abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166145539
zie email 27 oktober
  zondag 23 oktober 2016 @ 13:48:31 #52
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_166145581
Misschien kunnen de heren Formule 1 coureurs "van het hoogste podium" over de winter eens een gezamenlijk uitje doen naar de V8 Supercars.

Misschien dat ze dan zien wat écht racen is. Wel voldoende onderbroekjes meenemen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 23 oktober 2016 @ 13:55:07 #54
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166145768
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 13:48 schreef daNpy het volgende:
Misschien kunnen de heren Formule 1 coureurs "van het hoogste podium" over de winter eens een gezamenlijk uitje doen naar de V8 Supercars.

Misschien dat ze dan zien wat écht racen is. Wel voldoende onderbroekjes meenemen.
Er zijn wel meer raceklassen waarin nog wel echt geraced wordt. Er zijn natuurlijk ook wel verschillen. Een F1 auto is veel kwetsbaarder dan de meeste stockcar-achtige racers. Bovendien liggen de snelheden in de F1 hoger.

Dat maakt natuurlijk wel dat er bepaalde regels moeten zijn. Neemt niet weg dat het wel racen moet blijven en geen optocht. Het grootste probleem in de Formule 1 is al dat de snelste auto's voorop rijden en de invloed van de coureur te beperkt is. Met dit soort regels wordt dat probleem alleen maar groter.

Het zit hem echt in het feit dat de overige coureurs gewoon balen dat ze een jonge snotblaag (die zich dus gewoon aan de regels hield) niet voorbij kunnen komen. Dat men daar dan zo ver in mee gaat dat men de regels verandert, toont aan dat het echt goed fout zit qua machtsverdeling in de F1.
pi_166145904
hoe laat begint de race?
There are only 151 Pokémon.
pi_166145908
Dag duurt veel te lang. Gewoon om 14:00 uur is de perfecte tijd. Dan ben je net wakker en ontbijt achter de kiezen en dan tijd voor F1 bier en nootjes.

Nu is het 14:00 uur en ben ik net wakker en ontbijt achter de kiezen en moet ik zo ff bij mn moeder op bezoek en daarna uit eten met Brennie en daarna pas F1 kijken.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_166145913
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:01 schreef Eenskijken het volgende:
hoe laat begint de race?
2100 uur :)
pi_166145952
Ik moet vanavond werken :'(
Moeten zij weten
pi_166145989
quote:
7s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik moet vanavond werken :'(
Oortje in met radio 1? :P
pi_166146010
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 13:55 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Er zijn wel meer raceklassen waarin nog wel echt geraced wordt. Er zijn natuurlijk ook wel verschillen. Een F1 auto is veel kwetsbaarder dan de meeste stockcar-achtige racers. Bovendien liggen de snelheden in de F1 hoger.

Dat maakt natuurlijk wel dat er bepaalde regels moeten zijn. Neemt niet weg dat het wel racen moet blijven en geen optocht. Het grootste probleem in de Formule 1 is al dat de snelste auto's voorop rijden en de invloed van de coureur te beperkt is. Met dit soort regels wordt dat probleem alleen maar groter.

Het zit hem echt in het feit dat de overige coureurs gewoon balen dat ze een jonge snotblaag (die zich dus gewoon aan de regels hield) niet voorbij kunnen komen. Dat men daar dan zo ver in mee gaat dat men de regels verandert, toont aan dat het echt goed fout zit qua machtsverdeling in de F1.
Kimi heeft meermaals aangegeven er geen probleem mee te hebben.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_166146051
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:08 schreef Beach het volgende:

[..]

Kimi heeft meermaals aangegeven er geen probleem mee te hebben.
Mooi praten voor de bühne ja. Dat deed Lewis ook over Max. Maar ondertussen achter de schermen was Lewis ook aan het zeiken op Max dit weekend.

Het zijn een stel laffe azijnpissers. Beter zouden ze op de baan een antwoord zoeken ipv achter de schermen lopen bitchen als een kleuter die zijn zin niet krijgt en dan vervolgens op tv de vermoorde onschuld spelen en roeptoeteren dat je er geen problemen mee hebt.

:r
pi_166146092
Kimi lijkt me niet het figuur om achter de schermen een andere mening te hebben.
  zondag 23 oktober 2016 @ 14:18:17 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166146164
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:14 schreef Beach het volgende:
Kimi lijkt me niet het figuur om achter de schermen een andere mening te hebben.
Toch waren het Kimi, Seb en Perez die het voortouw hebben genomen als ik de geruchten mag geloven.
En ook Lewis maakt zijn eerdere lovende woorden over Max ongeloofwaardig door zijn uitlatingen na de regel"verduidelijking"....
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_166146220
Grosjean begon er overigens over.
pi_166146258
En natuurlijk zeiken Kimi en Vettel; die zien die P2 in de constructors door hun vingers glippen.

Dat is zo doorzichtig als wat.

En dat Lewis zeikt is ook alleen maar omdat ie achter staat op dit moment. Als ie al kampioen was geweest had ie er geen enkel woord aan vuil gemaakt.

Vuile naaiers zijn het :r

Ik voorspel alvast een hoop under investigation. En een mogelijk podium van Max wat hem eraan genaaid wordt door een van zijn collega's }:| :r
  zondag 23 oktober 2016 @ 14:29:03 #66
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_166146368
quote:
7s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:24 schreef Geralt het volgende:
En natuurlijk zeiken Kimi en Vettel; die zien die P2 in de constructors door hun vingers glippen.

Dat is zo doorzichtig als wat.

En dat Lewis zeikt is ook alleen maar omdat ie achter staat op dit moment. Als ie al kampioen was geweest had ie er geen enkel woord aan vuil gemaakt.

Vuile naaiers zijn het :r

Ik voorspel alvast een hoop under investigation. En een mogelijk podium van Max wat hem eraan genaaid wordt door een van zijn collega's }:| :r
Geef deze man bier.
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 oktober 2016 @ 14:29:36 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166146378
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:29 schreef Klummie het volgende:

[..]

Geef deze man bier.
* Nattekat geeft bier en nootjes
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 23 oktober 2016 @ 14:30:24 #68
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_166146388
Halverwege de eerste ronde gaan de stewards het nog druk krijgen met de nieuwe regel. :+
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Redactie Frontpage / Sport zondag 23 oktober 2016 @ 14:34:23 #69
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166146458
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:30 schreef Pagan het volgende:
Halverwege de eerste ronde gaan de stewards het nog druk krijgen met de nieuwe regel. :+
Vooral de eerste bocht is bingo. Ocon kan bijvoorbeeld gaan klagen dat hij geen ruimte van het hele veld, inclusief de Mercedessen heeft gekregen :+
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_166146527
Kinderachtig om de regels aan te passen. Al zit ik vanavond met een enorme grijns op mijn gezicht als iemand Max onreglementair hindert en straf krijgt :+
  zondag 23 oktober 2016 @ 14:43:04 #71
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_166146607
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:38 schreef lord_bono het volgende:
Kinderachtig om de regels aan te passen. Al zit ik vanavond met een enorme grijns op mijn gezicht als iemand Max onreglementair hindert en straf krijgt :+
^O^
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_166146714
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:38 schreef lord_bono het volgende:
Ik niet als het Max veel tijd kost en wie weet een verneukt setje banden.
pi_166146721
Jullie maken jezelf veelste druk over deze zogenaamde regelwijziging. Deze regel was er altijd al, alleen nu word die expliciet vernoemd onder een eigen artikel. Of die regel nu strenger wordt gehandhaafd valt nog te bezien.

En verdedigen kan ook zonder te bewegen in de remzone. Zoals max verdedigde op Suzuka was volgens mij gewoon nog voordat hij op de rem ging. Dus dan is er niks aan de hand.
pi_166146835
Ik denk dat dit weekend max sowieso weinig verdedigende acties hoeft te maken. Hoogstens op Ricciardo
pi_166146861
http://readmotorsport.com(...)drivers-formula-one/

Ik denk dat er zo heel veel mensen over denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')