Dus dan aai ik hem en loop op een gegeven moment weg, maar dan probeert hij me echt altijd tegen te houden door 2 pootjes om mijn been heen te slaanquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die twee van mij met de voorpoten tegen de voordeur, en het is niet eens etenstijd, ze krijgen maar 1 keer p dag.
Nu bevestig je mijn puntquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze bepalen dat zelf, dat is een feit.
Ik ben ook blij dat ze mij wel wilden als baas.
Beesten hier lopen de hele dag voor mijn voeten, dat went, in het donker wel soms lastig.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
De katten van mijn schoonmoeder zitten altijd achter de voordeur te wachten, ze moet echt opletten dat ze niet over die beesten struikelt
Ga danquote:
Tom krijgt altijd 's ochtends te eten.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:50 schreef FANN het volgende:
[..]
dat deden die van ons ook, maar ze wisten ook precies hoe laat we thuis kwamen,
dat was etenstijd Dees![]()
dit is gewoon in het algemeen heh, verschil tussen honden en katten
Herkenbaar ja, in het donker thuis komen en een zwarte kat die op een zwarte deurmat zit te wachtenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
De katten van mijn schoonmoeder zitten altijd achter de voordeur te wachten, ze moet echt opletten dat ze niet over die beesten struikelt
Dat zei ik al, en de poezen accepteerden mij als baas, maar in de eerste instantie koos ik hen, wie kiest wie en wie is gehecht aan wie?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom krijgt altijd 's ochtends te eten.
Maar misschien zijn de katten van Mo en mij wel een uitzondering
Nog net geen haarballen. Wel on topicquote:
Ik zette 's morgen altijd brokjes en water neer en 1 klein bakje whiskas of zooi , ik dacht ik je weet nooit of je láter komt door het één of anderquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom krijgt altijd 's ochtends te eten.
Maar misschien zijn de katten van Mo en mij wel een uitzondering
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog net geen haarballen. Wel on topic
écht ik denk als je een broodje van deze bal krijgt dat je het lekker vindtquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met extra pindasaus om ze weg te krijgen.
Falafel met knoflooksaus vind ik lekker.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
écht ik denk als je een broodje van deze bal krijgt dat je het lekker vindt
Daar hou ik dan weer niet zo van eigenlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Falafel met knoflooksaus vind ik lekker.![]()
Met veel kruiden en saus krijg je alles eetbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
écht ik denk als je een broodje van deze bal krijgt dat je het lekker vindt
Falafelquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Falafel met knoflooksaus vind ik lekker.![]()
Of je nou Vega gehakt of gewoon gehakt gebruikt de kruiden en zooi maken de gehaktbal...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met veel kruiden en saus krijg je alles eetbaar.
Ik had thuis ook nooit knoflook gegeten, wij waren echte boerenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:00 schreef chufi het volgende:
Omdat wij vroeger nooit knoflook kregen eet ik het nu altijd extra veel... Compensatiegedrag
En zonder kruidenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Of je nou Vega gehakt of gewoon gehakt gebruikt de kruiden en zooi maken de gehaktbal...
Je eet ook geen ''normaal'' gehakt rauw toch?
Er zit wel verschil tussen vlees en geen vlees hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Of je nou Vega gehakt of gewoon gehakt gebruikt de kruiden en zooi maken de gehaktbal...
Je eet ook geen ''normaal'' gehakt rauw toch?
Ik ken al dat spul, mijn ex was vega, heb alles geproefd, is niet allemaal vies, maar het is nu eenmaal geen vlees.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zonder kruiden![]()
Ik heb zelf nog nooit vegagehakt op, dus kan er niet over oordelen, ik vraag me af degenen die er iets aan te merken hebben het weleens gegeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |