zit je me in de maling te nemen?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:56 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee....niet echt. misschien helpt het als ik mijn hoofd een paar keer tegen de muur aanstoot.
nee nee nee...natuurlijk niet beste FANN.quote:
oké, nou maar met je hoofd tegen de muur bonken is niet zo'n goed idee....quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:59 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee nee nee...natuurlijk niet beste FANN.waarom zou ik dat doen? ik ben een beste brave vent...ik neem niemand in de maling hoor.
Ja, ik ben er vorige dinsdag geweest. En iedere dag bellen met mama.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
en? hoe vindt ie het? kan ie en beetje wennen?
weet hij wel waar hij is?
1932 1937quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
En zo kan zij nog lekker dr gang gaan... Hoe oud zijn ze je ouders Hut?
Da's lief...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er vorige dinsdag geweest. En iedere dag bellen met mama.
met bloempjesquote:
voor dr haar was het tochquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb haar een Afrikaanse gegeven.
Vandaag niet misschien morgen.. Moet op tijd opquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:06 schreef FANN het volgende:
Zullen we maar gaan zuipen met zijn allen?
Neh, was grapje ik ga ook niet zuipen, ik heb niet eens iets in huis trouwens.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag niet misschien morgen.. Moet op tijd op
Alweer?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag niet misschien morgen.. Moet op tijd op
Nee hoor das pas weer volgende week en dan moek ik juist langer opblijven, maar dat kan ik wel redelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, was grapje ik ga ook niet zuipen, ik heb niet eens iets in huis trouwens.
Moet je morgen weer vroeg op om Max te kijken?
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:06 schreef FANN het volgende:
Zullen we maar gaan zuipen met zijn allen?
geen zin in muziek Hut, andere keerquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Philip Glass - Mishima (full soundtrack)
mooie muziek
zzzzzzzzzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |