hebben jullie een hond? of hádden?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het hondenprobleem hier is opgelost en stiekem vindt Symph dat ook niet zo erg
Dus nu is de hond weg?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph had een hond, ik ben helemaal niet van de huisdieren.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, maar dat kwam niet door mij. Hond woont nu elders en ik heb uiteraard niet geprotesteerd
we hebben meteen die gele stoel aangeschaft om het te vierenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:25 schreef FANN het volgende:
[..]niet geprotesteerd, stiekem een feestje gevierd
Hopelijk heeft de hond een goed ''thuis'' gevonden dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we hebben meteen die gele stoel aangeschaft om het te vierenOp die plek stond eerder de hondenmand. Bench staat in de schuur, gaat binnenkort op Marktplaats, weg ermee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij mist het beestje soms wel een beetje, het was ook een lief beestje. Maar het 3 keer per dag uitlaten,extreem verharen (minimaal 1 keer per dag stofzuigen), op de bank gaan liggen, nachtelijk gejoel en gejank, logeeradres zoeken als je langer dan een dag weg bent en de vieze hondenlucht, nee dat mist hij allemaal niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Hopelijk heeft de hond een goed ''thuis'' gevonden dan.
Vond Symph dat niet moeilijk dan om zijn hond weg te doen?
tja het zijn net kinderenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij mist het beestje soms wel een beetje, het was ook een lief beestje. Maar het 3 keer per dag uitlaten,extreem verharen (minimaal 1 keer per dag stofzuigen), op de bank gaan liggen, nachtelijk gejoel en gejank, logeeradres zoeken als je langer dan een dag weg bent en de vieze hondenlucht, nee dat mist hij allemaal niet.
Je hebt het heel erg overtuigend gebrachtquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij mist het beestje soms wel een beetje, het was ook een lief beestje. Maar het 3 keer per dag uitlaten,extreem verharen (minimaal 1 keer per dag stofzuigen), op de bank gaan liggen, nachtelijk gejoel en gejank, logeeradres zoeken als je langer dan een dag weg bent en de vieze hondenlucht, nee dat mist hij allemaal niet.
Ik hoor het haar bijna zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt het heel erg overtuigend gebracht
ohquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat lijstje kwam van hem, hij ziet er de voordelen wel van in.
Ben blij voor je, ik zou er ook nerveus van zijn geworden.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het hondenprobleem hier is opgelost en stiekem vindt Symph dat ook niet zo erg
Dacht de je 2 uur terug al zou gaan...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Glas weer in de glasbak, cash in mijn portemonnee, en een saucijzenbroodje voor dadelijk als snackje.
Zou jij je katten wegdoen als je iemand zou tegenkomen waar je mee zou willen samenwonen?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben blij voor je, ik zou er ook nerveus van zijn geworden.
het geeft veel rust jaquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben blij voor je, ik zou er ook nerveus van zijn geworden.
Neuh, ik was tussen 15.15 en 15.40 u.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht de je 2 uur terug al zou gaan...
Nope, maar mijn poezen zijn ook niet 'lastig'.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou jij je katten wegdoen als je iemand zou tegenkomen waar je mee zou willen samenwonen?
Dat probleem zal wel vaker voorkomen denk ik eigenlijk.
dat zeg jijquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, maar mijn poezen zijn ook niet 'lastig'.![]()
Klopt, het is lastig, is ook afhankelijk van de situatie, en van de mensen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:05 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zeg jij![]()
en als ze allergisch zou zijn?
nah... het lijkt me gewoon en héle moeilijke beslissing vooor iemand, that's all...
Nou katten is ook een heel gedoe hoor, kattenbak, verharen en je kan ook niet zomaar weg zonder oppasquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Honden zijn over het algemeen veel drukker dan katten.
Nou ja, dan is iedereen beter af zo, eind goed al goedquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, maar de hond is niet vanwege mij weg. Toevallig kwam het zo uit dat de hond elders ging wonen. Het was van mijn kant gewoon leren leven met dat beest, hij was er nu eenmaal al. Maar ik ben wel blij dat het nu zo gelopen is.
Hij was toch ook al op lftd, dus het had sws niet eeuwig geduurd.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, maar de hond is niet vanwege mij weg. Toevallig kwam het zo uit dat de hond elders ging wonen. Het was van mijn kant gewoon leren leven met dat beest, hij was er nu eenmaal al. Maar ik ben wel blij dat het nu zo gelopen is.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:07 schreef Doedezemaar het volgende:
een oudere hond heeft dezelfde voordelen als een oudere heer...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij was toch ook al op lftd, dus het had sws niet eeuwig geduurd.
Nog even en het is Doedezemaarnietquote:
eh......ik weet niet wat dat er mee te maken heeft maar eh.. ik vind het best een hele beslissingquote:
Nooit..... En ja een goed huis vinden ok dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:29 schreef FANN het volgende:
[..]
eh......ik weet niet wat dat er mee te maken heeft maar eh.. ik vind het best een hele beslissing
en hélemaal als het al een oudere hond is, maar goed, zijn mijn zaken niet.
Nou ik ben het met je eensquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit..... En ja een goed huis vinden ok dan.Honden hechten aan het baasje, katten aan het huis. Afijn. Zijn kleertjes liggen iig zonder haren klaar de volgende dag
Nee ze waren de baasquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Katten hechten aan hun baas.
Tenminste, als je er ook een bent.
Nee Mo, katten hechten meer aan het huisquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Katten hechten aan hun baas.
Tenminste, als je er ook een bent.
Kattenliefhebbers denken graag dat het niet zo isquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Mo, katten hechten meer aan het huis
Ja daarom zei ik dat ook dat ik dat soms ook wel graag wilde denkenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kattenliefhebbers denken graag dat het niet zo is
Omdat een kat héél veel moeite heeft met een andere omgeving. Duurt even dat lukt ook wel maar wie het baasje is zou ze toch echt een worst wezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kattenliefhebbers denken graag dat het niet zo is
Maar ik geloof niet dat het zo zwart-wit is dat katten meer aan hunchuis dan aan hun baasje wennen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik dat ook dat ik dat soms ook wel graag wilde denkenmaar ja, het zijn katten
Als je het beest geen aandacht geeft vind ik het niet gek dat ie niet aan je hecht.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik geloof niet dat het zo zwart-wit is dat katten meer aan hunchuis dan aan hun baasje wennen.
Dat eerste ben ik met je eens, maar met het tweede niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat een kat héél veel moeite heeft met een andere omgeving. Duurt even dat lukt ook wel maar wie het baasje is zou ze toch echt een worst wezen.
Nou als jij goed voor ze bent voelen ze dat wel op de één of andere manier natuurlijk,quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik geloof niet dat het zo zwart-wit is dat katten meer aan hunchuis dan aan hun baasje wennen.
Mijn poezen verhuisden gewoon mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik met je eens, maar met het tweede niet.
Dat inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je het beest geen aandacht geeft vind ik het niet gek dat ie niet aan je hecht.
Daar zit namelijk de crux.
Katten maakt het geen ruk uit wie ze eten geeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik met je eens, maar met het tweede niet.
Kom op, die van mij kennen me door en door, en ik hen.quote:
Toen ik een weekje op vakantie was is mijn nichtje hier in huis geweest, zij is een echte kattenliefhebster, maar toch kwam Tom niet bij haar op schoot om te kroelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou als jij goed voor ze bent voelen ze dat wel op de één of andere manier natuurlijk,
maar krijgen ze goed te eten genoeg aandacht en een schone bak van een ander is het ook goed
Beter anders had je nu een probleem hierquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn poezen verhuisden gewoon mee.
Ben nooit verhuisd zonder dat er een poes meeging.
Bounty heeft nooit bij me op schoot gezeten, wel bij mijn vriendquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik een weekje op vakantie was is mijn nichtje hier in huis geweest, zij is een echte kattenliefhebster, maar toch kwam Tom niet bij haar op schoot om te kroelen.
Ik ben natuurlijk in december verhuisd en zag daar wat Tom betreft best wel tegenop, omdat katten vaak best moeite hebben met een nieuwe omgeving, ook omdat hij hier niet meer naar buiten kon, behalve op het balkon. Maar hij heeft me echt verrast, hij was hier meteen thuis en is een nog gezelligere kat dan ervoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn poezen verhuisden gewoon mee.
Ben nooit verhuisd zonder dat er een poes meeging.
Die van mij houden niet van vreemden, en bekenden herkennen ze ook hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik een weekje op vakantie was is mijn nichtje hier in huis geweest, zij is een echte kattenliefhebster, maar toch kwam Tom niet bij haar op schoot om te kroelen.
Ja dat hangt ook wl en beetje van de kat af of ze heel snel met iedereen ''vriendjes'' zijn,quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn even uit hun huisje, maar gelukkig hebben ze de baas nog.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk in december verhuisd en zag daar wat Tom betreft best wel tegenop, omdat katten vaak best moeite hebben met een nieuwe omgeving, ook omdat hij hier niet meer naar buiten kon, behalve op het balkon. Maar hij heeft me echt verrast, hij was hier meteen thuis en is een nog gezelligere kat dan ervoor.
ETENquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zijn even uit hun huisje, maar gelukkig hebben ze de baas nog.
Mijn kat staat achter de voordeur als hij me aan hoort komen, begint hard te mauwen en kopjes te geven als ik binnen, dat doet hij alleen bij mij en bij mijn man, al is dat in iets mindere mate.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Katten maakt het geen ruk uit wie ze eten geeft.![]()
Een hond is blij als het zijn baasje ziet
Wat ben je grappigquote:
Die twee van mij met de voorpoten tegen de voordeur, en het is niet eens etenstijd, ze krijgen maar 1 keer p dag.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kat staat achter de voordeur als hij me aan hoort komen, begint hard te mauwen en kopjes te geven als ik binnen, dat doet hij alleen bij mij en bij mijn man, al is dat in iets mindere mate.
dat deden die van ons ook, maar ze wisten ook precies hoe laat we thuis kwamen,quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kat staat achter de voordeur als hij me aan hoort komen, begint hard te mauwen en kopjes te geven als ik binnen, dat doet hij alleen bij mij en bij mijn man, al is dat in iets mindere mate.
Het mooie is dat mijn dochter hier kwam toen ik op vakantie was en hij bij haar wel op schoot klom.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat hangt ook wl en beetje van de kat af of ze heel snel met iedereen ''vriendjes'' zijn,
maar als je langer was weggebleven was dat wel gebeurt Dees maar goed er zit gewoon
een groot verschil in honden en katten, is nou eenmaal zo..
Misschien was Tom toen iets meer aan haar gewendquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mooie is dat mijn dochter hier kwam toen ik op vakantie was en hij bij haar wel op schoot klom.
We gaan het zien, ik ga volgende week 2 weken op vakantie en dan komt mijn nichtje weer, kijken of hij in die tijd wel met haar wilt kroelen
Ze bepalen dat zelf, dat is een feit.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mooie is dat mijn dochter hier kwam toen ik op vakantie was en hij bij haar wel op schoot klom.
We gaan het zien, ik ga volgende week 2 weken op vakantie en dan komt mijn nichtje weer, kijken of hij in die tijd wel met haar wilt kroelen
etenstijdquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
De katten van mijn schoonmoeder zitten altijd achter de voordeur te wachten, ze moet echt opletten dat ze niet over die beesten struikelt
Dus dan aai ik hem en loop op een gegeven moment weg, maar dan probeert hij me echt altijd tegen te houden door 2 pootjes om mijn been heen te slaanquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die twee van mij met de voorpoten tegen de voordeur, en het is niet eens etenstijd, ze krijgen maar 1 keer p dag.
Nu bevestig je mijn puntquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze bepalen dat zelf, dat is een feit.
Ik ben ook blij dat ze mij wel wilden als baas.
Beesten hier lopen de hele dag voor mijn voeten, dat went, in het donker wel soms lastig.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
De katten van mijn schoonmoeder zitten altijd achter de voordeur te wachten, ze moet echt opletten dat ze niet over die beesten struikelt
Ga danquote:
Tom krijgt altijd 's ochtends te eten.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:50 schreef FANN het volgende:
[..]
dat deden die van ons ook, maar ze wisten ook precies hoe laat we thuis kwamen,
dat was etenstijd Dees![]()
dit is gewoon in het algemeen heh, verschil tussen honden en katten
Herkenbaar ja, in het donker thuis komen en een zwarte kat die op een zwarte deurmat zit te wachtenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat zei ik al, en de poezen accepteerden mij als baas, maar in de eerste instantie koos ik hen, wie kiest wie en wie is gehecht aan wie?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom krijgt altijd 's ochtends te eten.
Maar misschien zijn de katten van Mo en mij wel een uitzondering
Nog net geen haarballen. Wel on topicquote:
Ik zette 's morgen altijd brokjes en water neer en 1 klein bakje whiskas of zooi , ik dacht ik je weet nooit of je láter komt door het één of anderquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom krijgt altijd 's ochtends te eten.
Maar misschien zijn de katten van Mo en mij wel een uitzondering
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog net geen haarballen. Wel on topic
écht ik denk als je een broodje van deze bal krijgt dat je het lekker vindtquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met extra pindasaus om ze weg te krijgen.
Falafel met knoflooksaus vind ik lekker.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
écht ik denk als je een broodje van deze bal krijgt dat je het lekker vindt
Daar hou ik dan weer niet zo van eigenlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Falafel met knoflooksaus vind ik lekker.![]()
Met veel kruiden en saus krijg je alles eetbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
écht ik denk als je een broodje van deze bal krijgt dat je het lekker vindt
Falafelquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Falafel met knoflooksaus vind ik lekker.![]()
Of je nou Vega gehakt of gewoon gehakt gebruikt de kruiden en zooi maken de gehaktbal...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met veel kruiden en saus krijg je alles eetbaar.
Ik had thuis ook nooit knoflook gegeten, wij waren echte boerenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:00 schreef chufi het volgende:
Omdat wij vroeger nooit knoflook kregen eet ik het nu altijd extra veel... Compensatiegedrag
En zonder kruidenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Of je nou Vega gehakt of gewoon gehakt gebruikt de kruiden en zooi maken de gehaktbal...
Je eet ook geen ''normaal'' gehakt rauw toch?
Er zit wel verschil tussen vlees en geen vlees hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Of je nou Vega gehakt of gewoon gehakt gebruikt de kruiden en zooi maken de gehaktbal...
Je eet ook geen ''normaal'' gehakt rauw toch?
Ik ken al dat spul, mijn ex was vega, heb alles geproefd, is niet allemaal vies, maar het is nu eenmaal geen vlees.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zonder kruiden![]()
Ik heb zelf nog nooit vegagehakt op, dus kan er niet over oordelen, ik vraag me af degenen die er iets aan te merken hebben het weleens gegeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |