Qua portemonee zou ik er nog twee punten bijgevenquote:
Die hoeft niet uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die rok met 2 ritsen is ook zo uit
Jij bent bezet toch? Of?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Als 46 jarige zonder geld sta ik goed in de markt begrijp ik.
pic?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Als 46 jarige zonder geld sta ik goed in de markt begrijp ik.
Ze kan behoorlijk wat kunstjes op de pistequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en ze ziet er zeer goed uit
Ze is behoorlijk competitief ingesteld. Zag laatst een docu iets op National Geographic met haar en ze wil echt in alles de beste zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze kan behoorlijk wat kunstjes op de piste
een van de top 4 heeft een slechte start, morgen weten we wiequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:11 schreef marcodej het volgende:
RIC moet dus voorbij de Mercs, wil hij voordeel hebben van zijn SS's tov Max. Gaat niet gebeuren.
Ze heeft ook getest in een wagen. Rallywagen? Iig was de "flirt" (PR) van Vonn en Max duidelijk PR toenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze is behoorlijk competitief ingesteld. Zag laatst een docu iets op National Geographic met haar en ze wil echt in alles de beste zijn
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze heeft ook getest in een wagen. Rallywagen?
Vorige race niet. Waren technische problemenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:14 schreef tralalala het volgende:
Hopelijk gaat Max niet weer keihard falen met zijn start op de niet racelijn.
Klinkt als bullshitquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:17 schreef marcodej het volgende:
Geen perfecte ronde omdat hij "bepaalde dingen niet mocht doen"?
Mercs ook ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:25 schreef Gezicht het volgende:
Begint Max morgen als enige van de top 6 op softs, of zaten de Mercs in Q2 ook op soft?
De Mercs starten ook op softsquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:25 schreef Gezicht het volgende:
Begint Max morgen als enige van de top 6 op softs, of zaten de Mercs in Q2 ook op soft?
Dacht dat Lewis en Nico in Q2 op SS reden maar dan vergis ik me, dank voor het snelle antwoord.quote:
Vorig seizoen toen Grosjean bij Lotus zat, zijn die twee paar keer elkaar tegengekomenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:29 schreef Jane het volgende:
Waarom zou Grosjean ook klagen? Alsof die ooit in de positie zit dat hij Max kan inhalen.
Max maakt het niet uit als ze al een paar rondjes langer mee gaat. Hij weet de slijtage te managen als geen ander.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Zij is al over de 30. Oude fiets voor Max
Die fransoos is zwaar gefrustreerd, 100 Gp's en nooit hoger dan P3. Dan komt er zo'n snotneus die hem allang voorbij is qua F1 prestaties.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:31 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vorig seizoen toen Grosjean bij Lotus zat, zijn die twee paar keer elkaar tegengekomen
Hij heeft 2x p2 gehaald.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:38 schreef Klummie het volgende:
[..]
Die fransoos is zwaar gefrustreerd, 100 Gp's en nooit hoger dan P3. Dan komt er zo'n snotneus die hem allang voorbij is qua F1 prestaties.
Dat zou hem een nog grotere baas maken dan dat hij al is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:04 schreef THEFXR het volgende:
niruwe vriendin max, die lindsey vonn?
Dat is al heel lang geledenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zou hem een nog grotere baas maken dan dat hij al is.
Zij is/was toch met Tiger Woods?
quote:Zorgen om Verstappens rijstijl leiden tot nieuwe regel
De kritiek van enkele Formule 1-coureurs op de rijstijl van Max Verstappen krijgt direct gevolgen, want autosportfederatie FIA laat weten dat het de regels aanscherpt. Zondag al tijdens de Grand Prix van de Verenigde Staten is het coureurs niet meer toegestaan om van hun lijn te wijken tijdens het remmen.
Kortom je mag niet meer verdedigen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:47 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/artikel/213(...)ot-nieuwe-regel.html
Was dit al geplaatst?
[..]
Ja, dat heeft al bij menigeen in dit topic de bloeddruk laten stijgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:47 schreef Max23 het volgende:
Was dit al geplaatst?
[..]
Man man man. "Ohnoes er gebeurt ietsquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:47 schreef Max23 het volgende:
Was dit al geplaatst?
[..]
bij tiger woods ben je als vrouw toch maar een roulettequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zou hem een nog grotere baas maken dan dat hij al is.
Zij is/was toch met Tiger Woods?
dit is weer de pussification van de f1, in andere klassen racen ze gewoon, maar ik de f1 mag niks, want het moet een advertentie zijn voor VVNquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:57 schreef MakkieR het volgende:
Ik kon mijn ogen haast niet geloven dat de FIA is bezweken door een paar huilende coureurs dat Verstappen wel een gevecht durft aan te gaan in tegenstelling tot al die lafaards op het circuit die alleen maar lopen te huilen en te jammeren.
Wat voor gevolgen heeft dit voor Verstappen en wat voor F1 gaan we strak zien?
1) Nu kan een coureur die wil inhalen dus even overdreven reageren op een verdedigende actie en dan huilen over boordradio dat het gevaarlijk was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat heeft al bij menigeen in dit topic de bloeddruk laten stijgen.
Het is zo... zo... kinderachtig... Echt zo'n regel die weer afgeschaft gaat worden zodra de eerste penalty is uitgedeeld (iig als die coureur niet 'Max' heet), omdat het de race kapot maakt.
Punt blijft staan toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:41 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hij heeft 2x p2 gehaald.
Blijkbaar kijk je ook net F1
Ik vraag me af of je wel zoveel extra inhaalacties te zien krijgt. Ik denk het eigenlijk niet, want als je er voorbij bent, dan ben je er voorbij. I.p.v. zeg 5 rondjes verdedigen, zie je dan 1 (slappe) inhaalmanoeuvre.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:03 schreef Kyran het volgende:
2) Je krijgt nu weer minder verdedigende acties, dus meer inhaalacties en dat is wat telt volgens de FIA.
Waarschijnlijk tijdstraf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:05 schreef Jane het volgende:
Is trouwens ook bekend welke penalty er op staat? Want dat heb ik dan ff gemist. Tijdstraf, gridplaatsen?
True, eigenlijk krijg je met verdedigen meer actie, want dan heb je iemand die ook verdedigd. Nu krijg je gewoon DRS actie, sitting duck verdediger en klaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je wel zoveel extra inhaalacties te zien krijgt. Ik denk het eigenlijk niet, want als je er voorbij bent, dan ben je er voorbij. I.p.v. zeg 5 rondjes verdedigen, zie je dan 1 (slappe) inhaalmanoeuvre.
Wat een in en in trieste 'sport' is dit eigenlijk geworden de laatste 10 jaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:47 schreef Max23 het volgende:
Was dit al geplaatst?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |