaar en snachts op gestaan om samen met mijn buurman te kijken.
Dit is pas van je lijn afwijken![]()
Doorklikken. Is gewoon van F1 official.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:44 schreef maan_man het volgende:
[..]
Helaas is FOM er snek bij om het filmpje te blokken.
Filmpje aanklikken en op Youtube kijken kan wel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:44 schreef maan_man het volgende:
[..]
Daar moest ik vandaag ook aan denken. Kon mij alleen niet meer herinneren wanneer dit plaatsvond. Helaas is FOM er snel bij om het filmpje te blokken.
Op tijd remmen en binnendoor kruizenquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Waar dit eigenlijk op neer komt is dat dive bombs niet meer verdedigd kunnen worden.
Wat is een dive bomb?quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Waar dit eigenlijk op neer komt is dat dive bombs niet meer verdedigd kunnen worden.
Waar dit op neer komt is dat inhalen nog meer afhankelijk is van de kwaliteit van de auto en minder van de coureur.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn geen regels die je verbieden bij het uitkomen van een bocht van lijn te verwisselen. Misschien als ze die toevoegen dat je theorie werktquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Op tijd remmen en binnendoor kruizen
Wat niet altijd mogelijk is. Als Hamilton hem er in Japan naast had gezet, was het over en uit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Op tijd remmen en binnendoor kruizen
Volgens mij was hij in Japan te laat om er echt naast te komenquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat niet altijd mogelijk is. Als Hamilton hem er in Japan naast had gezet, was het over en uit.
Hamilton was in Japan te eager. Had hij de Merc rustig op de staart van de Red Bull geremd dan was hij er op het rechte stuk van start/finish met DRS voorbij gegaan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat niet altijd mogelijk is. Als Hamilton hem er in Japan naast had gezet, was het over en uit.
Ja, zo zit ik er ook een beetje in. Aan de ene kant is het natuurlijk prachtig dat Max die controle en de inzicht heeft om het telkens weer perfect uit te voeren. Aan de andere kant weet ik uit eigen ervaring ( simracenquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:10 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Dat is ook zo, anders hoefden ze gen steward te zijn. De grote succes meneren en de iets mindere goden die wat jaartjes rondrijden zijn financieel binnen, die hoeven niet meer.
Natuurlijk kijken wij Nederlanders door een roze Max bril, maar als ik reddit en andere forums zo lees zijn wereldwijd de meningen gesplit, al zijnde meeste gewoon het niet eens met de regel omdat sinds Max de f1 minder saai is geworden.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Zie topicpointer voor Henno, als ik ook maar één linkje als post zie...
Dingen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef Geralt het volgende:
Zo, het uit eten is klaar, alles op en biertjes en dubbele amaretto's dit dat alles, nu vlug naar huis rijden (brennie) en dan mooi op tijd voor de voorbeschouwing 😊
Heb ik nog wat gemist de afgelopen uren?
Wat Rosberg deed bij Kimi. Van eigenlijk te ver naar achter hem in de binnenkant van de bocht er naast prakken en dan super laat na de apex insturen ( dus niet gelijk insturen maar eerst een stukje rechtdoor gaan), waardoor Kimi niet meer kon insturen zonder een botsing te veroorzaken.quote:
Wat zei ik nou godverdommequote:Op zondag 23 oktober 2016 19:28 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.livestreaming.eu/F1/stream2/
quote:
Spuit11?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Voorbeschouwing is begonnen op Sky (al een paar minuten).
met tegenzinquote:
Dat super laat insturen hoeft niet eens hoor. Verstappen op Ericson in China 2015 bijv was ook gewoon een divebomb, ookal haalde hij wel de apex. Een divebomb is gewoon dat je van heel ver komt en in een gat duikt wat er eigenlijk niet is en daarmee je tegenstander dwingt uit te wijken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:29 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Wat Rosberg deed bij Kimi. Van eigenlijk te ver naar achter hem in de binnenkant van de bocht er naast prakken en dan super laat na de apex insturen ( dus niet gelijk insturen maar eerst een stukje rechtdoor gaan), waardoor Kimi niet meer kon insturen zonder een botsing te veroorzaken.
Is Kvyat goed in.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:40 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat super laat insturen hoeft niet eens hoor. Verstappen op Ericson in China 2015 bijv was ook gewoon een divebomb, ookal haalde hij wel de apex. Een divebomb is gewoon dat je van heel ver komt en in een gat duikt wat er eigenlijk niet is en daarmee je tegenstander dwingt uit te wijken.
En Hamiltonquote:
Wat eet je? Willen veel mensen graag weten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, alles voor het eten staat klaar. Nu lekker een uurtje voorbeschouwen en dan eten de oven in voor de optimale avondracebeleving.
Nu pas?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, alles voor het eten staat klaar. Nu lekker een uurtje voorbeschouwen en dan eten de oven in voor de optimale avondracebeleving.
Op zich een fijne tijd.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
Zit in de UK he? Daar is het een uur vroegerquote:
Volgende week begint het om 20:00 uurquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:44 schreef zoem het volgende:
En ik maar denken dat het om 20u begon. Volgende keer de OP beter lezen
Joh.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit in de UK he? Daar is het een uur vroeger
Nou, je bent wel lief zeg...quote:
ja, we eten sowieso vaak laat door sporttrainingen en lange woon-werk doordeweeks. Gemiddeld genomen om half 9. Vroeg is 7 uurquote:
Greys zag ik vanmiddag bij shabu shabu zitten dus die knalt uit elkaar straks.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, we eten sowieso vaak laat door sporttrainingen en lange woon-werk doordeweeks. Gemiddeld genomen om half 9. Vroeg is 7 uur
@Swets: ja? Oh, nou, ik heb met Greys een nachopact gesloten, welke wrsch grote invloed gaat hebben op de race van Max.
Aankruisen waar U zich bevind.quote:
[X] Thuisquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Aankruisen waar U zich bevind.
[]FOK!
[]Viva-forum
ze heeft deels al het pact verbroken omdat ze het als volledige maaltijd ineens donderdag al deedquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Greys zag ik vanmiddag bij shabu shabu zitten dus die knalt uit elkaar straks.
bleke zolderkamer autist, want FOK!ker.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:50 schreef F1gamer het volgende:
Hoe moeten we WEST straks herkennen in de Ziggo studio?
En #viesdik om even in FOK!jargon te blijven.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bleke zolderkamer autist, want FOK!ker.
Die heb jij gezien?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:55 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nog niet zo erg als het Taylor Swift concert na de race
Al 2 jaar niet meerquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, is het niet meer op Veronica?
SBS6.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vorig jaar toch nog wel?quote:
Dat lijkt mij wel grappig dat K3 per ongeluk optreden op een Heavy Metal festivalquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
't is Taylor Swift? Bij F1?
Dat is net zoiets als K3 op Metal Fest langs laten komen..
Ziggo sport, Sky, Duitse zenders en zie opmerking bij het commentaarveld in deze reeks.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen was het ziggo sport gratis kanaal, dat nu een jaar bestaatquote:
Dacht dat dat concert gisteren al was?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:55 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nog niet zo erg als het Taylor Swift concert na de race
Het is de VS hè.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
't is Taylor Swift? Bij F1?
Ook.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht dat dat concert gisteren al was?
oja, sinds het op ziggo gratis is is dat niet meerquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Toen was het ziggo sport gratis kanaal, dat nu een jaar bestaat
Kijkt vaak naar links.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:50 schreef F1gamer het volgende:
Beach, zekerquote:
quote:
Ik ben geen dagjesmens hoor. Ik heb alleen helaasch geen ZlGGOquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ziggo sport, Sky, Duitse zenders en zie opmerking bij het commentaarveld in deze reeks.
Daar bestaat Japan voor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:57 schreef CrashO het volgende:
Kijk via de ace danquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben geen dagjesmens hoor. Ik heb alleen helaasch geen ZlGGO
Als je op goolge bijvoorbeeld F1 stream sky intypt vind je genoeg links.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben geen dagjesmens hoor. Ik heb alleen helaasch geen ZlGGO
joh, maar ik heb het liever gewoon op TV als het effe kan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk via de ace dan
En Ziggo is r*k. Met Olav en andere ellende, brrrr
Maken ze goeie muziek?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Daar bestaat Japan voor.
[ afbeelding ]
Olav is tof.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk via de ace dan
De eerste 30 minuten van hun voorbeschouwingquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk via de ace dan
Nee, Olav was tof in de jaren '90quote:
Laptop aansluiten op je tvquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
joh, maar ik heb het liever gewoon op TV als het effe kan.
niemand geeft ene neukquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
Olavquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk via de ace dan
Olav is cult.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Olav was tof in de jaren '90
Via Kodi danquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen 2 laptops. Maar goed, ik overleef t welquote:
Wolvenshirtquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:50 schreef F1gamer het volgende:
Hij ziet OF niks OF hij ziet het verkeerd..quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:04 schreef Klummie het volgende:
[..]
Olav![]()
AL 25 jaar hoort hij erbij. Soort Swiebertje, ja hij ziet het vaak niet maar er is altijd koffie bij Saar in de keuken,
Geniet er maar van danquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen 2 laptops. Maar goed, ik overleef t wel
Babymetalquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Daar bestaat Japan voor.
[ afbeelding ]
Olav is goud.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij ziet OF niks OF hij ziet het verkeerd..
Olav
Ik heb dat beeld ookquote:
Als je geen commentaar nodig hebt, dan heb je Olav dus ook niet nodig?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Olav is goud.
En commentaar heb je niet nodig. Je ziet zelf toch wat er gebeurd?
ZIGGODENquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja, sinds het op ziggo gratis is is dat niet meerFlopshow.
Ik hang gewoon op de bankquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik heb dat beeld ook
Pc er naast en met hdmi kabel aangesloten.
Het beelscherm uitbreiden. Acestream naar rechts verplaatsen.
Dus kan ik F1 kijken en reageren op FOK tegelijk
Jawel, zn enthousiasme is leuk. Zijn stem hoort er bij.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je geen commentaar nodig hebt, dan heb je Olav dus ook niet nodig?
Klokslag negen trek ik mijn eerste nacho van het bord. Slierten kaas en al. Met mijn vingers, zoals beloofd. Aan mij zal het niet liggen vanavond. NACHOPACT FTW!quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze heeft deels al het pact verbroken omdat ze het als volledige maaltijd ineens donderdag al deed, maar om het enigszins te redden heeft ze beloofd om tijdens de race nog wat te snoepen. Als Max eruit knalt of het slecht doet is het haar schuld.
Is mijn studentenkamer te klein voor. Ik ben op zoek naar werk om zo naar grotere woonruimte te verhuizen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hang gewoon op de bank
En computer -> versterker
nope, hoorde het ook voor het eerst!quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:08 schreef Anton91 het volgende:
Hamilton zei iets over problemen met zijn engine.. en het zou geen probleem zijn voor de race maar wel wat tijd verliezen? Iemand die daar meer over weet?
Straatfeest!quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jawel, zn enthousiasme is leuk. Zijn stem hoort er bij.
Had te maken met (de gevolgen van) het vervangen fuelsystem volgens mijquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:08 schreef Anton91 het volgende:
Hamilton zei iets over problemen met zijn engine.. en het zou geen probleem zijn voor de race maar wel wat tijd verliezen? Iemand die daar meer over weet?
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:10 schreef Fopje het volgende:
Waarom kon Bernie geen ander tijdstip regelen eigenlijk? Hij weet toch ook wel dat miljoenenjacht op tv is?
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Klokslag negen trek ik mijn eerste nacho van het bord. Slierten kaas en al. Met mijn vingers, zoals beloofd. Aan mij zal het niet liggen vanavond. NACHOPACT FTW!
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:10 schreef Fopje het volgende:
Waarom kon Bernie geen ander tijdstip regelen eigenlijk? Hij weet toch ook wel dat miljoenenjacht op tv is?
Ik vind hem vreselijk, brrrr...quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jawel, zn enthousiasme is leuk. Zijn stem hoort er bij.
klaagde volgens mij gisteren over het schakelen naar de zevende versnelling.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:08 schreef Anton91 het volgende:
Denk aan je kont he, na een middagje shabu shabuquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Klokslag negen trek ik mijn eerste nacho van het bord. Slierten kaas en al. Met mijn vingers, zoals beloofd. Aan mij zal het niet liggen vanavond. NACHOPACT FTW!
Ja inderdaad... maar hij is nu sympathieker bij Sky dan dat hij vaak isquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nope, hoorde het ook voor het eerst!
Wel lekker weer steken over de reliability zeg
stalker!quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Denk aan je kont he, na een middagje shabu shabu
En ZML en de finale van HHBquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:10 schreef Fopje het volgende:
Chromecast kopen. Heb je voor een paar tientjes alles van je laptop ook op je TVquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ahh oke, thnx zal er straks vast wel meer over horen! (Ze praten er nu net overquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had te maken met (de gevolgen van) het vervangen fuelsystem volgens mij
Prima gozert.quote:
zolang haar kont in je mond past bij je renfetish zal 't wel meevallen... Al heb je natuurlijk wel een grote mond...quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De kont van Greys is mijn running gag.
Shabu was om vier uur. Komt goed. (goed-ish)quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Denk aan je kont he, na een middagje shabu shabu
Kijk al sinds '94 (met een pauze, toegegevenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:13 schreef Anton91 het volgende:
Lijkt trouwens wel alsof er elke week meer vrouwen hier komen... Altijd positief!
Ik kijk sinds 2000, maar zit hier zo'n twee a drie jaar op dit forumquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:13 schreef Anton91 het volgende:
Lijkt trouwens wel alsof er elke week meer vrouwen hier komen... Altijd positief!
We gaan een keer ijsstapelen bij IJSkrimpen. Dat zal ze leren, onze konten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
Hier zijn geen mannen en vrouwen, enkel F1-liefhebbers
quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Zo'n dag duurt echt lang als je wacht op de F1, maar als het eenmaal zo ver is...![]()
Daar kan je tegenaan sjoelenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij weet hetquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
Hier zijn geen mannen en vrouwen, enkel F1-liefhebbers
Mijn kont kan jouw voedinspatroon niet handelen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan een keer ijsstapelen bij IJSkrimpen. Dat zal ze leren, onze konten.
Ik kijk al sinds Eddie Irvine maar durfde hier nooit te posten. Dus sorry, ik ben oud.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:13 schreef Anton91 het volgende:
indd. RasPi + Kodi + Plexus + HennoGarvie1 = genotquote:
Ja welkom en hoi en alles en gedraag je een beetje in deze topicsquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:16 schreef Anton91 het volgende:
Ik ben meer een successupporter moet ik toegeven, niet dat ik niet kijk als Verstappen minder rijd... maar sinds hij naar RB ging ben ik gaan kijken.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:16 schreef Anton91 het volgende:
Ik ben meer een successupporter moet ik toegeven, niet dat ik niet kijk als Verstappen minder rijd... maar sinds hij naar RB ging ben ik gaan kijken.
Kodi?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
indd. RasPi + Kodi + Plexus + HennoGarvie1 = genot
Is nou ook weer niet de eerste keer dat ik hier ben hoor...quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja welkom en hoi en alles en gedraag je een beetje in deze topics
Tuurlijk!quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:16 schreef F1gamer het volgende:
Gerarlt, Heb je genoeg bier een nootjes?
niet over eten praten gaarnequote:Op zondag 23 oktober 2016 20:16 schreef F1gamer het volgende:
Gerarlt, Heb je genoeg bier een nootjes?
Ow ok. Dan is het goed. Denk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:17 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Is nou ook weer niet de eerste keer dat ik hier ben hoor...
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook al te lang geleden!
Sjoelen in standje 'dorstige giraffe'
Ja, dat is standaard. Net als Olavquote:
Maar Olav isquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is standaard. Net als Olav
Daarom Sky
Arrogante vent.. Herinner mij nog dat filmpje van Rugter (geenstijl toen nog dacht ik) toen hij langs zijn deur ging... vrij onsympathiek.quote:
Christenhater. Hou ik niet van.quote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:19 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Arrogante vent.. Herinner mij nog dat filmpje van Rugter (geenstijl toen nog dacht ik) toen hij langs zijn deur ging... vrij onsympathiek.
Voetballer (maar dat wist jequote:
Een of andere foetballerquote:
Tsja, de bijbel is dan ook gewoon een mooie collectie sagen met hier en daar iets wat echt is gebeurd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |