Kan je niet zeker zeggen zonder data. Max stuurt en lijkt dan pas te remmen nog net voor het 100m bord. In dit soort gevallen zal dus naar de data gekeken moeten worden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat was gewoon moving under braking hoor.
goed bezig! Dankzij deze post dacht ik eraan dat er nog maar 2 flesjes koud liggen. Eventjes bij zettenquote:
Vind het prima. Van mij mag Rosberg wel WK worden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:41 schreef Nober het volgende:
Heb het gevoel dat het verschil na vanavond 58 punten is op Simoncelli-dag.
Daar moest ik vandaag ook aan denken. Kon mij alleen niet meer herinneren wanneer dit plaatsvond. Helaas is FOM er snel bij om het filmpje te blokken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:38 schreef Razor21 het volgende:
Om de tijd te doden nog een leuk filmpje uit de oude doos. Schumacher heeft 1 punt voorsprong op Damon Hill. Dit was geloof ik de laatste race van het seizoen.
Ik was toen net 14 jaar en snachts op gestaan om samen met mijn buurman te kijken.
Dit is pas van je lijn afwijken![]()
Doorklikken. Is gewoon van F1 official.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:44 schreef maan_man het volgende:
[..]
Helaas is FOM er snek bij om het filmpje te blokken.
Filmpje aanklikken en op Youtube kijken kan wel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:44 schreef maan_man het volgende:
[..]
Daar moest ik vandaag ook aan denken. Kon mij alleen niet meer herinneren wanneer dit plaatsvond. Helaas is FOM er snel bij om het filmpje te blokken.
Op tijd remmen en binnendoor kruizenquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Waar dit eigenlijk op neer komt is dat dive bombs niet meer verdedigd kunnen worden.
Wat is een dive bomb?quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Waar dit eigenlijk op neer komt is dat dive bombs niet meer verdedigd kunnen worden.
Waar dit op neer komt is dat inhalen nog meer afhankelijk is van de kwaliteit van de auto en minder van de coureur.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn geen regels die je verbieden bij het uitkomen van een bocht van lijn te verwisselen. Misschien als ze die toevoegen dat je theorie werktquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Op tijd remmen en binnendoor kruizen
Wat niet altijd mogelijk is. Als Hamilton hem er in Japan naast had gezet, was het over en uit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Op tijd remmen en binnendoor kruizen
Volgens mij was hij in Japan te laat om er echt naast te komenquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat niet altijd mogelijk is. Als Hamilton hem er in Japan naast had gezet, was het over en uit.
Hamilton was in Japan te eager. Had hij de Merc rustig op de staart van de Red Bull geremd dan was hij er op het rechte stuk van start/finish met DRS voorbij gegaan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat niet altijd mogelijk is. Als Hamilton hem er in Japan naast had gezet, was het over en uit.
Ja, zo zit ik er ook een beetje in. Aan de ene kant is het natuurlijk prachtig dat Max die controle en de inzicht heeft om het telkens weer perfect uit te voeren. Aan de andere kant weet ik uit eigen ervaring ( simracenquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:10 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Dat is ook zo, anders hoefden ze gen steward te zijn. De grote succes meneren en de iets mindere goden die wat jaartjes rondrijden zijn financieel binnen, die hoeven niet meer.
Natuurlijk kijken wij Nederlanders door een roze Max bril, maar als ik reddit en andere forums zo lees zijn wereldwijd de meningen gesplit, al zijnde meeste gewoon het niet eens met de regel omdat sinds Max de f1 minder saai is geworden.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Zie topicpointer voor Henno, als ik ook maar één linkje als post zie...
Dingen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef Geralt het volgende:
Zo, het uit eten is klaar, alles op en biertjes en dubbele amaretto's dit dat alles, nu vlug naar huis rijden (brennie) en dan mooi op tijd voor de voorbeschouwing 😊
Heb ik nog wat gemist de afgelopen uren?
Wat Rosberg deed bij Kimi. Van eigenlijk te ver naar achter hem in de binnenkant van de bocht er naast prakken en dan super laat na de apex insturen ( dus niet gelijk insturen maar eerst een stukje rechtdoor gaan), waardoor Kimi niet meer kon insturen zonder een botsing te veroorzaken.quote:
Wat zei ik nou godverdommequote:Op zondag 23 oktober 2016 19:28 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.livestreaming.eu/F1/stream2/
quote:
Spuit11?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Voorbeschouwing is begonnen op Sky (al een paar minuten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |