precies de actie van ves was ook gewoon tja apart of raarquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:21 schreef Sjemmert het volgende:
Je kunt ook verdedigen zonder te bewegen in de remzone. Zolang je je lijn kiest voordat je remt is er niks aan de hand.
Die divebomb van Ham ook. Als max daar niet mocht verdedigen maar zijn richting moest houden, moest hij vol in de ankers om niet in Ham te beuken in die bocht. Aangezien Hamilton dusdanig hard ging dat hij de volledige buitenbocht zou moeten gebruiken om de bocht niet uit te vliegen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
precies de actie van ves was ook gewoon tja apart of raar
F1...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:05 schreef Jane het volgende:
Is trouwens ook bekend welke penalty er op staat? Want dat heb ik dan ff gemist. Tijdstraf, gridplaatsen?
ham was sneller er dan krijg je dot soort actiesquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:25 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die divebomb van Ham ook. Als max daar niet mocht verdedigen maar zijn richting moest houden, moest hij vol in de ankers om niet in Ham te beuken in die bocht. Aangezien Hamilton dusdanig hard ging dat hij de volledige buitenbocht zou moeten gebruiken om de bocht niet uit te vliegen.
Gewoon later remmen dan de restquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:21 schreef Sjemmert het volgende:
Je kunt ook verdedigen zonder te bewegen in de remzone. Zolang je je lijn kiest voordat je remt is er niks aan de hand.
zeker dat in de eerste bocht er wordt geremd EN rare lijnen worden geredenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Zou natuurlijk mooi zijn als Er in rondje 2 geconstateerd wordt dat HAM moved under breaking wanneer VES hem wil inhalen en HAM 10 sec stop & go krijgt.
Dag WDC.
Nee joh, het is een complot tegen Max.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als zo'n grote alliantie van drivers iets vindt, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten
Dit jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat een in en in trieste 'sport' is dit eigenlijk geworden de laatste 10 jaar.
DRS, al die regels, zieke dominantie van een team zonder dat de rest de achterstand kan inhalen, die constante wijzigingen in allerlei regels, vrij treurig.
Wanhoopspoging om Verstappen af te stoppen. Het zal uiteindelijk weinig helpen allemaal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als zo'n grote alliantie van drivers iets vindt, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten
1 setje. 2de setje kan wel gebruikt worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Banden voor Q3 zijn extra, dus dat is niet waar.
trolololoquote:Ultimately Verstappen felt that it was good that the FIA had come to a definite decision on the subject and implemented new guidance to the drivers.
"I think it is a positive thing that they have put a rule on it. Maybe they can get past now," he said.
NICEquote:
2 keer bij Kimi en een keer bij Hamilton.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heeft toch pas een keer zon move gedaan?
Ik zou me doodlachen als Max straks degene is, die gebruikt maakt van de nieuwe regels, door straks een protest in te dienen dat Raikkonen, Vettel of Rosberg zit te verdedigen in een bocht en de penalty wordt uitgedeeld.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
1) Nu kan een coureur die wil inhalen dus even overdreven reageren op een verdedigende actie en dan huilen over boordradio dat het gevaarlijk was.
2) Je krijgt nu weer minder verdedigende acties, dus meer inhaalacties en dat is wat telt volgens de FIA.
3) Net nu F1 weer leuk aan het worden was met wat jonge gasten die wel willen racen en geen optoch willen rijden maken ze het weer kapot. Vettel, Kimi, Lewis etc. moeten gewoon ophouden met janken.
Hij kan net zo goed z'n eigen team de schuld geven. Hij had nog een rondje te gaan, maar blies al af. Ze hadden hem dan ook later de baan op kunnen sturen tussen 2 andere snelle coureurs, Sainz had die timing beter voor elkaar met zijn team. Als McLaren terug aan de top wil, moeten ze op de muur ook weer strategischer denken. Ze zijn nu eigenlijk geen haar beter dan Williams, terwijl ze wel veel meer potentie hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:27 schreef motorbloempje het volgende:
Visite was er toch vroeger, dus om 12 uur de herhaling op Sky gekeken
Mooi weer de tweede rij. Als Hamilton weer opfuckt kunnen ROS en VES er vandoor. Iig een podium voor RBR me dunkt, gezien die afstand op de Ferrari'sen jammer van JB
kutPalmer
quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:55 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zou me doodlachen als Max straks degene is, die gebruikt maakt van de nieuwe regels, door straks een protest in te dienen dat Raikkonen, Vettel of Rosberg zit te verdedigen in een bocht en de penalty wordt uitgedeeld.
En Gerard Butler ook nogquote:
Jawel maar dat moet dan wel voor de remzone.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De deur dichtgooien mag dus niet meer?
Ze zijn er gewoon schijtziek van dat een menneke van 18 ze het snot voor de ogen rijdt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:15 schreef BadderHaring het volgende:
Het is definitief. Formule 1 is een watjessport geworden. Hadden ze eindelijk weer een verfrissende coureur met wat lef, krijg je dit gezever.
Terug naar de zondagse optocht. Wat een nietjes.
Max is wat dat betreft net zoals Schumacher was: hij kent de regels, zoekt de grenzen daarvan op en past ze toe.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:55 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zou me doodlachen als Max straks degene is, die gebruikt maakt van de nieuwe regels, door straks een protest in te dienen dat Raikkonen, Vettel of Rosberg zit te verdedigen in een bocht en de penalty wordt uitgedeeld.
Alleen met skiën lukte dat niet zo bij Schumi.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Max is wat dat betreft net zoals Schumacher was: hij kent de regels, zoekt de grenzen daarvan op en past ze toe.
Ik zie dat nog wel gebeuren.
Staat in de OP, richting het einde van de OPquote:Op zondag 23 oktober 2016 10:55 schreef GewoneBurger het volgende:
Hoe laat Nederlandse tijd is die race met Max?
Dat heeft Max goed voor elkaarquote:
Wel rekening houden met de wintertijd.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:55 schreef GewoneBurger het volgende:
21:00 dus.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Staat in de OP, richting het einde van de OP
Zekers, had ik ook kunnen posten maar dan komt de vraag volgende week weer. En de week er na ookquote:
die zonder is om 6 uur.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:55 schreef GewoneBurger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |