Die heeft dus vette pech.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze is ooit door een teek gebeten en vanaf toen ging het slechter, vanaf haar 14e jaar zit ze
in een rolstoel en vanaf toen ging het steeds slechter en kon ze steeds minder en nu kan
ze hélemaal niks meer, ligt op bed, belletje onder haar kin, kan alleen haar hoofd
nog bewegen, heeft een week lang in het ziekenhuis gelegen en ze konden niks vinden,
dat gaat al járen zo, ze kunnen nooit ''iets'' vinden.
en nu wil ze dood.
Shit dus...quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze is ooit door een teek gebeten en vanaf toen ging het slechter, vanaf haar 14e jaar zit ze
in een rolstoel en vanaf toen ging het steeds slechter en kon ze steeds minder en nu kan
ze hélemaal niks meer, ligt op bed, belletje onder haar kin, kan alleen haar hoofd
nog bewegen, heeft een week lang in het ziekenhuis gelegen en ze konden niks vinden,
dat gaat al járen zo, ze kunnen nooit ''iets'' vinden.
en nu wil ze dood.
pepernootquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé![]()
Kom je een vrolijke noot brengen?
ach.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé![]()
Kom je een vrolijke noot brengen?
ach.....gaat wel. ik ben de afgelopen dagen ziek geweest.....zeilig he? ja ik weet het.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
mja... soms kan je die niet vinden
hoest met jou?
wat had je?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:47 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ach.....gaat wel. ik ben de afgelopen dagen ziek geweest.....zeilig he? ja ik weet het.
Mijn vader moest naar een verzorgingstehuis.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
mja... soms kan je die niet vinden
hoest met jou?
een soort virus in mijn hersenen denk ik. en ik had veel hoofdpijn.....zeker als ik buiten liep in die verekte kutkou.quote:
Is ook kut.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn vader moest naar een verzorgingstehuis.
Twee wekenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook kut.
Nu?
Of zit hij er al een tijdje?
een soort virus in mijn hersenenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:49 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
een soort virus in mijn hersenen denk ik. en ik had veel hoofdpijn.....zeker als ik buiten liep in die verekte kutkou.
Hij wil heel de dag slapen maar mijn moeder is nog hartstikke fit.quote:
ja maar ik weet het natuurlijk niet zeker hoor. ik had wel veel hoofdpijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
een soort virus in mijn hersenen![]()
klinkt ook niet fijn..
dit gesprek wordt steeds leuker
En zo kan zij nog lekker dr gang gaan... Hoe oud zijn ze je ouders Hut?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hij wil heel de dag slapen maar mijn moeder is nog hartstikke fit.
Ah, ja dat ken ik wel van mijn ouders, maar die wilde op het laatste allebei alleen maar slapen....quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hij wil heel de dag slapen maar mijn moeder is nog hartstikke fit.
hoofdpijn is ook klote Anthoniequote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:53 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja maar ik weet het natuurlijk niet zeker hoor. ik had wel veel hoofdpijn.
nee....niet echt. misschien helpt het als ik mijn hoofd een paar keer tegen de muur aanstoot.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
hoofdpijn is ook klote Anthonievoel je je nu beter?
zit je me in de maling te nemen?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:56 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee....niet echt. misschien helpt het als ik mijn hoofd een paar keer tegen de muur aanstoot.
nee nee nee...natuurlijk niet beste FANN.quote:
oké, nou maar met je hoofd tegen de muur bonken is niet zo'n goed idee....quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:59 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee nee nee...natuurlijk niet beste FANN.waarom zou ik dat doen? ik ben een beste brave vent...ik neem niemand in de maling hoor.
Ja, ik ben er vorige dinsdag geweest. En iedere dag bellen met mama.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
en? hoe vindt ie het? kan ie en beetje wennen?
weet hij wel waar hij is?
1932 1937quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
En zo kan zij nog lekker dr gang gaan... Hoe oud zijn ze je ouders Hut?
Da's lief...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er vorige dinsdag geweest. En iedere dag bellen met mama.
met bloempjesquote:
voor dr haar was het tochquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb haar een Afrikaanse gegeven.
Vandaag niet misschien morgen.. Moet op tijd opquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:06 schreef FANN het volgende:
Zullen we maar gaan zuipen met zijn allen?
Neh, was grapje ik ga ook niet zuipen, ik heb niet eens iets in huis trouwens.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag niet misschien morgen.. Moet op tijd op
Alweer?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag niet misschien morgen.. Moet op tijd op
Nee hoor das pas weer volgende week en dan moek ik juist langer opblijven, maar dat kan ik wel redelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, was grapje ik ga ook niet zuipen, ik heb niet eens iets in huis trouwens.
Moet je morgen weer vroeg op om Max te kijken?
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:06 schreef FANN het volgende:
Zullen we maar gaan zuipen met zijn allen?
geen zin in muziek Hut, andere keerquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Philip Glass - Mishima (full soundtrack)
mooie muziek
zzzzzzzzzz
Wat heb je gerookt?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
mooie muziek
zzzzzzzzzz
Niet vergeten uit te zetten anders draait ie de hele nacht door meneer Glassquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
mooie muziek
zzzzzzzzzz
Neem wat Paracetamoxyfrusebendroneomycin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap....."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
kussentje ervoor zetten?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Oostenwind pal in het ventilatierooster naast me, dat ding gaat maar even tijdelijk dicht, ik waai zowat van de bank
oh.. zo'n ding bovenaan je raam? ah.. ja da's iets anders en ik dacht dat je bedoelde datquote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Kussentjes genoeg, maar er zit gelukkig gewoon een schuif op het ventilatierooster, zo'n kussentje hangt wat lastig op bovenaan een schuifpui
Symph vergelijken met de postbodequote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.. zo'n ding bovenaan je raam? ah.. ja da's iets anders en ik dacht dat je bedoelde dat
hij kapot was en niet dicht kon
hysterische mensen nu op BBCquote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou het ligt hier nog vers in het geheugen
Onze eerste kat is ooit naar hem vernoemdquote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
hysterische mensen nu op BBC![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)ol-88-overleden.html
wel een gave naam voor een katquote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Onze eerste kat is ooit naar hem vernoemd
Ja, orginele naam voor een kat, zal wel bij je ouders thuis zijn geweest?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:27 schreef chufi het volgende:
Zie ik nu op de Spaanse TV een stuk over David Bowie langs komen en spontaan krijg ik weer tranen in mn ogen
Ja thuis bij mn ouders, daar hadden katten tenminste nog een buitenleven..quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, orginele naam voor een kat, zal wel bij je ouders thuis zijn geweest?
Ben jij zo'n fan van David Bowie?of komen er herinneringen boven?
Mijn 'binnenpoezen' hebben/hadden een prima leventje, een zogezegd 'luizenleventje', en ik weet iig van elke poes die ik had de naam nog.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja thuis bij mn ouders, daar hadden katten tenminste nog een buitenleven..
Passive Bowie fan.. die door mijn hele leve door mooie nummers heeft gemaakt
Die eerste is me het meeste bijgebleven, want toen was ik als kind nog gewoon thuis.. Later kwam ik steeds minder frequent langs en minder binding met zequote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn 'binnenpoezen' hebben/hadden een prima leventje, een zogezegd 'luizenleventje', en ik weet iig van elke poes die ik had de naam nog.
Ze waren dan ook stuk voor stuk jarenlang mijn 'maatjes'.
Je bent een kattenmens of niet, je wordt het niet zomaar denk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Die eerste is me het meeste bijgebleven, want toen was ik als kind nog gewoon thuis.. Later kwam ik steeds minder frequent langs en minder binding met ze
Met honden heb ik helemaal niksquote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent een kattenmens of niet, je wordt het niet zomaar denk ik.
Ik ook niet, maar ze vinden mij altijd oke, komen altijd bij me, waarschijnlijk voelen ze aan dat ik dat eigenlijk niet wil.quote:
Zijn liedjes zijn goed, maar zijn stem is bagger.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:53 schreef chufi het volgende:
Bob Dylan krijgt Nobel prijs ... daar heb ik dan weer minder mee
Ik had een 25 Euro tegoed check in mn brievenbus van de super.. Die heb ik al gelijk verzilverdquote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo even naar de AH, bij de Jumbo staat geen geldautomaat.![]()
Trek voor het eerst sinds de zomer mijn leren jas weer aan, voelt te fris om zonder op de fiets te gaan.
Hij krijgt het ook voor zn teksten ...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn liedjes zijn goed, maar zijn stem is bagger.
It Ain't Me Babe, vind ik zijn lekkerste nummer....quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij krijgt het ook voor zn teksten ...
Ah.. dacht ik wel bij je ouders thuis, ik kon me jou ook al niet voorstellen met een katquote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja thuis bij mn ouders, daar hadden katten tenminste nog een buitenleven..
Passive Bowie fan.. die door mijn hele leve door mooie nummers heeft gemaakt
Prijsje gewonnen?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een 25 Euro tegoed check in mn brievenbus van de super.. Die heb ik al gelijk verzilverdAnders vergeet ik het weer...
Ja dus.. Tijdje terug hadden ze een hele foute kras&win actie, waar ik 6 x hetzelfde won, nml 4 weken kranten-abo, maar wel bezorgkosten moest betalen.. Dus nooit op ingegaan. Zelfs in de winkel hoorde ik mensen klagen over die prijzenactie, misschien is dit een soort compensatie..quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dus.. Tijdje terug hadden ze een hele foute kras&win actie, waar ik 6 x hetzelfde won, nml 4 weken kranten-abo, maar wel bezorgkosten moest betalen.. Dus nooit op ingegaan. Zelfs in de winkel hoorde ik mensen klagen over die prijzenactie, misschien is dit een soort compensatie..
Toch mooi meegenomenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:09 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
lekker instinkertjes zijn dat altijd....
maar leuk van die 25 piek
Die vent is een geboren mazzelaar.quote:
dat weet ik verder niet, maar 25 piek is altijd leukquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die vent is een geboren mazzelaar.
ah... have fun!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:13 schreef chufi het volgende:
![]()
Ga ff de laatste afl. kijken van Easy (TV Series 2016– ) - IMDb
het hondenprobleem hier is opgelost en stiekem vindt Symph dat ook niet zo ergquote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze vinden mij altijd oke, komen altijd bij me, waarschijnlijk voelen ze aan dat ik dat eigenlijk niet wil.![]()
Ben niet bang voor die beesten overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |