ZIGGODENquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja, sinds het op ziggo gratis is is dat niet meerFlopshow.
Ik hang gewoon op de bankquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik heb dat beeld ook
Pc er naast en met hdmi kabel aangesloten.
Het beelscherm uitbreiden. Acestream naar rechts verplaatsen.
Dus kan ik F1 kijken en reageren op FOK tegelijk
Jawel, zn enthousiasme is leuk. Zijn stem hoort er bij.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je geen commentaar nodig hebt, dan heb je Olav dus ook niet nodig?
Klokslag negen trek ik mijn eerste nacho van het bord. Slierten kaas en al. Met mijn vingers, zoals beloofd. Aan mij zal het niet liggen vanavond. NACHOPACT FTW!quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze heeft deels al het pact verbroken omdat ze het als volledige maaltijd ineens donderdag al deed, maar om het enigszins te redden heeft ze beloofd om tijdens de race nog wat te snoepen. Als Max eruit knalt of het slecht doet is het haar schuld.
Is mijn studentenkamer te klein voor. Ik ben op zoek naar werk om zo naar grotere woonruimte te verhuizen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hang gewoon op de bank
En computer -> versterker
nope, hoorde het ook voor het eerst!quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:08 schreef Anton91 het volgende:
Hamilton zei iets over problemen met zijn engine.. en het zou geen probleem zijn voor de race maar wel wat tijd verliezen? Iemand die daar meer over weet?
Straatfeest!quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jawel, zn enthousiasme is leuk. Zijn stem hoort er bij.
Had te maken met (de gevolgen van) het vervangen fuelsystem volgens mijquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:08 schreef Anton91 het volgende:
Hamilton zei iets over problemen met zijn engine.. en het zou geen probleem zijn voor de race maar wel wat tijd verliezen? Iemand die daar meer over weet?
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:10 schreef Fopje het volgende:
Waarom kon Bernie geen ander tijdstip regelen eigenlijk? Hij weet toch ook wel dat miljoenenjacht op tv is?
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Klokslag negen trek ik mijn eerste nacho van het bord. Slierten kaas en al. Met mijn vingers, zoals beloofd. Aan mij zal het niet liggen vanavond. NACHOPACT FTW!
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:10 schreef Fopje het volgende:
Waarom kon Bernie geen ander tijdstip regelen eigenlijk? Hij weet toch ook wel dat miljoenenjacht op tv is?
Ik vind hem vreselijk, brrrr...quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jawel, zn enthousiasme is leuk. Zijn stem hoort er bij.
klaagde volgens mij gisteren over het schakelen naar de zevende versnelling.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:08 schreef Anton91 het volgende:
Denk aan je kont he, na een middagje shabu shabuquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Klokslag negen trek ik mijn eerste nacho van het bord. Slierten kaas en al. Met mijn vingers, zoals beloofd. Aan mij zal het niet liggen vanavond. NACHOPACT FTW!
Ja inderdaad... maar hij is nu sympathieker bij Sky dan dat hij vaak isquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nope, hoorde het ook voor het eerst!
Wel lekker weer steken over de reliability zeg
stalker!quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Denk aan je kont he, na een middagje shabu shabu
En ZML en de finale van HHBquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:10 schreef Fopje het volgende:
Chromecast kopen. Heb je voor een paar tientjes alles van je laptop ook op je TVquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
joh, maar ik heb het liever gewoon op TV als het effe kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |