Huh?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ?
DIt ?
http://www.nu.nl/algemeen(...)mc-in-amsterdam.html
Best lullig als je niks te maken hebt met die zooiquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 01:34 schreef chufi het volgende:
3e moord in 3 dagen al... De donkere dagen ztaan weer voor de deur
Gebeurt hier wel vakerquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Best lullig als je niks te maken hebt met die zooi
Wat is hier?quote:
Ze zijn blijkbaar te dom om de juiste te pakken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 01:39 schreef chufi het volgende:
Amsterdam, maar hier ook aan de overkant
Ja helaass.. Kom zelfs minder op mn balkonquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn blijkbaar te dom om de juiste te pakken.
Nou dat is wel overdrevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaass.. Kom zelfs minder op mn balkon
Oh haha grappigquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was ook een slechte grap.. Heb er wel kogelvrij-glas omheen laten zetten
Ik ook, planten zijn binnen en het wordt kouder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaass.. Kom zelfs minder op mn balkon
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]neh.... ik heb een zwarteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The pink panther
Het was niet meer dan een woordenwisseling.quote:De schietpartij van vannacht in Amsterdam was waarschijnlijk het gevolg van een ruzie eerder op de avond. De politie gaat niet uit van een liquidatie. De schutter is nog niet gepakt.
Leuk he die gids.. Heb je hem al uit?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:58 schreef sacha het volgende:
![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)kea-4683030-a1525448
Overdreven gedoe, je hoeft er niet te kopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk he die gids.. Heb je hem al uit?
Doe ik ook al jaren niet meer, maar de gids komt gewoon nog in de bus...quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Overdreven gedoe, je hoeft er niet te kopen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:58 schreef sacha het volgende:
![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)kea-4683030-a1525448
Ik koop er zeer selectief.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:50 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ikea heeft gewoon een héle slimme marketing en als je niet zo héél veel te besteden hebt
kan je met die spullen toch prima je huis inrichten.
Het is dan wel weer hip om je tegen Ikea juist af te zettenals je er niet wil kopen koop je er niet
klaar...
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Zaterdag nog een stoel, tvmeubel en wat gastendoekjes, slopen en badmatjes bij Ikea gekocht. En er lekker gelunched met een broodje gerookte zalm.
O jah, mijn dekbedovertrekken en dekbed zijn ook van Ikeaquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik koop er zeer selectief.
Laatste was dekbed en kussens.
Niet alles is zichtbaar IKEA, maar 4 meubelstukken wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:16 schreef FANN het volgende:
[..]
O jah, mijn dekbedovertrekken en dekbed zijn ook van Ikea
Want?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:17 schreef FANN het volgende:
Nadeel is dat je alles zelf in elkaar moet schroeven
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Bijna alle meubels hier in huis zijn Ikea, op het Aupingbed en de Kartell nachtkastjes na volgens mij
Neh... her en der zit er iets tussen, pannenrek bijvoorbeeld en plankjes in mijn boretti keukenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Bijna alle meubels hier in huis zijn Ikea, op het Aupingbed en de Kartell nachtkastjes na volgens mij
gaaf. Had mijn neef ooit ook staan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb 3 van deze, 2 lichtgeel, 1 lichtblauw, niet van Ikea, maar staan wel aan een Ikea tafel.
Ik hou van ratjetoe, zelf combi's maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gaaf. Had mijn neef ooit ook staan.
Zien er wél aardig uit, maar zitten best krakkemikkig inelkaar hoor, vergeleken bij Boretti danquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, nieuwe keuken over een paar jaar wordt waarschijnlijk ook Ikea.
Onzin, zelf plaatsen en alles komt goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Zien er wél aardig uit, maar zitten best krakkemikkig inelkaar hoor, vergeleken bij Boretti dan
Nee dat is het niet, we hadden voor de gein eens gekeken naar de laden enzo....quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onzin, zelf plaatsen en alles komt goed.
Hoeveel heb je er gehad?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, we hadden voor de gein is gekeken naar de laden enzo....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |