dat zeg jijquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, maar mijn poezen zijn ook niet 'lastig'.![]()
Klopt, het is lastig, is ook afhankelijk van de situatie, en van de mensen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:05 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zeg jij![]()
en als ze allergisch zou zijn?
nah... het lijkt me gewoon en héle moeilijke beslissing vooor iemand, that's all...
Nou katten is ook een heel gedoe hoor, kattenbak, verharen en je kan ook niet zomaar weg zonder oppasquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Honden zijn over het algemeen veel drukker dan katten.
Nou ja, dan is iedereen beter af zo, eind goed al goedquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, maar de hond is niet vanwege mij weg. Toevallig kwam het zo uit dat de hond elders ging wonen. Het was van mijn kant gewoon leren leven met dat beest, hij was er nu eenmaal al. Maar ik ben wel blij dat het nu zo gelopen is.
Hij was toch ook al op lftd, dus het had sws niet eeuwig geduurd.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, maar de hond is niet vanwege mij weg. Toevallig kwam het zo uit dat de hond elders ging wonen. Het was van mijn kant gewoon leren leven met dat beest, hij was er nu eenmaal al. Maar ik ben wel blij dat het nu zo gelopen is.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:07 schreef Doedezemaar het volgende:
een oudere hond heeft dezelfde voordelen als een oudere heer...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij was toch ook al op lftd, dus het had sws niet eeuwig geduurd.
Nog even en het is Doedezemaarnietquote:
eh......ik weet niet wat dat er mee te maken heeft maar eh.. ik vind het best een hele beslissingquote:
Nooit..... En ja een goed huis vinden ok dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:29 schreef FANN het volgende:
[..]
eh......ik weet niet wat dat er mee te maken heeft maar eh.. ik vind het best een hele beslissing
en hélemaal als het al een oudere hond is, maar goed, zijn mijn zaken niet.
Nou ik ben het met je eensquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit..... En ja een goed huis vinden ok dan.Honden hechten aan het baasje, katten aan het huis. Afijn. Zijn kleertjes liggen iig zonder haren klaar de volgende dag
Nee ze waren de baasquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Katten hechten aan hun baas.
Tenminste, als je er ook een bent.
Nee Mo, katten hechten meer aan het huisquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Katten hechten aan hun baas.
Tenminste, als je er ook een bent.
Kattenliefhebbers denken graag dat het niet zo isquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Mo, katten hechten meer aan het huis
Ja daarom zei ik dat ook dat ik dat soms ook wel graag wilde denkenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kattenliefhebbers denken graag dat het niet zo is
Omdat een kat héél veel moeite heeft met een andere omgeving. Duurt even dat lukt ook wel maar wie het baasje is zou ze toch echt een worst wezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kattenliefhebbers denken graag dat het niet zo is
Maar ik geloof niet dat het zo zwart-wit is dat katten meer aan hunchuis dan aan hun baasje wennen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik dat ook dat ik dat soms ook wel graag wilde denkenmaar ja, het zijn katten
Als je het beest geen aandacht geeft vind ik het niet gek dat ie niet aan je hecht.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik geloof niet dat het zo zwart-wit is dat katten meer aan hunchuis dan aan hun baasje wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |