Zou deze race meteen ingaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tja, maar ik heb niet echt een hoge pet (meer) op van Olav (vroegah in de jaren '90 nog wel).. Maar per wanneer zou het ingaan?
Dank!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zou deze race meteen ingaan.
dan had je hem moeten openenquote:
Waar gaat dit over? Kan vorige topic niet openen.. zit mobiel en word weggefilterd..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zou deze race meteen ingaan.
Whut?quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Kan vorige topic niet openen.. zit mobiel en word weggefilterd..
quote:Rijders krijgen een blauwe vlag indicatie op het stuur, als er op 3 sec. 'een koploper' nadert. Op 1 sec. verschijnen de fysieke blauwe vlaggen.
Niet dat ik weet. Al zou Sky willen van wel...quote:
Oh ja, dat was ik even vergeten.quote:
Starten op Softsquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:30 schreef AMDB het volgende:
Verstappen op Soft en Ric op SS, benieuwd, wat wordt als de ideale strategie gezien voor deze race?
Met alle moeite van de wereld net sneller dan een Mercedes op softs, ja echt stuff of legends.quote:
Zie mijn eerste post daarnaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met alle moeite van de wereld net sneller dan een Mercedes op softs, ja echt stuff of legends.
Die quali's blijven vrij triest gewoon al 3 jaar lang nu, Mercedes rijdt gewoon in een eigen klasse.
Hij lijkt tamelijk veilig. Maar zoals ik zei: verschillende strats bij RBR maken me nerveurs...quote:
Hulkenberg, Bottas, Massa, Perez maximaal denk ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er zullen geen vijf rijders sneller zijn dan Max
Iedereen onthoudt altijd de keren dat het tegen Max werkt, maar vergeet als hij het voordeel heeft. Komt heus wel goed, soms moet je gokken om te kunnen verrassen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij lijkt tamelijk veilig. Maar zoals ik zei: verschillende strats bij RBR maken me nerveurs...
Uitstekende brain management.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan geen vijf sneller rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |