Heeft dus vooral met die kutkoters te maken en weinig met ouder worden, want als het goed is is dat nog altijd een keuze en komen die krengen niet spontaan opdoemen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zeker niet.
Juist als je ouder wordt heb je minder vrije tijd. Verwacht maar niet dat jij 4 avonden per week in de halters hangt als je een eigen woning, vrouw en 3 kinderen hebt. Ben je na het werk sowieso al tot een uur of 8 bezig met eten en die koters, daarna wil de vrouw nog aandacht of wil ze weg (en blijf jij dus thuis) of moeten er nog klusjes gebeuren. Of er is wel weer iets anders.
Dat je onze geliefde Bradster zou pijpen en iedere keer in zijn ballen zou knijpen als hij een noot verkeerd zou spelen. Slechts een voorbeeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 08:51 schreef starla het volgende:
Welke verwoordingen zijn vreemd?
(Omdat je dat specifiek als voorbeeld geeft, snap ook niet zo goed waarom dat überhaupt een opmerking waard is...soit)
Hahaquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 09:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat je onze geliefde Bradster zou pijpen en iedere keer in zijn ballen zou knijpen als hij een noot verkeerd zou spelen. Slechts een voorbeeld
Er is niets nieuws eigenlijk.quote:
Precies!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:19 schreef Geerd het volgende:
Hoe moet je sushi dan eten ?? Dat was ook mijn eerste ingeving gewoon inprikken in een meer in je mond kauwen en weg.
Dat hebben we verzet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:21 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Wat vond de jobcoach van je 10 banen?
Degene die de LaPo heeft mag van mij gewoon openen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:24 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Suggestie; voortaan BradgeTV zelf het nieuwe deeltje laten openen
Twee jobcoaches? Toe maar!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat hebben we verzet.
Er was de laatste keer nog iemand bij, maar die kon deze keer niet, dus we hebben geplanned wanneer zij weer kan, volgende week dinsdag
Is ze een beetje lekker?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat hebben we verzet.
Er was de laatste keer nog iemand bij, maar die kon deze keer niet, dus we hebben geplanned wanneer zij weer kan, volgende week dinsdag
Jouw manier van communiceren in je vorige post zou voor mij bijvoorbeeld al een afknapper zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 08:51 schreef starla het volgende:
Welke verwoordingen zijn vreemd?
(Omdat je dat specifiek als voorbeeld geeft, snap ook niet zo goed waarom dat überhaupt een opmerking waard is...soit)
Nice, bevalt 'ie een beetje?quote:
Geen idee, ooit eens gekregen van een lerares. Nooit geluisterd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nice, bevalt 'ie een beetje?
Vind zelf Hand of Fate en Fool To Cry zeer fijn
(Crazy Mama, Hot Stuff en Chery oh Baby zijn ook wel aardig samen met Melody)
Ik zou zeggen, beluister hem eens, zitten best goede tracks tussenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen idee, ooit eens gekregen van een lerares. Nooit geluisterd.
Neuh, hebben?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, beluister hem eens, zitten best goede tracks tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |