9 uur is niet vroeg en daarbij is dit pas je eerste keer. Beetje net zoals die dag dat je je spijkerbroek had aangetrokken. Toen zei je ook dat je spijkerbroeken geweldig vond en dagelijks weer zou gaan dragen. Na die video heb je geen dag meer in een spijkerbroek gelopen. Dus het zou mij weinig verbazen als je op korte termijn weer na 12'en aanspreekbaar bent.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Uitslapen is
Maar vroeg wakker worden is ook wel
En zo is het. Verschrikkelijk van die wijvenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
je bent gewoon een vervelende betweter
Kwart over 9 vroeg vinden...dan is de helft van de Nederlanders al een uur aan het werk hèquote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Uitslapen is
Dat is echt niet vroeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Uitslapen is
En dan is dit niet eens een wijf, maar gewoon een kerel.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En zo is het. Verschrikkelijk van die wijven
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:56 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat is echt niet vroeg.
Zelfs vrij laat vergeleken met de normale arbeider.
Maar het gaat de goede kant op.
Morgen 8 uur opstaan?
Voor mijn doen is het vroegquote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kwart over 9 vroeg vinden...dan is de helft van de Nederlanders al een uur aan het werk hè
Ambertje is een kerel?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En dan is dit niet eens een wijf, maar gewoon een kerel.
Was hier vroeger ook bekend als Geelhoed.
Voor mij ook. Zelfs na 8 jaar werken en een baby went het nooitquote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Voor mijn doen is het vroeg
Nou op zich lijkt mij dat wel wat mits je dan wel betaalt krijgtquote:Op donderdag 13 oktober 2016 10:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Voor mij ook. Zelfs na 8 jaar werken en een baby went het nooit![]()
Maja, geen geld verdienen en de hele dag (als je niet in bed ligt) niks nuttigs doen is ook niet alles zeg maar.
Lekker hequote:Op donderdag 13 oktober 2016 10:46 schreef Leonos het volgende:
Wow, wat is deze!
Wakker worden met Bradgod !
Motiverende woorden maatquote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
9 uur is niet vroeg en daarbij is dit pas je eerste keer. Beetje net zoals die dag dat je je spijkerbroek had aangetrokken. Toen zei je ook dat je spijkerbroeken geweldig vond en dagelijks weer zou gaan dragen. Na die video heb je geen dag meer in een spijkerbroek gelopen. Dus het zou mij weinig verbazen als je op korte termijn weer na 12'en aanspreekbaar bent.
Als je altijd iemand een aai over zijn bol geeft en medelijden toont dan creëer je Braddie's.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:48 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Motiverende woorden maat
Tough love
Meer vlogs jatochquote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je altijd iemand een aai over zijn bol geeft en medelijden toont dan creëer je Braddie's.
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:50 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Meer vlogs jatoch
Een schop onder de kont is wel nodig zo nu en dan, dat wel
Lijkt het BradgeTV wat om een twitter- danwel instagramaccount te starten?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
topic is alweer bijna toe aan deel 6 lol
Linkedin profiel aanmaken, je weet maar nooit waar kansen zich voordoen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:53 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Lijkt het BradgeTV wat om een twitter- danwel instagramaccount te starten?
Ik denk dat het je carriere een boost zal geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |