Jouw eerste indruk en mijn 20 jaar ervaring, maar goed, DDM zal er samen met Symph zelf wel uitkomen, ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nul
je kan ze tóch dáár bekijken en de laden enzo proberen?
dat was nádat we deze keuken hadden en we daar toevallig waren en dan merk je gewoon het verschil.
is niet om af te kraken, maar gewoon wat ik merkte, kan toch?
Dan gewoon voor een Ikea gaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Een Borettibudget hebben we niet, wel een ruime keuken die zowat uit elkaar valt en sowieso te laag is.
Ik vind jouw stoel nu al leukquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:15 schreef Doedezemaar het volgende:
De stoel was wel rebels, hij wilde net niet in de auto passen
omdat je je meteen aangevallen voelt en doet alsof ik zeg dat Ikea te min voor mij is en datquote:
Je vult nu vanalles in, terwijl ik daar met geen woord over gerept heb.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:40 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat je je meteen aangevallen voelt en doet alsof ik zeg dat Ikea te min voor mij is en dat
zei ik niet
jij vult zoveel in dus ik dacht laat ik het ook eens doen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je vult nu vanalles in, terwijl ik daar geen woord over gerept heb.
Spreek voor jezelf.
Dat mag, zolang je je daarvan maar bewust van bent, ik vind het prima.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:41 schreef FANN het volgende:
[..]
jij vult zoveel in dus ik dacht laat ik het ook eens doen...
Ik gaf ook geen oordeel over Boretti keukens, ik gaf mijn op ervaring beruste mening over één Ikea keuken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat deed ik ook.
Hoeeel Boretti keukens heb jij gehad?
dat vraag ik toch ook niet?
Precies... en ik gaf mijn oordeel over een Boretti keukenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gaf ook geen oordeel over Boretti keukens, ik gaf mijn op ervaring beruste mening over een Ikea keuken.
Uh, DDM begon over een Ikea keuken, jij gaf je ongefundeerde mening daarover en ik legde mijn gefundeerde mening daarnaast, er is verder geen probleem hoor, relax.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies... en ik gaf mijn oordeel over een Boretti keuken
nah... zijn we er uit?
nee ga je zeggen want dan weet je nog steeds hoe fantastisch en geweldig een Ikea keuken is.
en dan ga ik zeggen, ja maar ik heb het in Ikea vergeleken met hoe het hier thuis zit.
en dat is de case pas closed.
poe poe
Leuke stoel! Heb in die ook regelmatig gezeten, maar doe hem toch maar niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
De stoel, met op de achtergrond de waardeloze keuken, merk goedkoop, uitvoering beun de haas http://m.imgur.com/GOnbCxV?r
ik zei dat er wel verschil tussen zat, meer heb ik eigenlijk niet gezegdquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uh, DDM begon over een Ikea keuken, jij gaf je ongefundeerde mening daarover en ik legde mijn gefundeerde mening daarnaast, er is verder geen probleem hoor, relax.
Je bent vermoeiend, ik ga wat doen,laterssss.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zei dat er wel verschil tussen zat, meer heb ik eigenlijk niet gezegd
da's maar een stukje keuken, loopt rechts nog zo'n 3 meter door. De kookboeken zijn een deel van mijn collectie, de andere boeken zijn van Symph. We hebben nog veeeel meer boekenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuke stoel! Heb in die ook regelmatig gezeten, maar doe hem toch maar niet.
Kleine keuken, maar netjes hoor.
Beetje weinig boek, welke lees je het meest? Die over chocola?
Maar niet bij je leesstoel?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's maar een stukje keuken, loopt rechts nog zo'n 3 meter door. De kookboeken zijn een deel van mijn collectie, de andere boeken zijn van Symph. We hebben nog veeeel meer boeken
is dat wat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:54 schreef chufi het volgende:
Ik ben maar begonnen naar deze te kijken: Westworld (TV Series 2016– ) - Episodes - IMDb
die plexiglas bijtafeltjes heb ik ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
De stoel, met op de achtergrond de waardeloze keuken, merk goedkoop, uitvoering beun de haas http://m.imgur.com/GOnbCxV?r
oh ja, die komen van mijn ouders, ook geen Ikea, de grotere versie staat bij de bankquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:07 schreef FANN het volgende:
[..]
die plexiglas bijtafeltjes heb ik ook
oh... klinkt niet als echt iet voor mij....quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje vreemd met allemaal poppen en zo waarvan je niet weet wat nu echt is en wat niet...
ik heb 2 setjes van 3 tafeltjes, ooit eens ergens gekocht, geen idee hoe die winkel heettequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja, die komen van mijn ouders, ook geen Ikea, de grotere versie staat bij de bank
foto?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, in de boekenkasten op zolder en in de grote Expedit in de eetkamer
Met cowboys en zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:09 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... klinkt niet als echt iet voor mij....
misschien een andere keer, nu kom ik voorlopig niet meer van de bank af. Op zolder staat o.a. een Billy die voor de helft gevuld is met (oude) kinderboekenquote:
Niet mogelijk momenteelquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:14 schreef FANN het volgende:
[..]
doe jij eens een foto van jou boekenkast
ik zie molentjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 17:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die kregen we kado van just me op onze trouwdag. Echt Delfts blauw, een peper en zoutstel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Van de Lucky tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 18:25 schreef FANN het volgende:
effe ergens anders vandaan gepikt
knap gedaan wel
Ja ik ken het ...quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... te veel film gekeken en te weinig TV denk ik
Gezelligquote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:36 schreef chufi het volgende:
OK ik zit dit te kijken Divorce (TV Series 2016– ) - IMDb
Nah weet ik nog niet echt..Is nog maar 1e afl. Wel af en toe herkenbare dingenquote:
dikke buik?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah weet ik nog niet echt..Is nog maar 1e afl. Wel af en toe herkenbare dingen
Wat een dikke buik die van One of Us
Ah ik zie het al.. Ik zat toevallig in een lijst met nieuwe series te kijken en zag deze staan dus ik dacht dat dat hem was .. This Is Us (TV Series 2016– ) - IMDbquote:
ahhhhhh nee dat is hem dus niet....quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ik zie het al.. Ik zat toevallig in een lijst met nieuwe series te kijken en zag deze staan dus ik dacht dat dat hem was .. This Is Us (TV Series 2016– ) - IMDb
Wat is het?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:04 schreef chufi het volgende:
Wel grappig .. Ik heb een pakketje ontvangen dat pas vrijdag verzonden zou worden en volgens de site is het ook nog niet verzonden.. Zou ik het dubbel krijgen ?
Altijd handig, heb je wat extra voorraad.quote:
Dat zou idd niet erg zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd handig, heb je wat extra voorraad.
is dat een koren molenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:04 schreef chufi het volgende:
Ik woon tussen 2 molens in, beide op nog geen km. hier vandaan
ah de Purmer de Wormer en de Beemster van ingenieur Leeghwater.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
de ene is een poldermolen
de ander is ook
Goudvisquote:
mooi...quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:15 schreef Treehut362 het volgende:
In Dordrecht is precies 1 molen overgebleven
[ afbeelding ]
Vincent van Gogh
Molens te Dordrecht (Weeskinderendijk), August - September 1881
Windmills at Dordrecht (Weeskinderendijk)
Pencil, black and green chalk, pen and brush in ink, opaque watercolour, on laid paper
Geen idee ik was nog laterquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
te laat?
was het een edit?
had ik niet gezien, dus ja dan was ik te laat
ik krijg altijd de kriebels van dezequote:
Moet je iets vrolijks gaan kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:31 schreef FANN het volgende:
ik heb best een kutbui trouwens, dus misschien ligt het daaraan
Ik ben niks aan het kijken, ik had mijn zus gebeld hoe het met haar dochter is, mijn nichtjequote:
Weeskinderendijk daar heb ik nog wel eens iets voor mijn vader gehaald van de paradontistquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi...
ik wilde net zeggen, toen het leven nog simpel was, maar toen zag ik ''Weeskinderendijk'' staan en
toen dacht ik, oh nee, toen was het ook al kut
de paradontist van je vader woonde op de Weeskinderdijk?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:33 schreef Treehut362 het volgende:
Weeskinderendijk daar heb ik nog wel eens iets voor mijn vader gehaald van de paradontist
OK dan begrijp ik je pesthumeur..quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben niks aan het kijken, ik had mijn zus gebeld hoe het met haar dochter is, mijn nichtje
dus, nou héél slecht dus.
Wat heeft ze?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben niks aan het kijken, ik had mijn zus gebeld hoe het met haar dochter is, mijn nichtje
dus, nou héél slecht dus.
wees gegroetquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
de paradontist van je vader woonde op de Weeskinderdijk?
ik moest aan mijn Oma denken die zat in een weeshuis, maar ja ik heb ook een kutbui
Ze is ooit door een teek gebeten en vanaf toen ging het slechter, vanaf haar 14e jaar zit zequote:
Die heeft dus vette pech.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze is ooit door een teek gebeten en vanaf toen ging het slechter, vanaf haar 14e jaar zit ze
in een rolstoel en vanaf toen ging het steeds slechter en kon ze steeds minder en nu kan
ze hélemaal niks meer, ligt op bed, belletje onder haar kin, kan alleen haar hoofd
nog bewegen, heeft een week lang in het ziekenhuis gelegen en ze konden niks vinden,
dat gaat al járen zo, ze kunnen nooit ''iets'' vinden.
en nu wil ze dood.
Shit dus...quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze is ooit door een teek gebeten en vanaf toen ging het slechter, vanaf haar 14e jaar zit ze
in een rolstoel en vanaf toen ging het steeds slechter en kon ze steeds minder en nu kan
ze hélemaal niks meer, ligt op bed, belletje onder haar kin, kan alleen haar hoofd
nog bewegen, heeft een week lang in het ziekenhuis gelegen en ze konden niks vinden,
dat gaat al járen zo, ze kunnen nooit ''iets'' vinden.
en nu wil ze dood.
pepernootquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé![]()
Kom je een vrolijke noot brengen?
ach.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé![]()
Kom je een vrolijke noot brengen?
ach.....gaat wel. ik ben de afgelopen dagen ziek geweest.....zeilig he? ja ik weet het.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
mja... soms kan je die niet vinden
hoest met jou?
wat had je?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:47 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ach.....gaat wel. ik ben de afgelopen dagen ziek geweest.....zeilig he? ja ik weet het.
Mijn vader moest naar een verzorgingstehuis.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
mja... soms kan je die niet vinden
hoest met jou?
een soort virus in mijn hersenen denk ik. en ik had veel hoofdpijn.....zeker als ik buiten liep in die verekte kutkou.quote:
Is ook kut.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn vader moest naar een verzorgingstehuis.
Twee wekenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook kut.
Nu?
Of zit hij er al een tijdje?
een soort virus in mijn hersenenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:49 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
een soort virus in mijn hersenen denk ik. en ik had veel hoofdpijn.....zeker als ik buiten liep in die verekte kutkou.
Hij wil heel de dag slapen maar mijn moeder is nog hartstikke fit.quote:
ja maar ik weet het natuurlijk niet zeker hoor. ik had wel veel hoofdpijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
een soort virus in mijn hersenen![]()
klinkt ook niet fijn..
dit gesprek wordt steeds leuker
En zo kan zij nog lekker dr gang gaan... Hoe oud zijn ze je ouders Hut?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hij wil heel de dag slapen maar mijn moeder is nog hartstikke fit.
Ah, ja dat ken ik wel van mijn ouders, maar die wilde op het laatste allebei alleen maar slapen....quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hij wil heel de dag slapen maar mijn moeder is nog hartstikke fit.
hoofdpijn is ook klote Anthoniequote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:53 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja maar ik weet het natuurlijk niet zeker hoor. ik had wel veel hoofdpijn.
nee....niet echt. misschien helpt het als ik mijn hoofd een paar keer tegen de muur aanstoot.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
hoofdpijn is ook klote Anthonievoel je je nu beter?
zit je me in de maling te nemen?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:56 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee....niet echt. misschien helpt het als ik mijn hoofd een paar keer tegen de muur aanstoot.
nee nee nee...natuurlijk niet beste FANN.quote:
oké, nou maar met je hoofd tegen de muur bonken is niet zo'n goed idee....quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:59 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee nee nee...natuurlijk niet beste FANN.waarom zou ik dat doen? ik ben een beste brave vent...ik neem niemand in de maling hoor.
Ja, ik ben er vorige dinsdag geweest. En iedere dag bellen met mama.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
en? hoe vindt ie het? kan ie en beetje wennen?
weet hij wel waar hij is?
1932 1937quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
En zo kan zij nog lekker dr gang gaan... Hoe oud zijn ze je ouders Hut?
Da's lief...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er vorige dinsdag geweest. En iedere dag bellen met mama.
met bloempjesquote:
voor dr haar was het tochquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb haar een Afrikaanse gegeven.
Vandaag niet misschien morgen.. Moet op tijd opquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:06 schreef FANN het volgende:
Zullen we maar gaan zuipen met zijn allen?
Neh, was grapje ik ga ook niet zuipen, ik heb niet eens iets in huis trouwens.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag niet misschien morgen.. Moet op tijd op
Alweer?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag niet misschien morgen.. Moet op tijd op
Nee hoor das pas weer volgende week en dan moek ik juist langer opblijven, maar dat kan ik wel redelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, was grapje ik ga ook niet zuipen, ik heb niet eens iets in huis trouwens.
Moet je morgen weer vroeg op om Max te kijken?
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:06 schreef FANN het volgende:
Zullen we maar gaan zuipen met zijn allen?
geen zin in muziek Hut, andere keerquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Philip Glass - Mishima (full soundtrack)
mooie muziek
zzzzzzzzzz
Wat heb je gerookt?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
mooie muziek
zzzzzzzzzz
Niet vergeten uit te zetten anders draait ie de hele nacht door meneer Glassquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
mooie muziek
zzzzzzzzzz
Neem wat Paracetamoxyfrusebendroneomycin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap....."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
kussentje ervoor zetten?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Oostenwind pal in het ventilatierooster naast me, dat ding gaat maar even tijdelijk dicht, ik waai zowat van de bank
oh.. zo'n ding bovenaan je raam? ah.. ja da's iets anders en ik dacht dat je bedoelde datquote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Kussentjes genoeg, maar er zit gelukkig gewoon een schuif op het ventilatierooster, zo'n kussentje hangt wat lastig op bovenaan een schuifpui
Symph vergelijken met de postbodequote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.. zo'n ding bovenaan je raam? ah.. ja da's iets anders en ik dacht dat je bedoelde dat
hij kapot was en niet dicht kon
hysterische mensen nu op BBCquote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou het ligt hier nog vers in het geheugen
Onze eerste kat is ooit naar hem vernoemdquote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
hysterische mensen nu op BBC![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)ol-88-overleden.html
wel een gave naam voor een katquote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Onze eerste kat is ooit naar hem vernoemd
Ja, orginele naam voor een kat, zal wel bij je ouders thuis zijn geweest?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:27 schreef chufi het volgende:
Zie ik nu op de Spaanse TV een stuk over David Bowie langs komen en spontaan krijg ik weer tranen in mn ogen
Ja thuis bij mn ouders, daar hadden katten tenminste nog een buitenleven..quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, orginele naam voor een kat, zal wel bij je ouders thuis zijn geweest?
Ben jij zo'n fan van David Bowie?of komen er herinneringen boven?
Mijn 'binnenpoezen' hebben/hadden een prima leventje, een zogezegd 'luizenleventje', en ik weet iig van elke poes die ik had de naam nog.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja thuis bij mn ouders, daar hadden katten tenminste nog een buitenleven..
Passive Bowie fan.. die door mijn hele leve door mooie nummers heeft gemaakt
Die eerste is me het meeste bijgebleven, want toen was ik als kind nog gewoon thuis.. Later kwam ik steeds minder frequent langs en minder binding met zequote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn 'binnenpoezen' hebben/hadden een prima leventje, een zogezegd 'luizenleventje', en ik weet iig van elke poes die ik had de naam nog.
Ze waren dan ook stuk voor stuk jarenlang mijn 'maatjes'.
Je bent een kattenmens of niet, je wordt het niet zomaar denk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Die eerste is me het meeste bijgebleven, want toen was ik als kind nog gewoon thuis.. Later kwam ik steeds minder frequent langs en minder binding met ze
Met honden heb ik helemaal niksquote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent een kattenmens of niet, je wordt het niet zomaar denk ik.
Ik ook niet, maar ze vinden mij altijd oke, komen altijd bij me, waarschijnlijk voelen ze aan dat ik dat eigenlijk niet wil.quote:
Zijn liedjes zijn goed, maar zijn stem is bagger.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:53 schreef chufi het volgende:
Bob Dylan krijgt Nobel prijs ... daar heb ik dan weer minder mee
Ik had een 25 Euro tegoed check in mn brievenbus van de super.. Die heb ik al gelijk verzilverdquote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo even naar de AH, bij de Jumbo staat geen geldautomaat.![]()
Trek voor het eerst sinds de zomer mijn leren jas weer aan, voelt te fris om zonder op de fiets te gaan.
Hij krijgt het ook voor zn teksten ...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn liedjes zijn goed, maar zijn stem is bagger.
It Ain't Me Babe, vind ik zijn lekkerste nummer....quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij krijgt het ook voor zn teksten ...
Ah.. dacht ik wel bij je ouders thuis, ik kon me jou ook al niet voorstellen met een katquote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja thuis bij mn ouders, daar hadden katten tenminste nog een buitenleven..
Passive Bowie fan.. die door mijn hele leve door mooie nummers heeft gemaakt
Prijsje gewonnen?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een 25 Euro tegoed check in mn brievenbus van de super.. Die heb ik al gelijk verzilverdAnders vergeet ik het weer...
Ja dus.. Tijdje terug hadden ze een hele foute kras&win actie, waar ik 6 x hetzelfde won, nml 4 weken kranten-abo, maar wel bezorgkosten moest betalen.. Dus nooit op ingegaan. Zelfs in de winkel hoorde ik mensen klagen over die prijzenactie, misschien is dit een soort compensatie..quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dus.. Tijdje terug hadden ze een hele foute kras&win actie, waar ik 6 x hetzelfde won, nml 4 weken kranten-abo, maar wel bezorgkosten moest betalen.. Dus nooit op ingegaan. Zelfs in de winkel hoorde ik mensen klagen over die prijzenactie, misschien is dit een soort compensatie..
Toch mooi meegenomenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:09 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
lekker instinkertjes zijn dat altijd....
maar leuk van die 25 piek
Die vent is een geboren mazzelaar.quote:
dat weet ik verder niet, maar 25 piek is altijd leukquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die vent is een geboren mazzelaar.
ah... have fun!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:13 schreef chufi het volgende:
![]()
Ga ff de laatste afl. kijken van Easy (TV Series 2016– ) - IMDb
het hondenprobleem hier is opgelost en stiekem vindt Symph dat ook niet zo ergquote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze vinden mij altijd oke, komen altijd bij me, waarschijnlijk voelen ze aan dat ik dat eigenlijk niet wil.![]()
Ben niet bang voor die beesten overigens.
hebben jullie een hond? of hádden?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het hondenprobleem hier is opgelost en stiekem vindt Symph dat ook niet zo erg
Dus nu is de hond weg?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph had een hond, ik ben helemaal niet van de huisdieren.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, maar dat kwam niet door mij. Hond woont nu elders en ik heb uiteraard niet geprotesteerd
we hebben meteen die gele stoel aangeschaft om het te vierenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:25 schreef FANN het volgende:
[..]niet geprotesteerd, stiekem een feestje gevierd
Hopelijk heeft de hond een goed ''thuis'' gevonden dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we hebben meteen die gele stoel aangeschaft om het te vierenOp die plek stond eerder de hondenmand. Bench staat in de schuur, gaat binnenkort op Marktplaats, weg ermee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij mist het beestje soms wel een beetje, het was ook een lief beestje. Maar het 3 keer per dag uitlaten,extreem verharen (minimaal 1 keer per dag stofzuigen), op de bank gaan liggen, nachtelijk gejoel en gejank, logeeradres zoeken als je langer dan een dag weg bent en de vieze hondenlucht, nee dat mist hij allemaal niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Hopelijk heeft de hond een goed ''thuis'' gevonden dan.
Vond Symph dat niet moeilijk dan om zijn hond weg te doen?
tja het zijn net kinderenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij mist het beestje soms wel een beetje, het was ook een lief beestje. Maar het 3 keer per dag uitlaten,extreem verharen (minimaal 1 keer per dag stofzuigen), op de bank gaan liggen, nachtelijk gejoel en gejank, logeeradres zoeken als je langer dan een dag weg bent en de vieze hondenlucht, nee dat mist hij allemaal niet.
Je hebt het heel erg overtuigend gebrachtquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij mist het beestje soms wel een beetje, het was ook een lief beestje. Maar het 3 keer per dag uitlaten,extreem verharen (minimaal 1 keer per dag stofzuigen), op de bank gaan liggen, nachtelijk gejoel en gejank, logeeradres zoeken als je langer dan een dag weg bent en de vieze hondenlucht, nee dat mist hij allemaal niet.
Ik hoor het haar bijna zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt het heel erg overtuigend gebracht
ohquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat lijstje kwam van hem, hij ziet er de voordelen wel van in.
Ben blij voor je, ik zou er ook nerveus van zijn geworden.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het hondenprobleem hier is opgelost en stiekem vindt Symph dat ook niet zo erg
Dacht de je 2 uur terug al zou gaan...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Glas weer in de glasbak, cash in mijn portemonnee, en een saucijzenbroodje voor dadelijk als snackje.
Zou jij je katten wegdoen als je iemand zou tegenkomen waar je mee zou willen samenwonen?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben blij voor je, ik zou er ook nerveus van zijn geworden.
het geeft veel rust jaquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben blij voor je, ik zou er ook nerveus van zijn geworden.
Neuh, ik was tussen 15.15 en 15.40 u.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht de je 2 uur terug al zou gaan...
Nope, maar mijn poezen zijn ook niet 'lastig'.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou jij je katten wegdoen als je iemand zou tegenkomen waar je mee zou willen samenwonen?
Dat probleem zal wel vaker voorkomen denk ik eigenlijk.
dat zeg jijquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, maar mijn poezen zijn ook niet 'lastig'.![]()
Klopt, het is lastig, is ook afhankelijk van de situatie, en van de mensen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:05 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zeg jij![]()
en als ze allergisch zou zijn?
nah... het lijkt me gewoon en héle moeilijke beslissing vooor iemand, that's all...
Nou katten is ook een heel gedoe hoor, kattenbak, verharen en je kan ook niet zomaar weg zonder oppasquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Honden zijn over het algemeen veel drukker dan katten.
Nou ja, dan is iedereen beter af zo, eind goed al goedquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, maar de hond is niet vanwege mij weg. Toevallig kwam het zo uit dat de hond elders ging wonen. Het was van mijn kant gewoon leren leven met dat beest, hij was er nu eenmaal al. Maar ik ben wel blij dat het nu zo gelopen is.
Hij was toch ook al op lftd, dus het had sws niet eeuwig geduurd.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, maar de hond is niet vanwege mij weg. Toevallig kwam het zo uit dat de hond elders ging wonen. Het was van mijn kant gewoon leren leven met dat beest, hij was er nu eenmaal al. Maar ik ben wel blij dat het nu zo gelopen is.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:07 schreef Doedezemaar het volgende:
een oudere hond heeft dezelfde voordelen als een oudere heer...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij was toch ook al op lftd, dus het had sws niet eeuwig geduurd.
Nog even en het is Doedezemaarnietquote:
eh......ik weet niet wat dat er mee te maken heeft maar eh.. ik vind het best een hele beslissingquote:
Nooit..... En ja een goed huis vinden ok dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:29 schreef FANN het volgende:
[..]
eh......ik weet niet wat dat er mee te maken heeft maar eh.. ik vind het best een hele beslissing
en hélemaal als het al een oudere hond is, maar goed, zijn mijn zaken niet.
Nou ik ben het met je eensquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit..... En ja een goed huis vinden ok dan.Honden hechten aan het baasje, katten aan het huis. Afijn. Zijn kleertjes liggen iig zonder haren klaar de volgende dag
Nee ze waren de baasquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Katten hechten aan hun baas.
Tenminste, als je er ook een bent.
Nee Mo, katten hechten meer aan het huisquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Katten hechten aan hun baas.
Tenminste, als je er ook een bent.
Kattenliefhebbers denken graag dat het niet zo isquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Mo, katten hechten meer aan het huis
Ja daarom zei ik dat ook dat ik dat soms ook wel graag wilde denkenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kattenliefhebbers denken graag dat het niet zo is
Omdat een kat héél veel moeite heeft met een andere omgeving. Duurt even dat lukt ook wel maar wie het baasje is zou ze toch echt een worst wezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kattenliefhebbers denken graag dat het niet zo is
Maar ik geloof niet dat het zo zwart-wit is dat katten meer aan hunchuis dan aan hun baasje wennen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik dat ook dat ik dat soms ook wel graag wilde denkenmaar ja, het zijn katten
Als je het beest geen aandacht geeft vind ik het niet gek dat ie niet aan je hecht.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik geloof niet dat het zo zwart-wit is dat katten meer aan hunchuis dan aan hun baasje wennen.
Dat eerste ben ik met je eens, maar met het tweede niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat een kat héél veel moeite heeft met een andere omgeving. Duurt even dat lukt ook wel maar wie het baasje is zou ze toch echt een worst wezen.
Nou als jij goed voor ze bent voelen ze dat wel op de één of andere manier natuurlijk,quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik geloof niet dat het zo zwart-wit is dat katten meer aan hunchuis dan aan hun baasje wennen.
Mijn poezen verhuisden gewoon mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik met je eens, maar met het tweede niet.
Dat inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je het beest geen aandacht geeft vind ik het niet gek dat ie niet aan je hecht.
Daar zit namelijk de crux.
Katten maakt het geen ruk uit wie ze eten geeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik met je eens, maar met het tweede niet.
Kom op, die van mij kennen me door en door, en ik hen.quote:
Toen ik een weekje op vakantie was is mijn nichtje hier in huis geweest, zij is een echte kattenliefhebster, maar toch kwam Tom niet bij haar op schoot om te kroelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou als jij goed voor ze bent voelen ze dat wel op de één of andere manier natuurlijk,
maar krijgen ze goed te eten genoeg aandacht en een schone bak van een ander is het ook goed
Beter anders had je nu een probleem hierquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn poezen verhuisden gewoon mee.
Ben nooit verhuisd zonder dat er een poes meeging.
Bounty heeft nooit bij me op schoot gezeten, wel bij mijn vriendquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik een weekje op vakantie was is mijn nichtje hier in huis geweest, zij is een echte kattenliefhebster, maar toch kwam Tom niet bij haar op schoot om te kroelen.
Ik ben natuurlijk in december verhuisd en zag daar wat Tom betreft best wel tegenop, omdat katten vaak best moeite hebben met een nieuwe omgeving, ook omdat hij hier niet meer naar buiten kon, behalve op het balkon. Maar hij heeft me echt verrast, hij was hier meteen thuis en is een nog gezelligere kat dan ervoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn poezen verhuisden gewoon mee.
Ben nooit verhuisd zonder dat er een poes meeging.
Die van mij houden niet van vreemden, en bekenden herkennen ze ook hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik een weekje op vakantie was is mijn nichtje hier in huis geweest, zij is een echte kattenliefhebster, maar toch kwam Tom niet bij haar op schoot om te kroelen.
Ja dat hangt ook wl en beetje van de kat af of ze heel snel met iedereen ''vriendjes'' zijn,quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn even uit hun huisje, maar gelukkig hebben ze de baas nog.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk in december verhuisd en zag daar wat Tom betreft best wel tegenop, omdat katten vaak best moeite hebben met een nieuwe omgeving, ook omdat hij hier niet meer naar buiten kon, behalve op het balkon. Maar hij heeft me echt verrast, hij was hier meteen thuis en is een nog gezelligere kat dan ervoor.
ETENquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zijn even uit hun huisje, maar gelukkig hebben ze de baas nog.
Mijn kat staat achter de voordeur als hij me aan hoort komen, begint hard te mauwen en kopjes te geven als ik binnen, dat doet hij alleen bij mij en bij mijn man, al is dat in iets mindere mate.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Katten maakt het geen ruk uit wie ze eten geeft.![]()
Een hond is blij als het zijn baasje ziet
Wat ben je grappigquote:
Die twee van mij met de voorpoten tegen de voordeur, en het is niet eens etenstijd, ze krijgen maar 1 keer p dag.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kat staat achter de voordeur als hij me aan hoort komen, begint hard te mauwen en kopjes te geven als ik binnen, dat doet hij alleen bij mij en bij mijn man, al is dat in iets mindere mate.
dat deden die van ons ook, maar ze wisten ook precies hoe laat we thuis kwamen,quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kat staat achter de voordeur als hij me aan hoort komen, begint hard te mauwen en kopjes te geven als ik binnen, dat doet hij alleen bij mij en bij mijn man, al is dat in iets mindere mate.
Het mooie is dat mijn dochter hier kwam toen ik op vakantie was en hij bij haar wel op schoot klom.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat hangt ook wl en beetje van de kat af of ze heel snel met iedereen ''vriendjes'' zijn,
maar als je langer was weggebleven was dat wel gebeurt Dees maar goed er zit gewoon
een groot verschil in honden en katten, is nou eenmaal zo..
Misschien was Tom toen iets meer aan haar gewendquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mooie is dat mijn dochter hier kwam toen ik op vakantie was en hij bij haar wel op schoot klom.
We gaan het zien, ik ga volgende week 2 weken op vakantie en dan komt mijn nichtje weer, kijken of hij in die tijd wel met haar wilt kroelen
Ze bepalen dat zelf, dat is een feit.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mooie is dat mijn dochter hier kwam toen ik op vakantie was en hij bij haar wel op schoot klom.
We gaan het zien, ik ga volgende week 2 weken op vakantie en dan komt mijn nichtje weer, kijken of hij in die tijd wel met haar wilt kroelen
etenstijdquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
De katten van mijn schoonmoeder zitten altijd achter de voordeur te wachten, ze moet echt opletten dat ze niet over die beesten struikelt
Dus dan aai ik hem en loop op een gegeven moment weg, maar dan probeert hij me echt altijd tegen te houden door 2 pootjes om mijn been heen te slaanquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die twee van mij met de voorpoten tegen de voordeur, en het is niet eens etenstijd, ze krijgen maar 1 keer p dag.
Nu bevestig je mijn puntquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze bepalen dat zelf, dat is een feit.
Ik ben ook blij dat ze mij wel wilden als baas.
Beesten hier lopen de hele dag voor mijn voeten, dat went, in het donker wel soms lastig.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
De katten van mijn schoonmoeder zitten altijd achter de voordeur te wachten, ze moet echt opletten dat ze niet over die beesten struikelt
Ga danquote:
Tom krijgt altijd 's ochtends te eten.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:50 schreef FANN het volgende:
[..]
dat deden die van ons ook, maar ze wisten ook precies hoe laat we thuis kwamen,
dat was etenstijd Dees![]()
dit is gewoon in het algemeen heh, verschil tussen honden en katten
Herkenbaar ja, in het donker thuis komen en een zwarte kat die op een zwarte deurmat zit te wachtenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat zei ik al, en de poezen accepteerden mij als baas, maar in de eerste instantie koos ik hen, wie kiest wie en wie is gehecht aan wie?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom krijgt altijd 's ochtends te eten.
Maar misschien zijn de katten van Mo en mij wel een uitzondering
Nog net geen haarballen. Wel on topicquote:
Ik zette 's morgen altijd brokjes en water neer en 1 klein bakje whiskas of zooi , ik dacht ik je weet nooit of je láter komt door het één of anderquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom krijgt altijd 's ochtends te eten.
Maar misschien zijn de katten van Mo en mij wel een uitzondering
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog net geen haarballen. Wel on topic
écht ik denk als je een broodje van deze bal krijgt dat je het lekker vindtquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met extra pindasaus om ze weg te krijgen.
Falafel met knoflooksaus vind ik lekker.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
écht ik denk als je een broodje van deze bal krijgt dat je het lekker vindt
Daar hou ik dan weer niet zo van eigenlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Falafel met knoflooksaus vind ik lekker.![]()
Met veel kruiden en saus krijg je alles eetbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
écht ik denk als je een broodje van deze bal krijgt dat je het lekker vindt
Falafelquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Falafel met knoflooksaus vind ik lekker.![]()
Of je nou Vega gehakt of gewoon gehakt gebruikt de kruiden en zooi maken de gehaktbal...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met veel kruiden en saus krijg je alles eetbaar.
Ik had thuis ook nooit knoflook gegeten, wij waren echte boerenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:00 schreef chufi het volgende:
Omdat wij vroeger nooit knoflook kregen eet ik het nu altijd extra veel... Compensatiegedrag
En zonder kruidenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Of je nou Vega gehakt of gewoon gehakt gebruikt de kruiden en zooi maken de gehaktbal...
Je eet ook geen ''normaal'' gehakt rauw toch?
Er zit wel verschil tussen vlees en geen vlees hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Of je nou Vega gehakt of gewoon gehakt gebruikt de kruiden en zooi maken de gehaktbal...
Je eet ook geen ''normaal'' gehakt rauw toch?
Ik ken al dat spul, mijn ex was vega, heb alles geproefd, is niet allemaal vies, maar het is nu eenmaal geen vlees.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zonder kruiden![]()
Ik heb zelf nog nooit vegagehakt op, dus kan er niet over oordelen, ik vraag me af degenen die er iets aan te merken hebben het weleens gegeten hebben.
Ik had een keer keftedes balletjes gemaakt toen ik visite kreeg en nee ze merkten het nietquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zonder kruiden![]()
Ik heb zelf nog nooit vegagehakt op, dus kan er niet over oordelen, ik vraag me af degenen die er iets aan te merken hebben het weleens gegeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |