Waar blijven die pics danquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:27 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Iedereen heeft borsten, het is een Hollands taboe.
Maar niet iedereen is zo dom om ze op het wereldwijde web te gooienquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:27 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Wat is er mis met aandacht zoeken? Doe jij toch ook met je vlogs?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En dan is dat niet eens de foto die ik bedoel..
Ze had ook een foto in dat andere topic in een spoiler gezet ZONDER BH. Hield ze een kaartje vast met "Mapima FOK!" er op
Hoe erg aandachtszoekend kan je zijn
Klopt.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is er mis met aandacht zoeken? Doe jij toch ook met je vlogs?
Je gaat gewoon als je jezelf respecteert niet dat soort dingen online gooien..quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:57 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maar niet iedereen is zo dom om ze op het wereldwijde web te gooien
Wat is er dom aan dan? Het internet staat vol tieten. Als ik er van kan genieten om mijn tieten met de wereld te delen en dat weegt voor mij op tegen de eventuele nadelen, waarom is het dan dom?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dat zijn vrij onschuldige filmpjes die ik maak.
Wat DoubleDip zegt vat het wel goed samen:
[..]
Je gaat gewoon als je jezelf respecteert niet dat soort dingen online gooien..
Over Bibi? Sure!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:13 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Zou je een keer een vlog met/over de viervoeter in jouw huis willen maken?
Beetje off topic. Vind het gewoon heel toevallig.quote:
Mooi zo. De originele pagina uit het verhaal staat hier:quote:
Toch vind ik Rick Bradgely leukerquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mooi zo. De originele pagina uit het verhaal staat hier:
http://www.bedetheque.com/media/Planches/PlancheA_264775.jpg
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:48 schreef BalotelliFan het volgende:
stuur al je mapima foto's naar mijn inbox
Stuur er een DM over.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:27 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat ook wel doen een dezer dagenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toch vind ik Rick Bradgely leuker
[ afbeelding ]
Het zou wel leuk zijn als Braddie dat nummer echt gaat spelen op de keyboard
Ohmygod ik lach zo hard "Bradley als Moslim" hahaha zou wel leuk zijn voor een comediequote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:09 schreef Chai het volgende:
Waarom moet jij voor iemand anders bepalen hoe hij/zij zichzelf moet respecteren? Ben je een moslim of zo?
Gaaf, een echte Bradgerollquote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat ook wel doen een dezer dagen
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:48 schreef BalotelliFan het volgende:
stuur al je mapima foto's naar mijn inbox
Nee, die rollen hoef je niet te filmenquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, die rollen hoef je niet te filmen
ik heb het weegmomentje gemistquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb het weegmomentje gemist
wie had er gewonnen?quote:
Er waren hier een paar mensen die gewichten hadden neergezet, ik denk dat hij daar op doelt.quote:
Jep.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er waren hier een paar mensen die gewichten hadden neergezet, ik denk dat hij daar op doelt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:00 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Jep.
Ik heb 125 gegokt krijg ik nou een sticker?
Oh die shitquote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er waren hier een paar mensen die gewichten hadden neergezet, ik denk dat hij daar op doelt.
Nou bradley, nu moet jij toch wel een naaktfoto van jezelf laten zien, desnoods met een sok over de snikkel heenquote:
Ja koekoekquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:14 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nou bradley, nu moet jij toch wel een naaktfoto van jezelf laten zien, desnoods met een sok over de snikkel heen
Wil je views of niet?quote:
Jij altijdquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:00 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Jep.
Ik heb 125 gegokt krijg ik nou een sticker?
Die kans is ongeveer even groot als de kans dat hij nu hard aan het gaan is in de sportschool.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:09 schreef leolinedance het volgende:
Wat is het rustig hier zou Braad al op 1 oor liggen?
En hoe groot is de kans dat je ook daadwerkelijk voor half twee slaapt?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik lig al bovenben vandaag heel erg futloos. ga na Judge Judy (Wat om een is afgelopen) direct naar bed. wekker staat op Half 10
Watquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
slapen voor half 2 moet wel lukken. ga gelijk na JJ pitten.
zet altijd 24Kitchen op en dan ben ik zo weg ( werkt rustgevend dat geluid van die kook shit)
Wanneer komt er kook filmpje?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
slapen voor half 2 moet wel lukken. ga gelijk na JJ pitten.
zet altijd 24Kitchen op en dan ben ik zo weg ( werkt rustgevend dat geluid van die kook shit)
dat rustige gepraat en dat geluid van dat kookgerei. echtquote:
Je kent het advies om het laatste uur voor het slapen geen beeldscherm meer te doen?quote:
Wat is dan al dat gelul over "ik kan niet in slaap komen?"quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
Tering wat ben jij voor een moedertjequote:Op donderdag 13 oktober 2016 04:11 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Je kent het advies om het laatste uur voor het slapen geen beeldscherm meer te doen?
[..]
Wat is dan al dat gelul over "ik kan niet in slaap komen?"
Is ook een mooi leven. Ik ben deze week ook vrij maar uitslapen zit er niet meer in. Vroeger toen ik nog bij paps en mams woonde iedere zaterdag en zondag tot na 12-13u in bed liggen na het stappenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 08:52 schreef Azpilicueta het volgende:
Gaat hij wel of niet om half 10 zich hier melden? Of zegt hij rond een uur of 12 dat hij wel om half 10 wakker was alleen geen zin om op de computer te zitten? Of ligt hij omstreeks half 10 nog op 1 oor? De spanning is om te snijden![]()
Gisteren waande ik mij als een waardige Braddie met een vrije dag, maar helaas moest ik er vandaag weer aan geloven. Maar ergens snap ik het wel want het is heerlijk om pas na 12'en uit bed te stappen, hoeren te neuken en nooit meer werken
Ik wijs graag op inconsistenties.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 08:48 schreef leolinedance het volgende:
Tering wat ben jij voor een moedertje
je bent gewoon een vervelende betweterquote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:10 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Ik wijs graag op inconsistenties.
Zoals niet kunnen slapen vs zo weg zijn, blij zijn met wet je krijgt vs wajong, niet meer verwijderen vs braddieën, vroeg opstaan vs uitslapen, zeurchauffeuren vs eigen rijskills, beweren aan de slag te willen vs traineren, prelude vs RWD, arkeerverboden vs rijbaan etc etc.
dus dit topic is Goud, puur Goud!
Dus uit dit filmpje:
Een maandagochtendbord!
[ afbeelding ]
Oh dus we mogen wel persoonlijke kwalificaties doen in dit topic?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
je bent gewoon een vervelende betweter
Gewoon volhouden, geen middagdutjes doen en binnen een week moet je er aan zijn gewend.quote:
Wel, dit is een ochtend waarvan je nooit dacht dat die zou komenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:16 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik ga er even goed voor zitten want dit beloofd wat
9 uur is niet vroeg en daarbij is dit pas je eerste keer. Beetje net zoals die dag dat je je spijkerbroek had aangetrokken. Toen zei je ook dat je spijkerbroeken geweldig vond en dagelijks weer zou gaan dragen. Na die video heb je geen dag meer in een spijkerbroek gelopen. Dus het zou mij weinig verbazen als je op korte termijn weer na 12'en aanspreekbaar bent.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Uitslapen is
Maar vroeg wakker worden is ook wel
En zo is het. Verschrikkelijk van die wijvenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
je bent gewoon een vervelende betweter
Kwart over 9 vroeg vinden...dan is de helft van de Nederlanders al een uur aan het werk hèquote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Uitslapen is
Dat is echt niet vroeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Uitslapen is
En dan is dit niet eens een wijf, maar gewoon een kerel.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En zo is het. Verschrikkelijk van die wijven
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:56 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat is echt niet vroeg.
Zelfs vrij laat vergeleken met de normale arbeider.
Maar het gaat de goede kant op.
Morgen 8 uur opstaan?
Voor mijn doen is het vroegquote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kwart over 9 vroeg vinden...dan is de helft van de Nederlanders al een uur aan het werk hè
Ambertje is een kerel?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En dan is dit niet eens een wijf, maar gewoon een kerel.
Was hier vroeger ook bekend als Geelhoed.
Voor mij ook. Zelfs na 8 jaar werken en een baby went het nooitquote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Voor mijn doen is het vroeg
Nou op zich lijkt mij dat wel wat mits je dan wel betaalt krijgtquote:Op donderdag 13 oktober 2016 10:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Voor mij ook. Zelfs na 8 jaar werken en een baby went het nooit![]()
Maja, geen geld verdienen en de hele dag (als je niet in bed ligt) niks nuttigs doen is ook niet alles zeg maar.
Lekker hequote:Op donderdag 13 oktober 2016 10:46 schreef Leonos het volgende:
Wow, wat is deze!
Wakker worden met Bradgod !
Motiverende woorden maatquote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
9 uur is niet vroeg en daarbij is dit pas je eerste keer. Beetje net zoals die dag dat je je spijkerbroek had aangetrokken. Toen zei je ook dat je spijkerbroeken geweldig vond en dagelijks weer zou gaan dragen. Na die video heb je geen dag meer in een spijkerbroek gelopen. Dus het zou mij weinig verbazen als je op korte termijn weer na 12'en aanspreekbaar bent.
Als je altijd iemand een aai over zijn bol geeft en medelijden toont dan creëer je Braddie's.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:48 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Motiverende woorden maat
Tough love
Meer vlogs jatochquote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je altijd iemand een aai over zijn bol geeft en medelijden toont dan creëer je Braddie's.
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:50 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Meer vlogs jatoch
Een schop onder de kont is wel nodig zo nu en dan, dat wel
Lijkt het BradgeTV wat om een twitter- danwel instagramaccount te starten?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
topic is alweer bijna toe aan deel 6 lol
Linkedin profiel aanmaken, je weet maar nooit waar kansen zich voordoen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:53 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Lijkt het BradgeTV wat om een twitter- danwel instagramaccount te starten?
Ik denk dat het je carriere een boost zal geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |