abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 00:24:04 #1
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165887540
Tóch maar wel weer BradgeTV een nieuw leven ingeblazen.

Deze keer geen hele korte vlogs meer (Alles onder de minuut) En ik probeer het nu ook zo te editen dat het net even wat lekkerder wegkijkt.
Oh, en met dank aan Webhawk is het kekke intro uiteraard óók weer terug :D

Op dit kanaal komen óók weer dashcam filmpjes en muziek video's, dus alles op een vaste plek.

De Slagharen Special:
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 00:24:30 #2
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165887544
En weer een nieuw deel!
pi_165887561
Eujjj deeltje 5 _O_ En weet je wat nou het erge is, ik word nog populair buiten FOK! ook :') srs

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2016 00:27:22 ]
pi_165887591
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja ik kwam er uiteindelijk wel mee weg. Maar is verder niks geworden.
Beter dat je er wel mee weg kwam.
Maar goed, mij verbaast niks meer, ik werd zelfs afgerekend op het feit dat ik oude schoenen droeg, hadden geen gaten of dergelijk maar ze zagen er wel oud uit zeg maar :')
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 00:38:01 #5
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_165887628
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Goeie vlog Braad!

Dat van die sushi...ken je die sushibonen? Ik heb bij een date dus ooit die hele bonen weg staan knagen. Ja, inclusief omhulsel dus zeg maar :')

Die meid zo van wtf! :D Maar wist ik veel :')
Haha, goed om te horen dat ik niet de enige ben! :') _O-

M'n date kon er gelukkig wel om lachen :P
pi_165887648
Fivepo gemacht! *O*

In deel 5 nog wel met 5 vingers aan elke hand, een 5-serie rijdende en behandeld voor 5 SOA's!

Toeval bestaat niet.
I feel kinda Locrian today
pi_165887664
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:40 schreef starla het volgende:
Fivepo gemacht! *O*

In deel 5 nog wel met 5 vingers aan elke hand!

Toeval bestaat niet.
Je zou bijna denken is illuminati :') *pakt triangels*

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2016 00:42:38 ]
pi_165887671
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:38 schreef Vox_Populi het volgende:

[..]

Dat soort dingen zijn echt :')

Maar als jij het weg lacht of de date kan er om lachen is het goed meestal.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 00:43:39 #9
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165887675
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:38 schreef Vox_Populi het volgende:

[..]

Serieus! Haha dacht ook dat ik de enige was die dat ooit gedaan had :')
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 00:46:56 #10
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_165887686
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:43 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Dat soort dingen zijn echt :')

Maar als jij het weg lacht of de date kan er om lachen is het goed meestal.
Tja, ik voelde me wel wat opgelaten, wist ik veel :') Maar hey, ik blijk wél met stokjes te kunnen eten! ;)

Maar het is inmiddels wel een running gag geworden :P Het heeft me geen windeieren gelegd, haha.

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:43 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Serieus! Haha dacht ook dat ik de enige was die dat ooit gedaan had :')
Kan ik me voorstellen! :D Gedeelde smart en zo, haha.
pi_165887689
Don't judge me ;( Kan echt dat soort priegeldingetjes niet :')
Maar boeiend ook eigenlijk
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 00:49:59 #12
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_165887700
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Don't judge me ;( Kan echt dat soort priegeldingetjes niet :')
Maar boeiend ook eigenlijk
Ik heb bonen inclusief schil weg staan knagen, ik ben niet in de positie om te judgen :P
En inderdaad boeiend. Zolang je het leuk kunt brengen met een gevatte opmerking, kom je er wel mee weg, haha.
pi_165887706
Precies, denk dat mij dat wel een beetje genekt heeft, ik vond het echt super leuk tot dat ze opeens een van die mensen daar vroeg om wat "hulp bestek" Toen wist ik mijzelf echt geen houding meer te geven.
pi_165887715
Als je in een net restaurant maar gewoon met die stokkies in de sushi gaat zitten prikken, vind ik het niet zo'n hele rare reactie. Dat doe je toch niet? Dan vraag je toch zelf om bestek? Om dan maar gewoon te gaan zitten prikken is echt ontzettend onbeschoft.
Als zij wel tafelmanieren geleerd heeft, vind ik het echt geen vreemde reactie.
Niks interessants hier.
pi_165887731
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Precies, denk dat mij dat wel een beetje genekt heeft, ik vond het echt super leuk tot dat ze opeens een van die mensen daar vroeg om wat "hulp bestek" Toen wist ik mijzelf echt geen houding meer te geven.
Je had haar vraag af moeten maken met: en doe er ook een slabbertje bij. :P
pi_165887734
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:53 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Als je in een net restaurant maar gewoon met die stokkies in de sushi gaat zitten prikken, vind ik het niet zo'n hele rare reactie. Dat doe je toch niet? Dan vraag je toch zelf om bestek? Om dan maar gewoon te gaan zitten prikken is echt ontzettend onbeschoft.
Ik heb óók tafelmanieren geleerd, maar ik prik liever zo`n stok in de sushi, dan dat ik daar vraag om bestek.

Dan voel ik me al helemaaaaal een kneus :') Sushi eten met bestek? Ik had misschien wat luchtiger moeten reageren in plaats van toch wel duidelijk geërgerd te gaan kijken toen ze hierom vroeg

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2016 00:56:58 ]
pi_165887739
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:56 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik heb óók tafelmanieren geleerd, maar ik prik liever zo`n stok in de sushi, dan dat ik daar vraag om bestek.

Dan voel ik me al helemaaaaal een kneus :') Sushi eten met bestek?
Bestek is nog steeds een stuk netter als je stokkie er maar inprikken. Dan lijk je echt een kleuter. Met bestek is het misschien ook ongemakkelijk, maar dan kan je tenminste wel gewoon normaal netjes eten.
Daarbij is eten met stokjes ook echt simpel. Als je genoeg motoriek hebt om een potlood vast te houden, en iets te schrijven of tekenen, kan je ook met stokjes eten. Moet je het wel willen leren natuurlijk.
Niks interessants hier.
pi_165887847
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:57 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

Daarbij is eten met stokjes ook echt simpel. Als je genoeg motoriek hebt om een potlood vast te houden, en iets te schrijven of tekenen, kan je ook met stokjes eten. Moet je het wel willen leren natuurlijk.
Ik kan amper een potlood op de traditionele manier vasthouden, en ik heb vroeger van het GAK een laptop gekregen, die moest ik aanvragen omdat op school iedereen (Leraren/leraressen etc) Liepen te klagen dat ze mijn handschrift niet konden lezen. En dat is tegenwoordig niet anders kan ik je melden, kan mijn eigen handschrift amper ontcijferen.

Zelfs als ik iets overtrek word het nog compleet anders. Iets natekenen? Nee, iets schilderen? Nee, gaat allemaal niet.

Ja, ik speel gitaar, ja ik speel keyboard, dat gaat wel redelijk, maar ik speel (Mede door die motoriek) Echt totaal niet op het niveau waar iemand die zo lang als ik speelt al hóórt te zitten.
pi_165888112
Ach ja...wordt nu wel heel erg ontleed, het voorvalletje met de stokjes. Daar is de anatomische les van meester Tulp niets bij.

Dat je je hierna geen houding weet te geven, zegt of iets over je onzekerheid en dat je haar intenties verkeerd inschatte óf dat er echt gewoon geen klik was en zij zich daar serieus aan ergerde. Ik snap dat het een secundum quid is, maar gezien hoe de andere dates zijn verlopen, verbaast die eerste optie mij weinig; met alle respect Brad.

Wellicht bedoelde ze het heel lief en/of was dit de gelegenheid (misschien bood ze jou dit namelijk op een dienblaadje aan; een beetje de klungelige rol, maar was je zo bewust van jezelf dat je de situatie verkeerd inschatte) om hier juist een leuke wending aan te geven en zoals ik zei door een klein beetje klungeligheid een flirtmomentje te creëren of juist iets plagerigs terug te doen.

Flirten is niets anders dan een beetje plagerig doen op een lieve of sensuele manier.

Maar omdat wij allen er niet bij waren en een heel encyclopedie niet kan beschrijven hoe de (romantische) sfeer was, is het moeilijk om er nu iets over te zeggen.

Wat me wél opvalt uit deze anekdotische gegevens, is dat het op één of andere manier snel persoonlijk wordt of jij het althans vrij snel persoonlijk opvat. Vandaar die eerdere opmerking over je zelfbeeld. Ik kan het me lastig voorstellen dat alle dates mislopen op een Woody Allenesque karakterconflict.

Ik heb mijn huidige man ontmoet terwijl hij in het café per ongeluk bier over mij heen gooide nota bene ;)

Dus zijn het echt allemaal wel hele gekke wijven met sommigen zelfs persoonlijkheidsstoornissen zoals je ze omschrijft, of peil je hen verkeerd?

I know, hoop moeilijk gelul zo laat op 'de avond', maar een keer heel open met een beetje zelfkritiek de dates in je hoofd opnieuw afspelen kan soms tot inzichten leiden of een perspectief geven dat je initieel hebt gemist ;)

Veel succes in de toekomst iig ^O^
pi_165888194
Het is ook voornamelijk mijn probleem nu ik er op terug kijk, want alles (behalve dan die date met de gehaktbal quote en die tokkie in Groningen en die chick met Christelijke ouders) Zegt gewoon "Je bent enorm onzeker, je zelfbeeld is verschrikkelijk"

En dat is helaas waar, ik weet wel wat ik kan, maar ik heb echt geen idee waar ik sta qua uiterlijk vertoon, qua doen en laten etc etc en dat maakt het lastig.

Maar dit is wel heel erg zware praat om eerlijk te zijn :@ Dus heb het dan liever ergens anders over

Morgen maar eens kijken naar Money for Nothing.
pi_165888243
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:10 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ja serieus, maar goed ze woonde dan ook in een tokkie flatwijk in Groningen, wist ik veel :')
Beschrijf haar uiterlijk eens, want ik beeld mij haar nu in als een vadsig mormel met een kortharig stekeltjeskapsel of onverzorgd haar tot de schouders, allerlei piercings/tatoeages en slobberige kleding van de Zeeman.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 03:40:31 #22
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_165888245
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:53 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
of dat je het nou klemt of prikt lekker belangrijk
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_165888248
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 03:37 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Beschrijf haar uiterlijk eens, want ik beeld mij haar nu in als een vadsig mormel met een kortharig stekeltjeskapsel of onverzorgd haar tot de schouders, allerlei piercings/tatoeages en slobberige kleding van de Zeeman.
Ze had inderdaad écht van die goedkope Zeeman kleding, niks mis met kleding van de Zeeman als het niet echt overduidelijk Zeeman is zeg maar, maar dit waren echt van die typische Zeeman/Wibra motieven :')

Ze was wel een beetje stevig, rond de 1,55, dus ook nog eens klein.
Had inderdaad een paar piercings, oren, neus, en had een tattoo (geen idee meer waar)

Is ook alweer bijna een jaar geleden dat ik die catastrofale date had, laatste date met iemand was in Mei van dit jaar :')
pi_165888423
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 03:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ze had inderdaad écht van die goedkope Zeeman kleding, niks mis met kleding van de Zeeman als het niet echt overduidelijk Zeeman is zeg maar, maar dit waren echt van die typische Zeeman/Wibra motieven :')

Had inderdaad een paar piercings, oren, neus, en had een tattoo (geen idee meer waar)
Aan sommigen kan je er gewoon aan af zien dat het onrendabele steuntrekkers zijn, he?
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:01:53 #25
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165888659
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 02:34 schreef starla het volgende:
Ach ja...wordt nu wel heel erg ontleed, het voorvalletje met de stokjes. Daar is de anatomische les van meester Tulp niets bij.

Dat je je hierna geen houding weet te geven, zegt of iets over je onzekerheid en dat je haar intenties verkeerd inschatte óf dat er echt gewoon geen klik was en zij zich daar serieus aan ergerde. Ik snap dat het een secundum quid is, maar gezien hoe de andere dates zijn verlopen, verbaast die eerste optie mij weinig; met alle respect Brad.

Wellicht bedoelde ze het heel lief en/of was dit de gelegenheid (misschien bood ze jou dit namelijk op een dienblaadje aan; een beetje de klungelige rol, maar was je zo bewust van jezelf dat je de situatie verkeerd inschatte) om hier juist een leuke wending aan te geven en zoals ik zei door een klein beetje klungeligheid een flirtmomentje te creëren of juist iets plagerigs terug te doen.

Flirten is niets anders dan een beetje plagerig doen op een lieve of sensuele manier.

Maar omdat wij allen er niet bij waren en een heel encyclopedie niet kan beschrijven hoe de (romantische) sfeer was, is het moeilijk om er nu iets over te zeggen.

Wat me wél opvalt uit deze anekdotische gegevens, is dat het op één of andere manier snel persoonlijk wordt of jij het althans vrij snel persoonlijk opvat. Vandaar die eerdere opmerking over je zelfbeeld. Ik kan het me lastig voorstellen dat alle dates mislopen op een Woody Allenesque karakterconflict.

Ik heb mijn huidige man ontmoet terwijl hij in het café per ongeluk bier over mij heen gooide nota bene ;)

Dus zijn het echt allemaal wel hele gekke wijven met sommigen zelfs persoonlijkheidsstoornissen zoals je ze omschrijft, of peil je hen verkeerd?

I know, hoop moeilijk gelul zo laat op 'de avond', maar een keer heel open met een beetje zelfkritiek de dates in je hoofd opnieuw afspelen kan soms tot inzichten leiden of een perspectief geven dat je initieel hebt gemist ;)

Veel succes in de toekomst iig ^O^
Maar jij post waarschijnlijk hooguit wat vreemde dingen (althans, vreemde verwoordingen) op Fok! terwijl Brad een waslijst aan problemen heeft welke niet in zijn voordeel werken bij een date. Dat is wel een verschil natuurlijk.

Iedereen heeft overigens in een bepaalde mate een stoornis. Zie die te peilen en bedenk of je daarmee kunt/wil leven. Niemand is perfect.

[ Bericht 2% gewijzigd door leolinedance op 11-10-2016 08:12:52 ]
pi_165889024
Welke verwoordingen zijn vreemd?

(Omdat je dat specifiek als voorbeeld geeft, snap ook niet zo goed waarom dat überhaupt een opmerking waard is...soit)
pi_165889307
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zeker niet.
Juist als je ouder wordt heb je minder vrije tijd. Verwacht maar niet dat jij 4 avonden per week in de halters hangt als je een eigen woning, vrouw en 3 kinderen hebt. Ben je na het werk sowieso al tot een uur of 8 bezig met eten en die koters, daarna wil de vrouw nog aandacht of wil ze weg (en blijf jij dus thuis) of moeten er nog klusjes gebeuren. Of er is wel weer iets anders.
Heeft dus vooral met die kutkoters te maken en weinig met ouder worden, want als het goed is is dat nog altijd een keuze en komen die krengen niet spontaan opdoemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2016 09:23:09 ]
pi_165889418
Zijn er nog nieuwes?
Lambo of Rekt
pi_165889671
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 08:51 schreef starla het volgende:

(Omdat je dat specifiek als voorbeeld geeft, snap ook niet zo goed waarom dat überhaupt een opmerking waard is...soit)
Dat je onze geliefde Bradster zou pijpen en iedere keer in zijn ballen zou knijpen als hij een noot verkeerd zou spelen. Slechts een voorbeeld O+
pi_165890008
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 09:51 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat je onze geliefde Bradster zou pijpen en iedere keer in zijn ballen zou knijpen als hij een noot verkeerd zou spelen. Slechts een voorbeeld O+
Haha :D

Touché ;)
pi_165892288
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 09:30 schreef EggsTC het volgende:
Zijn er nog nieuwes?
Er is niets nieuws eigenlijk.
M`n Zeurende Chauffeur filmpje is +- 200 keer gekeken sinds de upload gistermiddag :')
pi_165892940
Hoe moet je sushi dan eten ?? Dat was ook mijn eerste ingeving gewoon inprikken in een meer in je mond kauwen en weg.
Ik zwaai naar dieren.
pi_165892944
In een keer
Ik zwaai naar dieren.
pi_165892976
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 12:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er is niets nieuws eigenlijk.
Wat vond de jobcoach van je 10 banen?
pi_165892998
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:19 schreef Geerd het volgende:
Hoe moet je sushi dan eten ?? Dat was ook mijn eerste ingeving gewoon inprikken in een meer in je mond kauwen en weg.
Precies!
pi_165893014
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:21 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Wat vond de jobcoach van je 10 banen?
Dat hebben we verzet.
Er was de laatste keer nog iemand bij, maar die kon deze keer niet, dus we hebben geplanned wanneer zij weer kan, volgende week dinsdag :')
pi_165893018
Suggestie; voortaan BradgeTV zelf het nieuwe deeltje laten openen
pi_165893117
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:24 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Degene die de LaPo heeft mag van mij gewoon openen.
pi_165893209
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat hebben we verzet.
Er was de laatste keer nog iemand bij, maar die kon deze keer niet, dus we hebben geplanned wanneer zij weer kan, volgende week dinsdag
Twee jobcoaches? Toe maar!
pi_165893387
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:24 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Dat hebben we verzet.
Er was de laatste keer nog iemand bij, maar die kon deze keer niet, dus we hebben geplanned wanneer zij weer kan, volgende week dinsdag :')
Is ze een beetje lekker? :9
pi_165893449
Ik zou iets aan die outro's van je filmpjes doen. Of beter gezegd; het gebrek aan überhaupt een outro :P Dit is zo'n zwart gat waar je als kijker ineens in valt.

Edit: Om niet alleen kritiek te leveren maar ook mee te denken. Misschien een simpel zwart scherm met wat korte stukjes van vorige filmpjes of wellicht wat er nog aan zit te komen? Zoals je wel vaker ziet bij YT, van die minifilmpjes waar je dan op kunt klikken om naar dat filmpje te gaan.
pi_165893776
moet daar inderdaad nog wel wat op verzinnen komt goed
pi_165894344
Braddie _O_
pi_165894452
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Braddie _O_
Noel _O_
pi_165894473
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:04 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Noel _O_
Je UI, die LP heb ik :D
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:39:43 #46
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165895011
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 08:51 schreef starla het volgende:

Jouw manier van communiceren in je vorige post zou voor mij bijvoorbeeld al een afknapper zijn.

Ik vind het irritant aan als mensen onnodig moeilijke woorden gebruiken of met niet allerdaagse vergelijkingen een punt proberen te maken.

Nu is dit geen datingtopic en ken ik je verder niet, dus wellicht valt het allemaal wel mee ;)

Het gaat er meer om dat iedereen wel iets heeft :)
pi_165895342
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Je UI, die LP heb ik :D
Nice, bevalt 'ie een beetje?
Vind zelf Hand of Fate en Fool To Cry zeer fijn O+
(Crazy Mama, Hot Stuff en Chery oh Baby zijn ook wel aardig samen met Melody)
pi_165895633
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:59 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Nice, bevalt 'ie een beetje?
Vind zelf Hand of Fate en Fool To Cry zeer fijn O+
(Crazy Mama, Hot Stuff en Chery oh Baby zijn ook wel aardig samen met Melody)
Geen idee, ooit eens gekregen van een lerares. Nooit geluisterd.
pi_165895660
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Geen idee, ooit eens gekregen van een lerares. Nooit geluisterd.
Ik zou zeggen, beluister hem eens, zitten best goede tracks tussen :D
pi_165895957
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 16:17 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, beluister hem eens, zitten best goede tracks tussen :D
Neuh, hebben?
pi_165896120
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Neuh, hebben?
Sure :D
pi_165896276
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 16:46 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Sure :D
Ik heb je adres nog wel ergens
pi_165896313
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

ehehehe
pi_165896439
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Graag via een DM

Ik heb een mooie tekening gemaakt voor Braddie die ik graag wil opsturen.
pi_165896703
Hehe ik zal je zo ff DMen
pi_165896768
DM mij ook ff :D
Lambo of Rekt
pi_165897154
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 17:26 schreef EggsTC het volgende:
DM mij ook ff :D
Want wta heb jij? :D
pi_165897338
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 17:53 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Want wta heb jij? :D
cadeautjes!
Lambo of Rekt
pi_165897570
Ik stuur ook wel ff wat op
pi_165898229
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 03:50 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Is ook alweer bijna een jaar geleden dat ik die catastrofale date had, laatste date met iemand was in Mei van dit jaar :')
Maar dat was dan toch ook al wel te zien op de foto's? En je hebt van tevoren contact gehad via WA/Skype/telefoon e.d. dus dan weet je toch wel ongeveer naar wie je gaat?
pi_165898291
Klopt, ik heb d`r gezien via Skype, en we hebben veel gepraat en een paar keer gebeld, maar ze wist dingen gewoon érrug goed te verbloemen.

Ik ben wel de laatste die mensen mag veroordelen, maar als ik had geweten dat ze zo was had ik er geen tijd ingestoken..
pi_165898344
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:18 schreef Mister-Bradge het volgende:

Ik ben wel de laatste die mensen mag veroordelen, maar als ik had geweten dat ze zo was had ik er geen tijd ingestoken..
heb je er uiteindelijk, ondanks alles, wel iets anders in gestoken?
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:41:10 #63
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165898735
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:24 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Waarom zou dat beter zijn?
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:44:50 #64
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165898802
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Klopt, ik heb d`r gezien via Skype, en we hebben veel gepraat en een paar keer gebeld, maar ze wist dingen gewoon érrug goed te verbloemen.

Heb ik ook gehad man ik voel je struggles. Paar dagen met zo'n chick getinderd enzo, wij afspreken. Had wel wat foto's gezien en zag er best oke uit. Dus ik die meid ophalen, komt er zo'n zeekoe met van die dikke poten aangelopen ;( Mijn eetlust was al weg voordat we uberhaupt vertrokken waren :'( Ze zei dat ze na die foto's een ziekte kreeg waardoor ze haar eten niet goed meer verbrandde ofzo :o _O-
pi_165899063
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:21 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

Vieze praat :o
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_165900439
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:39 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Jouw manier van communiceren in je vorige post zou voor mij bijvoorbeeld al een afknapper zijn.

Ik vind het irritant aan als mensen onnodig moeilijke woorden gebruiken of met niet allerdaagse vergelijkingen een punt proberen te maken.

Nu is dit geen datingtopic en ken ik je verder niet, dus wellicht valt het allemaal wel mee ;)

Het gaat er meer om dat iedereen wel iets heeft :)
Iedereen heeft idd wel iets. Ik vind weer mensen irritant die negatief commentaar leveren op andermans taalgebruik, gewoon om maar met iets negatiefs te komen :)

Straalt een soort van onzekerheid uit altijd.

Maar goed, ik ken je ook niet, lekker toch houden zo ^O^
pi_165900596
M'n snaar is net gesprongen :'( Help me
Nieuw is niet altijd beter.
pi_165900603
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:21 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

Iewl :r
pi_165900909
Vanaf nu trouwens weer over vloggen?

Ik ben nu opeens in één of andere pussy-topic terecht gekomen met mannen die hun gevoelens tegen vreemdelingen staan te uiten op een publiekelijk forum.

Lekker PM'en/DM'en knullen ^O^

Anders maar lekker janken op het vivaforum met OST van The Lake House op de achtergrond draaiende (niet slecht overigens :D).
pi_165902495
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waarom zou dat beter zijn?
Los van het feit dat hij comfortabel de OP naar wens aan kan passen, vallen zijn berichten als 'TS' meer op. Spotlight:

Maar zolang BradgeTV er geen problemen mee heeft, is er niets aan de hand uiteraard.
pi_165902518

Ze wordt al weer 57 dat ouwe ding :D

Gefelicteerd Braadslee w/
pi_165902755
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 21:12 schreef starla het volgende:

Ik ben nu opeens in één of andere pussy-topic terecht gekomen met mannen die hun gevoelens tegen vreemdelingen staan te uiten op een publiekelijk forum.

Anders maar lekker janken op het vivaforum met OST van The Lake House op de achtergrond draaiende (niet slecht overigens :D).
Ik heb je een dm gestuurd
pi_165902766
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:16 schreef IJsmuts het volgende:

Ze wordt al weer 57 dat ouwe ding :D

Gefelicteerd Braadslee w/
dank!
pi_165902779
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:15 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Los van het feit dat hij comfortabel de OP naar wens aan kan passen, vallen zijn berichten als 'TS' meer op. Spotlight:

[ afbeelding ]

Maar zolang BradgeTV er geen problemen mee heeft, is er niets aan de hand uiteraard.
Als je het zo zegt is het inderdaad denk ik wel beter om het zelf te openen :P
pi_165902892
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:26 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Als je het zo zegt is het inderdaad denk ik wel beter om het zelf te openen :P
Wat nou als het topic 's nachts dicht gaat en de werkende Nederlander graag voor 1 uur hier wil posten? Dan zit je dus met een probleem als jij het moet doen
pi_165903174
Dan is dat jammer.
pi_165903307
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:30 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Wat nou als het topic 's nachts dicht gaat en de werkende Nederlander graag voor 1 uur hier wil posten? Dan zit je dus met een probleem als jij het moet doen
Dat is zijn eigen verantwoordelijkheid.
Als hij de TS wilt zijn dan moet hij maar vroeger opstaan om de voortgang van het topic te monitoren.
pi_165903486
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dan is dat jammer.
Baas Bradley heeft gesproken.
pi_165903490
Welke websites (ter vermaak) staan in de favorieten van BradgeTV?
pi_165903516
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:49 schreef PleadingTheFifth het volgende:
pornosites incoming
Moeten zij weten
pi_165903555
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:50 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

pornosites incoming
Welke kan jij aanraden?
pi_165903565
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:51 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Welke kan jij aanraden?
Ik kijk geen porno.
Moeten zij weten
pi_165903706
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:30 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Als je aan het werk bent hoor je ook te werken.

quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:52 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Ik kijk geen porno.
:')
pi_165904431
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:49 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Zit eigenlijk voor vermaak voornamelijk alleen op YouTube :')
Beetje Casey Neistat en Lamarr Wilson en Fail Army checken _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2016 00:29:45 ]
pi_165904867
AlohaTube?

Klinkt als een kiddyporn site man.

Gereported! :r
pi_165904911
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 00:24 schreef starla het volgende:
AlohaTube?

Klinkt als een kiddyporn site man.

Gereported! :r
Kinderporno? :r
Of je klikt gewoon even uit reflex/interesse en ziet dat het dat niet is ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2016 00:29:39 ]
pi_165905015
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:55 schreef starla het volgende:

[..]

Iedereen heeft idd wel iets. Ik vind weer mensen irritant die negatief commentaar leveren op andermans taalgebruik, gewoon om maar met iets negatiefs te komen :)

Straalt een soort van onzekerheid uit altijd.

Maar goed, ik ken je ook niet, lekker toch houden zo ^O^
:')!
pi_165905049
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 00:29 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Kinderporno? :r
Of je klikt gewoon even uit reflex/interesse en ziet dat het dat niet is ;)
SPOILER
Ik denk dat starla wel geïnteresseerd is in een vlog over je favoriete genre.
pi_165905056
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 00:43 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik denk dat starla wel geïnteresseerd is in een vlog over je favoriete genre.
Dat zijn dan weer dingen waar ik het nooit over zal hebben in een vlog :')

(Vandaar dat het ook in een spoiler staat, mensen zonder FOK! account kunnen het niet lezen :D )
pi_165905104
En dumpert dan Bradge?
pi_165905141
Bepaalde smartphone-apps die BradgeTV kan aanraden?
pi_165905154
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 00:53 schreef PleadingTheFifth het volgende:
ivibe
pi_165905202
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 00:48 schreef VerdachtParkietje het volgende:
En dumpert dan Bradge?
Dumpert zit ik nooit eigenlijk, kijk ook geen dumpertreeten meer.
pi_165905215
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 00:53 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Enige apps die ik op mijn telefoon heb staan zijn:

- Spotify
- Whatsapp
- Facebook
- Messenger
- Autoboy Blackbox
- 9Gag

Vrij standaard dus op AutoBoy na dan, dat is m`n Dashcam app
pi_165905691
quote:
Als jij je zo zit te ergeren aan alles dan wordt autorijden toch ook maar een vervelende bezigheid?
Ik vind het juist wel leuk om mensen te zien falen in basisvaardigheden.
pi_165905706
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 03:44 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Als jij je zo zit te ergeren aan alles dan wordt autorijden toch ook maar een vervelende bezigheid?
Ik vind het juist wel leuk om mensen te zien falen in basisvaardigheden.
Ik erger mij wel vaak aan andere automobilisten, maar ik ben ook niet bang om te zeggen dát ik dat doe. Én de hele insteek van deze "Serie" Is juist om eens wat anders te doen dan de zoveelste (bijna) Crash compilatie, maar juist de dagelijkse beslommeringen van automobilisten, want ik ben écht niet de enige die zo zeurend in de auto zit.

Autorijden vind ik juist super fijn om te doen, en het is niet zo dat ik alleen máár zo in de auto zit, het gebeurd (wat ik ook zeg in het filmpje) Ook vaak zat dat ik mij gewoon dagen niet erger en dan heb je dus ook geen content. Het is allemaal wat aangedikt voor YouTube/Omdat er een Dashcam aan staat.
pi_165905722
Ik mis de finesse in de filmpjes, het blijft beetje hangen op bepaald niveau nu.
pi_165905723
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 04:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik mis de finesse in de filmpjes, het blijft beetje hangen op bepaald niveau nu.
Hoe bedoel je?
pi_165905724
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 04:20 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Je moet dieper gaan.
pi_165905727
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 04:21 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je moet dieper gaan.
Qua persoonlijke info?
Ik ga vast ooit wel wat persoonlijker worden, maar het moet niet geforceerd worden zeg maar. Komt wel wanneer het komt.
pi_165905731
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 04:23 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Qua persoonlijke info?
Ik ga vast ooit wel wat persoonlijker worden, maar het moet niet geforceerd worden zeg maar. Komt wel wanneer het komt.
Die sores van jou kent iedereen al. duik dieper in de achtergronden.
pi_165905732
quote:
3s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 04:24 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die sores van jou kent iedereen al. duik dieper in de achtergronden.
Zoals?
pi_165905734
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 04:26 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Zoals?
Een bejaarde helpen oversteken.
pi_165906013
Weet je nog dat ik een opmerking had over je plannen voor zondagavondedits? Nou, weer een plan door de plee gespoeld.

De man die "15 meter' van de zebra oversteekt, vond je die zich niet moeilijk voortbewegen?
En het is niet "ik irriteer me"
pi_165906667
Hatseflats, woensdag! ^O^ Gisteren op tijd eruit , dus ik ga ervan uit dat Brad deze winning-streak vandaag voortzet! Brad schuift vast snel aan nu! ^O^
pi_165906690
Misschien moet iemand Braddie elke ochtend wakkerbellen?
(she/her)
  woensdag 12 oktober 2016 @ 09:47:38 #108
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165906986
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 21:12 schreef starla het volgende:

Haha wat is dit? :')
Waarom zou iemand jou een PM/DM sturen n.a.v. dit topic? Tering, wat een figuren lopen er toch rond he _O-
  woensdag 12 oktober 2016 @ 09:48:15 #109
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165906998
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 04:26 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Zoals?
Mooi op tijd wakker Braad!

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 09:15 schreef Stratotanker het volgende:
Hatseflats, woensdag! ^O^ Gisteren op tijd eruit , dus ik ga ervan uit dat Brad deze winning-streak vandaag voortzet! Brad schuift vast snel aan nu! ^O^
Oh wacht 4.26 was 's nachts :') Dat zal nog wel effe duren gok ik zo.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 09:53:29 #110
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165907092
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 00:39 schreef Rami. het volgende:

[..]

:')!
En dat dus :')
  Moderator woensdag 12 oktober 2016 @ 10:43:25 #111
257132 crew  Awsom
pi_165907922
quote:
Er zit sowieso niemand te wachten op filmpjes van jouw gezeik in het verkeer.

Maar goed, je hebt nu bijna (weer) 50 abbonee's, je maakt dezelfde fouten als 3 weken geleden; kanaalverwijdering gluurt om de hoek.
pi_165908204
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:43 schreef Awsom het volgende:
He! Echt wel! :6
pi_165909977
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:43 schreef Awsom het volgende:; kanaalverwijdering gluurt om de hoek.
Hij had ons beloofd om dat niet meer te doen. Beetje vertrouwen hebben in zijn woord.
pi_165910081
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 12:44 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Hij had ons beloofd om dat niet meer te doen. Beetje vertrouwen hebben in zijn woord.
Braddie is een man van zijn woord. Ik heb vandaag wel een Braddie dagje. Lekker vrij en pas na 12 uit mijn bed gestapt _O_
pi_165910118
Denk dat zijn wekker en telefoon kapot zijn gegaan. :{
pi_165910124
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 09:18 schreef Fylax het volgende:
Misschien moet iemand Braddie elke ochtend wakkerbellen?
Heb jij zijn nummer dan :@
pi_165910202
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
pi_165910218
quote:
:D
pi_165910224
Slaapt hij nog steeds? ;(
pi_165910410
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:43 schreef Awsom het volgende:

[..]

Maar goed, je hebt nu bijna (weer) 50 abbonee's, je maakt dezelfde fouten als 3 weken geleden; kanaalverwijdering gluurt om de hoek.
Welke zelfde fout?
pi_165910434
quote:
4s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 12:59 schreef Leonos het volgende:
Slaapt hij nog steeds? ;(
Fylax had mij net geappt had echt zoiets van huh :')
Was al even wakker namelijk, had alleen nog niet echt de behoefte om achter de PC te kruipen
pi_165910462
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 07:28 schreef ambertje90 het volgende:
Weet je nog dat ik een opmerking had over je plannen voor zondagavondedits? Nou, weer een plan door de plee gespoeld.

De man die "15 meter' van de zebra oversteekt, vond je die zich niet moeilijk voortbewegen?
En het is niet "ik irriteer me"
Ach Sarcast, Zondagavond edits is ook niet aan elkaar ;)
pi_165910496
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:13 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Fylax had mij net geappt had echt zoiets van huh :')
Was al even wakker namelijk, had alleen nog niet echt de behoefte om achter de PC te kruipen
Oeh, ik wil ook geappt worden door Fylax ;(
pi_165910509
quote:
4s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:17 schreef Leonos het volgende:

[..]

Oeh, ik wil ook geappt worden door Fylax ;(
Vraag z`n nummer dan.
0906-Fylax is het niet iig
pi_165910532
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:18 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Vraag z`n nummer dan.
0906-Fylax is het niet iig
Nah, mag niet in de buurt komen van kinderen ;(
pi_165910573
quote:
4s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:19 schreef Leonos het volgende:

[..]

Nah, mag niet in de buurt komen van kinderen ;(
;(
pi_165910584
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ach Sarcast, Zondagavond edits is ook niet aan elkaar
Niet? :?
pi_165910604
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:22 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Niet? :?
Nee? :?
pi_165910664
Oke (Ga niet eens meer met je in discussie :') )

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2016 13:27:28 ]
pi_165910720
Discussie, discussie...
Ik zou het een corrigerende tik willen noemen.
pi_165910750
Een 'compilatie' vind ik persoonlijk wel leuker!

Kan ook mooi in de vorm van een 'serie': aflevering #1, aflevering #2, etc.
pi_165911214
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:30 schreef ambertje90 het volgende:
Discussie, discussie...
Ga maar weer naar Autoweek.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2016 13:57:45 ]
pi_165911230
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:32 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Een 'compilatie' vind ik persoonlijk wel leuker!

Kan ook mooi in de vorm van een 'serie': aflevering #1, aflevering #2, etc.
Ja komt er ook!
Daarom zei ik al, ene dag komen er geen beelden, andere dag wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2016 13:58:24 ]
pi_165911402
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:30 schreef ambertje90 het volgende:
Discussie, discussie...
Je sig is een beetje apart.
pi_165911609
quote:
16s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ga maar weer naar Autoweek.
Maar jij bent hier!
pi_165911734
Je mag best 'dank je wel' zeggen hoor, Amber ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2016 14:23:42 ]
  woensdag 12 oktober 2016 @ 14:27:04 #138
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_165911810
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:23 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Je mag best 'dank je wel' zeggen hoor, Amber ;(
Wellicht hebben we dan toch een kandidate gevonden voor Bradge :o
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_165911820
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:27 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Wellicht hebben we dan toch een kandidate gevonden voor Bradge :o
Hoe bedoel je?
  woensdag 12 oktober 2016 @ 14:29:01 #140
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_165911862
quote:
11s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:27 schreef RonnieJamesDio het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Om lekker te gaan rante samen met Bradge!
pi_165912020
Nee, dit zeer gewaardeerde ( :') ) Autoweek lid ligt mij niet zo.
pi_165912042
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
Is ambertje die homo in die oude auto?
pi_165912069
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wel een trouwe fan als ze nu ook hier zit
  woensdag 12 oktober 2016 @ 14:37:35 #144
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_165912082
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:35 schreef Chai het volgende:

[..]

Deze, toch? :P
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_165912109
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:35 schreef Chai het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:37 schreef Voszje het volgende:

[..]

Deze, toch? :P
Die inderdaad.
Postte hier ook onder de naam Geelhoed.
En op Autoweek heeft 'ie ook onder die naam én onder de naam Sarcast gepost (De laatste post 'ie nog steeds onder)
  woensdag 12 oktober 2016 @ 14:40:54 #146
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_165912170
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:38 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

[..]

Die inderdaad.
Postte hier ook onder de naam Geelhoed.
En op Autoweek heeft 'ie ook onder die naam én onder de naam Sarcast gepost (De laatste post 'ie nog steeds onder)
En nu ambertje90, fan van pony's _O- Ik heb wel eens wat op Autoweek gelezen en het viel me op dat die video's van Sarcast gedeeld werden door ambertje. 1+1 ... :+
pi_165912194
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:40 schreef Voszje het volgende:

[..]

En nu ambertje90, fan van pony's _O- Ik heb wel eens wat op Autoweek gelezen en het viel me op dat die video's van Sarcast gedeeld werden door ambertje. 1+1 ... :+
Ja precies _O- Echt heel doorzichtig.

(En de dashcambeelden die hij upload zitten soms ook vol overtredingen van hemzelf, rood stoplicht meepakken, te hard rijden etc) Maar daar moet ik misschien maar niet te veel over zeggen aangezien ik zeur op alle kleinigheden :')
  woensdag 12 oktober 2016 @ 14:43:02 #148
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_165912204
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:42 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ja precies _O- Echt heel doorzichtig.

(En de dashcambeelden die hij upload zitten soms ook vol overtredingen van hemzelf, rood stoplicht meepakken, te hard rijden etc) Maar daar moet ik misschien maar niet te veel over zeggen aangezien ik zeur op alle kleinigheden :')
Als zeurende chauffeur zit je dan juist goed in je rol. :P
pi_165912215
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:43 schreef Voszje het volgende:

[..]

Als zeurende chauffeur zit je dan juist goed in je rol. :P
Zit wat in :P
Het is ook gewoon een typetje, zit echt niet dagelijks zo in de auto als die camera niet aan staat _O-
  woensdag 12 oktober 2016 @ 14:49:05 #150
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_165912313
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:43 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Zit wat in :P
Het is ook gewoon een typetje, zit echt niet dagelijks zo in de auto als die camera niet aan staat _O-
Ik vind het wel grappig. :P
pi_165912358
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:49 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig. :P
Gelukkig maar :P
Blijf dit ook wel doen, want vind het zelf ook wel droog. Het is juist de kunst het totaal niet serieus te nemen, mensen denken dat ik zo`n chagrijnig vlaflip ben, maar het tegendeel komt eerder in de buurt _O- Ben altijd wel aan't zingen in de auto :D
pi_165912440
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja precies Echt heel doorzichtig.
Vandaar dat het twee jaar duurt voor jullie het door hebben! _O-
quote:
0s.gif Op 05-02-2016 13:01 schreef Mister-Bradge het volgende:[/b]

(En de dashcambeelden die hij upload zitten soms ook vol overtredingen van hemzelf, rood stoplicht meepakken, te hard rijden etc) Maar daar moet ik misschien maar niet te veel over zeggen aangezien ik zeur op alle kleinigheden
Je vergeet rechts inhalen!

quote:
0s.gif Op [url=http://www.autoweek.nl/forum/read.php?9,4562816,5543690#msg-5543690[/url] schreef Braadslee het volgende:

Wat de @#$%& gast... Rij je nou serieus op het fietspad én haal je rechts in in iets wat op een 30 zone lijkt? En dan heb je commentaar op andere mensen hun rijgedrag? Je hebt écht een plaat voor je kop, te bizar voor woorden dit. Kijk ff hoe dicht je op die fietser zit zo vlak voor het einde van de video....
Dit is toch zeker het asociaalste filmpje wat ik van jou heb gezien, hoe komt dit in godsnaam in je op?! "Mijn favoriete rechtsinhaal video" nut smiley En het gewoon haast vol trots posten.. Man man man..
  woensdag 12 oktober 2016 @ 15:00:38 #153
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_165912527
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:55 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

[..]

[..]

_O-
pi_165912553
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 15:00 schreef Voszje het volgende:

[..]

_O-
Het is echt bespottelijk.
pi_165912570
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Blijf dit ook wel doen, want vind het zelf ook wel droog. Het is juist de kunst het totaal niet serieus te nemen
Beetje zoals jij deed met mijn video hierboven over de bedroevende inrichting van de rijbaan in Delft? Zo ongeveer ja? Nee, duidelijk!
pi_165912585
Ga nou maar weer terug naar het Autoweek forum.
pi_165912588
quote:

[..]

[..]

[..]

_O-
pi_165912967
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:51 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Gelukkig maar :P
Blijf dit ook wel doen, want vind het zelf ook wel droog. Het is juist de kunst het totaal niet serieus te nemen, mensen denken dat ik zo`n chagrijnig vlaflip ben, maar het tegendeel komt eerder in de buurt _O- Ben altijd wel aan't zingen in de auto :D
Als je constant als een tokkie naar iedereen aan het schreeuwen bent dan is dat niet zo'n gekke gedachte. Het tegendeel komt eerder in de buurt
  woensdag 12 oktober 2016 @ 15:27:09 #159
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_165913057
quote:

[..]

Ik had 't na twee dagen al door. Hiervoor hoefde mijn brein niet op volle vermogen koppel te draaien :+
pi_165913096
Bradge, speel je world of warcraft? serieuze vraag tho
Lambo of Rekt
pi_165913184
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 15:27 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik had 't na twee dagen al door.
Vanaf wanneer?
Dit was mijn entree, geweldig genoten! PTA / Bekeurd voor R584
  woensdag 12 oktober 2016 @ 15:42:25 #162
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_165913415
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 15:33 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Vanaf wanneer?
Dit was mijn entree, geweldig genoten! PTA / Bekeurd voor R584
Vanaf toen er een paar dagen geleden een discussie voorbijkwam over koppel en vermogen. :7
pi_165913555
Ah, ja dat was een beetje overspelen van de hand ja. Aan de andere kant; in PTA triggerde daar vorig jaar niemand op.
pi_165913880
quote:
3s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 15:29 schreef EggsTC het volgende:
Bradge, speel je world of warcraft? serieuze vraag tho
Nee, gamen doe ik niet
  woensdag 12 oktober 2016 @ 16:25:28 #165
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165914217
Hoezo zit dit mapima DM's te sturen :')
pi_165914386
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 15:50 schreef ambertje90 het volgende:
Ah, ja dat was een beetje overspelen van de hand ja. Aan de andere kant; in PTA triggerde daar vorig jaar niemand op.
Welke bronnen raad je de leek die kennis over de technische aspecten van een auto wil vergaren aan?
pi_165914418
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 16:07 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Nee, gamen doe ik niet
Kom RL.
pi_165914461
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 16:07 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Nee, gamen doe ik niet
WEB / [HaxBall #46] TaglianoGod

Een browser game die door enkele 'volgers' van je gespeeld wordt; lijkt het je niets om eens een potje mee te doen?
pi_165914599
Ik krijg nooit DM's van Mapima ;(
pi_165914613
Wees blij dat je geen DMs krijgt van Mapima, dat figuur postte een week of wat terug haar eigen tieten in een topic :')
pi_165914619
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 16:35 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Welke bronnen raad je de leek die kennis over de technische aspecten van een auto wil vergaren aan?
Oeh, geen idee eigenlijk. :@
  woensdag 12 oktober 2016 @ 16:56:25 #172
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165914732
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 16:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wees blij dat je geen DMs krijgt van Mapima, dat figuur postte een week of wat terug haar eigen tieten in een topic :')
Wat een wijf die mapima. Die DM ook, triestigheid alom :')
pi_165914750
quote:
Zojuist zie ik ze in een ander topic.
Waarom maak je geen werk van Mapima brad?
pi_165914767
quote:
4s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 16:57 schreef Leonos het volgende:
Brad is niet zo sterk met werk.
pi_165914769
quote:
link?
Lambo of Rekt
pi_165914783
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 16:58 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Brad is niet zo sterk met werk.
Hee, je hebt een avatar :P
Lambo of Rekt
pi_165914786
quote:
3s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 16:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

link?
ONZ / IDkaart en Mapima

Dit topic stonden ze in, weet niet of ze er nog staan though.
pi_165914790
quote:
4s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 16:57 schreef Leonos het volgende:

[..]

Zojuist zie ik ze in een ander topic.
Nee dankje..
pi_165914931

Ik krijg net een dashcam van m`n buurman.
Je mag een gegeven paard niet in z`n bek kijken (Of zoals mijn oude baas zei, niet op z`n bek slaan) Maar eh... Njaa, de twee test beelden zeggen genoeg he :')

(Waren ook de enige beelden waar ik wat mee kon :') De rest werkte helemaal niet )

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2016 17:07:06 ]
pi_165914964
Schattig ook wel! Die naive blijheid voor je hem opengemaakt hebt.

Kost dat? 9,95 bij de kruidvat?
pi_165914992
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:08 schreef ambertje90 het volgende:

Vlog jij ook ambertje?
pi_165915024
quote:
3s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 16:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

link?
Valt wel mee hoor.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 17:12:25 #184
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165915064
quote:
4s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:09 schreef Leonos het volgende:

[..]

Vlog jij ook ambertje?
Geen idee maar een cleavage shot is het minste wat ze kan doen.
pi_165915075
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Agree.
Lambo of Rekt
pi_165915088
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

True.
pi_165915098
quote:

Ahhh bijna: 14,95 bij de action
pi_165915141
quote:

Ja tuurlijk ik KRIJG wat, logisch dat ik blij ben toch :')
Weet ik veel dat 'ie vervolgens KAPOT uit de doos komt _O-
pi_165915159
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:15 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ja tuurlijk ik KRIJG wat, logisch dat ik blij ben toch :')
Weet ik veel dat 'ie vervolgens KAPOT uit de doos komt _O-
Misschien heeft ze zelf ook een kapotte doos door die hilversumse porno club :+
Lambo of Rekt
pi_165915174
quote:
3s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Grote kans.
pi_165915181
quote:
3s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ghehe, een kapot innerlijk is in elk geval al wel duidelijk
  woensdag 12 oktober 2016 @ 17:18:35 #192
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_165915214
quote:
4s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:13 schreef Leonos het volgende:

[..]

True.
Cleavage shot van een vent. ^O^
pi_165915228
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja tuurlijk ik KRIJG wat, logisch dat ik blij ben toch
Deze cams zijn werkelijk te crappy voor woorden. Regel een goede, met de foon filmen is ook niet alles.

[ Bericht 2% gewijzigd door Moira op 12-10-2016 17:53:41 (Onnodig) ]
pi_165915244
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:18 schreef Voszje het volgende:

[..]

Cleavage shot van een vent. ^O^
Lijkt mij ook niet ideaal _O-
pi_165915328
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:19 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Lijkt mij ook niet ideaal _O-
Cleavage shot van braddie :7
Lambo of Rekt
pi_165915365
Lambo of Rekt
pi_165915380
quote:
3s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:25 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
En dan is dat niet eens de foto die ik bedoel..
Ze had ook een foto in dat andere topic in een spoiler gezet ZONDER BH. Hield ze een kaartje vast met "Mapima FOK!" er op :')

Hoe erg aandachtszoekend kan je zijn
pi_165915387
quote:
3s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Cleavage shot van braddie :7
NEEEIIINNNNN
pi_165915389
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:26 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ze had ook een foto in dat andere topic in een spoiler gezet ZONDER BH. Hield ze een kaartje vast met "Mapima FOK!" er op :')

Iedereen heeft borsten, het is een Hollands taboe.
pi_165915395
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:27 schreef IDkaart het volgende:

[..]

:')
pi_165915400
quote:

[..]

Waar blijven die pics dan
Lambo of Rekt
pi_165915500
quote:
3s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waar blijven die pics dan
Desnoods in een spoiler.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2016 17:32:59 ]
pi_165915570
Mapima kaapt de shizzle hier.
pi_165916002
quote:

[..]

Maar niet iedereen is zo dom om ze op het wereldwijde web te gooien :')
pi_165916054
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:26 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Wat is er mis met aandacht zoeken? Doe jij toch ook met je vlogs?
pi_165916095
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:59 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat is er mis met aandacht zoeken? Doe jij toch ook met je vlogs?
Klopt.
Maar dat zijn vrij onschuldige filmpjes die ik maak.

Wat DoubleDip zegt vat het wel goed samen:
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:57 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Maar niet iedereen is zo dom om ze op het wereldwijde web te gooien :')
Je gaat gewoon als je jezelf respecteert niet dat soort dingen online gooien..
pi_165916254
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 18:01 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Klopt.
Maar dat zijn vrij onschuldige filmpjes die ik maak.

Wat DoubleDip zegt vat het wel goed samen:

[..]

Je gaat gewoon als je jezelf respecteert niet dat soort dingen online gooien..
Wat is er dom aan dan? Het internet staat vol tieten. Als ik er van kan genieten om mijn tieten met de wereld te delen en dat weegt voor mij op tegen de eventuele nadelen, waarom is het dan dom?
pi_165916279
Waarom moet jij voor iemand anders bepalen hoe hij/zij zichzelf moet respecteren? Ben je een moslim of zo?
pi_165916338
Niets mis met de foto's van IDKaart ^O^
pi_165916355
Zou je een keer een vlog met/over de viervoeter in jouw huis willen maken?
pi_165916411
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 18:13 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Zou je een keer een vlog met/over de viervoeter in jouw huis willen maken?
Over Bibi? Sure!
pi_165916709
quote:
4s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 12:59 schreef Leonos het volgende:

[..]

:D
Beetje off topic. Vind het gewoon heel toevallig.

Passage uit een stripboek dat ik heb en die auto is ook nog 'ns blauw. Duurt een bladzijde. Jammer dat die gast het er niet levend vanaf brengt, maar hetzelfde personage komt ook voor in de serie van Jessica Blandy "De Duivel bij Dageraad" Heel ander verhaal, maar van dezelfde tekenaar.
pi_165916943
Prima foto Mapima, dm gestuurd!
pi_165916959
stuur al je mapima foto's naar mijn inbox
:)
pi_165917261
vind hem ook wel mooi Kurovski
pi_165917351
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 19:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
vind hem ook wel mooi Kurovski
Mooi zo. De originele pagina uit het verhaal staat hier:

http://www.bedetheque.com/media/Planches/PlancheA_264775.jpg
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2016 @ 19:15:36 #217
88815 The_Emotion
98.3
pi_165917420
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 19:12 schreef Kurovski het volgende:

[..]

Mooi zo. De originele pagina uit het verhaal staat hier:

http://www.bedetheque.com/media/Planches/PlancheA_264775.jpg
Toch vind ik Rick Bradgely leuker

Het zou wel leuk zijn als Braddie dat nummer echt gaat spelen op de keyboard

[ Bericht 4% gewijzigd door The_Emotion op 12-10-2016 20:28:00 ]
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_165918218
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 18:48 schreef BalotelliFan het volgende:
  woensdag 12 oktober 2016 @ 19:58:39 #219
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165918333
quote:

[..]

Stuur er een DM over.
pi_165919502
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 19:15 schreef Remqo het volgende:

[..]

Toch vind ik Rick Bradgely leuker
[ afbeelding ]

Het zou wel leuk zijn als Braddie dat nummer echt gaat spelen op de keyboard
Misschien ga ik dat ook wel doen een dezer dagen
pi_165919591
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 18:09 schreef Chai het volgende:
Waarom moet jij voor iemand anders bepalen hoe hij/zij zichzelf moet respecteren? Ben je een moslim of zo?
Ohmygod ik lach zo hard "Bradley als Moslim" hahaha zou wel leuk zijn voor een comedie
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2016 @ 21:00:39 #222
88815 The_Emotion
98.3
pi_165919613
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 20:55 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Misschien ga ik dat ook wel doen een dezer dagen
Gaaf, een echte Bradgeroll _O_
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_165919632
Mapima O+
  woensdag 12 oktober 2016 @ 21:01:48 #224
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_165919646
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 18:48 schreef BalotelliFan het volgende:
leuk
pi_165919649
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Mapima :')
Even aangepast.
pi_165919701
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Mapima O+
<3
pi_165919756
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:00 schreef Remqo het volgende:

[..]

Gaaf, een echte Bradgeroll _O_
Die heb ik al genoeg ;(
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2016 @ 21:07:48 #228
88815 The_Emotion
98.3
pi_165919822
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:05 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Die heb ik al genoeg ;(
Nee, die rollen hoef je niet te filmen
- Ian Malcolm
pi_165919850
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:07 schreef Remqo het volgende:

[..]

Nee, die rollen hoef je niet te filmen
_O-
  Eindredactie Games woensdag 12 oktober 2016 @ 21:44:29 #230
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165920711
en hoeveel woog ie nou?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_165920729
edit

[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2016 21:45:45 ]
  Eindredactie Games woensdag 12 oktober 2016 @ 21:45:32 #232
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165920734
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:45 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Eh?
ik heb het weegmomentje gemist ;(
pi_165920749
quote:
4s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:45 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ik heb het weegmomentje gemist ;(
  Eindredactie Games woensdag 12 oktober 2016 @ 21:46:24 #234
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165920761
quote:
wie had er gewonnen?
pi_165920861
Gewonnen?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 12 oktober 2016 @ 22:02:43 #236
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_165921133
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 18:17 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Over Bibi? Sure!
*O* moettie wel in beeld he
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_165921432
quote:
19s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 22:02 schreef Paul het volgende:

[..]

*O* moettie wel in beeld he
Tuurlijk komt ze in beeld
  woensdag 12 oktober 2016 @ 22:53:27 #238
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_165922291
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Gewonnen?
Er waren hier een paar mensen die gewichten hadden neergezet, ik denk dat hij daar op doelt.
pi_165922485
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 22:53 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Er waren hier een paar mensen die gewichten hadden neergezet, ik denk dat hij daar op doelt.
Jep.

Ik heb 125 gegokt krijg ik nou een sticker?
  woensdag 12 oktober 2016 @ 23:01:34 #240
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_165922516
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 23:00 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Jep.

pi_165922698
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 22:53 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Oh die shit :')
pi_165922884
quote:
3s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:25 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Nou bradley, nu moet jij toch wel een naaktfoto van jezelf laten zien, desnoods met een sok over de snikkel heen
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_165922953
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 23:14 schreef Chr1st1aan het volgende:

[..]

Nou bradley, nu moet jij toch wel een naaktfoto van jezelf laten zien, desnoods met een sok over de snikkel heen
Ja koekoek :B
pi_165923024
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 23:17 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Moest aan deze denken toen je dat zei:

pi_165923304
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 23:17 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Wil je views of niet?

Kans is wel erg groot dat je kanaal door youtube verwijderd wordt :P , hoef je het zelf niet meer te doen ;)
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_165923525
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 23:00 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Jep.

Jij altijd O+
  donderdag 13 oktober 2016 @ 00:09:20 #247
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165923775
Wat is het rustig hier zou Braad al op 1 oor liggen?
pi_165923853
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 00:09 schreef leolinedance het volgende:
Wat is het rustig hier zou Braad al op 1 oor liggen?
Die kans is ongeveer even groot als de kans dat hij nu hard aan het gaan is in de sportschool.
pi_165923864
ik lig al boven ;) ben vandaag heel erg futloos. ga na Judge Judy (Wat om een is afgelopen) direct naar bed. wekker staat op Half 10
  donderdag 13 oktober 2016 @ 00:17:54 #250
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_165923871
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 00:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik lig al boven ;) ben vandaag heel erg futloos. ga na Judge Judy (Wat om een is afgelopen) direct naar bed. wekker staat op Half 10
En hoe groot is de kans dat je ook daadwerkelijk voor half twee slaapt?
pi_165923875
lekker ouwe
Lambo of Rekt
pi_165924001
slapen voor half 2 moet wel lukken. ga gelijk na JJ pitten.

zet altijd 24Kitchen op en dan ben ik zo weg ( werkt rustgevend dat geluid van die kook shit)
  donderdag 13 oktober 2016 @ 00:51:04 #253
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165924148
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 00:33 schreef Mister-Bradge het volgende:

zet altijd 24Kitchen op en dan ben ik zo weg ( werkt rustgevend dat geluid van die kook shit)
Wat :')
pi_165924154
quote:

Wanneer komt er kook filmpje?
pi_165924207
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 00:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat :')
dat rustige gepraat en dat geluid van dat kookgerei. echt :') ik slaap dan echt met 5 a 10 minuten.
pi_165924809
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 00:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik lig al boven
Je kent het advies om het laatste uur voor het slapen geen beeldscherm meer te doen?

quote:

Wat is dan al dat gelul over "ik kan niet in slaap komen?" :?
  donderdag 13 oktober 2016 @ 08:48:40 #257
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165925521
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 04:11 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Je kent het advies om het laatste uur voor het slapen geen beeldscherm meer te doen?

[..]

Wat is dan al dat gelul over "ik kan niet in slaap komen?" :?
Tering wat ben jij voor een moedertje :')
  donderdag 13 oktober 2016 @ 08:49:12 #258
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165925532
Al wakker Braad?
pi_165925553
Mogguh.
pi_165925558
Gaat hij wel of niet om half 10 zich hier melden? Of zegt hij rond een uur of 12 dat hij wel om half 10 wakker was alleen geen zin om op de computer te zitten? Of ligt hij omstreeks half 10 nog op 1 oor? De spanning is om te snijden :9

Gisteren waande ik mij als een waardige Braddie met een vrije dag, maar helaas moest ik er vandaag weer aan geloven. Maar ergens snap ik het wel want het is heerlijk om pas na 12'en uit bed te stappen, hoeren te neuken en nooit meer werken
  donderdag 13 oktober 2016 @ 09:01:47 #261
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165925624
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 08:52 schreef Azpilicueta het volgende:
Gaat hij wel of niet om half 10 zich hier melden? Of zegt hij rond een uur of 12 dat hij wel om half 10 wakker was alleen geen zin om op de computer te zitten? Of ligt hij omstreeks half 10 nog op 1 oor? De spanning is om te snijden :9

Gisteren waande ik mij als een waardige Braddie met een vrije dag, maar helaas moest ik er vandaag weer aan geloven. Maar ergens snap ik het wel want het is heerlijk om pas na 12'en uit bed te stappen, hoeren te neuken en nooit meer werken
Is ook een mooi leven. Ik ben deze week ook vrij maar uitslapen zit er niet meer in. Vroeger toen ik nog bij paps en mams woonde iedere zaterdag en zondag tot na 12-13u in bed liggen na het stappen :')
pi_165925685
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 08:49 schreef leolinedance het volgende:
Al wakker Braad?
Nee :P
pi_165925693
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 08:48 schreef leolinedance het volgende:
Tering wat ben jij voor een moedertje
Ik wijs graag op inconsistenties.
Zoals niet kunnen slapen vs zo weg zijn, blij zijn met wet je krijgt vs wajong, niet meer verwijderen vs braddieën, vroeg opstaan vs uitslapen, zeurchauffeuren vs eigen rijskills, beweren aan de slag te willen vs traineren, prelude vs RWD, arkeerverboden vs rijbaan etc etc.

dus dit topic is Goud, puur Goud!

Dus uit dit filmpje:

Een maandagochtendbord!
pi_165925702
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
Goedemorgen!
pi_165925709
quote:

[..]

:o
pi_165925724
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:10 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Ik wijs graag op inconsistenties.
Zoals niet kunnen slapen vs zo weg zijn, blij zijn met wet je krijgt vs wajong, niet meer verwijderen vs braddieën, vroeg opstaan vs uitslapen, zeurchauffeuren vs eigen rijskills, beweren aan de slag te willen vs traineren, prelude vs RWD, arkeerverboden vs rijbaan etc etc.

dus dit topic is Goud, puur Goud!

Dus uit dit filmpje:

Een maandagochtendbord!
[ afbeelding ]
je bent gewoon een vervelende betweter
pi_165925725
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:11 schreef Chai het volgende:

[..]

:o
jaja :D
pi_165925728
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:14 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

jaja :D
Hoe voelt dit nou?
pi_165925747
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh dus we mogen wel persoonlijke kwalificaties doen in dit topic?
pi_165925753
Ik ga er even goed voor zitten want dit beloofd wat
pi_165925760
quote:

[..]

WEL GODDOMME WAT EEN BAAS! _O_

Laat de limonade, champagne en vieze koekjes maar aanrukken! *O*

pi_165925780
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:14 schreef HPLC het volgende:

[..]

Hoe voelt dit nou?
Onwennig:D
pi_165925790
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:18 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Onwennig:D
Gewoon volhouden, geen middagdutjes doen en binnen een week moet je er aan zijn gewend.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2016 09:20:17 ]
  donderdag 13 oktober 2016 @ 09:20:49 #274
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_165925793
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:16 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik ga er even goed voor zitten want dit beloofd wat
Wel, dit is een ochtend waarvan je nooit dacht dat die zou komen :D
pi_165925891
Middagdutjes hou ik sowieso niet van, of ik moet écht m`n ogen niet open kunnen houden dan wil ik wel een kleine 30-60 minuten op de bank liggen.

Voelt in elk geval nu al chill, heb tenminste wat aan m`n dag.
pi_165925943
Ik ben nu wakker vandaag vrij. Uitslapen zit er echter gewoon niet in als je steeds optijd moet opstaan wanneer je geen vrij hebt.
pi_165926075
Uitslapen is O+
Maar vroeg wakker worden is ook wel _O_
pi_165926088
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Uitslapen is O+
9 uur is niet vroeg en daarbij is dit pas je eerste keer. Beetje net zoals die dag dat je je spijkerbroek had aangetrokken. Toen zei je ook dat je spijkerbroeken geweldig vond en dagelijks weer zou gaan dragen. Na die video heb je geen dag meer in een spijkerbroek gelopen. Dus het zou mij weinig verbazen als je op korte termijn weer na 12'en aanspreekbaar bent.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2016 09:46:57 ]
  donderdag 13 oktober 2016 @ 09:46:15 #279
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165926096
quote:

[..]

Gaat de goede kant op!
  donderdag 13 oktober 2016 @ 09:48:59 #280
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165926127
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:13 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

En zo is het. Verschrikkelijk van die wijven :')
  donderdag 13 oktober 2016 @ 09:52:04 #281
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165926161
quote:
Uitslapen is O+
Kwart over 9 vroeg vinden...dan is de helft van de Nederlanders al een uur aan het werk hè :')
pi_165926211
quote:
Uitslapen is O+
Dat is echt niet vroeg.
Zelfs vrij laat vergeleken met de normale arbeider.
Maar het gaat de goede kant op.
Morgen 8 uur opstaan?
pi_165926228
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En zo is het. Verschrikkelijk van die wijven :')
En dan is dit niet eens een wijf, maar gewoon een kerel.
Was hier vroeger ook bekend als Geelhoed.
pi_165926233
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:56 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat is echt niet vroeg.
Zelfs vrij laat vergeleken met de normale arbeider.
Maar het gaat de goede kant op.
Morgen 8 uur opstaan?
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Kwart over 9 vroeg vinden...dan is de helft van de Nederlanders al een uur aan het werk hè :')
Voor mijn doen is het vroeg :')
pi_165926375
LEKKER OUWE!
Lambo of Rekt
pi_165926452
Hehe
  donderdag 13 oktober 2016 @ 10:17:25 #287
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165926475
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:57 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

En dan is dit niet eens een wijf, maar gewoon een kerel.
Was hier vroeger ook bekend als Geelhoed.
Ambertje is een kerel? :')
  donderdag 13 oktober 2016 @ 10:19:10 #288
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165926501
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:57 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

[..]

Voor mijn doen is het vroeg :')
Voor mij ook. Zelfs na 8 jaar werken en een baby went het nooit :')

Maja, geen geld verdienen en de hele dag (als je niet in bed ligt) niks nuttigs doen is ook niet alles zeg maar.
pi_165926866
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 10:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Voor mij ook. Zelfs na 8 jaar werken en een baby went het nooit :')

Maja, geen geld verdienen en de hele dag (als je niet in bed ligt) niks nuttigs doen is ook niet alles zeg maar.
Nou op zich lijkt mij dat wel wat mits je dan wel betaalt krijgt
pi_165926874
Wow, wat is deze!
Wakker worden met Bradgod ! O+
pi_165926930
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 10:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ambertje is een kerel? :')
Ja.
Geelhoed en Sarcast op het Autoweek forum, en hij zat hier ook als Geelhoed.
pi_165926932
quote:
4s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 10:46 schreef Leonos het volgende:
Wow, wat is deze!
Wakker worden met Bradgod ! O+
Lekker he :D
pi_165927517
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 10:50 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Lekker he :D
*O*

Bravo
pi_165927696
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:45 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

9 uur is niet vroeg en daarbij is dit pas je eerste keer. Beetje net zoals die dag dat je je spijkerbroek had aangetrokken. Toen zei je ook dat je spijkerbroeken geweldig vond en dagelijks weer zou gaan dragen. Na die video heb je geen dag meer in een spijkerbroek gelopen. Dus het zou mij weinig verbazen als je op korte termijn weer na 12'en aanspreekbaar bent.

Motiverende woorden maat

Tough love
pi_165927700
topic is alweer bijna toe aan deel 6 lol
pi_165927731
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 11:48 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Motiverende woorden maat

Tough love
Als je altijd iemand een aai over zijn bol geeft en medelijden toont dan creëer je Braddie's.
pi_165927749
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 11:49 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Als je altijd iemand een aai over zijn bol geeft en medelijden toont dan creëer je Braddie's.
Meer vlogs jatoch

Een schop onder de kont is wel nodig zo nu en dan, dat wel
pi_165927768
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 11:50 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Meer vlogs jatoch

Een schop onder de kont is wel nodig zo nu en dan, dat wel
Daar heb je gelijk in _O_
pi_165927800
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 11:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
topic is alweer bijna toe aan deel 6 lol
Lijkt het BradgeTV wat om een twitter- danwel instagramaccount te starten?

Ik denk dat het je carriere een boost zal geven
pi_165927811
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 11:53 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Lijkt het BradgeTV wat om een twitter- danwel instagramaccount te starten?

Ik denk dat het je carriere een boost zal geven
Linkedin profiel aanmaken, je weet maar nooit waar kansen zich voordoen.
pi_165927822
BradgeTV opent de volgende jatoch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')