Wat heb je gerookt?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Philip Glass - Mishima (full soundtrack)
mooie muziek
zzzzzzzzzz
Niet vergeten uit te zetten anders draait ie de hele nacht door meneer Glassquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Philip Glass - Mishima (full soundtrack)
mooie muziek
zzzzzzzzzz
Neem wat Paracetamoxyfrusebendroneomycin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap....."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
kussentje ervoor zetten?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Oostenwind pal in het ventilatierooster naast me, dat ding gaat maar even tijdelijk dicht, ik waai zowat van de bank
oh.. zo'n ding bovenaan je raam? ah.. ja da's iets anders en ik dacht dat je bedoelde datquote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Kussentjes genoeg, maar er zit gelukkig gewoon een schuif op het ventilatierooster, zo'n kussentje hangt wat lastig op bovenaan een schuifpui
Symph vergelijken met de postbodequote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.. zo'n ding bovenaan je raam? ah.. ja da's iets anders en ik dacht dat je bedoelde dat
hij kapot was en niet dicht kon
hysterische mensen nu op BBCquote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou het ligt hier nog vers in het geheugen
Onze eerste kat is ooit naar hem vernoemdquote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
hysterische mensen nu op BBC![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)ol-88-overleden.html
wel een gave naam voor een katquote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Onze eerste kat is ooit naar hem vernoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |