Van de Lucky tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 18:25 schreef FANN het volgende:
effe ergens anders vandaan gepikt
knap gedaan wel
Ja ik ken het ...quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... te veel film gekeken en te weinig TV denk ik
Gezelligquote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:36 schreef chufi het volgende:
OK ik zit dit te kijken Divorce (TV Series 2016– ) - IMDb
Nah weet ik nog niet echt..Is nog maar 1e afl. Wel af en toe herkenbare dingenquote:
dikke buik?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah weet ik nog niet echt..Is nog maar 1e afl. Wel af en toe herkenbare dingen
Wat een dikke buik die van One of Us
Ah ik zie het al.. Ik zat toevallig in een lijst met nieuwe series te kijken en zag deze staan dus ik dacht dat dat hem was .. This Is Us (TV Series 2016– ) - IMDbquote:
ahhhhhh nee dat is hem dus niet....quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ik zie het al.. Ik zat toevallig in een lijst met nieuwe series te kijken en zag deze staan dus ik dacht dat dat hem was .. This Is Us (TV Series 2016– ) - IMDb
Wat is het?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:04 schreef chufi het volgende:
Wel grappig .. Ik heb een pakketje ontvangen dat pas vrijdag verzonden zou worden en volgens de site is het ook nog niet verzonden.. Zou ik het dubbel krijgen ?
Altijd handig, heb je wat extra voorraad.quote:
Dat zou idd niet erg zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd handig, heb je wat extra voorraad.
is dat een koren molenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:04 schreef chufi het volgende:
Ik woon tussen 2 molens in, beide op nog geen km. hier vandaan
ah de Purmer de Wormer en de Beemster van ingenieur Leeghwater.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
de ene is een poldermolen
de ander is ook
Goudvisquote:
mooi...quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:15 schreef Treehut362 het volgende:
In Dordrecht is precies 1 molen overgebleven
[ afbeelding ]
Vincent van Gogh
Molens te Dordrecht (Weeskinderendijk), August - September 1881
Windmills at Dordrecht (Weeskinderendijk)
Pencil, black and green chalk, pen and brush in ink, opaque watercolour, on laid paper
Geen idee ik was nog laterquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
te laat?
was het een edit?
had ik niet gezien, dus ja dan was ik te laat
ik krijg altijd de kriebels van dezequote:
Moet je iets vrolijks gaan kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:31 schreef FANN het volgende:
ik heb best een kutbui trouwens, dus misschien ligt het daaraan
Ik ben niks aan het kijken, ik had mijn zus gebeld hoe het met haar dochter is, mijn nichtjequote:
Weeskinderendijk daar heb ik nog wel eens iets voor mijn vader gehaald van de paradontistquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi...
ik wilde net zeggen, toen het leven nog simpel was, maar toen zag ik ''Weeskinderendijk'' staan en
toen dacht ik, oh nee, toen was het ook al kut
de paradontist van je vader woonde op de Weeskinderdijk?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:33 schreef Treehut362 het volgende:
Weeskinderendijk daar heb ik nog wel eens iets voor mijn vader gehaald van de paradontist
OK dan begrijp ik je pesthumeur..quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben niks aan het kijken, ik had mijn zus gebeld hoe het met haar dochter is, mijn nichtje
dus, nou héél slecht dus.
Wat heeft ze?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben niks aan het kijken, ik had mijn zus gebeld hoe het met haar dochter is, mijn nichtje
dus, nou héél slecht dus.
wees gegroetquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
de paradontist van je vader woonde op de Weeskinderdijk?
ik moest aan mijn Oma denken die zat in een weeshuis, maar ja ik heb ook een kutbui
Ze is ooit door een teek gebeten en vanaf toen ging het slechter, vanaf haar 14e jaar zit zequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |