Zou deze race meteen ingaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tja, maar ik heb niet echt een hoge pet (meer) op van Olav (vroegah in de jaren '90 nog wel).. Maar per wanneer zou het ingaan?
Dank!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zou deze race meteen ingaan.
dan had je hem moeten openenquote:
Waar gaat dit over? Kan vorige topic niet openen.. zit mobiel en word weggefilterd..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zou deze race meteen ingaan.
Whut?quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Kan vorige topic niet openen.. zit mobiel en word weggefilterd..
quote:Rijders krijgen een blauwe vlag indicatie op het stuur, als er op 3 sec. 'een koploper' nadert. Op 1 sec. verschijnen de fysieke blauwe vlaggen.
Niet dat ik weet. Al zou Sky willen van wel...quote:
Oh ja, dat was ik even vergeten.quote:
Starten op Softsquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:30 schreef AMDB het volgende:
Verstappen op Soft en Ric op SS, benieuwd, wat wordt als de ideale strategie gezien voor deze race?
Met alle moeite van de wereld net sneller dan een Mercedes op softs, ja echt stuff of legends.quote:
Zie mijn eerste post daarnaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met alle moeite van de wereld net sneller dan een Mercedes op softs, ja echt stuff of legends.
Die quali's blijven vrij triest gewoon al 3 jaar lang nu, Mercedes rijdt gewoon in een eigen klasse.
Hij lijkt tamelijk veilig. Maar zoals ik zei: verschillende strats bij RBR maken me nerveurs...quote:
Hulkenberg, Bottas, Massa, Perez maximaal denk ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er zullen geen vijf rijders sneller zijn dan Max
Iedereen onthoudt altijd de keren dat het tegen Max werkt, maar vergeet als hij het voordeel heeft. Komt heus wel goed, soms moet je gokken om te kunnen verrassen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij lijkt tamelijk veilig. Maar zoals ik zei: verschillende strats bij RBR maken me nerveurs...
Uitstekende brain management.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan geen vijf sneller rijden
Tsja, ik heb echt het idee dat RIC nog de voorkeur heeft bij RBR. Niet zo gek overigens, maar ik word er niet perse blij vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Iedereen onthoudt altijd de keren dat het tegen Max werkt, maar vergeet als hij het voordeel heeft. Komt heus wel goed, soms moet je gokken om te kunnen verrassen.
?quote:
De Mercs vliegen er straks vandoor. Max en Ricciardo strijden om plek driequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef buzz1291 het volgende:
Max in Q2 op softs en RIC op SS slechts 6/10e sneller.... Kan dat een pole worden dan op SS voor Max, of draaien die Mercs straks de gaskraan pas echt open?
Merc draait sowieso de motor opquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef buzz1291 het volgende:
Max in Q2 op softs en RIC op SS slechts 6/10e sneller.... Kan dat een pole worden dan op SS voor Max, of draaien die Mercs straks de gaskraan pas echt open?
De Mercs reden op de soft banden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef buzz1291 het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:42 schreef heywoodu het volgende:
Rosberg, Hamilton en Verstappen dus als enigen op softs morgen? (in de top-10 dan)
Zal wel een 1.35 worden voor Mercedes op SS straks.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef buzz1291 het volgende:
die zetten de speciale kwali boost aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef buzz1291 het volgende:
Mercs reden ook softsquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef buzz1291 het volgende:
Ik mag SAI niet. Eeuwige gejank, vergelijk en Calimerogedoe maakt me ziekquote:
Dat valt ook wel meequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mag SAI niet. Eeuwige gejank, vergelijk en Calimerogedoe maakt me ziek
Hij is juist te vroeg vertrokken, een fout die McLaren de laatste races telkens lijkt te maken. Button is er al vaak de dupe van geweest, ook vandaag weer en Alonso had tussen Massa en Kvyat ook een betere plek gehad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alonso 2 seconden te laat vertrokken
Ik heb het over SAI in de media de afgelopen 1,5 jaar... ALTIJD vergelijk met Max. Ga rijden voor jezelf Carlos!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee
Ik heb Verstappen de laatste tijd vaker horen huilen op de boordradio volgens mij(met name als hij weer vergeet dat er nog 21 op de baan rijden in een training/kwali
)
Het is maar wat ze uitzenden hè.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee
Ik heb Verstappen de laatste tijd vaker horen huilen op de boordradio volgens mij(met name als hij weer vergeet dat er nog 21 op de baan rijden in een training/kwali
)
Media vraagt ernaar; hij antwoordtquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het over SAI in de media de afgelopen 1,5 jaar... ALTIJD vergelijk met Max. Ga rijden voor jezelf Carlos!
SAI. Niemand verplicht hem zichzelf altijd te vergelijken met Max en te doen alsof hij even goed of beter is..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Media vraagt ernaar; hij antwoordt
Het is maar wie je de schuld wil geven
Hij mist denk ik juist dat duel, dat wat hij met Kvyat niet meer heeft. Het zou indd goed zijn als ze Gasly in de Renault zetten, Dan heeft is weer (in)directe concurrentie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het over SAI in de media de afgelopen 1,5 jaar... ALTIJD vergelijk met Max. Ga rijden voor jezelf Carlos!
Pierre Gaslyquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:44 schreef lord_bono het volgende:
Kyvat die bij Toro Rosso blijft, man man man wat een wanbeleid
Want als het niet werkt dan verliezen ze het kampioenschap?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:45 schreef SnowOokami het volgende:
Weer een split strategie bij RBR. Ze hebben daar wel ballen zeg
KVY blijft bij STR volgend jaar (is bevestigd vandaag). En ik denk dat KVY hem nog best eens flink tegengas zal kunnen geven als hij weer goed in zijn vel zitquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Hij mist denk ik juist dat duel, dat wat hij met Kvyat niet meer heeft. Het zou indd goed zijn als ze Gasly in de Renault zetten, Dan heeft is weer (in)directe concurrentie.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
KVY blijft bij STR volgend jaar (is bevestigd vandaag). En ik denk dat KVY hem nog best eens flink tegengas zal kunnen geven als hij weer goed in zijn vel zit
Gasly, Sette Camara en Kari overtuigen niet en Verschoor is niet oud genoeg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Pierre Gasly
Niko Kari
Sérgio Sette Câmara
Luis Leeds
Richard Verschoor
Keus genoeg.
Wat bedoel je/doel je op?quote:
neuh. 50 punten marge met Ferrari en vier races te gaan moet genoeg zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Want als het niet werkt dan verliezen ze het kampioenschap?
Blijkbaar zijn de andere teams jaloers dat ze Max niet in hun team zit en daarom deze verzinsel de wereld insturenquote:
Jack Plooij heeft met Button en Hulkenberg gesproken en zij beweerden dat wat in de media verschenen is niet klopt.quote:
Is de enige manier om enige druk op Mercedes uit te oefenen, je zag het in de GP van Maleisie, juist door de verschillende strategie van VES en RIC wist Hamilton dat hij altijd onder druk kwam te liggen en blies mogelijk daardoor zijn motor op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:45 schreef SnowOokami het volgende:
Weer een split strategie bij RBR. Ze hebben daar wel ballen zeg
het was Button en Grosjeanquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jack Plooij heeft met Button en Hulkenberg gesproken en zij beweerden dat wat in de media verschenen is niet klopt.
Dank! Wat klopte er niet dan? Waarom wel regulation change?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jack Plooij heeft met Button en Hulkenberg gesproken en zij beweerden dat wat in de media verschenen is niet klopt.
die doen 1 pogingquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:54 schreef Klummie het volgende:
De rest blijft binnen? FI en Williams nog niet de baan op.
Vernederd nog wel? En het gaat om de race he?quote:
Is ook dom... Heetst vd strijd enzoquote:
Deed Max ook tijden hoor (in Q3)quote:
hebben in Q2 een tweede run gedaan, dus meer banden verstooktquote:
Nja, dat is nu niet het geval.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:57 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Ja joh, acht honderdste terwijl VES op langzamere banden staat.
Beide op SSquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:57 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Ja joh, acht honderdste terwijl VES op langzamere banden staat.
Heeft hij al meerdere keren gedaan. In de Q en in de racequote:
Dat doen ze niet. Ze doen wat ze kunnen met de middelen die ze hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:59 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom geven FI TR en Wi Q3 al bij voorbaat op?
banden sparenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:59 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom geven FI TR en Wi Q3 al bij voorbaat op?
Rosberg start beter en als je de buitenbocht mee kunt rijden met Ricciardo na de start zit je goed voor de volgende bochtenquote:
Minder dan HAM.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
ROS heeft ook wel een paar slechte starts gehad dit seizoen.
In de race kunnen ze dat niet gelukkig meer dan 6-7 laps zonder hun engine op te blazenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:02 schreef DeeBee het volgende:
Dat gat.
De Mercedes super mode werd weer even aangeslingerd.
Precies Ric aan laten vallen en zelf op zijn eigen stint concentreren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:02 schreef AMDB het volgende:
Achter Ric maakt niet uit, Ric moet toch eerder pitten en kan zo gelijk de MB's lastig vallen
Nee, net als SAI is RIC meestal beter mbt een snellere ronde, maar het is de race die teltquote:
I knowquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het gaat om morgen. Dan worden de punten verdeeld.
Ook al weet je dat P7 het maximaal haalbare is, het lijkt me dat je toch een 2 set banden bewaard voor de belangrijkste 10 minuten... die waarin de posities bepaald worden...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. Ze doen wat ze kunnen met de middelen die ze hebben
Nopequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:04 schreef THEFXR het volgende:
niruwe vriendin max, die lindsey vonn?
Zou die willenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:04 schreef THEFXR het volgende:
Je bedoelt dat je dan net iets verder naar achteren zit wanneer die twee Mercs op elkaar klappen....?quote:
De race en de banden daarvoor zijn belangrijker hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ook al weet je dat P7 het maximaal haalbare is, het lijkt me dat je toch een 2 set banden bewaard voor de belangrijkste 10 minuten... die waarin de posities bepaald worden...
Van Sainz kan ik het me nog voorstellen, die had niet echt een reële kans op iets beters dan P10
Maar Bottas en Massa zouden alles moeten doen om voor Force India te starten
Zij is al over de 30. Oude fiets voor Maxquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:04 schreef THEFXR het volgende:
Misschien maakt dat Max niet uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Zij is al over de 30. Oude fiets voor Max
Zij is van onze leeftijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Er was een tijdje geleden een leuk PR-Twitterding. Maar Vonn zit echt niet op een baby als Max te wachtenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:06 schreef zoem het volgende:
[..]
ze naait hem dizzy, denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Haar welquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Misschien maakt dat Max niet uit.
Wel een goeie 7,5.quote:
Zij heeft meer.quote:
Ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zij heeft meer.
En ik zou er ook niet aan moeten denken, zo'n broekie
Qua portemonee zou ik er nog twee punten bijgevenquote:
Die hoeft niet uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die rok met 2 ritsen is ook zo uit
Jij bent bezet toch? Of?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Als 46 jarige zonder geld sta ik goed in de markt begrijp ik.
pic?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Als 46 jarige zonder geld sta ik goed in de markt begrijp ik.
Ze kan behoorlijk wat kunstjes op de pistequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en ze ziet er zeer goed uit
Ze is behoorlijk competitief ingesteld. Zag laatst een docu iets op National Geographic met haar en ze wil echt in alles de beste zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze kan behoorlijk wat kunstjes op de piste
een van de top 4 heeft een slechte start, morgen weten we wiequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:11 schreef marcodej het volgende:
RIC moet dus voorbij de Mercs, wil hij voordeel hebben van zijn SS's tov Max. Gaat niet gebeuren.
Ze heeft ook getest in een wagen. Rallywagen? Iig was de "flirt" (PR) van Vonn en Max duidelijk PR toenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze is behoorlijk competitief ingesteld. Zag laatst een docu iets op National Geographic met haar en ze wil echt in alles de beste zijn
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze heeft ook getest in een wagen. Rallywagen?
Vorige race niet. Waren technische problemenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:14 schreef tralalala het volgende:
Hopelijk gaat Max niet weer keihard falen met zijn start op de niet racelijn.
Klinkt als bullshitquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:17 schreef marcodej het volgende:
Geen perfecte ronde omdat hij "bepaalde dingen niet mocht doen"?
Mercs ook ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:25 schreef Gezicht het volgende:
Begint Max morgen als enige van de top 6 op softs, of zaten de Mercs in Q2 ook op soft?
De Mercs starten ook op softsquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:25 schreef Gezicht het volgende:
Begint Max morgen als enige van de top 6 op softs, of zaten de Mercs in Q2 ook op soft?
Dacht dat Lewis en Nico in Q2 op SS reden maar dan vergis ik me, dank voor het snelle antwoord.quote:
Vorig seizoen toen Grosjean bij Lotus zat, zijn die twee paar keer elkaar tegengekomenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:29 schreef Jane het volgende:
Waarom zou Grosjean ook klagen? Alsof die ooit in de positie zit dat hij Max kan inhalen.
Max maakt het niet uit als ze al een paar rondjes langer mee gaat. Hij weet de slijtage te managen als geen ander.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Die fransoos is zwaar gefrustreerd, 100 Gp's en nooit hoger dan P3. Dan komt er zo'n snotneus die hem allang voorbij is qua F1 prestaties.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:31 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vorig seizoen toen Grosjean bij Lotus zat, zijn die twee paar keer elkaar tegengekomen
Hij heeft 2x p2 gehaald.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:38 schreef Klummie het volgende:
[..]
Die fransoos is zwaar gefrustreerd, 100 Gp's en nooit hoger dan P3. Dan komt er zo'n snotneus die hem allang voorbij is qua F1 prestaties.
Dat zou hem een nog grotere baas maken dan dat hij al is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:04 schreef THEFXR het volgende:
Dat is al heel lang geledenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zou hem een nog grotere baas maken dan dat hij al is.
Zij is/was toch met Tiger Woods?
quote:Zorgen om Verstappens rijstijl leiden tot nieuwe regel
De kritiek van enkele Formule 1-coureurs op de rijstijl van Max Verstappen krijgt direct gevolgen, want autosportfederatie FIA laat weten dat het de regels aanscherpt. Zondag al tijdens de Grand Prix van de Verenigde Staten is het coureurs niet meer toegestaan om van hun lijn te wijken tijdens het remmen.
Kortom je mag niet meer verdedigen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:47 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/artikel/213(...)ot-nieuwe-regel.html
Was dit al geplaatst?
[..]
Ja, dat heeft al bij menigeen in dit topic de bloeddruk laten stijgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:47 schreef Max23 het volgende:
Was dit al geplaatst?
[..]
Man man man. "Ohnoes er gebeurt ietsquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:47 schreef Max23 het volgende:
Was dit al geplaatst?
[..]
bij tiger woods ben je als vrouw toch maar een roulettequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zou hem een nog grotere baas maken dan dat hij al is.
Zij is/was toch met Tiger Woods?
dit is weer de pussification van de f1, in andere klassen racen ze gewoon, maar ik de f1 mag niks, want het moet een advertentie zijn voor VVNquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:57 schreef MakkieR het volgende:
Ik kon mijn ogen haast niet geloven dat de FIA is bezweken door een paar huilende coureurs dat Verstappen wel een gevecht durft aan te gaan in tegenstelling tot al die lafaards op het circuit die alleen maar lopen te huilen en te jammeren.
Wat voor gevolgen heeft dit voor Verstappen en wat voor F1 gaan we strak zien?
1) Nu kan een coureur die wil inhalen dus even overdreven reageren op een verdedigende actie en dan huilen over boordradio dat het gevaarlijk was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat heeft al bij menigeen in dit topic de bloeddruk laten stijgen.
Het is zo... zo... kinderachtig... Echt zo'n regel die weer afgeschaft gaat worden zodra de eerste penalty is uitgedeeld (iig als die coureur niet 'Max' heet), omdat het de race kapot maakt.
Punt blijft staan toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:41 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hij heeft 2x p2 gehaald.
Blijkbaar kijk je ook net F1
Ik vraag me af of je wel zoveel extra inhaalacties te zien krijgt. Ik denk het eigenlijk niet, want als je er voorbij bent, dan ben je er voorbij. I.p.v. zeg 5 rondjes verdedigen, zie je dan 1 (slappe) inhaalmanoeuvre.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:03 schreef Kyran het volgende:
2) Je krijgt nu weer minder verdedigende acties, dus meer inhaalacties en dat is wat telt volgens de FIA.
Waarschijnlijk tijdstraf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:05 schreef Jane het volgende:
Is trouwens ook bekend welke penalty er op staat? Want dat heb ik dan ff gemist. Tijdstraf, gridplaatsen?
True, eigenlijk krijg je met verdedigen meer actie, want dan heb je iemand die ook verdedigd. Nu krijg je gewoon DRS actie, sitting duck verdediger en klaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je wel zoveel extra inhaalacties te zien krijgt. Ik denk het eigenlijk niet, want als je er voorbij bent, dan ben je er voorbij. I.p.v. zeg 5 rondjes verdedigen, zie je dan 1 (slappe) inhaalmanoeuvre.
Wat een in en in trieste 'sport' is dit eigenlijk geworden de laatste 10 jaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:47 schreef Max23 het volgende:
Was dit al geplaatst?
[..]
precies de actie van ves was ook gewoon tja apart of raarquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:21 schreef Sjemmert het volgende:
Je kunt ook verdedigen zonder te bewegen in de remzone. Zolang je je lijn kiest voordat je remt is er niks aan de hand.
Die divebomb van Ham ook. Als max daar niet mocht verdedigen maar zijn richting moest houden, moest hij vol in de ankers om niet in Ham te beuken in die bocht. Aangezien Hamilton dusdanig hard ging dat hij de volledige buitenbocht zou moeten gebruiken om de bocht niet uit te vliegen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
precies de actie van ves was ook gewoon tja apart of raar
F1...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:05 schreef Jane het volgende:
Is trouwens ook bekend welke penalty er op staat? Want dat heb ik dan ff gemist. Tijdstraf, gridplaatsen?
ham was sneller er dan krijg je dot soort actiesquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:25 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die divebomb van Ham ook. Als max daar niet mocht verdedigen maar zijn richting moest houden, moest hij vol in de ankers om niet in Ham te beuken in die bocht. Aangezien Hamilton dusdanig hard ging dat hij de volledige buitenbocht zou moeten gebruiken om de bocht niet uit te vliegen.
Gewoon later remmen dan de restquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:21 schreef Sjemmert het volgende:
Je kunt ook verdedigen zonder te bewegen in de remzone. Zolang je je lijn kiest voordat je remt is er niks aan de hand.
zeker dat in de eerste bocht er wordt geremd EN rare lijnen worden geredenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Zou natuurlijk mooi zijn als Er in rondje 2 geconstateerd wordt dat HAM moved under breaking wanneer VES hem wil inhalen en HAM 10 sec stop & go krijgt.
Dag WDC.
Nee joh, het is een complot tegen Max.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als zo'n grote alliantie van drivers iets vindt, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten
Dit jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat een in en in trieste 'sport' is dit eigenlijk geworden de laatste 10 jaar.
DRS, al die regels, zieke dominantie van een team zonder dat de rest de achterstand kan inhalen, die constante wijzigingen in allerlei regels, vrij treurig.
Wanhoopspoging om Verstappen af te stoppen. Het zal uiteindelijk weinig helpen allemaal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als zo'n grote alliantie van drivers iets vindt, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten
1 setje. 2de setje kan wel gebruikt worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Banden voor Q3 zijn extra, dus dat is niet waar.
trolololoquote:Ultimately Verstappen felt that it was good that the FIA had come to a definite decision on the subject and implemented new guidance to the drivers.
"I think it is a positive thing that they have put a rule on it. Maybe they can get past now," he said.
NICEquote:
2 keer bij Kimi en een keer bij Hamilton.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heeft toch pas een keer zon move gedaan?
Ik zou me doodlachen als Max straks degene is, die gebruikt maakt van de nieuwe regels, door straks een protest in te dienen dat Raikkonen, Vettel of Rosberg zit te verdedigen in een bocht en de penalty wordt uitgedeeld.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
1) Nu kan een coureur die wil inhalen dus even overdreven reageren op een verdedigende actie en dan huilen over boordradio dat het gevaarlijk was.
2) Je krijgt nu weer minder verdedigende acties, dus meer inhaalacties en dat is wat telt volgens de FIA.
3) Net nu F1 weer leuk aan het worden was met wat jonge gasten die wel willen racen en geen optoch willen rijden maken ze het weer kapot. Vettel, Kimi, Lewis etc. moeten gewoon ophouden met janken.
Hij kan net zo goed z'n eigen team de schuld geven. Hij had nog een rondje te gaan, maar blies al af. Ze hadden hem dan ook later de baan op kunnen sturen tussen 2 andere snelle coureurs, Sainz had die timing beter voor elkaar met zijn team. Als McLaren terug aan de top wil, moeten ze op de muur ook weer strategischer denken. Ze zijn nu eigenlijk geen haar beter dan Williams, terwijl ze wel veel meer potentie hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:27 schreef motorbloempje het volgende:
Visite was er toch vroeger, dus om 12 uur de herhaling op Sky gekeken
Mooi weer de tweede rij. Als Hamilton weer opfuckt kunnen ROS en VES er vandoor. Iig een podium voor RBR me dunkt, gezien die afstand op de Ferrari'sen jammer van JB
kutPalmer
quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:55 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zou me doodlachen als Max straks degene is, die gebruikt maakt van de nieuwe regels, door straks een protest in te dienen dat Raikkonen, Vettel of Rosberg zit te verdedigen in een bocht en de penalty wordt uitgedeeld.
En Gerard Butler ook nogquote:
Jawel maar dat moet dan wel voor de remzone.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De deur dichtgooien mag dus niet meer?
Ze zijn er gewoon schijtziek van dat een menneke van 18 ze het snot voor de ogen rijdt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:15 schreef BadderHaring het volgende:
Het is definitief. Formule 1 is een watjessport geworden. Hadden ze eindelijk weer een verfrissende coureur met wat lef, krijg je dit gezever.
Terug naar de zondagse optocht. Wat een nietjes.
Max is wat dat betreft net zoals Schumacher was: hij kent de regels, zoekt de grenzen daarvan op en past ze toe.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:55 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zou me doodlachen als Max straks degene is, die gebruikt maakt van de nieuwe regels, door straks een protest in te dienen dat Raikkonen, Vettel of Rosberg zit te verdedigen in een bocht en de penalty wordt uitgedeeld.
Alleen met skiën lukte dat niet zo bij Schumi.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Max is wat dat betreft net zoals Schumacher was: hij kent de regels, zoekt de grenzen daarvan op en past ze toe.
Ik zie dat nog wel gebeuren.
Staat in de OP, richting het einde van de OPquote:Op zondag 23 oktober 2016 10:55 schreef GewoneBurger het volgende:
Hoe laat Nederlandse tijd is die race met Max?
Dat heeft Max goed voor elkaarquote:
Wel rekening houden met de wintertijd.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:55 schreef GewoneBurger het volgende:
21:00 dus.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Staat in de OP, richting het einde van de OP
Zekers, had ik ook kunnen posten maar dan komt de vraag volgende week weer. En de week er na ookquote:
die zonder is om 6 uur.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:55 schreef GewoneBurger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |