Rosberg start beter en als je de buitenbocht mee kunt rijden met Ricciardo na de start zit je goed voor de volgende bochtenquote:
Minder dan HAM.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
ROS heeft ook wel een paar slechte starts gehad dit seizoen.
In de race kunnen ze dat niet gelukkig meer dan 6-7 laps zonder hun engine op te blazenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:02 schreef DeeBee het volgende:
Dat gat.
De Mercedes super mode werd weer even aangeslingerd.
Precies Ric aan laten vallen en zelf op zijn eigen stint concentreren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:02 schreef AMDB het volgende:
Achter Ric maakt niet uit, Ric moet toch eerder pitten en kan zo gelijk de MB's lastig vallen
Nee, net als SAI is RIC meestal beter mbt een snellere ronde, maar het is de race die teltquote:
I knowquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het gaat om morgen. Dan worden de punten verdeeld.
Ook al weet je dat P7 het maximaal haalbare is, het lijkt me dat je toch een 2 set banden bewaard voor de belangrijkste 10 minuten... die waarin de posities bepaald worden...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. Ze doen wat ze kunnen met de middelen die ze hebben
Nopequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:04 schreef THEFXR het volgende:
niruwe vriendin max, die lindsey vonn?
Zou die willenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:04 schreef THEFXR het volgende:
Je bedoelt dat je dan net iets verder naar achteren zit wanneer die twee Mercs op elkaar klappen....?quote:
De race en de banden daarvoor zijn belangrijker hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ook al weet je dat P7 het maximaal haalbare is, het lijkt me dat je toch een 2 set banden bewaard voor de belangrijkste 10 minuten... die waarin de posities bepaald worden...
Van Sainz kan ik het me nog voorstellen, die had niet echt een reële kans op iets beters dan P10
Maar Bottas en Massa zouden alles moeten doen om voor Force India te starten
Zij is al over de 30. Oude fiets voor Maxquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:04 schreef THEFXR het volgende:
Misschien maakt dat Max niet uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Zij is al over de 30. Oude fiets voor Max
Zij is van onze leeftijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Er was een tijdje geleden een leuk PR-Twitterding. Maar Vonn zit echt niet op een baby als Max te wachtenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:06 schreef zoem het volgende:
[..]
ze naait hem dizzy, denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Haar welquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Misschien maakt dat Max niet uit.
Wel een goeie 7,5.quote:
Zij heeft meer.quote:
Ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zij heeft meer.
En ik zou er ook niet aan moeten denken, zo'n broekie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |