Zou deze race meteen ingaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tja, maar ik heb niet echt een hoge pet (meer) op van Olav (vroegah in de jaren '90 nog wel).. Maar per wanneer zou het ingaan?
Dank!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zou deze race meteen ingaan.
dan had je hem moeten openenquote:
Waar gaat dit over? Kan vorige topic niet openen.. zit mobiel en word weggefilterd..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zou deze race meteen ingaan.
Whut?quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Kan vorige topic niet openen.. zit mobiel en word weggefilterd..
quote:Rijders krijgen een blauwe vlag indicatie op het stuur, als er op 3 sec. 'een koploper' nadert. Op 1 sec. verschijnen de fysieke blauwe vlaggen.
Niet dat ik weet. Al zou Sky willen van wel...quote:
Oh ja, dat was ik even vergeten.quote:
Starten op Softsquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:30 schreef AMDB het volgende:
Verstappen op Soft en Ric op SS, benieuwd, wat wordt als de ideale strategie gezien voor deze race?
Met alle moeite van de wereld net sneller dan een Mercedes op softs, ja echt stuff of legends.quote:
Zie mijn eerste post daarnaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met alle moeite van de wereld net sneller dan een Mercedes op softs, ja echt stuff of legends.
Die quali's blijven vrij triest gewoon al 3 jaar lang nu, Mercedes rijdt gewoon in een eigen klasse.
Hij lijkt tamelijk veilig. Maar zoals ik zei: verschillende strats bij RBR maken me nerveurs...quote:
Hulkenberg, Bottas, Massa, Perez maximaal denk ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er zullen geen vijf rijders sneller zijn dan Max
Iedereen onthoudt altijd de keren dat het tegen Max werkt, maar vergeet als hij het voordeel heeft. Komt heus wel goed, soms moet je gokken om te kunnen verrassen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij lijkt tamelijk veilig. Maar zoals ik zei: verschillende strats bij RBR maken me nerveurs...
Uitstekende brain management.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan geen vijf sneller rijden
Tsja, ik heb echt het idee dat RIC nog de voorkeur heeft bij RBR. Niet zo gek overigens, maar ik word er niet perse blij vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Iedereen onthoudt altijd de keren dat het tegen Max werkt, maar vergeet als hij het voordeel heeft. Komt heus wel goed, soms moet je gokken om te kunnen verrassen.
?quote:
De Mercs vliegen er straks vandoor. Max en Ricciardo strijden om plek driequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef buzz1291 het volgende:
Max in Q2 op softs en RIC op SS slechts 6/10e sneller.... Kan dat een pole worden dan op SS voor Max, of draaien die Mercs straks de gaskraan pas echt open?
Merc draait sowieso de motor opquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef buzz1291 het volgende:
Max in Q2 op softs en RIC op SS slechts 6/10e sneller.... Kan dat een pole worden dan op SS voor Max, of draaien die Mercs straks de gaskraan pas echt open?
De Mercs reden op de soft banden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef buzz1291 het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:42 schreef heywoodu het volgende:
Rosberg, Hamilton en Verstappen dus als enigen op softs morgen? (in de top-10 dan)
Zal wel een 1.35 worden voor Mercedes op SS straks.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef buzz1291 het volgende:
die zetten de speciale kwali boost aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef buzz1291 het volgende:
Mercs reden ook softsquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef buzz1291 het volgende:
Ik mag SAI niet. Eeuwige gejank, vergelijk en Calimerogedoe maakt me ziekquote:
Dat valt ook wel meequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mag SAI niet. Eeuwige gejank, vergelijk en Calimerogedoe maakt me ziek
Hij is juist te vroeg vertrokken, een fout die McLaren de laatste races telkens lijkt te maken. Button is er al vaak de dupe van geweest, ook vandaag weer en Alonso had tussen Massa en Kvyat ook een betere plek gehad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alonso 2 seconden te laat vertrokken
Ik heb het over SAI in de media de afgelopen 1,5 jaar... ALTIJD vergelijk met Max. Ga rijden voor jezelf Carlos!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee
Ik heb Verstappen de laatste tijd vaker horen huilen op de boordradio volgens mij(met name als hij weer vergeet dat er nog 21 op de baan rijden in een training/kwali
)
Het is maar wat ze uitzenden hè.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee
Ik heb Verstappen de laatste tijd vaker horen huilen op de boordradio volgens mij(met name als hij weer vergeet dat er nog 21 op de baan rijden in een training/kwali
)
Media vraagt ernaar; hij antwoordtquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het over SAI in de media de afgelopen 1,5 jaar... ALTIJD vergelijk met Max. Ga rijden voor jezelf Carlos!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |