quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:30 schreef Rossdale het volgende:
http://www.grandprixtimes.com/news/id/13119
Uhu, Kaltenborn
Er zijn wel meer raceklassen waarin nog wel echt geraced wordt. Er zijn natuurlijk ook wel verschillen. Een F1 auto is veel kwetsbaarder dan de meeste stockcar-achtige racers. Bovendien liggen de snelheden in de F1 hoger.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:48 schreef daNpy het volgende:
Misschien kunnen de heren Formule 1 coureurs "van het hoogste podium" over de winter eens een gezamenlijk uitje doen naar de V8 Supercars.
Misschien dat ze dan zien wat écht racen is. Wel voldoende onderbroekjes meenemen.
2100 uurquote:
Kimi heeft meermaals aangegeven er geen probleem mee te hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er zijn wel meer raceklassen waarin nog wel echt geraced wordt. Er zijn natuurlijk ook wel verschillen. Een F1 auto is veel kwetsbaarder dan de meeste stockcar-achtige racers. Bovendien liggen de snelheden in de F1 hoger.
Dat maakt natuurlijk wel dat er bepaalde regels moeten zijn. Neemt niet weg dat het wel racen moet blijven en geen optocht. Het grootste probleem in de Formule 1 is al dat de snelste auto's voorop rijden en de invloed van de coureur te beperkt is. Met dit soort regels wordt dat probleem alleen maar groter.
Het zit hem echt in het feit dat de overige coureurs gewoon balen dat ze een jonge snotblaag (die zich dus gewoon aan de regels hield) niet voorbij kunnen komen. Dat men daar dan zo ver in mee gaat dat men de regels verandert, toont aan dat het echt goed fout zit qua machtsverdeling in de F1.
Mooi praten voor de bühne ja. Dat deed Lewis ook over Max. Maar ondertussen achter de schermen was Lewis ook aan het zeiken op Max dit weekend.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Kimi heeft meermaals aangegeven er geen probleem mee te hebben.
Toch waren het Kimi, Seb en Perez die het voortouw hebben genomen als ik de geruchten mag geloven.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:14 schreef Beach het volgende:
Kimi lijkt me niet het figuur om achter de schermen een andere mening te hebben.
Geef deze man bier.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:24 schreef Geralt het volgende:
En natuurlijk zeiken Kimi en Vettel; die zien die P2 in de constructors door hun vingers glippen.
Dat is zo doorzichtig als wat.
En dat Lewis zeikt is ook alleen maar omdat ie achter staat op dit moment. Als ie al kampioen was geweest had ie er geen enkel woord aan vuil gemaakt.
Vuile naaiers zijn het
Ik voorspel alvast een hoop under investigation. En een mogelijk podium van Max wat hem eraan genaaid wordt door een van zijn collega's![]()
Vooral de eerste bocht is bingo. Ocon kan bijvoorbeeld gaan klagen dat hij geen ruimte van het hele veld, inclusief de Mercedessen heeft gekregenquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:30 schreef Pagan het volgende:
Halverwege de eerste ronde gaan de stewards het nog druk krijgen met de nieuwe regel.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:38 schreef lord_bono het volgende:
Kinderachtig om de regels aan te passen. Al zit ik vanavond met een enorme grijns op mijn gezicht als iemand Max onreglementair hindert en straf krijgt
Ik niet als het Max veel tijd kost en wie weet een verneukt setje banden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:38 schreef lord_bono het volgende:
Kinderachtig om de regels aan te passen. Al zit ik vanavond met een enorme grijns op mijn gezicht als iemand Max onreglementair hindert en straf krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |