Dat eerste ben ik met je eens, maar met het tweede niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat een kat héél veel moeite heeft met een andere omgeving. Duurt even dat lukt ook wel maar wie het baasje is zou ze toch echt een worst wezen.
Nou als jij goed voor ze bent voelen ze dat wel op de één of andere manier natuurlijk,quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik geloof niet dat het zo zwart-wit is dat katten meer aan hunchuis dan aan hun baasje wennen.
Mijn poezen verhuisden gewoon mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik met je eens, maar met het tweede niet.
Dat inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je het beest geen aandacht geeft vind ik het niet gek dat ie niet aan je hecht.
Daar zit namelijk de crux.
Katten maakt het geen ruk uit wie ze eten geeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik met je eens, maar met het tweede niet.
Kom op, die van mij kennen me door en door, en ik hen.quote:
Toen ik een weekje op vakantie was is mijn nichtje hier in huis geweest, zij is een echte kattenliefhebster, maar toch kwam Tom niet bij haar op schoot om te kroelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou als jij goed voor ze bent voelen ze dat wel op de één of andere manier natuurlijk,
maar krijgen ze goed te eten genoeg aandacht en een schone bak van een ander is het ook goed
Beter anders had je nu een probleem hierquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn poezen verhuisden gewoon mee.
Ben nooit verhuisd zonder dat er een poes meeging.
Bounty heeft nooit bij me op schoot gezeten, wel bij mijn vriendquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik een weekje op vakantie was is mijn nichtje hier in huis geweest, zij is een echte kattenliefhebster, maar toch kwam Tom niet bij haar op schoot om te kroelen.
Ik ben natuurlijk in december verhuisd en zag daar wat Tom betreft best wel tegenop, omdat katten vaak best moeite hebben met een nieuwe omgeving, ook omdat hij hier niet meer naar buiten kon, behalve op het balkon. Maar hij heeft me echt verrast, hij was hier meteen thuis en is een nog gezelligere kat dan ervoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn poezen verhuisden gewoon mee.
Ben nooit verhuisd zonder dat er een poes meeging.
Die van mij houden niet van vreemden, en bekenden herkennen ze ook hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik een weekje op vakantie was is mijn nichtje hier in huis geweest, zij is een echte kattenliefhebster, maar toch kwam Tom niet bij haar op schoot om te kroelen.
Ja dat hangt ook wl en beetje van de kat af of ze heel snel met iedereen ''vriendjes'' zijn,quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn even uit hun huisje, maar gelukkig hebben ze de baas nog.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk in december verhuisd en zag daar wat Tom betreft best wel tegenop, omdat katten vaak best moeite hebben met een nieuwe omgeving, ook omdat hij hier niet meer naar buiten kon, behalve op het balkon. Maar hij heeft me echt verrast, hij was hier meteen thuis en is een nog gezelligere kat dan ervoor.
ETENquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zijn even uit hun huisje, maar gelukkig hebben ze de baas nog.
Mijn kat staat achter de voordeur als hij me aan hoort komen, begint hard te mauwen en kopjes te geven als ik binnen, dat doet hij alleen bij mij en bij mijn man, al is dat in iets mindere mate.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Katten maakt het geen ruk uit wie ze eten geeft.![]()
Een hond is blij als het zijn baasje ziet
Wat ben je grappigquote:
Die twee van mij met de voorpoten tegen de voordeur, en het is niet eens etenstijd, ze krijgen maar 1 keer p dag.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kat staat achter de voordeur als hij me aan hoort komen, begint hard te mauwen en kopjes te geven als ik binnen, dat doet hij alleen bij mij en bij mijn man, al is dat in iets mindere mate.
dat deden die van ons ook, maar ze wisten ook precies hoe laat we thuis kwamen,quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kat staat achter de voordeur als hij me aan hoort komen, begint hard te mauwen en kopjes te geven als ik binnen, dat doet hij alleen bij mij en bij mijn man, al is dat in iets mindere mate.
Het mooie is dat mijn dochter hier kwam toen ik op vakantie was en hij bij haar wel op schoot klom.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat hangt ook wl en beetje van de kat af of ze heel snel met iedereen ''vriendjes'' zijn,
maar als je langer was weggebleven was dat wel gebeurt Dees maar goed er zit gewoon
een groot verschil in honden en katten, is nou eenmaal zo..
Misschien was Tom toen iets meer aan haar gewendquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mooie is dat mijn dochter hier kwam toen ik op vakantie was en hij bij haar wel op schoot klom.
We gaan het zien, ik ga volgende week 2 weken op vakantie en dan komt mijn nichtje weer, kijken of hij in die tijd wel met haar wilt kroelen
Ze bepalen dat zelf, dat is een feit.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mooie is dat mijn dochter hier kwam toen ik op vakantie was en hij bij haar wel op schoot klom.
We gaan het zien, ik ga volgende week 2 weken op vakantie en dan komt mijn nichtje weer, kijken of hij in die tijd wel met haar wilt kroelen
etenstijdquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
De katten van mijn schoonmoeder zitten altijd achter de voordeur te wachten, ze moet echt opletten dat ze niet over die beesten struikelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |