Qua portemonee zou ik er nog twee punten bijgevenquote:
Die hoeft niet uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die rok met 2 ritsen is ook zo uit
Jij bent bezet toch? Of?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Als 46 jarige zonder geld sta ik goed in de markt begrijp ik.
pic?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Als 46 jarige zonder geld sta ik goed in de markt begrijp ik.
Ze kan behoorlijk wat kunstjes op de pistequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en ze ziet er zeer goed uit
Ze is behoorlijk competitief ingesteld. Zag laatst een docu iets op National Geographic met haar en ze wil echt in alles de beste zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze kan behoorlijk wat kunstjes op de piste
een van de top 4 heeft een slechte start, morgen weten we wiequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:11 schreef marcodej het volgende:
RIC moet dus voorbij de Mercs, wil hij voordeel hebben van zijn SS's tov Max. Gaat niet gebeuren.
Ze heeft ook getest in een wagen. Rallywagen? Iig was de "flirt" (PR) van Vonn en Max duidelijk PR toenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze is behoorlijk competitief ingesteld. Zag laatst een docu iets op National Geographic met haar en ze wil echt in alles de beste zijn
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze heeft ook getest in een wagen. Rallywagen?
Vorige race niet. Waren technische problemenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:14 schreef tralalala het volgende:
Hopelijk gaat Max niet weer keihard falen met zijn start op de niet racelijn.
Klinkt als bullshitquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:17 schreef marcodej het volgende:
Geen perfecte ronde omdat hij "bepaalde dingen niet mocht doen"?
Mercs ook ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:25 schreef Gezicht het volgende:
Begint Max morgen als enige van de top 6 op softs, of zaten de Mercs in Q2 ook op soft?
De Mercs starten ook op softsquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:25 schreef Gezicht het volgende:
Begint Max morgen als enige van de top 6 op softs, of zaten de Mercs in Q2 ook op soft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |