Beter dat je er wel mee weg kwam.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 00:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja ik kwam er uiteindelijk wel mee weg. Maar is verder niks geworden.
Haha, goed om te horen dat ik niet de enige ben!quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goeie vlog Braad!
Dat van die sushi...ken je die sushibonen? Ik heb bij een date dus ooit die hele bonen weg staan knagen. Ja, inclusief omhulsel dus zeg maar
Die meid zo van wtf!Maar wist ik veel
Je zou bijna denken is illuminatiquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 00:40 schreef starla het volgende:
Fivepo gemacht!
In deel 5 nog wel met 5 vingers aan elke hand!
Toeval bestaat niet.
Dat soort dingen zijn echtquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 00:38 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Haha, goed om te horen dat ik niet de enige ben!![]()
![]()
M'n date kon er gelukkig wel om lachen
Serieus! Haha dacht ook dat ik de enige was die dat ooit gedaan hadquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 00:38 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Haha, goed om te horen dat ik niet de enige ben!![]()
![]()
M'n date kon er gelukkig wel om lachen
Tja, ik voelde me wel wat opgelaten, wist ik veelquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 00:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn echt
Maar als jij het weg lacht of de date kan er om lachen is het goed meestal.
Kan ik me voorstellen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 00:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Serieus! Haha dacht ook dat ik de enige was die dat ooit gedaan had
Ik heb bonen inclusief schil weg staan knagen, ik ben niet in de positie om te judgenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 00:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Don't judge meKan echt dat soort priegeldingetjes niet
Maar boeiend ook eigenlijk
Je had haar vraag af moeten maken met: en doe er ook een slabbertje bij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 00:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Precies, denk dat mij dat wel een beetje genekt heeft, ik vond het echt super leuk tot dat ze opeens een van die mensen daar vroeg om wat "hulp bestek" Toen wist ik mijzelf echt geen houding meer te geven.
Ik heb óók tafelmanieren geleerd, maar ik prik liever zo`n stok in de sushi, dan dat ik daar vraag om bestek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 00:53 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Als je in een net restaurant maar gewoon met die stokkies in de sushi gaat zitten prikken, vind ik het niet zo'n hele rare reactie. Dat doe je toch niet? Dan vraag je toch zelf om bestek? Om dan maar gewoon te gaan zitten prikken is echt ontzettend onbeschoft.
Als zij wel tafelmanieren geleerd heeft, vind ik het echt geen vreemde reactie.
Bestek is nog steeds een stuk netter als je stokkie er maar inprikken. Dan lijk je echt een kleuter. Met bestek is het misschien ook ongemakkelijk, maar dan kan je tenminste wel gewoon normaal netjes eten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 00:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb óók tafelmanieren geleerd, maar ik prik liever zo`n stok in de sushi, dan dat ik daar vraag om bestek.
Dan voel ik me al helemaaaaal een kneusSushi eten met bestek?
Ik kan amper een potlood op de traditionele manier vasthouden, en ik heb vroeger van het GAK een laptop gekregen, die moest ik aanvragen omdat op school iedereen (Leraren/leraressen etc) Liepen te klagen dat ze mijn handschrift niet konden lezen. En dat is tegenwoordig niet anders kan ik je melden, kan mijn eigen handschrift amper ontcijferen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 00:57 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Daarbij is eten met stokjes ook echt simpel. Als je genoeg motoriek hebt om een potlood vast te houden, en iets te schrijven of tekenen, kan je ook met stokjes eten. Moet je het wel willen leren natuurlijk.
Beschrijf haar uiterlijk eens, want ik beeld mij haar nu in als een vadsig mormel met een kortharig stekeltjeskapsel of onverzorgd haar tot de schouders, allerlei piercings/tatoeages en slobberige kleding van de Zeeman.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 00:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja serieus, maar goed ze woonde dan ook in een tokkie flatwijk in Groningen, wist ik veel
of dat je het nou klemt of prikt lekker belangrijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 00:53 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Als je in een net restaurant maar gewoon met die stokkies in de sushi gaat zitten prikken, vind ik het niet zo'n hele rare reactie. Dat doe je toch niet? Dan vraag je toch zelf om bestek? Om dan maar gewoon te gaan zitten prikken is echt ontzettend onbeschoft.
Als zij wel tafelmanieren geleerd heeft, vind ik het echt geen vreemde reactie.
Ze had inderdaad écht van die goedkope Zeeman kleding, niks mis met kleding van de Zeeman als het niet echt overduidelijk Zeeman is zeg maar, maar dit waren echt van die typische Zeeman/Wibra motievenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 03:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Beschrijf haar uiterlijk eens, want ik beeld mij haar nu in als een vadsig mormel met een kortharig stekeltjeskapsel of onverzorgd haar tot de schouders, allerlei piercings/tatoeages en slobberige kleding van de Zeeman.
Aan sommigen kan je er gewoon aan af zien dat het onrendabele steuntrekkers zijn, he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 03:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ze had inderdaad écht van die goedkope Zeeman kleding, niks mis met kleding van de Zeeman als het niet echt overduidelijk Zeeman is zeg maar, maar dit waren echt van die typische Zeeman/Wibra motieven
Ze was wel een beetje stevig, rond de 1,55, dus ook nog eens klein.
Had inderdaad een paar piercings, oren, neus, en had een tattoo (geen idee meer waar)
Maar jij post waarschijnlijk hooguit wat vreemde dingen (althans, vreemde verwoordingen) op Fok! terwijl Brad een waslijst aan problemen heeft welke niet in zijn voordeel werken bij een date. Dat is wel een verschil natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 02:34 schreef starla het volgende:
Ach ja...wordt nu wel heel erg ontleed, het voorvalletje met de stokjes. Daar is de anatomische les van meester Tulp niets bij.
Dat je je hierna geen houding weet te geven, zegt of iets over je onzekerheid en dat je haar intenties verkeerd inschatte óf dat er echt gewoon geen klik was en zij zich daar serieus aan ergerde. Ik snap dat het een secundum quid is, maar gezien hoe de andere dates zijn verlopen, verbaast die eerste optie mij weinig; met alle respect Brad.
Wellicht bedoelde ze het heel lief en/of was dit de gelegenheid (misschien bood ze jou dit namelijk op een dienblaadje aan; een beetje de klungelige rol, maar was je zo bewust van jezelf dat je de situatie verkeerd inschatte) om hier juist een leuke wending aan te geven en zoals ik zei door een klein beetje klungeligheid een flirtmomentje te creëren of juist iets plagerigs terug te doen.
Flirten is niets anders dan een beetje plagerig doen op een lieve of sensuele manier.
Maar omdat wij allen er niet bij waren en een heel encyclopedie niet kan beschrijven hoe de (romantische) sfeer was, is het moeilijk om er nu iets over te zeggen.
Wat me wél opvalt uit deze anekdotische gegevens, is dat het op één of andere manier snel persoonlijk wordt of jij het althans vrij snel persoonlijk opvat. Vandaar die eerdere opmerking over je zelfbeeld. Ik kan het me lastig voorstellen dat alle dates mislopen op een Woody Allenesque karakterconflict.
Ik heb mijn huidige man ontmoet terwijl hij in het café per ongeluk bier over mij heen gooide nota bene
Dus zijn het echt allemaal wel hele gekke wijven met sommigen zelfs persoonlijkheidsstoornissen zoals je ze omschrijft, of peil je hen verkeerd?
I know, hoop moeilijk gelul zo laat op 'de avond', maar een keer heel open met een beetje zelfkritiek de dates in je hoofd opnieuw afspelen kan soms tot inzichten leiden of een perspectief geven dat je initieel hebt gemist
Veel succes in de toekomst iig
Heeft dus vooral met die kutkoters te maken en weinig met ouder worden, want als het goed is is dat nog altijd een keuze en komen die krengen niet spontaan opdoemen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zeker niet.
Juist als je ouder wordt heb je minder vrije tijd. Verwacht maar niet dat jij 4 avonden per week in de halters hangt als je een eigen woning, vrouw en 3 kinderen hebt. Ben je na het werk sowieso al tot een uur of 8 bezig met eten en die koters, daarna wil de vrouw nog aandacht of wil ze weg (en blijf jij dus thuis) of moeten er nog klusjes gebeuren. Of er is wel weer iets anders.
Dat je onze geliefde Bradster zou pijpen en iedere keer in zijn ballen zou knijpen als hij een noot verkeerd zou spelen. Slechts een voorbeeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 08:51 schreef starla het volgende:
Welke verwoordingen zijn vreemd?
(Omdat je dat specifiek als voorbeeld geeft, snap ook niet zo goed waarom dat überhaupt een opmerking waard is...soit)
Hahaquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 09:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat je onze geliefde Bradster zou pijpen en iedere keer in zijn ballen zou knijpen als hij een noot verkeerd zou spelen. Slechts een voorbeeld
Er is niets nieuws eigenlijk.quote:
Precies!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:19 schreef Geerd het volgende:
Hoe moet je sushi dan eten ?? Dat was ook mijn eerste ingeving gewoon inprikken in een meer in je mond kauwen en weg.
Dat hebben we verzet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:21 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Wat vond de jobcoach van je 10 banen?
Degene die de LaPo heeft mag van mij gewoon openen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:24 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Suggestie; voortaan BradgeTV zelf het nieuwe deeltje laten openen
Twee jobcoaches? Toe maar!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat hebben we verzet.
Er was de laatste keer nog iemand bij, maar die kon deze keer niet, dus we hebben geplanned wanneer zij weer kan, volgende week dinsdag
Is ze een beetje lekker?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat hebben we verzet.
Er was de laatste keer nog iemand bij, maar die kon deze keer niet, dus we hebben geplanned wanneer zij weer kan, volgende week dinsdag
Jouw manier van communiceren in je vorige post zou voor mij bijvoorbeeld al een afknapper zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 08:51 schreef starla het volgende:
Welke verwoordingen zijn vreemd?
(Omdat je dat specifiek als voorbeeld geeft, snap ook niet zo goed waarom dat überhaupt een opmerking waard is...soit)
Nice, bevalt 'ie een beetje?quote:
Geen idee, ooit eens gekregen van een lerares. Nooit geluisterd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nice, bevalt 'ie een beetje?
Vind zelf Hand of Fate en Fool To Cry zeer fijn
(Crazy Mama, Hot Stuff en Chery oh Baby zijn ook wel aardig samen met Melody)
Ik zou zeggen, beluister hem eens, zitten best goede tracks tussenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen idee, ooit eens gekregen van een lerares. Nooit geluisterd.
Neuh, hebben?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, beluister hem eens, zitten best goede tracks tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |