abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 00:24:04 #1
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165887540
Tóch maar wel weer BradgeTV een nieuw leven ingeblazen.

Deze keer geen hele korte vlogs meer (Alles onder de minuut) En ik probeer het nu ook zo te editen dat het net even wat lekkerder wegkijkt.
Oh, en met dank aan Webhawk is het kekke intro uiteraard óók weer terug :D

Op dit kanaal komen óók weer dashcam filmpjes en muziek video's, dus alles op een vaste plek.

De Slagharen Special:
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 00:24:30 #2
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165887544
En weer een nieuw deel!
pi_165887561
Eujjj deeltje 5 _O_ En weet je wat nou het erge is, ik word nog populair buiten FOK! ook :') srs

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2016 00:27:22 ]
pi_165887591
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja ik kwam er uiteindelijk wel mee weg. Maar is verder niks geworden.
Beter dat je er wel mee weg kwam.
Maar goed, mij verbaast niks meer, ik werd zelfs afgerekend op het feit dat ik oude schoenen droeg, hadden geen gaten of dergelijk maar ze zagen er wel oud uit zeg maar :')
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 00:38:01 #5
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_165887628
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Goeie vlog Braad!

Dat van die sushi...ken je die sushibonen? Ik heb bij een date dus ooit die hele bonen weg staan knagen. Ja, inclusief omhulsel dus zeg maar :')

Die meid zo van wtf! :D Maar wist ik veel :')
Haha, goed om te horen dat ik niet de enige ben! :') _O-

M'n date kon er gelukkig wel om lachen :P
pi_165887648
Fivepo gemacht! *O*

In deel 5 nog wel met 5 vingers aan elke hand, een 5-serie rijdende en behandeld voor 5 SOA's!

Toeval bestaat niet.
I feel kinda Locrian today
pi_165887664
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:40 schreef starla het volgende:
Fivepo gemacht! *O*

In deel 5 nog wel met 5 vingers aan elke hand!

Toeval bestaat niet.
Je zou bijna denken is illuminati :') *pakt triangels*

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2016 00:42:38 ]
pi_165887671
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:38 schreef Vox_Populi het volgende:

[..]

Dat soort dingen zijn echt :')

Maar als jij het weg lacht of de date kan er om lachen is het goed meestal.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 00:43:39 #9
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165887675
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:38 schreef Vox_Populi het volgende:

[..]

Serieus! Haha dacht ook dat ik de enige was die dat ooit gedaan had :')
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 00:46:56 #10
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_165887686
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:43 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Dat soort dingen zijn echt :')

Maar als jij het weg lacht of de date kan er om lachen is het goed meestal.
Tja, ik voelde me wel wat opgelaten, wist ik veel :') Maar hey, ik blijk wél met stokjes te kunnen eten! ;)

Maar het is inmiddels wel een running gag geworden :P Het heeft me geen windeieren gelegd, haha.

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:43 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Serieus! Haha dacht ook dat ik de enige was die dat ooit gedaan had :')
Kan ik me voorstellen! :D Gedeelde smart en zo, haha.
pi_165887689
Don't judge me ;( Kan echt dat soort priegeldingetjes niet :')
Maar boeiend ook eigenlijk
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 00:49:59 #12
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_165887700
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Don't judge me ;( Kan echt dat soort priegeldingetjes niet :')
Maar boeiend ook eigenlijk
Ik heb bonen inclusief schil weg staan knagen, ik ben niet in de positie om te judgen :P
En inderdaad boeiend. Zolang je het leuk kunt brengen met een gevatte opmerking, kom je er wel mee weg, haha.
pi_165887706
Precies, denk dat mij dat wel een beetje genekt heeft, ik vond het echt super leuk tot dat ze opeens een van die mensen daar vroeg om wat "hulp bestek" Toen wist ik mijzelf echt geen houding meer te geven.
pi_165887715
Als je in een net restaurant maar gewoon met die stokkies in de sushi gaat zitten prikken, vind ik het niet zo'n hele rare reactie. Dat doe je toch niet? Dan vraag je toch zelf om bestek? Om dan maar gewoon te gaan zitten prikken is echt ontzettend onbeschoft.
Als zij wel tafelmanieren geleerd heeft, vind ik het echt geen vreemde reactie.
Niks interessants hier.
pi_165887731
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Precies, denk dat mij dat wel een beetje genekt heeft, ik vond het echt super leuk tot dat ze opeens een van die mensen daar vroeg om wat "hulp bestek" Toen wist ik mijzelf echt geen houding meer te geven.
Je had haar vraag af moeten maken met: en doe er ook een slabbertje bij. :P
pi_165887734
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:53 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Als je in een net restaurant maar gewoon met die stokkies in de sushi gaat zitten prikken, vind ik het niet zo'n hele rare reactie. Dat doe je toch niet? Dan vraag je toch zelf om bestek? Om dan maar gewoon te gaan zitten prikken is echt ontzettend onbeschoft.
Ik heb óók tafelmanieren geleerd, maar ik prik liever zo`n stok in de sushi, dan dat ik daar vraag om bestek.

Dan voel ik me al helemaaaaal een kneus :') Sushi eten met bestek? Ik had misschien wat luchtiger moeten reageren in plaats van toch wel duidelijk geërgerd te gaan kijken toen ze hierom vroeg

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2016 00:56:58 ]
pi_165887739
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:56 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik heb óók tafelmanieren geleerd, maar ik prik liever zo`n stok in de sushi, dan dat ik daar vraag om bestek.

Dan voel ik me al helemaaaaal een kneus :') Sushi eten met bestek?
Bestek is nog steeds een stuk netter als je stokkie er maar inprikken. Dan lijk je echt een kleuter. Met bestek is het misschien ook ongemakkelijk, maar dan kan je tenminste wel gewoon normaal netjes eten.
Daarbij is eten met stokjes ook echt simpel. Als je genoeg motoriek hebt om een potlood vast te houden, en iets te schrijven of tekenen, kan je ook met stokjes eten. Moet je het wel willen leren natuurlijk.
Niks interessants hier.
pi_165887847
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:57 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

Daarbij is eten met stokjes ook echt simpel. Als je genoeg motoriek hebt om een potlood vast te houden, en iets te schrijven of tekenen, kan je ook met stokjes eten. Moet je het wel willen leren natuurlijk.
Ik kan amper een potlood op de traditionele manier vasthouden, en ik heb vroeger van het GAK een laptop gekregen, die moest ik aanvragen omdat op school iedereen (Leraren/leraressen etc) Liepen te klagen dat ze mijn handschrift niet konden lezen. En dat is tegenwoordig niet anders kan ik je melden, kan mijn eigen handschrift amper ontcijferen.

Zelfs als ik iets overtrek word het nog compleet anders. Iets natekenen? Nee, iets schilderen? Nee, gaat allemaal niet.

Ja, ik speel gitaar, ja ik speel keyboard, dat gaat wel redelijk, maar ik speel (Mede door die motoriek) Echt totaal niet op het niveau waar iemand die zo lang als ik speelt al hóórt te zitten.
pi_165888112
Ach ja...wordt nu wel heel erg ontleed, het voorvalletje met de stokjes. Daar is de anatomische les van meester Tulp niets bij.

Dat je je hierna geen houding weet te geven, zegt of iets over je onzekerheid en dat je haar intenties verkeerd inschatte óf dat er echt gewoon geen klik was en zij zich daar serieus aan ergerde. Ik snap dat het een secundum quid is, maar gezien hoe de andere dates zijn verlopen, verbaast die eerste optie mij weinig; met alle respect Brad.

Wellicht bedoelde ze het heel lief en/of was dit de gelegenheid (misschien bood ze jou dit namelijk op een dienblaadje aan; een beetje de klungelige rol, maar was je zo bewust van jezelf dat je de situatie verkeerd inschatte) om hier juist een leuke wending aan te geven en zoals ik zei door een klein beetje klungeligheid een flirtmomentje te creëren of juist iets plagerigs terug te doen.

Flirten is niets anders dan een beetje plagerig doen op een lieve of sensuele manier.

Maar omdat wij allen er niet bij waren en een heel encyclopedie niet kan beschrijven hoe de (romantische) sfeer was, is het moeilijk om er nu iets over te zeggen.

Wat me wél opvalt uit deze anekdotische gegevens, is dat het op één of andere manier snel persoonlijk wordt of jij het althans vrij snel persoonlijk opvat. Vandaar die eerdere opmerking over je zelfbeeld. Ik kan het me lastig voorstellen dat alle dates mislopen op een Woody Allenesque karakterconflict.

Ik heb mijn huidige man ontmoet terwijl hij in het café per ongeluk bier over mij heen gooide nota bene ;)

Dus zijn het echt allemaal wel hele gekke wijven met sommigen zelfs persoonlijkheidsstoornissen zoals je ze omschrijft, of peil je hen verkeerd?

I know, hoop moeilijk gelul zo laat op 'de avond', maar een keer heel open met een beetje zelfkritiek de dates in je hoofd opnieuw afspelen kan soms tot inzichten leiden of een perspectief geven dat je initieel hebt gemist ;)

Veel succes in de toekomst iig ^O^
pi_165888194
Het is ook voornamelijk mijn probleem nu ik er op terug kijk, want alles (behalve dan die date met de gehaktbal quote en die tokkie in Groningen en die chick met Christelijke ouders) Zegt gewoon "Je bent enorm onzeker, je zelfbeeld is verschrikkelijk"

En dat is helaas waar, ik weet wel wat ik kan, maar ik heb echt geen idee waar ik sta qua uiterlijk vertoon, qua doen en laten etc etc en dat maakt het lastig.

Maar dit is wel heel erg zware praat om eerlijk te zijn :@ Dus heb het dan liever ergens anders over

Morgen maar eens kijken naar Money for Nothing.
pi_165888243
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:10 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ja serieus, maar goed ze woonde dan ook in een tokkie flatwijk in Groningen, wist ik veel :')
Beschrijf haar uiterlijk eens, want ik beeld mij haar nu in als een vadsig mormel met een kortharig stekeltjeskapsel of onverzorgd haar tot de schouders, allerlei piercings/tatoeages en slobberige kleding van de Zeeman.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 03:40:31 #22
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_165888245
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:53 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
of dat je het nou klemt of prikt lekker belangrijk
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_165888248
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 03:37 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Beschrijf haar uiterlijk eens, want ik beeld mij haar nu in als een vadsig mormel met een kortharig stekeltjeskapsel of onverzorgd haar tot de schouders, allerlei piercings/tatoeages en slobberige kleding van de Zeeman.
Ze had inderdaad écht van die goedkope Zeeman kleding, niks mis met kleding van de Zeeman als het niet echt overduidelijk Zeeman is zeg maar, maar dit waren echt van die typische Zeeman/Wibra motieven :')

Ze was wel een beetje stevig, rond de 1,55, dus ook nog eens klein.
Had inderdaad een paar piercings, oren, neus, en had een tattoo (geen idee meer waar)

Is ook alweer bijna een jaar geleden dat ik die catastrofale date had, laatste date met iemand was in Mei van dit jaar :')
pi_165888423
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 03:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ze had inderdaad écht van die goedkope Zeeman kleding, niks mis met kleding van de Zeeman als het niet echt overduidelijk Zeeman is zeg maar, maar dit waren echt van die typische Zeeman/Wibra motieven :')

Ze was wel een beetje stevig, rond de 1,55, dus ook nog eens klein.
Had inderdaad een paar piercings, oren, neus, en had een tattoo (geen idee meer waar)
Aan sommigen kan je er gewoon aan af zien dat het onrendabele steuntrekkers zijn, he?
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:01:53 #25
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165888659
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 02:34 schreef starla het volgende:
Ach ja...wordt nu wel heel erg ontleed, het voorvalletje met de stokjes. Daar is de anatomische les van meester Tulp niets bij.

Dat je je hierna geen houding weet te geven, zegt of iets over je onzekerheid en dat je haar intenties verkeerd inschatte óf dat er echt gewoon geen klik was en zij zich daar serieus aan ergerde. Ik snap dat het een secundum quid is, maar gezien hoe de andere dates zijn verlopen, verbaast die eerste optie mij weinig; met alle respect Brad.

Wellicht bedoelde ze het heel lief en/of was dit de gelegenheid (misschien bood ze jou dit namelijk op een dienblaadje aan; een beetje de klungelige rol, maar was je zo bewust van jezelf dat je de situatie verkeerd inschatte) om hier juist een leuke wending aan te geven en zoals ik zei door een klein beetje klungeligheid een flirtmomentje te creëren of juist iets plagerigs terug te doen.

Flirten is niets anders dan een beetje plagerig doen op een lieve of sensuele manier.

Maar omdat wij allen er niet bij waren en een heel encyclopedie niet kan beschrijven hoe de (romantische) sfeer was, is het moeilijk om er nu iets over te zeggen.

Wat me wél opvalt uit deze anekdotische gegevens, is dat het op één of andere manier snel persoonlijk wordt of jij het althans vrij snel persoonlijk opvat. Vandaar die eerdere opmerking over je zelfbeeld. Ik kan het me lastig voorstellen dat alle dates mislopen op een Woody Allenesque karakterconflict.

Ik heb mijn huidige man ontmoet terwijl hij in het café per ongeluk bier over mij heen gooide nota bene ;)

Dus zijn het echt allemaal wel hele gekke wijven met sommigen zelfs persoonlijkheidsstoornissen zoals je ze omschrijft, of peil je hen verkeerd?

I know, hoop moeilijk gelul zo laat op 'de avond', maar een keer heel open met een beetje zelfkritiek de dates in je hoofd opnieuw afspelen kan soms tot inzichten leiden of een perspectief geven dat je initieel hebt gemist ;)

Veel succes in de toekomst iig ^O^
Maar jij post waarschijnlijk hooguit wat vreemde dingen (althans, vreemde verwoordingen) op Fok! terwijl Brad een waslijst aan problemen heeft welke niet in zijn voordeel werken bij een date. Dat is wel een verschil natuurlijk.

Iedereen heeft overigens in een bepaalde mate een stoornis. Zie die te peilen en bedenk of je daarmee kunt/wil leven. Niemand is perfect.

[ Bericht 2% gewijzigd door leolinedance op 11-10-2016 08:12:52 ]
pi_165889024
Welke verwoordingen zijn vreemd?

(Omdat je dat specifiek als voorbeeld geeft, snap ook niet zo goed waarom dat überhaupt een opmerking waard is...soit)
pi_165889307
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zeker niet.
Juist als je ouder wordt heb je minder vrije tijd. Verwacht maar niet dat jij 4 avonden per week in de halters hangt als je een eigen woning, vrouw en 3 kinderen hebt. Ben je na het werk sowieso al tot een uur of 8 bezig met eten en die koters, daarna wil de vrouw nog aandacht of wil ze weg (en blijf jij dus thuis) of moeten er nog klusjes gebeuren. Of er is wel weer iets anders.
Heeft dus vooral met die kutkoters te maken en weinig met ouder worden, want als het goed is is dat nog altijd een keuze en komen die krengen niet spontaan opdoemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2016 09:23:09 ]
pi_165889418
Zijn er nog nieuwes?
Lambo of Rekt
pi_165889671
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 08:51 schreef starla het volgende:

(Omdat je dat specifiek als voorbeeld geeft, snap ook niet zo goed waarom dat überhaupt een opmerking waard is...soit)
Dat je onze geliefde Bradster zou pijpen en iedere keer in zijn ballen zou knijpen als hij een noot verkeerd zou spelen. Slechts een voorbeeld O+
pi_165890008
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 09:51 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat je onze geliefde Bradster zou pijpen en iedere keer in zijn ballen zou knijpen als hij een noot verkeerd zou spelen. Slechts een voorbeeld O+
Haha :D

Touché ;)
pi_165892288
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 09:30 schreef EggsTC het volgende:
Zijn er nog nieuwes?
Er is niets nieuws eigenlijk.
M`n Zeurende Chauffeur filmpje is +- 200 keer gekeken sinds de upload gistermiddag :')
pi_165892940
Hoe moet je sushi dan eten ?? Dat was ook mijn eerste ingeving gewoon inprikken in een meer in je mond kauwen en weg.
Ik zwaai naar dieren.
pi_165892944
In een keer
Ik zwaai naar dieren.
pi_165892976
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 12:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er is niets nieuws eigenlijk.
Wat vond de jobcoach van je 10 banen?
pi_165892998
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:19 schreef Geerd het volgende:
Hoe moet je sushi dan eten ?? Dat was ook mijn eerste ingeving gewoon inprikken in een meer in je mond kauwen en weg.
Precies!
pi_165893014
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:21 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Wat vond de jobcoach van je 10 banen?
Dat hebben we verzet.
Er was de laatste keer nog iemand bij, maar die kon deze keer niet, dus we hebben geplanned wanneer zij weer kan, volgende week dinsdag :')
pi_165893018
Suggestie; voortaan BradgeTV zelf het nieuwe deeltje laten openen
pi_165893117
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:24 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Suggestie; voortaan BradgeTV zelf het nieuwe deeltje laten openen
Degene die de LaPo heeft mag van mij gewoon openen.
pi_165893209
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat hebben we verzet.
Er was de laatste keer nog iemand bij, maar die kon deze keer niet, dus we hebben geplanned wanneer zij weer kan, volgende week dinsdag
Twee jobcoaches? Toe maar!
pi_165893387
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:24 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Dat hebben we verzet.
Er was de laatste keer nog iemand bij, maar die kon deze keer niet, dus we hebben geplanned wanneer zij weer kan, volgende week dinsdag :')
Is ze een beetje lekker? :9
pi_165893449
Ik zou iets aan die outro's van je filmpjes doen. Of beter gezegd; het gebrek aan überhaupt een outro :P Dit is zo'n zwart gat waar je als kijker ineens in valt.

Edit: Om niet alleen kritiek te leveren maar ook mee te denken. Misschien een simpel zwart scherm met wat korte stukjes van vorige filmpjes of wellicht wat er nog aan zit te komen? Zoals je wel vaker ziet bij YT, van die minifilmpjes waar je dan op kunt klikken om naar dat filmpje te gaan.
pi_165893776
moet daar inderdaad nog wel wat op verzinnen komt goed
pi_165894344
Braddie _O_
pi_165894452
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Braddie _O_
Noel _O_
pi_165894473
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:04 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Noel _O_
Je UI, die LP heb ik :D
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:39:43 #46
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165895011
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 08:51 schreef starla het volgende:

Jouw manier van communiceren in je vorige post zou voor mij bijvoorbeeld al een afknapper zijn.

Ik vind het irritant aan als mensen onnodig moeilijke woorden gebruiken of met niet allerdaagse vergelijkingen een punt proberen te maken.

Nu is dit geen datingtopic en ken ik je verder niet, dus wellicht valt het allemaal wel mee ;)

Het gaat er meer om dat iedereen wel iets heeft :)
pi_165895342
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Je UI, die LP heb ik :D
Nice, bevalt 'ie een beetje?
Vind zelf Hand of Fate en Fool To Cry zeer fijn O+
(Crazy Mama, Hot Stuff en Chery oh Baby zijn ook wel aardig samen met Melody)
pi_165895633
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:59 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Nice, bevalt 'ie een beetje?
Vind zelf Hand of Fate en Fool To Cry zeer fijn O+
(Crazy Mama, Hot Stuff en Chery oh Baby zijn ook wel aardig samen met Melody)
Geen idee, ooit eens gekregen van een lerares. Nooit geluisterd.
pi_165895660
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Geen idee, ooit eens gekregen van een lerares. Nooit geluisterd.
Ik zou zeggen, beluister hem eens, zitten best goede tracks tussen :D
pi_165895957
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 16:17 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, beluister hem eens, zitten best goede tracks tussen :D
Neuh, hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')