niks aan de hand? ik wil racen zien, geen fucking optocht, fuck itquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:47 schreef Sjemmert het volgende:
Jullie maken jezelf veelste druk over deze zogenaamde regelwijziging. Deze regel was er altijd al, alleen nu word die expliciet vernoemd onder een eigen artikel. Of die regel nu strenger wordt gehandhaafd valt nog te bezien.
En verdedigen kan ook zonder te bewegen in de remzone. Zoals max verdedigde op Suzuka was volgens mij gewoon nog voordat hij op de rem ging. Dus dan is er niks aan de hand.
Ik hoop andersom, dat Max iemand probeert in te halen en dat die persoon verkeerd blokt en daarvoor straf krijgtquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:24 schreef Geralt het volgende:
En natuurlijk zeiken Kimi en Vettel; die zien die P2 in de constructors door hun vingers glippen.
Dat is zo doorzichtig als wat.
En dat Lewis zeikt is ook alleen maar omdat ie achter staat op dit moment. Als ie al kampioen was geweest had ie er geen enkel woord aan vuil gemaakt.
Vuile naaiers zijn het
Ik voorspel alvast een hoop under investigation. En een mogelijk podium van Max wat hem eraan genaaid wordt door een van zijn collega's![]()
Dat zou echt zo mooi zijn. Dat Max wil inhalen, iemand een verdedigende move maakt, Max lekker overdreven reageert op de verdedigende actie en dan over de radio roept dat dat een move in breaking zone was. Het liefst bij Raikonnen of Hamilton ....quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik hoop andersom, dat Max iemand probeert in te halen en dat die persoon verkeerd blokt en daarvoor straf krijgtZou helemaal mooi zijn
Zal nog wel om meer zijn dan alleen daarom.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:13 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, dat is ook niet handig om te doen natuurlijk. Als ik destijds Massa was geweest met dat Alonso is faster than you debacle toen had ik hem ook direct de pits in gestuurd.
Misschien ben ik daarom wel geen F1 coureur
ja, dan is het RIP F1-carriere.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:13 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, dat is ook niet handig om te doen natuurlijk. Als ik destijds Massa was geweest met dat Alonso is faster than you debacle toen had ik hem ook direct de pits in gestuurd.
Misschien ben ik daarom wel geen F1 coureur
Ted Kravitz vond er ook al geen ruk aan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:55 schreef Geralt het volgende:
http://readmotorsport.com(...)drivers-formula-one/
Ik denk dat er zo heel veel mensen over denken.
quote:Do you know the saying: “There are old pilots and there are bold pilots. But there are no old bold pilots.”? Well, that perfectly applies to you guys. Mr. T. would have said, after your cowardous attack on Max Verstappen: “I pity you fools, you sorryfull bunch!”. And that is exactly what I do. I pity you. Once you were heroes. You had your glory and fame. Nowadays you still have to do what you are supposed to do best: race a f****ng F1 car.
With Max Verstappen, a 19 year old prodigy from a small country (which is mostly known for tulips, cheese and dope) as adversary, the bold factor came back into your predictable, old boys “game on wheels”. Is that a shock! Instead of using your skills and using a little bit of courage and anticipation to react to the maneuvers of this young lad, you respond by acting like a bunch of diaper filling cry babies. Every wining one of you. Shameless old farts.
What came into your blurred minds? Is it Donald Trump perhaps, who questions the system in case of losing the game, instead of wondering if he himself could be the problem? If so, then you all clearly have forgotten where you came from.
As far as my knowledge of F1 goes, Max Verstappen did nothing wrong. He is just a serious pain in the ass. For once it wasn’t the hemorrhoids, geezers.
Dream on and best regards to your nurses,
Probleem is de FIA zelf, het is nu hun probleem geworden dat ze wel serieus moeten reageren op een move anders is de regelwijziging weer een wassenneus. En dat praktiseren ze meestal overduidelijk op een actie die als heel gemiddeld word gezien.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:47 schreef Sjemmert het volgende:
Jullie maken jezelf veelste druk over deze zogenaamde regelwijziging. Deze regel was er altijd al, alleen nu word die expliciet vernoemd onder een eigen artikel. Of die regel nu strenger wordt gehandhaafd valt nog te bezien.
En verdedigen kan ook zonder te bewegen in de remzone. Zoals max verdedigde op Suzuka was volgens mij gewoon nog voordat hij op de rem ging. Dus dan is er niks aan de hand.
startcrash met top 4 eruit of kreupel, daarachter wat uitwijkchaos, Alonso omzeilt alles en rijdt naar de winst. Hoezee!quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:47 schreef marcodej het volgende:
Ben benieuwd naar vanavond, hoe dit uitpakt.
Dat is ook zo, anders hoefden ze gen steward te zijn. De grote succes meneren en de iets mindere goden die wat jaartjes rondrijden zijn financieel binnen, die hoeven niet meer.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:54 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Probleem is de FIA zelf, het is nu hun probleem geworden dat ze wel serieus moeten reageren op een move anders is de regelwijziging weer een wassenneus. En dat praktiseren ze meestal overduidelijk op een actie die als heel gemiddeld word gezien.
Het word tijd dat de Fia een vast team aan stewards krijgt, elke race dezelfde mensen, geen geuzel meer met prominente ex coureurs die een raceje aanwezig zijn. Als je in die raad zit, ga je wel ook heb je minimaal 4 kampioenschappen volledig meegereden in de top van de autosport.
Heb vaak het idee dat die stewards allemaal van die watjes zijn die op de baan elke keer op 3 ronden werden gezet, kunnen ze nu op deze manier een beetje wraak vieren.
Dat was gewoon moving under braking hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:47 schreef Sjemmert het volgende:
yupquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat was gewoon moving under braking hoor.
Je moet een lijn kiezen en als je remt mag je niet meer van je lijn als daardoor iemand anders uit moet wijken. Dan krijg je natuurlijk weer discussie of het van de lijn afwijken was of gewoon insturen voor de bocht. En of de 'evasive manoeuvre' wel nodig was. Etc etc.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:29 schreef pmponer het volgende:
Tja maar dit is toch gewoon een verdedigende lijn rijden.
Het is niet alsof hij al in zijn versnellingsbak zat.
Moet je iedereen die naar binnenkomt dan maar voor laten?
Haha die denken dat Stoffel volgend jaar elke race op het podium staatquote:Op zondag 23 oktober 2016 13:54 schreef tralalala het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ing.dhtml?show=react
Belgies zijn MAD
Het dive-bomben van Mercedes wordt hiermee dus wat makkelijker gemaakt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je moet een lijn kiezen en als je remt mag je niet meer van je lijn als daardoor iemand anders uit moet wijken. Dan krijg je natuurlijk weer discussie of het van de lijn afwijken was of gewoon insturen voor de bocht. En of de 'evasive manoeuvre' wel nodig was. Etc etc.
Overigens het enige wat er veranderd is. Als je tijdens remmen je lijn wijzigt en degene achter je 'moet' uitwijken zal whiting je direct bij de stewards melden.
Blijkbaar wel ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:29 schreef pmponer het volgende:
Tja maar dit is toch gewoon een verdedigende lijn rijden.
Het is niet alsof hij al in zijn versnellingsbak zat.
Moet je iedereen die naar binnenkomt dan maar voor laten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |