Als enige van de top nog een nieuw setje SS kan inderdaad goed uit gaan pakken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:08 schreef trein2000 het volgende:
Bij een late SC is dat setje nieuwe SS van max een groot voordeel.
als er niets vreemds gebeurt is P7 de max voor Force India vandaag, tenzij Ferrari door het ijs zaktquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:27 schreef Beach het volgende:
Ik zie Perez met net zo'n setje ook nog wel p5 tot p3 rijden.
Ik denk dat hij op de bandenstrategie doelt (vrije keuze op 11 plaats) wat dat betreft kan hij best naar p4 rijden of eindigen als de strategie goed uitpakt. (Ham/ros/ves voor zich op een zelfde soort strategie)quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als er niets vreemds gebeurt is P7 de max voor Force India vandaag, tenzij Ferrari door het ijs zakt
Ricardo op de andere strategie. Ik denk dat deze keer Max de beste keus gemaakt heeft. Wel goed om te zien dat ze bij Red Bull gewoon splitten met beide rijders en strategie. Ze moeten die P2 in de constructors veilig stellen en alles op 1 strategie gooien is dan misschien niet het handigst om te doen. Vooral wanneer dat achteraf de verkeerde bleek te zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:33 schreef LWD-Godius het volgende:
(Ham/ros/ves voor zich op een zelfde soort strategie)
Dat gedonder is pas volgende weekquote:Op zondag 23 oktober 2016 11:03 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Wel rekening houden met de wintertijd.
Is al tig keer geplaatst.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:51 schreef Meike26 het volgende:
Geen idee of het al geplaatst was, maar er zijn dus echt mensen (ze noemen zich fans waarschijnlijk) die serieus reageren op een artikel van De Speld.![]()
https://speld.nl/2016/10/(...)-als-wedstrijd-ziet/
Ze lieten de keus vrij and max and ric,quote:Op [quote]
[b]Op zondag 23 oktober 2016 12:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ricardo op de andere strategie. Ik denk dat deze keer Max de beste keus gemaakt heeft. Wel goed om te zien dat ze bij Red Bull gewoon splitten met beide rijders en strategie. Ze moeten die P2 in de constructors veilig stellen en alles op 1 strategie gooien is dan misschien niet het handigst om te doen. Vooral wanneer dat achteraf de verkeerde bleek te zijn.
Ja nog ff, de mercs, rb's en ferraris zijn een klap sneller per ronde, die rijden met ze 6en weg van de rest, waarschijnlijk in tweetallen, en dan blijft een P7 over als max haalbare, tenzij er safety cars in het spel komen, maar dan nog zou de top 6 snelheid genoeg moeten hebben om perez voorbij te gaan.quote:zondag 23 oktober 2016 12:33 schreef LWD-Godius het volgende:[/b]
[..]
Ik denk dat hij op de bandenstrategie doelt (vrije keuze op 11 plaats) wat dat betreft kan hij best naar p4 rijden of eindigen als de strategie goed uitpakt. (Ham/ros/ves voor zich op een zelfde soort strategie)
Ik vind De Speld ook zelden grappig, de reacties daarintegen zijn wel hilarischquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:51 schreef Beach het volgende:
sowieso mensen die de speld grappig vinden
Hopelijk Hamquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:52 schreef THEFXR het volgende:
wie gaat zijn start verneuken van de top 6?
Rosberg ! Gewoon, de druk, Hamilton op Pole.. vuile gedeelte.. (maarja, Max start achter hem, beter van nietquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:52 schreef THEFXR het volgende:
wie gaat zijn start verneuken van de top 6?
RIC en VET.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:52 schreef THEFXR het volgende:
wie gaat zijn start verneuken van de top 6?
Beter Hamilton zijn start verneukt, want Max start achter Rosbergquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:55 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Rosberg ! Gewoon, de druk, Hamilton op Pole.. vuile gedeelte.. (maarja, Max start achter hem, beter van niet
Wat een getrut ook dit. Man man man.quote:Diverse coureurs hebben positief gereageerd op de opheldering van de regelgeving omtrent het verdedigend bewegen in de remzone. Dergelijke acties kunnen vanaf nu stevig bestraft worden door de FIA.
De discussie is al geruime tijd gaande en lijkt te zijn aangewakkerd door Max Verstappen. De concurrentie was dit seizoen al meerdere malen kritisch op de Red Bull-coureur. De Nederlander zou bij het verdedigen te laat van zijn lijn afwijken, waardoor de achteropkomende coureur een ontwijkende actie moet ondernemen. Dat gebeurde ook op Suzuka in zijn strijd met Lewis Hamilton om de tweede plaats in de race.
Als een dergelijke actie nogmaals plaatsvindt, kan de wedstrijdleiding een straf uitdelen. In Austin leidde de situatie al tot hevige discussies tijdens de rijdersbriefing, waarna wedstrijdleider Charlie Whiting ingreep. Een “abnormale” beweging in de remzone zal vanaf nu bestraft worden.
Ervaren coureurs spreken van verandering in de laatste jaren
Lewis Hamilton en Jenson Button lieten na de bekendmaking weten dat zij blij zijn met de opheldering. Volgens de Britten was er jarenlang onderling begrip en duidelijkheid tussen de rijders maar is dat sinds kort veranderd: “In de tien jaar dat ik in de F1 rijd, was deze regel er altijd al. Alle rijders begrepen het”, legde Hamilton uit. “Alleen de nieuwkomers respecteren diezelfde regel niet waar wij ons al vele, vele jaren aan houden. In de tijd dat Michael [Schumacher] nog reed, hadden we deze regel al. Het is interessant om te zien dat enkele nieuwkomers voor een andere weg kiezen en een andere mening hebben maar het draait allemaal om respect voor elkaar.”
De drievoudig wereldkampioen voegde toe: “We rijden met serieuze snelheden. Verdedig stevig maar niet tijdens het aanremmen. Het is fijn dat Charlie de mening van de meerderheid van de rijders heeft begrepen. De regels moeten strikt en duidelijk zijn, anders gaat iedereen bewegen tijdens het remmen. En dan ontstaat een geheel nieuwe rijstijl die gevaarlijk is. Dus dit is absoluut de juiste oplossing.”
Hamilton werd in zijn mening bijgestaan door zijn voormalig teamgenoot Jenson Button: “Dit is de juiste regel. Ik loop al aardig lang mee in deze sport. Altijd was men het erover eens dat bewegen in de remzone tijdens een inhaalpoging incorrect was. Wanneer je probeert in te halen, bevindt alles zich op de limiet: je rijdt op de limiet, zoekt de grenzen op, je bevindt je op de grens van het mogelijke. Zodra iemand voor je van zijn lijn afwijkt en het gat kiest waar jij voor wilde gaan, ben je genaaid. Of je vliegt er overheen of je mist hem en eindigt in de muur. Hier geldt vooral het gebruik van gezond verstand. Vijftien jaar lang hebben we geen problemen gehad, pas de laatste jaren komt dit naar bovendrijven. Nu is het opgehelderd en daar ben ik blij om.”
motorsport.com
Daarom motorracen. Geen gedoe met drs of regeltjes over inhalen. Gewoon racen en een harde blockpass zetten als het moet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:01 schreef Geralt het volgende:
In elk geval mooi om te zien dat Max schijt heeft aan de ervaren rotten in het vak en zich er niets van aantrekt.
Jammer dat dit nu veranderd moet worden. Je mag amper meer verdedigen lijkt me zo. Dus nog meer halfbakken inhaalacties waarvan we er al genoeg hebben met dat domme DRS getrut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Dus gooi m maar blind in een gat dat er niet is en je komt er mee weg.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat een getrut ook dit. Man man man.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Daarom motorracen. Geen gedoe met drs of regeltjes over inhalen. Gewoon racen en een harde blockpass zetten als het moet.MotoGP is inderdaad tof. <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook de eerste gemotoriseerde sport die ik ging kijken, nog voor de F1 dus. In de tijd van Rainey, Doohan en Schwantz."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Daarom motorracen. Geen gedoe met drs of regeltjes over inhalen. Gewoon racen en een harde blockpass zetten als het moet.en dan heb je Lorenzo die met hetzelfde soort gemiep komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Althans, enkel bij Rossi....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Verstappen in bocht één in Spa bedoel je?quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dus gooi m maar blind in een gat dat er niet is en je komt er mee weg.
Dat gat was er wel. Die bocht en wat daar mis ging was maar 1 iemand aan te rekenen en dat was meneer Vettel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verstappen in bocht één in Spa bedoel je?
Ik heb een ernstig sterk vermoeden dat als de situatie exact zo geweest was, maar met Verstappen en Vettel omgedraaid, veel Nederlanders het ook Vettel's schuld vondenquote:Op zondag 23 oktober 2016 13:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat gat was er wel. Die bocht en wat daar mis ging was maar 1 iemand aan te rekenen en dat was meneer Vettel.
Maar het stuk is stierenpoep. Een beweging ZAL niet bestraft worden maar KAN bestraft worden. En het leuke is... dat kon al. Ik kan me nog herinneren dat Whiting aangegeven heeft dat hij 2 maal verzocht heeft aan de stewards om het geval met kimi te onderzoeken en die vonden dat er simpelweg niets aan de hand was. En dat kan dus nog steeds.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat een getrut ook dit. Man man man.
Daar was wel degelijk een gat en het paste prima. Dat wil zeggen, tot Seb Kimi begon af te knijpen. Het hele gedoe was de schuld van Vettel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verstappen in bocht één in Spa bedoel je?
Eensch, maar die categorie Hollanders is niet massaal in dit topic aanwezig hoor. Die zitten op Facebook, hier zijn de oordelen meestal redelijk objectief.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb een ernstig sterk vermoeden dat als de situatie exact zo geweest was, maar met Verstappen en Vettel omgedraaid, veel Nederlanders het ook Vettel's schuld vonden
Ik in elk geval niet. Het gat van Max was er. Dat gat was groot genoeg. Meer dan groot genoeg en Kimi liet ook meer dan voldoende ruimte.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb een ernstig sterk vermoeden dat als de situatie exact zo geweest was, maar met Verstappen en Vettel omgedraaid, veel Nederlanders het ook Vettel's schuld vonden
Die situatie was een race later omgedraaid, en toen was het inderdaad weer de schuld van VET. Die dook toen in een gat dat er echt niet was ;-)quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb een ernstig sterk vermoeden dat als de situatie exact zo geweest was, maar met Verstappen en Vettel omgedraaid, veel Nederlanders het ook Vettel's schuld vonden
Kon inderdaad al, onder het kapstokartikel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar het stuk is stierenpoep. Een beweging ZAL niet bestraft worden maar KAN bestraft worden. En het leuke is... dat kon al. Ik kan me nog herinneren dat Whiting aangegeven heeft dat hij 2 maal verzocht heeft aan de stewards om het geval met kimi te onderzoeken en die vonden dat er simpelweg niets aan de hand was. En dat kan dus nog steeds.
dat soort aanrijdingen kun je in de toekomst wel vaker gaan zien ja, tenzij de verdediger noodgedwongen maar geld voor zijn eieren kiest als bijvoorbeeld een Hamilton vanaf veel te ver de Merc er tussen plempt en normaal gesproken de bocht niet meer gehaald zou hebben, want je mag immers niet meer insturen als er ook maar iemand naast je dreigt te komenquote:Op zondag 23 oktober 2016 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verstappen in bocht één in Spa bedoel je?
Waar Vetlel zo boos over was, en 2 races later hetzelfde deed?quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verstappen in bocht één in Spa bedoel je?
quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:30 schreef Rossdale het volgende:
http://www.grandprixtimes.com/news/id/13119
Uhu, Kaltenborn
Er zijn wel meer raceklassen waarin nog wel echt geraced wordt. Er zijn natuurlijk ook wel verschillen. Een F1 auto is veel kwetsbaarder dan de meeste stockcar-achtige racers. Bovendien liggen de snelheden in de F1 hoger.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:48 schreef daNpy het volgende:
Misschien kunnen de heren Formule 1 coureurs "van het hoogste podium" over de winter eens een gezamenlijk uitje doen naar de V8 Supercars.
Misschien dat ze dan zien wat écht racen is. Wel voldoende onderbroekjes meenemen.
2100 uurquote:
Kimi heeft meermaals aangegeven er geen probleem mee te hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er zijn wel meer raceklassen waarin nog wel echt geraced wordt. Er zijn natuurlijk ook wel verschillen. Een F1 auto is veel kwetsbaarder dan de meeste stockcar-achtige racers. Bovendien liggen de snelheden in de F1 hoger.
Dat maakt natuurlijk wel dat er bepaalde regels moeten zijn. Neemt niet weg dat het wel racen moet blijven en geen optocht. Het grootste probleem in de Formule 1 is al dat de snelste auto's voorop rijden en de invloed van de coureur te beperkt is. Met dit soort regels wordt dat probleem alleen maar groter.
Het zit hem echt in het feit dat de overige coureurs gewoon balen dat ze een jonge snotblaag (die zich dus gewoon aan de regels hield) niet voorbij kunnen komen. Dat men daar dan zo ver in mee gaat dat men de regels verandert, toont aan dat het echt goed fout zit qua machtsverdeling in de F1.
Mooi praten voor de bühne ja. Dat deed Lewis ook over Max. Maar ondertussen achter de schermen was Lewis ook aan het zeiken op Max dit weekend.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Kimi heeft meermaals aangegeven er geen probleem mee te hebben.
Toch waren het Kimi, Seb en Perez die het voortouw hebben genomen als ik de geruchten mag geloven.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:14 schreef Beach het volgende:
Kimi lijkt me niet het figuur om achter de schermen een andere mening te hebben.
Geef deze man bier.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:24 schreef Geralt het volgende:
En natuurlijk zeiken Kimi en Vettel; die zien die P2 in de constructors door hun vingers glippen.
Dat is zo doorzichtig als wat.
En dat Lewis zeikt is ook alleen maar omdat ie achter staat op dit moment. Als ie al kampioen was geweest had ie er geen enkel woord aan vuil gemaakt.
Vuile naaiers zijn het
Ik voorspel alvast een hoop under investigation. En een mogelijk podium van Max wat hem eraan genaaid wordt door een van zijn collega's![]()
Vooral de eerste bocht is bingo. Ocon kan bijvoorbeeld gaan klagen dat hij geen ruimte van het hele veld, inclusief de Mercedessen heeft gekregenquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:30 schreef Pagan het volgende:
Halverwege de eerste ronde gaan de stewards het nog druk krijgen met de nieuwe regel.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:38 schreef lord_bono het volgende:
Kinderachtig om de regels aan te passen. Al zit ik vanavond met een enorme grijns op mijn gezicht als iemand Max onreglementair hindert en straf krijgt
Ik niet als het Max veel tijd kost en wie weet een verneukt setje banden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:38 schreef lord_bono het volgende:
Kinderachtig om de regels aan te passen. Al zit ik vanavond met een enorme grijns op mijn gezicht als iemand Max onreglementair hindert en straf krijgt
niks aan de hand? ik wil racen zien, geen fucking optocht, fuck itquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:47 schreef Sjemmert het volgende:
Jullie maken jezelf veelste druk over deze zogenaamde regelwijziging. Deze regel was er altijd al, alleen nu word die expliciet vernoemd onder een eigen artikel. Of die regel nu strenger wordt gehandhaafd valt nog te bezien.
En verdedigen kan ook zonder te bewegen in de remzone. Zoals max verdedigde op Suzuka was volgens mij gewoon nog voordat hij op de rem ging. Dus dan is er niks aan de hand.
Ik hoop andersom, dat Max iemand probeert in te halen en dat die persoon verkeerd blokt en daarvoor straf krijgtquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:24 schreef Geralt het volgende:
En natuurlijk zeiken Kimi en Vettel; die zien die P2 in de constructors door hun vingers glippen.
Dat is zo doorzichtig als wat.
En dat Lewis zeikt is ook alleen maar omdat ie achter staat op dit moment. Als ie al kampioen was geweest had ie er geen enkel woord aan vuil gemaakt.
Vuile naaiers zijn het
Ik voorspel alvast een hoop under investigation. En een mogelijk podium van Max wat hem eraan genaaid wordt door een van zijn collega's![]()
Dat zou echt zo mooi zijn. Dat Max wil inhalen, iemand een verdedigende move maakt, Max lekker overdreven reageert op de verdedigende actie en dan over de radio roept dat dat een move in breaking zone was. Het liefst bij Raikonnen of Hamilton ....quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik hoop andersom, dat Max iemand probeert in te halen en dat die persoon verkeerd blokt en daarvoor straf krijgtZou helemaal mooi zijn
Zal nog wel om meer zijn dan alleen daarom.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:13 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, dat is ook niet handig om te doen natuurlijk. Als ik destijds Massa was geweest met dat Alonso is faster than you debacle toen had ik hem ook direct de pits in gestuurd.
Misschien ben ik daarom wel geen F1 coureur
ja, dan is het RIP F1-carriere.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:13 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, dat is ook niet handig om te doen natuurlijk. Als ik destijds Massa was geweest met dat Alonso is faster than you debacle toen had ik hem ook direct de pits in gestuurd.
Misschien ben ik daarom wel geen F1 coureur
Ted Kravitz vond er ook al geen ruk aan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:55 schreef Geralt het volgende:
http://readmotorsport.com(...)drivers-formula-one/
Ik denk dat er zo heel veel mensen over denken.
quote:Do you know the saying: “There are old pilots and there are bold pilots. But there are no old bold pilots.”? Well, that perfectly applies to you guys. Mr. T. would have said, after your cowardous attack on Max Verstappen: “I pity you fools, you sorryfull bunch!”. And that is exactly what I do. I pity you. Once you were heroes. You had your glory and fame. Nowadays you still have to do what you are supposed to do best: race a f****ng F1 car.
With Max Verstappen, a 19 year old prodigy from a small country (which is mostly known for tulips, cheese and dope) as adversary, the bold factor came back into your predictable, old boys “game on wheels”. Is that a shock! Instead of using your skills and using a little bit of courage and anticipation to react to the maneuvers of this young lad, you respond by acting like a bunch of diaper filling cry babies. Every wining one of you. Shameless old farts.
What came into your blurred minds? Is it Donald Trump perhaps, who questions the system in case of losing the game, instead of wondering if he himself could be the problem? If so, then you all clearly have forgotten where you came from.
As far as my knowledge of F1 goes, Max Verstappen did nothing wrong. He is just a serious pain in the ass. For once it wasn’t the hemorrhoids, geezers.
Dream on and best regards to your nurses,
Probleem is de FIA zelf, het is nu hun probleem geworden dat ze wel serieus moeten reageren op een move anders is de regelwijziging weer een wassenneus. En dat praktiseren ze meestal overduidelijk op een actie die als heel gemiddeld word gezien.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:47 schreef Sjemmert het volgende:
Jullie maken jezelf veelste druk over deze zogenaamde regelwijziging. Deze regel was er altijd al, alleen nu word die expliciet vernoemd onder een eigen artikel. Of die regel nu strenger wordt gehandhaafd valt nog te bezien.
En verdedigen kan ook zonder te bewegen in de remzone. Zoals max verdedigde op Suzuka was volgens mij gewoon nog voordat hij op de rem ging. Dus dan is er niks aan de hand.
startcrash met top 4 eruit of kreupel, daarachter wat uitwijkchaos, Alonso omzeilt alles en rijdt naar de winst. Hoezee!quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:47 schreef marcodej het volgende:
Ben benieuwd naar vanavond, hoe dit uitpakt.
Dat is ook zo, anders hoefden ze gen steward te zijn. De grote succes meneren en de iets mindere goden die wat jaartjes rondrijden zijn financieel binnen, die hoeven niet meer.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:54 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Probleem is de FIA zelf, het is nu hun probleem geworden dat ze wel serieus moeten reageren op een move anders is de regelwijziging weer een wassenneus. En dat praktiseren ze meestal overduidelijk op een actie die als heel gemiddeld word gezien.
Het word tijd dat de Fia een vast team aan stewards krijgt, elke race dezelfde mensen, geen geuzel meer met prominente ex coureurs die een raceje aanwezig zijn. Als je in die raad zit, ga je wel ook heb je minimaal 4 kampioenschappen volledig meegereden in de top van de autosport.
Heb vaak het idee dat die stewards allemaal van die watjes zijn die op de baan elke keer op 3 ronden werden gezet, kunnen ze nu op deze manier een beetje wraak vieren.
Dat was gewoon moving under braking hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:47 schreef Sjemmert het volgende:
Jullie maken jezelf veelste druk over deze zogenaamde regelwijziging. Deze regel was er altijd al, alleen nu word die expliciet vernoemd onder een eigen artikel. Of die regel nu strenger wordt gehandhaafd valt nog te bezien.
En verdedigen kan ook zonder te bewegen in de remzone. Zoals max verdedigde op Suzuka was volgens mij gewoon nog voordat hij op de rem ging. Dus dan is er niks aan de hand.
yupquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat was gewoon moving under braking hoor.
Je moet een lijn kiezen en als je remt mag je niet meer van je lijn als daardoor iemand anders uit moet wijken. Dan krijg je natuurlijk weer discussie of het van de lijn afwijken was of gewoon insturen voor de bocht. En of de 'evasive manoeuvre' wel nodig was. Etc etc.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:29 schreef pmponer het volgende:
Tja maar dit is toch gewoon een verdedigende lijn rijden.
Het is niet alsof hij al in zijn versnellingsbak zat.
Moet je iedereen die naar binnenkomt dan maar voor laten?
Haha die denken dat Stoffel volgend jaar elke race op het podium staatquote:Op zondag 23 oktober 2016 13:54 schreef tralalala het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ing.dhtml?show=react
Belgies zijn MAD
Het dive-bomben van Mercedes wordt hiermee dus wat makkelijker gemaakt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je moet een lijn kiezen en als je remt mag je niet meer van je lijn als daardoor iemand anders uit moet wijken. Dan krijg je natuurlijk weer discussie of het van de lijn afwijken was of gewoon insturen voor de bocht. En of de 'evasive manoeuvre' wel nodig was. Etc etc.
Overigens het enige wat er veranderd is. Als je tijdens remmen je lijn wijzigt en degene achter je 'moet' uitwijken zal whiting je direct bij de stewards melden.
Blijkbaar wel ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:29 schreef pmponer het volgende:
Tja maar dit is toch gewoon een verdedigende lijn rijden.
Het is niet alsof hij al in zijn versnellingsbak zat.
Moet je iedereen die naar binnenkomt dan maar voor laten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |