Hij kan net zo goed z'n eigen team de schuld geven. Hij had nog een rondje te gaan, maar blies al af. Ze hadden hem dan ook later de baan op kunnen sturen tussen 2 andere snelle coureurs, Sainz had die timing beter voor elkaar met zijn team. Als McLaren terug aan de top wil, moeten ze op de muur ook weer strategischer denken. Ze zijn nu eigenlijk geen haar beter dan Williams, terwijl ze wel veel meer potentie hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:27 schreef motorbloempje het volgende:
Visite was er toch vroeger, dus om 12 uur de herhaling op Sky gekeken
Mooi weer de tweede rij. Als Hamilton weer opfuckt kunnen ROS en VES er vandoor. Iig een podium voor RBR me dunkt, gezien die afstand op de Ferrari'sen jammer van JB
kutPalmer
quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:55 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zou me doodlachen als Max straks degene is, die gebruikt maakt van de nieuwe regels, door straks een protest in te dienen dat Raikkonen, Vettel of Rosberg zit te verdedigen in een bocht en de penalty wordt uitgedeeld.
En Gerard Butler ook nogquote:
Jawel maar dat moet dan wel voor de remzone.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De deur dichtgooien mag dus niet meer?
Ze zijn er gewoon schijtziek van dat een menneke van 18 ze het snot voor de ogen rijdt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als zo'n grote alliantie van drivers iets vindt, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten
quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:15 schreef BadderHaring het volgende:
Het is definitief. Formule 1 is een watjessport geworden. Hadden ze eindelijk weer een verfrissende coureur met wat lef, krijg je dit gezever.
Terug naar de zondagse optocht. Wat een nietjes.
Max is wat dat betreft net zoals Schumacher was: hij kent de regels, zoekt de grenzen daarvan op en past ze toe.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:55 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zou me doodlachen als Max straks degene is, die gebruikt maakt van de nieuwe regels, door straks een protest in te dienen dat Raikkonen, Vettel of Rosberg zit te verdedigen in een bocht en de penalty wordt uitgedeeld.
Alleen met skiën lukte dat niet zo bij Schumi.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Max is wat dat betreft net zoals Schumacher was: hij kent de regels, zoekt de grenzen daarvan op en past ze toe.
Ik zie dat nog wel gebeuren.
Staat in de OP, richting het einde van de OPquote:Op zondag 23 oktober 2016 10:55 schreef GewoneBurger het volgende:
Hoe laat Nederlandse tijd is die race met Max?
Dat heeft Max goed voor elkaarquote:
Wel rekening houden met de wintertijd.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:55 schreef GewoneBurger het volgende:
21:00 dus.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Staat in de OP, richting het einde van de OP
Zekers, had ik ook kunnen posten maar dan komt de vraag volgende week weer. En de week er na ookquote:
die zonder is om 6 uur.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:55 schreef GewoneBurger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |