Als enige van de top nog een nieuw setje SS kan inderdaad goed uit gaan pakken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:08 schreef trein2000 het volgende:
Bij een late SC is dat setje nieuwe SS van max een groot voordeel.
als er niets vreemds gebeurt is P7 de max voor Force India vandaag, tenzij Ferrari door het ijs zaktquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:27 schreef Beach het volgende:
Ik zie Perez met net zo'n setje ook nog wel p5 tot p3 rijden.
Ik denk dat hij op de bandenstrategie doelt (vrije keuze op 11 plaats) wat dat betreft kan hij best naar p4 rijden of eindigen als de strategie goed uitpakt. (Ham/ros/ves voor zich op een zelfde soort strategie)quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als er niets vreemds gebeurt is P7 de max voor Force India vandaag, tenzij Ferrari door het ijs zakt
Ricardo op de andere strategie. Ik denk dat deze keer Max de beste keus gemaakt heeft. Wel goed om te zien dat ze bij Red Bull gewoon splitten met beide rijders en strategie. Ze moeten die P2 in de constructors veilig stellen en alles op 1 strategie gooien is dan misschien niet het handigst om te doen. Vooral wanneer dat achteraf de verkeerde bleek te zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:33 schreef LWD-Godius het volgende:
(Ham/ros/ves voor zich op een zelfde soort strategie)
Dat gedonder is pas volgende weekquote:Op zondag 23 oktober 2016 11:03 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Wel rekening houden met de wintertijd.
Is al tig keer geplaatst.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:51 schreef Meike26 het volgende:
Geen idee of het al geplaatst was, maar er zijn dus echt mensen (ze noemen zich fans waarschijnlijk) die serieus reageren op een artikel van De Speld.![]()
https://speld.nl/2016/10/(...)-als-wedstrijd-ziet/
Ze lieten de keus vrij and max and ric,quote:Op [quote]
[b]Op zondag 23 oktober 2016 12:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ricardo op de andere strategie. Ik denk dat deze keer Max de beste keus gemaakt heeft. Wel goed om te zien dat ze bij Red Bull gewoon splitten met beide rijders en strategie. Ze moeten die P2 in de constructors veilig stellen en alles op 1 strategie gooien is dan misschien niet het handigst om te doen. Vooral wanneer dat achteraf de verkeerde bleek te zijn.
Ja nog ff, de mercs, rb's en ferraris zijn een klap sneller per ronde, die rijden met ze 6en weg van de rest, waarschijnlijk in tweetallen, en dan blijft een P7 over als max haalbare, tenzij er safety cars in het spel komen, maar dan nog zou de top 6 snelheid genoeg moeten hebben om perez voorbij te gaan.quote:zondag 23 oktober 2016 12:33 schreef LWD-Godius het volgende:[/b]
[..]
Ik denk dat hij op de bandenstrategie doelt (vrije keuze op 11 plaats) wat dat betreft kan hij best naar p4 rijden of eindigen als de strategie goed uitpakt. (Ham/ros/ves voor zich op een zelfde soort strategie)
Ik vind De Speld ook zelden grappig, de reacties daarintegen zijn wel hilarischquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:51 schreef Beach het volgende:
sowieso mensen die de speld grappig vinden
Hopelijk Hamquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:52 schreef THEFXR het volgende:
wie gaat zijn start verneuken van de top 6?
Rosberg ! Gewoon, de druk, Hamilton op Pole.. vuile gedeelte.. (maarja, Max start achter hem, beter van nietquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:52 schreef THEFXR het volgende:
RIC en VET.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:52 schreef THEFXR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |